Rick Santorum won in verschillende peilingen van Obama. Maar je weet nooit precies wat er gebeurd. Wie weet maakt iemand een blunder waardoor er ruimte is voor een anders.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, de meeste zijn totaal kansloos.
Alleen Ros Perot maakte kans, maar die werd in de hoek van extreem rechts gedouwt door de linksen
Tja, maar dat waren dan peilingen ver voor de daadwerkelijke verkiezingen of peilingen op het moment dat Santorum geen kandidaat meer was. En dat soort peilingen, die zeggen niet zoveel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:15 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Rick Santorum won in verschillende peilingen van Obama. Maar je weet nooit precies wat er gebeurd. Wie weet maakt iemand een blunder waardoor er ruimte is voor een anders.
zijn zoon is vandaag/gisteren overleden.quote:Op zondag 31 mei 2015 06:33 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien ook voor dit topic relevant, omdat de naam van Joe Biden nog steeds rondgaat als een mogelijke presidentskandidaat: Zoon Amerikaanse vice-president overleden
Ik weet het. Maar het lijkt me dat je andere dingen aan je hoofd hebt dan een presidentsverkiezing op het moment dat je zoon (opnieuw) ernstig ziek wordt en komt te overlijden.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:27 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
zijn zoon is vandaag/gisteren overleden.
twitter:LindseyGrahamSC twitterde op maandag 01-06-2015 om 17:22:40I’m running for President because I am ready to be Commander-in-Chief on day one. reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 01-06-2015 om 17:24:32I will be making a special announcement from @TrumpTowerNY on June 16th- http://t.co/PljqWxk6yN reageer retweet
Iemand die wat aan een zwerver geeft in een filmpje van een Republikeinse kandidaat.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:34 schreef martijnde3de het volgende:
Het blijft maar door gaan
Trump 2016:
https://www.donaldjtrump.com/
12 serieuze kandidaten deden toen mee. Echter, er vielen er een hoop af voor de primaries begonnen. Aan de eerste voorverkiezing Iowa deden er nog 8 mee.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:48 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hoeveel waren het de vorige keer?
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:17 schreef martijnde3de het volgende:
Wanneer je denkt dat het niet gekker kan:
Dan Bilzerian 2016
[ afbeelding ]
http://socialnewsdaily.co(...)nning-for-president/
Geweldig toch die malloten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:34 schreef martijnde3de het volgende:
Het blijft maar door gaan
Trump 2016:
https://www.donaldjtrump.com/
Heb jij ook zo'n slip?quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:28 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Ik zou op hem stemmen, presidentiële man lijkt hij me.
[ afbeelding ]
Jij wil in Europa ook een partij die 9 kandidaten afvaardigt waarvan het schaamrood je op de kaken komt te staan?quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:16 schreef De_Kaas het volgende:
3 Democraten en 9 Republikeinen vooralsnog en daar zal nog wel een waslijstje bijkomen.
Jammer dat we dit in Europa (nog) niet hebben, prachtig proces.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:17 schreef martijnde3de het volgende:
Wanneer je denkt dat het niet gekker kan:
Dan Bilzerian 2016
[ afbeelding ]
http://socialnewsdaily.co(...)nning-for-president/
De laatste keer dat Amerika een president met baard had is inderdaad alweer veel te lang geleden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:28 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Ik zou op hem stemmen, presidentiële man lijkt hij me.
[ afbeelding ]
In Europa zie je nu inderdaad nooit idioten in de politiek Bob, goed gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij wil in Europa ook een partij die 9 kandidaten afvaardigt waarvan het schaamrood je op de kaken komt te staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:32 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
In Europa zie je inderdaad nooit idioten in de politiek Bob, goed gezien.Niet van het kaliber Trump, Graham, Fiorina en Cruz inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niet van het kaliber Trump, Graham, Fiorina en Cruz inderdaad.
Valt allemaal reuze mee bij Sarah Palin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Palin is geen kandidaat Kaas. In 2008 was dat. Nu zijn de Republikeinen er ook wel achter dat Sarah een achterlijke uit Alaska is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:35 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Valt allemaal reuze mee bij Sarah Palin.
Dat heeft toch elk land ter wereld op de VS na?quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
En de vierde kandidaat meldt zich bij de Democraten: Chafee vierde presidentskandidaat Democraten
Hij heeft trouwens een opvallend pleidooi gehouden: hij wil dat de Amerikanen met metrieke stelsel omarmen...
Zo'n beetje wel ja. Hij ziet het geloof ik dan ook als een handreiking naar de rest van de wereld.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:27 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Dat heeft toch elk land ter wereld op de VS na?
Met serieus bedoel je waarschijnlijk dat de kandidaat deelneemt met de intentie om ook daadwerkelijk president te worden. Het aantal kandidaten dat serieus kans maakt ligt toch echt significant lager.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:53 schreef martijnde3de het volgende:
Serieuze kandidaten:
Democraten:
2004: 10
2008: 10
2016(verwacht): minimaal 5
Republikeinen:
2008: 12
2012: 12
2016(verwacht): minimaal 16
Serieus dat ze in debatten komen en in de peilingen voorkomen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met serieus bedoel je waarschijnlijk dat de kandidaat deelneemt met de intentie om ook daadwerkelijk president te worden. Het aantal kandidaten dat serieus kans maakt ligt toch echt significant lager.
Ach ja.. Niet zo belangrijk natuurlijk. Typische kandidaat voor de marge. Carson heeft een inspirerende achtergrond en er zijn wat filmpjes van speeches die je als controversieel zou kunnen omschrijven. Dat maakt 'm voor de media interessant, maar ik verwacht dat er verder weinig mensen zijn die hem serieus nemen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:59 schreef Monolith het volgende:
Heibel in het kamp van Carson:
http://www.washingtonpost(...)0fc1d3f5c_story.html
Als de Republikeinen een Tea Party-kandidaat naar voren schuiven als presidentskandidaat kunnen ze de overwinning wel vergeten. Amerika schuift steeds verder op naar links. Carson heeft zichzelf natuurlijk al op voorhand gediskwalificeerd met zijn homofobe opmerkingen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:33 schreef Niox het volgende:
[..]
Ach ja.. Niet zo belangrijk natuurlijk. Typische kandidaat voor de marge. Carson heeft een inspirerende achtergrond en er zijn wat filmpjes van speeches die je als controversieel zou kunnen omschrijven. Dat maakt 'm voor de media interessant, maar ik verwacht dat er verder weinig mensen zijn die hem serieus nemen.
Hij doet goed in de straw polls en dat was de laatste keren een garantie dat je niet de kandidaat zou worden.
Ik lees eerder een verhaaltje in de trant van 'de wens is de vader van de gedachte' eigenlijk. Volgens mij is er veel meer media aandacht voor de Republikeinse kandidaten op het moment. Dat heeft doorgaans wel zijn effect op polls, al was het alleen maar vanwege de naamsbekendheid.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is dit artikel ook wel interessant om te lezen. Het wijst erop dat de voorsprong van Clinton op Republikeinse kandidaten fors is geslonken en dat zou bij de Democraten nog wel eens voor paniek kunnen zorgen: http://www.weeklystandard(...)ic-panic_965001.html
Jeb is helemaal niet zo mediageniek. En zijn voorsprong - als hij die al heeft - op andere Republikeinse kandidaten is nihil. Bush heeft de nominatie nog lang niet binnen.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:01 schreef popolon het volgende:
Jeb vs. Hillary, da's al lang duidelijk. JB is nog niet eens officieel maar krijgt met groot gemak de meeste media aandacht. Zo voorspelbaar deze troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |