Als Limburger overleef je de 500 meter van het station naar de boompjes niet eens joh.quote:
<--- geboren zeeuwquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als Limburger overleef je de 500 meter van het station naar de boompjes niet eens joh.
#urbanjungle #ghettolibi
Dat hebben mensen eerder geprobeerd. Die kwamen er met blauwe plekken en een gekrent ego vanaf. Bij jou zal ik niet zo lief zijn.quote:
Hij is te pussy om op een meet te komen, anders zou ik zo zeggen dattie zwaar is.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
moet je in ze gezicht zeggen
vuile blauwe
Ik ben nog te huur voor een knokploeg in ruil voor mooie fietsschoenen maat 44.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
Topsfeer. Effe werk afmaken en dan ga ik op zoek naar lelijke wijven bij mooie fietsen.
ik heb maat 44quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ben nog te huur voor een knokploeg in ruil voor mooie fietsschoenen maat 44.
Kudo's zijn ook goed.
En ik wacht de foto's af.
You're the one to talkquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:36 schreef Andyy het volgende:
Wordt een bitchfight zo te zien, al die vieze wielrenners met hun dunne armpjes
#jesuisfromagequote:
Die heb ik al gegeven en schoenen heb ik nietquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ben nog te huur voor een knokploeg in ruil voor mooie fietsschoenen maat 44.
Kudo's zijn ook goed.
Ik zit al bij je team via Don Fromaginiquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die heb ik al gegeven en schoenen heb ik niet
Ik zit in team knut hoor. Te stom om te weten wie voor wie knokt, gaat goed met die ploeg van cheddar .quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zit al bij je team via Don Fromagini
Domme kracht aanwezigquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit in team knut hoor. Te stom om te weten wie voor wie knokt, gaat goed met die ploeg van cheddar .
Kan je hier eerder zijn dan die Limburgse Zeeuw?quote:
Waarschijnlijk wel. Ik ben al iets richting het noorden opgeschoven namelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kan je hier eerder zijn dan die Limburgse Zeeuw?
quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
Topsfeer. Effe werk afmaken en dan ga ik op zoek naar lelijke wijven bij mooie fietsen.
Iemand?quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:57 schreef poiuytr het volgende:
Fietst niemand hier met een fiets/ sportbril op sterkte of heeft er ervaringen mee? Zit er al tijden aan te denken om een goede fietsbril aan te schaffen maar heb echt geen idee wat er mogelijk is. Kan ik bijvoorbeeld een bril in de winkel kopen van 50¤ en daar glazen inlaten zetten door de opticien?
Wij hadden dinsdag al turksepizzadag, maar ik heb gister genoeg verbrand om nu weer een bescheiden poging te doenquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:24 schreef Gripper het volgende:
[..]![]()
Ik ga zometeen met een paar collega's (2 dikke mannen en 1 lekker kippetje) patat eten bij de snackbar, en daarna kan ik tijdens het uitbuiken de rest van de middag ook alleen maar aan bier en tieten denken.
Storing op de mailserver hier, dus er is zo te zien ook weinig te doen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |