Bedankt voor je diepgravende analyse.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:07 schreef Bassie_B het volgende:
Ook wordt Hillary Clinton echt geen president want de VS is een beetje democraten beu.
Dankjewel voor je geestdodende gezanik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bedankt voor je diepgravende analyse.
In POL mag je wel iets meer aandacht besteden aan je posts. Als je oeuvre enkel bestaat uit inhoudsloze oneliners, dan ga je maar lekker ergens anders reageren.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:19 schreef Bassie_B het volgende:
[..]
Dankjewel voor je geestdodende gezanik.
Jij bepaald helemaal niet hoe en wie er kan reageren.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
In POL mag je wel iets meer aandacht besteden aan je posts. Als je oeuvre enkel bestaat uit inhoudsloze oneliners, dan ga je maar lekker ergens anders reageren.
Oh ik neem aan dat mensen dat begrijpen maar op dit moment is Paul redelijk 'populair'. Niet bij mij trouwens, knakker is geen schim van wat z'n vader predikte. Maar goed, het is gewoon uiterst bizar dat één van de meest populaire zenders in de VS, sneu genoeg, kandidaten weet te boycotten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 03:28 schreef Elfletterig het volgende:
Diverse van de genoemde namen hebben zich nog helemaal niet gekandideerd. Ook zijn ze lang niet allemaal even bekend. Deze cijfers zijn tamelijk nietszeggend. Je moet altijd maar afwachten wie zich kandideert en hoe die kandidaten het in onderlinge debatten doen.
Ook moet nog maar blijken of Clinton inderdaad degene is tegen wie de Republikeinen het moeten opnemen.
Dat ze bij Fox News niet zo 'Fair & Balanced' zijn als ze zelf beweren lijkt me niet zo'n hele spannende stelling.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh ik neem aan dat mensen dat begrijpen maar op dit moment is Paul redelijk 'populair'. Niet bij mij trouwens, knakker is geen schim van wat z'n vader predikte. Maar goed, het is gewoon uiterst bizar dat één van de meest populaire zenders in de VS, sneu genoeg, kandidaten weet te boycotten.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:19 schreef Bassie_B het volgende:
[..]
Dankjewel voor je geestdodende gezanik.
Doe eens niet op de persoon spelenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bedankt voor je diepgravende analyse.
Trump vermoedelijk?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:51 schreef martijnde3de het volgende:
Huidige stand van zaken(normale kandidaten):
Democraten:
Running:
Hillary Clinton
Bernie Sanders
Vermoedelijk:
Martin O'Malley
Jim Webb
Lincoln Chafee
Misschien:
Joe Biden
Paul Strauss
Waarschijnlijk niet maar toch kleine kans:
Al Gore
Dannel Malloy
Jack Markell
Chris Murphy
Republikeinen:
Running:
Ben Carson
Ted Cruz
Carly Fiorina
Mike Huckabee
Rand Paul
Marco Rubio
Vermoedelijk:
Lindsey Graham
George Pataki
Rick Perry
Rick Santorum
Jeb Bush
Chris Christie
Bobby Jindal
John Kasich
Donald Trump
Scott Walker
Bob Ehrlich
Jim Gilmore
Peter T. King
Ja hij heeft al een sitequote:
Als Kasich de republikeinse kandidaat word , dan word ie presidentquote:Op zondag 17 mei 2015 13:51 schreef martijnde3de het volgende:
Huidige stand van zaken(normale kandidaten):
Democraten:
Running:
Hillary Clinton
Bernie Sanders
Vermoedelijk:
Martin O'Malley
Jim Webb
Lincoln Chafee
Misschien:
Joe Biden
Paul Strauss
Al Gore
Dannel Malloy
Jack Markell
Chris Murphy
Republikeinen:
Running:
Ben Carson
Ted Cruz
Carly Fiorina
Mike Huckabee
Rand Paul
Marco Rubio
Vermoedelijk:
Lindsey Graham
George Pataki
Rick Perry
Rick Santorum
Jeb Bush
Chris Christie
Bobby Jindal
John Kasich
Donald Trump
Scott Walker
Bob Ehrlich
Jim Gilmore
Peter T. King
Lijkt me in principe niet positief voor Paul, zal wel veel over zich heen krijgen van de andere kandidaten in de debatten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:03 schreef Royyy het volgende:
Het ziet er op het moment naar uit dat er een goede kans is dat het Paul gaat lukken om de verlenging van de Patriot Act te blokkeren. Benieuwd wat voor een invloed dat heeft in de primaries.
Veel democraten en republikeinen steunen Paul hierin.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:03 schreef Royyy het volgende:
Het ziet er op het moment naar uit dat er een goede kans is dat het Paul gaat lukken om de verlenging van de Patriot Act te blokkeren. Benieuwd wat voor een invloed dat heeft in de primaries.
De zogenoemde 'defense hawks' zullen hem er inderdaad flink het vuur aan de schenen over leggen. Maar de meer libertarische Republikeinen en het overgrote deel van de Democraten zijn tegen een verlenging van de Patriot Act zonder grote aanpassingen. Het Huis van Afgevaardigden heeft bijvoorbeeld een aantal dagen geleden al een wet aangenomen die de bevoegdheden van de NSA flink beperkt, met een enorme meerderheid van 338-88 (en een flink deel van de nee-stemmen waren van libertarische Republikeinen die vonden dat de beperkingen op de NSA niet ver genoeg gaan).quote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lijkt me in principe niet positief voor Paul, zal wel veel over zich heen krijgen van de andere kandidaten in de debatten.
Maar hoe flikt meneer dat dan persoonlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |