Laat je niet zo trollen manquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:10 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn Gios is een 3butted alloy met mooie ranke buis en full carbon voorvork, lijkt helemaal niet op een 13 in dozijn giant
Klopt, is een mooie fiets. Maar hij komt uit Taiwan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:10 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn Gios is een 3butted alloy met mooie ranke buis en full carbon voorvork, lijkt helemaal niet op een 13 in dozijn giant
nee ik vind alleen jou fiets stom en kut, verder valt het wel meequote:Op vrijdag 17 april 2015 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, is een mooie fiets. Maar hij komt uit Taiwan.
Ik krijg het idee dat jij op voorhand fietsen uit Taiwan al stom en kut vindt en dat zou hypocriet zijn. Maar misschien heb ik het mis en lijkt dit maar zo.
voor die spillebeentjes van jou zekerquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Neem je vriendin dan maar mee
HAHAHAHA
barney.gifquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee ik vind alleen jou fiets stom en kut, verder valt het wel mee
Jouwquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee ik vind alleen jou fiets stom en kut, verder valt het wel mee
Kaolaquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
neem je kanopeddel mee kaolovinnie
Is Rotterdams. Ik begreep Kaas gelijk maar ik kan me voorstellen dat dit interregionaal voor verwarring zorgt.quote:
#team kaas, pak de 1e trein uit Limburg dus ik ben er over een uur of 7quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
neem je kanopeddel mee kaolovinnie
dit waardeer ik vriend maar kan die beginners natuurlijk makkelijk alleen aanquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:34 schreef Questular het volgende:
[..]
#team kaas, pak de 1e trein uit Limburg dus ik ben er over een uur of 7
Zouden steroids nog effect hebben?quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dit waardeer ik vriend maar kan die beginners natuurlijk makkelijk alleen aan
Dikke armen en harige benen hierquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:36 schreef Andyy het volgende:
Wordt een bitchfight zo te zien, al die vieze wielrenners met hun dunne armpjes
Zeg maar gewoon eerlijk dat je die gozer met een BMI van 30 #viesdik vind en daarom niet naast je wilt.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dit waardeer ik vriend maar kan die beginners natuurlijk makkelijk alleen aan
moet je in ze gezicht zeggenquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon eerlijk dat je die gozer met een BMI van 30 #viesdik vind en daarom niet naast je wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |