wat een gelulquote:Op vrijdag 17 april 2015 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die van jou ook kaasOf de fabriek op de hoek.
Notabene de 1e hitquote:
Proestquote:Corporate - Biciclette GIOS
www.gios.it/en/corporate/
GIOS combines the most refined and sophisticated Italian design with the vanguard technology of our brand new facilities in Taiwan where we manufacture all ...
Geen idee. Eerste hit op google. Nog nooit zelf geprobeerd.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:54 schreef Rpol het volgende:
serieus?![]()
zal m'n vriendin eens vragen om babydoekjes te gaan halen
De kleine zit er toch aan te komen. Zijn al over de helft
Je moet juist blij zijn kaas, in taiwan bouwen ze betere fietsen dan in italie.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:55 schreef kaasplankje het volgende:
dit zeg je alleen maar omdat je zelf te gierig bent meer uit te geven aan een koersfiets dan wat een deffie sora kost knut.
Die fabrieken liggen dicht bij elkaar om logistieke redenen. Giant is sowieso ook al de fabriek van 1 van de grootste italianen: Colnago.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja so what, jij zegt de meeste italo's komen allemaal uit dezelfde fabriek dat is gelul
goedkoper niet persé beter, daar weet jij toch niks van als beginner.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet juist blij zijn kaas, in taiwan bouwen ze betere fietsen dan in italie.
Omdat Kaas hem zo mooi vindtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Pff ja je staat echt voor lul op prof niveau met een fiets uit het oosten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
goedkoper niet persé beter, daar weet jij toch niks van als beginner.
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff ja je staat echt voor lul op prof niveau met een fiets uit het oosten.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Omdat Kaas hem zo mooi vindt
[ afbeelding ]ga hem direct uitprinten en boven mijn bed hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat hem op een dekbed drukken.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ga hem direct uitprinten en boven mijn bed hangen
Die banden heb je nu al vaak zat geprezenquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:03 schreef Patroon het volgende:
Maar idd als coureur niet bezuinigen op je banden. Dat is het enige contact met de weg. Ik rij met die Vittoria's heel wat harder een bocht door dan ik zou durven op mijn trainingwielen. 25mm op 6,5 bar.
Ik las, ik zal hem eens goed in mijn dekbed drukken...quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik laat hem op een dekbed drukken.
Zal niet de laatste keer zijn. Want alles wat Patty heeft is het beste en er gaat maar 1 weg naar Rome.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Die banden heb je nu al vaak zat geprezen
Dikke kans dat Ivo die weg al gereden heeft.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zal niet de laatste keer zijn. Want alles wat Patty heeft is het beste en er gaat maar 1 weg naar Rome.
gelulquote:Op vrijdag 17 april 2015 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En nogmaals het is geen negatief waardeoordeel, alleen snap ik het gehaat op giant niet zo. Het zijn zelfde fietsen. Andere sticker. Lekker boeiend man.
Laat je niet zo trollen manquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:10 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn Gios is een 3butted alloy met mooie ranke buis en full carbon voorvork, lijkt helemaal niet op een 13 in dozijn giant
Klopt, is een mooie fiets. Maar hij komt uit Taiwan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:10 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn Gios is een 3butted alloy met mooie ranke buis en full carbon voorvork, lijkt helemaal niet op een 13 in dozijn giant
nee ik vind alleen jou fiets stom en kut, verder valt het wel meequote:Op vrijdag 17 april 2015 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, is een mooie fiets. Maar hij komt uit Taiwan.
Ik krijg het idee dat jij op voorhand fietsen uit Taiwan al stom en kut vindt en dat zou hypocriet zijn. Maar misschien heb ik het mis en lijkt dit maar zo.
voor die spillebeentjes van jou zekerquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Neem je vriendin dan maar mee
HAHAHAHA
barney.gifquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee ik vind alleen jou fiets stom en kut, verder valt het wel mee
Jouwquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee ik vind alleen jou fiets stom en kut, verder valt het wel mee
Kaolaquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
neem je kanopeddel mee kaolovinnie
Is Rotterdams. Ik begreep Kaas gelijk maar ik kan me voorstellen dat dit interregionaal voor verwarring zorgt.quote:
#team kaas, pak de 1e trein uit Limburg dus ik ben er over een uur of 7quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
neem je kanopeddel mee kaolovinnie
dit waardeer ik vriend maar kan die beginners natuurlijk makkelijk alleen aanquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:34 schreef Questular het volgende:
[..]
#team kaas, pak de 1e trein uit Limburg dus ik ben er over een uur of 7
Zouden steroids nog effect hebben?quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dit waardeer ik vriend maar kan die beginners natuurlijk makkelijk alleen aan
Dikke armen en harige benen hierquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:36 schreef Andyy het volgende:
Wordt een bitchfight zo te zien, al die vieze wielrenners met hun dunne armpjes
Zeg maar gewoon eerlijk dat je die gozer met een BMI van 30 #viesdik vind en daarom niet naast je wilt.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dit waardeer ik vriend maar kan die beginners natuurlijk makkelijk alleen aan
moet je in ze gezicht zeggenquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon eerlijk dat je die gozer met een BMI van 30 #viesdik vind en daarom niet naast je wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |