Goed begin van dit draadje!quote:Op donderdag 16 april 2015 12:05 schreef Norrage het volgende:
Even de waanzinnige stats van Wawa herhalen
[ afbeelding ]
Nee, hij heeft nog wel wat marge. Nummers 11-20 staan ook niet echt aan de poort van de top 10 te rammelen.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:16 schreef Anonymousz het volgende:
wawrinka out de top 10 a.s maandag?
hoe weet jij dat dan?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:25 schreef Norrage het volgende:
Rafa staat weer buiten beeld te retourneren
Omdat ik hem niet ziequote:
Naja. Het komt grotendeels door Isners slechte voetenwerk dat hij die punten mist. Maar het is bijna ómdat Rafa zo slecht speelt en alles zo kort speelt (en dat doet ie echt niet expresquote:Op donderdag 16 april 2015 15:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoezo mazzel, Isner is gewoon heel slecht. Pasgeboren lammetjes bewegen beter in de wei dan Isner op gravel in dat voorlaatste punt.
Die staat buiten beeld zijn onderbroek uit zijn bilnaad te peuteren.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:22 schreef Norrage het volgende:
Zoekplaatje: Waar is Rafa?
[ afbeelding ]
Wat als je wel Waldo, maar niet Nadal vindt?quote:Op donderdag 16 april 2015 15:22 schreef Norrage het volgende:
Zoekplaatje: Waar is Rafa?
[ afbeelding ]
Robin pakte nog een setquote:Op donderdag 16 april 2015 16:59 schreef Norrage het volgende:
Jezus ik heb die HaiderMaurer nog nooit zien tennissen, maar die kan dat echt niet
En die won met 6-1 6-1 van Rooowbin ofzo?![]()
Hij gaat er iig wel voor. Expres setjes verliezen om de tegenstander te vermoeien om makkelijker een bagel te kunnen makenquote:Op donderdag 16 april 2015 17:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM met een bagel binnen een uur. Wellicht dat Djokovic dit jaar het record bagels in een jaar kan halen (sinds de bagel award bestaat, iig).
Ferrer doet nu bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij gaat er iig wel voor. Expres setjes verliezen om de tegenstander te vermoeien om makkelijker een bagel te kunnen maken
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zal Berdych zijn 12de semifinale op rij op een 1000+ punten toernooi verliezen?
zijn 2equote:
Wordt zijn 9e opeenvolgende. In Madrid 2012 won hij voor het laatst een halve finale van een Masterstoernooi.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zal Berdych zijn 12de semifinale op rij op een 1000+ punten toernooi verliezen?
Met 1000+ bedoelde ik toernooien die 1000 of meer waard zijn, de grote verplichte toernooienquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:20 schreef Spetie het volgende:
[..]
Wordt zijn 9e opeenvolgende. In Madrid 2012 won hij voor het laatst een halve finale van een Masterstoernooi.
Was een van de redenen dat ik ooit dacht dat hij het ver zou kunnen schoppen. Enorm snel, goede slice zou hem defensief enorm solide maken, gecombineerd met een goede service en een ok offensieve forehand om makkelijk te kunnen houden klinkt als een moeilijke tegenstander.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:03 schreef Norrage het volgende:
Dimi moet wel een van de beste verdedigers zijn van de tour hoor. Wat die af en toe allemaal terughaalt
De meeste Fransen wel trouwens, Tsonga en Monfils voorop, de grootste publiekspelersquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Monfils heeft wel mazzel Frans te zijn, presteert veel beter in Frankrijk.
Dan eerder 6-2 5-7 6-0quote:
quote:
2e set gisteren tegen Haider was wel goed, verder ben ik het met je eens. En van Djoko zeggen dat ie makkelijke lotingen heeftquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:58 schreef suus21 het volgende:
Ik vind djoko in al die wedstrijden niet eens zo goed. Die tegenstanders van hem maken constant domme missers op niet al te lastige slagen van djoko. Die lotingen van djoko zijn zo vreselijk makkelijk bijna altijd.
ferrer bedoel jequote:Op vrijdag 17 april 2015 14:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
2e set gisteren tegen Haider was wel goed, verder ben ik het met je eens. En van Djoko zeggen dat ie makkelijke lotingen heeft
Hij heeft fucking Rafa in de halve finale
Hij heeft pech Frans te zijn. Anders was hij een speler geweest die wel enigszins constant z'n niveau haaldequote:Op vrijdag 17 april 2015 13:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Monfils heeft wel mazzel Frans te zijn, presteert veel beter in Frankrijk.
Misschien haalt Rafa er met vechtlust en een Djoko-choke een setje uit, maar ik zie niks anders voor me dan een routine 6-3 6-3 voor Djoko.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
Zo te zien wordt het dus een SF Djokovic-Nadal? Hoe schatten jullie dat in? Ik zie het Nadal niet zo snel winnen.
Het maakt mij weinig uit, al wint Djokovic ook in de andere gravelmasters van Nadal, zolang Nadal maar op RG van Djokovic wint.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Misschien haalt Rafa er met vechtlust en een Djoko-choke een setje uit, maar ik zie niks anders voor me dan een routine 6-3 6-3 voor Djoko.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het maakt mij weinig uit, al wint Djokovic Nadal ook in de andere gravelmasters van Nadal Djokovic, zolang Nadal Djokovic maar op RG van Djokovic Nadal wint.
Mwah, Rafa speelt ook drama. Maar Rafa stond 5-2 voor, maakte het nog beetje spannend. Dit moet wel ongeveer de slechtste Ferrer in een Rafa vs Ferrer ooitzijn, tegen de slechtste Rafa die hij ooit tegenover zich heeft gehad.quote:
Dat is dus niet wat ik bedoelde.quote:
Het ligt duidelijk aan Ferrer, en niet aan Rafa. Ferrerquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, alleen jammer als dat niet gebeurt doordat Ferrer beter wordt maar doordat Nadal onzeker is. Of was dat niet de oorzaak?
Bagel voor Rafa, nah. Sowieso zelden.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:50 schreef Norrage het volgende:
En nu geeft ie het natuurlijk meteen weg. Bagelsetje voor Rafa?
schrijf nadal nooit uit zeker op greffolquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:35 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Veegpartij lijkt me, al is dit wel een erg prettige week geweest voor Rafa
Eerste odds zijn 1.51-2.82 wat ongeveer een 65%/35% kansverhouding betekent in het voordeel van Djokovic.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
Zo te zien wordt het dus een SF Djokovic-Nadal? Hoe schatten jullie dat in? Ik zie het Nadal niet zo snel winnen.
twitter:sportdw twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 21:00:52Tomorrow will be the first time in 3,280 days that Rafael Nadal will not be the favourite in the betting for a match on a clay court... reageer retweet
twitter:sportdw twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 21:02:33That equates to 263 matches since Rafael Nadal was not the favourite for a match on a clay court... reageer retweet
Heftig zeg.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:11 schreef BobW het volgende:
twitter:sportdw twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 21:00:52Tomorrow will be the first time in 3,280 days that Rafael Nadal will not be the favourite in the betting for a match on a clay court... reageer retweet
twitter:sportdw twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 21:02:33That equates to 263 matches since Rafael Nadal was not the favourite for a match on a clay court... reageer retweet
oh wat ergquote:
Vooral het laatste.quote:
Anderhalve game gezien, maar Nadal doet nog minder dan normaal. Djokovic mocht volledig het spel maken en als hij mist, wint Nadal.quote:
Nadal won die breakgame dankzij winners. Niet dankzij UE Djoko. Afijn, laten we kijken hoe het zich ontwikkelt.quote:
Ja, ik. Erg leuk en persoonlijk boek. Vlot en direct geschreven.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:02 schreef TennispeRFect het volgende:
Heeft iemand dat boek van Djoko 'serve to win' gelezen trouwens? Ik ben benieuwd en het staat op mn verlanglijstje.
Cool. Ben benieuwd ook naar het thema persoonlijke ontwikkeling.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik. Erg leuk en persoonlijk boek. Vlot en direct geschreven.
iddquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:18 schreef Gruisman het volgende:
Wie is die kneus die na elk punt van Novak de behoefte voelt om te boxen?
quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:18 schreef Gruisman het volgende:
Wie is die kneus die na elk punt van Novak de behoefte voelt om te boxen?
In het begin maakte Djoko nog redelijk wat fouten. Sinds die een beetje zijn verdwenen is het eenrichtingsverkeer.quote:
Valt mee vooral bij 3-3 was Rafa erg dichtbij de breakquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
In het begin maakte Djoko nog redelijk wat fouten. Sinds die een beetje zijn verdwenen is het eenrichtingsverkeer.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
Theo Bakker praat alsof dit het enige voorbereidingstoernooi voor RG is. Hij zei feitelijk dat de winnaar van deze partij RG wint.
quote:
Welnee joh, laat je niet in het frame van de tennis commercie meeslepen. Dit is gewoon een prachtige wedstrijd.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
Vind het altijd weer jammer dat dit geen finales zijn. doet wel af aan de glans van zo'n partij vind ik. Vooral toen het op RG een halve finale was.
Huh? Een finale is gewoon specialer dan een halve finale.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:13 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Welnee joh, laat je niet in het frame van de tennis commercie meeslepen. Dit is gewoon een prachtige wedstrijd.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Misschien haalt Rafa er met vechtlust en een Djoko-choke een setje uit, maar ik zie niks anders voor me dan een routine 6-3 6-3 voor Djoko.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
Verdiend gewonnen door Djokovic.
[..]Mag ik een applausje voor deze held?
Staat geen maat op. Ik zie niemand hem ook bedreigen voor #1 de komende jarenquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Torenhoge favoriet voor de finale ook. Zou zijn 6de grote titel achtereenvolgend zijn.
Denk het ook. Van momenteel veruit de beste speler ter wereld verliezen is geen schande en hij kon aardig mee ook al was hij een niveautje minder. Als hij de rest op gravel kan blijven verslaan blijft hij een grote kanshebber voor RG waar hij, ondanks de rest van het seizoen, tot nu toe altijd Djokovic heeft verslagen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:26 schreef Gruisman het volgende:
Denk dat Rafa al met al nog wel redelijk tevreden kan zijn over deze week, heeft toch wat extra punten gepakt en won eindelijk weer eens van een top-10 speler. Zal volgende week wel echt het toernooi van Barcelona moeten winnen om een top-4 plaats veilig te stellen voor RG.
Vind ik ook. Hij kon nog best wel even mee met de beste speler van de wereld en hij speelde bij vlagen echt wel met vertrouwen leek het. Hoop dat hij de stijgende lijn doorzet.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Denk het ook. Van momenteel veruit de beste speler ter wereld verliezen is geen schande en hij kon aardig mee ook al was hij een niveautje minder. Als hij de rest op gravel kan blijven verslaan blijft hij een grote kanshebber voor RG waar hij, ondanks de rest van het seizoen, tot nu toe altijd Djokovic heeft verslagen.
Deze post.quote:
Een Djokovic op 100% zal tegenwoordig bijna altijd van Nadal winnen in een best of three, zelfs op gravel. Djoko was gewoon erg sterk en je ziet aan Rafa dat die nog spelritme en vertrouwen mist. Al speelde Rafa nog best behoorlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:54 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben even benieuwd of dit verlies van de kant van Nadal meer te maken had met zijn tennisniveau of met vertrouwen. Wat denken jullie?
Deze user, luckass heet hij.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Onszelf verheven voelen door onze ATP-tour-kennis
Luckass is gewoon een baasquote:
Geen van beide. Het is fysiek, daar begint het bij Nadal bij en dan komt de rest vanzelf.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:54 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben even benieuwd of dit verlies van de kant van Nadal meer te maken had met zijn tennisniveau of met vertrouwen. Wat denken jullie?
En dat gebrek aan vertrouwen ligt aan zijn fysieke gesteldheid?quote:Op zondag 19 april 2015 00:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Geen van beide. Het is fysiek, daar begint het bij Nadal bij en dan komt de rest vanzelf.
Worden ze wel, het valt alleen heel erg op als het één keertje niet luktquote:Op zondag 19 april 2015 16:01 schreef suus21 het volgende:
Waarom worden de basisslagen zoals een smash of korte bal die in het servicevak beland gewoonweg niet beheerst door de huidige "top"....
Dank je wel.quote:Op zondag 19 april 2015 16:47 schreef macca728 het volgende:
Ja ze zijn er net weer, zal wel verder gaan zo.
ik kijk op stream en ze zenden madrid finale 2011 uitquote:Op zondag 19 april 2015 16:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel.
Zou het wel komisch vinden als Fox gewoon Djokovic-Nadal blijft uitzenden wanneer Djokovic-Berdych begint omdat ze denken dat ze de kijkers meer plezier doen met die herhaling.
23-20 nadal/djoko 20-18 fed/djokoquote:Op zondag 19 april 2015 10:53 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben geen fan van Djokovic, maar toch hoop ik dat ze elkaar een beetje in evenwicht houden qua overwinningen in hun onderlinge partijen. Vind het per saldo de meest evenwichtige rivaliteit in het tennis die ik ken
50-60 minquote:Op zondag 19 april 2015 16:24 schreef Federer-fan het volgende:
Is er al iets bekend over wanneer ze de baan weer op kunnen?
Waar zie je dat?quote:
iemand zei het op twitterquote:
Heb je het nu over de odds of over het aantal minuten voordat ze weer op de baan staan?quote:Op zondag 19 april 2015 17:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
iemand zei het op twitter
het is 30-60 ipv 50-60
neequote:Op zondag 19 april 2015 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je het nu over de odds of over het aantal minuten voordat ze weer op de baan staan?
quote:
Via live-tennis.eu kun je in elk geval de komende vijf weken zien. Volgens mij staat de rest ook lang niet altijd vast..quote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
Is er een site waar je kunt zien welke speler welke toernooien gaat spelen? Wil het vooral van Nadal en Djokovic weten. Bij Nadal kan ik het op zijn site alvast niet vinden; die is zo te zien al een hele tijd niet bijgewerkt.
6-0 natuurlijk, Djoko bagelgodquote:
Haha.quote:
Berdych bij vlagen wel sterk ja, maar Djoko gewoon beter.quote:Op zondag 19 april 2015 18:26 schreef Norrage het volgende:
Berdych speelt tegen een topper eindelijk eens hoe het moet??of djoko valt tegen? Ik heb niks gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |