quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Groetjes aan je moeder!quote:Op woensdag 15 april 2015 23:43 schreef Fylax het volgende:
Eerste keer sinds weken dat ik voor 00:00 ga slapen.
Slaaplekker tot morgen allen.
Lelijke glittergif en kansloze pauperquote die 30 topics geleden als niet meer grappig wasquote:
Alles blijft hier minstens 50 topics grappig.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lelijke glittergif en kansloze pauperquote die 30 topics geleden als niet meer grappig was
30 topics geleden was dat er nog helemaal niet.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lelijke glittergif en kansloze pauperquote die 30 topics geleden als niet meer grappig was
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alles blijft hier minstens 50 topics grappig.
Ja, ik sta er niet bij en Fylax welquote:Op woensdag 15 april 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
Hij is nu pas echt af
bijna dan, ik heb een probleem
wel, je bent wegquote:
welquote:Op woensdag 15 april 2015 23:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik sta er niet bij en Fylax wel
Daarom past het hier juist zo goed.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
Een namenlijst in de OP is wel ultiem kansloos.
Hulde aan Fokker.
jawel, komen ook nog, maar ik ben er maar druk meequote:Op woensdag 15 april 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
En Njos en Yasmin?
Doen die ineens niet meer mee?
Noem jij Yasmin nu kansloosquote:Op woensdag 15 april 2015 23:57 schreef Fokker89 het volgende:
tevens kan ik geen plaatjes maken van kansloze users die een cijfer in hun username hebben
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem jij Yasmin nu kansloos
(en jezelf ook hihaho)
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
jawel, komen ook nog, maar ik ben er maar druk mee
tevens kan ik geen plaatjes maken van kansloze users die een cijfer in hun username hebben
Ik niet, iemand anders welquote:Op donderdag 16 april 2015 00:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom? Verkapte "ik ben jarig" post?
Ik wou het doen, echt.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:06 schreef Specularium het volgende:
Wat nog leuker is, is als je de UI's in de OP zet.
Jij wilt gelijk mensen buitensluiten want zo ben jij gewoon.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat doet afbreuk aan het fraaie geheel.
Je vergeet er altijd weer eentje, let maar opquote:Op donderdag 16 april 2015 00:06 schreef Specularium het volgende:
Wat nog leuker is, is als je de UI's in de OP zet.
quote:
Ik log zelden uit.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja leuk Henk, log nu maar weer uit.
Ik wip morgen gewoon even langs.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:14 schreef LTVDK het volgende:
Al die kutkloons en gewoon niemand die de moeite doet om Yasmin te feliciteren
De dag is pas een kwartier oud.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:14 schreef LTVDK het volgende:
En nu moet ik dat ineens wel gaan doen omdat zij dat niet heeft gezegd?quote:Op donderdag 16 april 2015 00:14 schreef LTVDK het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nu moet ik dat ineens wel gaan doen omdat zij dat niet heeft gezegd?
quote:Op donderdag 16 april 2015 00:21 schreef LTVDK het volgende:
Godver wat loopt dit topic traag door die OP
Ondertussen is het al een klokhuis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 16 april 2015 00:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ondertussen is het al een klokhuis.6 / 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is zoiets als 20 jaar profvoetballer zijn en dan zeggen dat je je stoort aan het gras.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:24 schreef LTVDK het volgende:
Echt hoerencholera zo met al die kutgifs
quote:Op donderdag 16 april 2015 00:24 schreef Fokker89 het volgende:
JA ANDERS HOUD IEDEREEN FF OP TE ZEUREN IK HEB DIKKE STRESS HIERDOOR JA
Kutgras in dat kutstadionquote:Op donderdag 16 april 2015 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is zoiets als 20 jaar profvoetballer zijn en dan zeggen dat je je stoort aan het gras.
Die appel van LTKVD is kut, want zelfs mijn mobiele telefoon van 60 euro trekt hetquote:Op donderdag 16 april 2015 00:25 schreef Specularium het volgende:
Zijn die plaatjes nou zo groot of is die Apple van LTKDV zo kut?
Ik laad deze pagina in 0,3 seconden of zo.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:25 schreef Specularium het volgende:
Zijn die plaatjes nou zo groot of is die Apple van LTKDV zo kut?
Ik ook, maar het reageert gewoon allemaal vertraagdquote:Op donderdag 16 april 2015 00:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik laad deze pagina in 0,3 seconden of zo.
Met je paupertelefoonquote:Op donderdag 16 april 2015 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die appel van LTKVD is kut, want zelfs mijn mobiele telefoon van 60 euro trekt het
Denken dat een telefoon status geeftquote:
Ga nou maar gewoon naar bed blaag.quote:
Daar gaan ze hard van lekken, als jij daarmee loopt.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
Misschien moet ik dan toch maar een Iphone kopen, misschien willen de meisjes me dan
quote:Op donderdag 16 april 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
Antoine moet er ook wel bij met al zijn kutheid.
Glijden zo de bus in en uit bij hem.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar gaan ze hard van lekken, als jij daarmee loopt.
okquote:Op donderdag 16 april 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
Antoine moet er ook wel bij met al zijn kutheid.
Heb je alles op 1 pagina?quote:Op donderdag 16 april 2015 00:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, maar het reageert gewoon allemaal vertraagd
Die hebben sinds Hyves uit de lucht is waarschijnlijk geen views meer gehadquote:Op donderdag 16 april 2015 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
animaatjes loopt een beetje moeilijk te doen,
die servers zullen wel roken
Heb hem al. maar dan gewoon webbootquote:Op donderdag 16 april 2015 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben sinds Hyves uit de lucht is waarschijnlijk geen views meer gehad
[ afbeelding ]
Gaat automatisch als het topic op #live staatquote:
Valt wel mee. Ping op 9ms.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
animaatjes loopt een beetje moeilijk te doen,
die servers zullen wel roken
En dat had je niet eerder kunnen bedenkenquote:Op donderdag 16 april 2015 00:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat automatisch als het topic op #live staat. Even FF gesloten en weer geopend en nu is het weer normaal.
Ik doe dit door een snoertje.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
De wifi van Fokker zal wel weer razende zijn.
Ja, maar zo praktisch denk ik nietquote:Op donderdag 16 april 2015 00:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dat had je niet eerder kunnen bedenken
[ afbeelding ]
ohquote:Op donderdag 16 april 2015 00:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar zo praktisch denk ik niet.
quote:Op donderdag 16 april 2015 00:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar zo praktisch denk ik niet.
Was wel een goede voorzet ja.quote:
Ja ik kan daar nog steeds niet bij, ik dacht al, wat is het voor een kutplaatje.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die designer figuren lopen allemaal te spacen joh, kranen aan de verkeerde kant, alles.
quote:Op donderdag 16 april 2015 00:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die designer figuren lopen allemaal te spacen joh, kranen aan de verkeerde kant, alles.
quote:Op donderdag 16 april 2015 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik kan daar nog steeds niet bij, ik dacht al, wat is het voor een kutplaatje.
Maar het is dus echt LTVKD die zijn kraan zo heeft?
Zegt iemand die vrijwillig op zoek gaat naar glittergifjesquote:Op donderdag 16 april 2015 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik kan daar nog steeds niet bij, ik dacht al, wat is het voor een kutplaatje.
Maar het is dus echt LTVKD die zijn kraan zo heeft?
Die 2 dingen hebben niks met elkaar te maken.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zegt iemand die vrijwillig op zoek gaat naar glittergifjes
quote:Op donderdag 16 april 2015 00:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fokker89 is dan ook beter met geluid, en geluid owned graphics.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Ik heb trek in een schnitzel met cajun kruiden.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:48 schreef Fokker89 het volgende:
Hebben jullie ook zon zin in een broodje hamburger?
Gewoon een berg rotzooi van McDonalds heb ik zin in.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:48 schreef Fokker89 het volgende:
Hebben jullie ook zon zin in een broodje hamburger?
Pardon?quote:Op donderdag 16 april 2015 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
LTVKD begint langzamerhand net zo vervelend te worden als fielaks
Dat is ook wel een goed verhaal, maar dan zonder dat fluffy konijnenvoer en vieze saus.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon een berg rotzooi van McDonalds heb ik zin in.
quote:Op donderdag 16 april 2015 00:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon een berg rotzooi van McDonalds heb ik zin in.
Ik zie hem nikszeggende gifjes posten. Bij mij komt er dan een user op in de gedachten.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
LTVKD begint langzamerhand net zo vervelend te worden als fielaks
oquote:Op donderdag 16 april 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie hem nikszeggende gifjes posten. Bij mij komt er dan een user op in de gedachten.
Lijkt mij wel een goed ideequote:Op donderdag 16 april 2015 00:55 schreef YokiKater het volgende:
Ik moet echt mijn desktop fixen en dan wat shit gaan installen en zo, dan ga ik gewoon een NWS-SC rap diss maken.
Ook dat lijkt me een prima ideequote:Op donderdag 16 april 2015 00:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin om iets te maken, is leuk. En dan kan ik misschien ook eens een keertje draaien op GutterFM.
[ afbeelding ]
Ja sorry, maar wanneer gaat die plaat nou eens spelen. Dat gescratcht telkensquote:Op donderdag 16 april 2015 01:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Duo show met dekatophetspek, topshow
[ afbeelding ]
Beetje zonde van het vinyl en de naald ook nog eens.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar wanneer gaat die plaat nou eens spelen. Dat gescratcht telkens
Zit in een loop, moet je even opnieuw intunenquote:Op donderdag 16 april 2015 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar wanneer gaat die plaat nou eens spelen. Dat gescratcht telkens
Voor scratching heb je wel speciale naalden hoorquote:Op donderdag 16 april 2015 01:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje zonde van het vinyl en de naald ook nog eens.
Dan nog slijten ze best snelquote:Op donderdag 16 april 2015 01:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Voor scratching heb je wel speciale naalden hoor
Valt nog best mee, ook voor de platen. Ik moet nog ergens een plaat hebben van Seda (Osdorp Posse) die ik veel gebruikt heb maar die nog gewoon goed is.quote:
Scratchen was niet echt mijn ding nee. Maar ik heb genoeg naalden verbruikt zonder echt gekke dingen ermee te doen, had meestal Ortofonquote:Op donderdag 16 april 2015 01:07 schreef Fokker89 het volgende:
LTVKD denkt dat hij het weet
Ik denk van niet
LTVKD kan wel mixen. Maar old skool turntablisme, i don't know.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:07 schreef Fokker89 het volgende:
LTVKD denkt dat hij het weet
Ik denk van niet
Anders lik je zijn anusje even johquote:Op donderdag 16 april 2015 01:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
LTVKD kan wel mixen. Maar old skool turntablisme, i don't know.
Shure M44-7
Dat merken wij hier elke dag.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik heb genoeg naalden verbruikt
Neuh, dat had ik al gedaan toen hij zich hier kwam aandienen.. Dat hij vroeger ook FL gebruikte en zo.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Anders lik je zijn anusje even joh
Ja lekker alles digitaal.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom prutsen met draaitafels als je ook gewoon op de computer aan de slag kunt?
Omdat vroeger.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom prutsen met draaitafels als je ook gewoon op de computer aan de slag kunt?
Ja, je kan ook een eend beffen, maar ik zie niet in waarom ik dat zou willen en/of doenquote:Op donderdag 16 april 2015 01:15 schreef YokiKater het volgende:
En je kan het nu ook met elkaar integreren heh.. 2 draaitafels, een mixer en een Korg KaosPad
Drums.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat speelde jij eigenlijk in je bandje?
Tegenwoordig is helaas alles digitaal, dus daar heb ik mezelf ook aan overgeleverd. Maar de geur van vinyl alleen alquote:Op donderdag 16 april 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2015 01:14 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is Yasmin gewoon een kloon van LTKDV.
Ik was gewoon even aan het rokenquote:
En ik ga ook, wekker gaat alweer veel te vroegquote:
Toen zette alleen nog niet iedereen alles op Youtube.quote:
De geur van vinyl is misschien leuk, de nostalgie ook, maar de geluidskwaliteit is inferieur.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig is helaas alles digitaal, dus daar heb ik mezelf ook aan overgeleverd. Maar de geur van vinyl alleen al
http://www.rtl.nl/toni-tony-zo-vader-zo-zoon/#!/325279/quote:Op donderdag 16 april 2015 01:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je die Toni en Toni real life soap al eens gezien?
Dit kan ik wel waarderen ja.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen zette alleen nog niet iedereen alles op Youtube.
Kwam laatst dit tegen, volgens mij vind jij dat ook nog wel leuk.
Het is ook aids hoor, gewoon just another RTL5 show. En die zoon zit nu tof te doen als DJ met USB sticks.. maar drummen deed hij dus (vroeger) ook.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/toni-tony-zo-vader-zo-zoon/#!/325279/
Dit? Nee.
Ben het ook niet van plan.
Dat is ook nice.quote:
Dat mag.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:40 schreef Specularium het volgende:
Ja, ik vind die cliniclowns gewoon niks.
Ze zijn beide goed, ik voel het wel.. goede drummerquote:Op donderdag 16 april 2015 01:48 schreef Specularium het volgende:
Ik bedoelde deze. Ik snap ook wel dat mensen het goed vinden.
quote:Op donderdag 16 april 2015 01:48 schreef Specularium het volgende:
Ik bedoelde deze. Ik snap ook wel dat mensen het goed vinden.
quote:Op donderdag 16 april 2015 01:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is ook nice.
En nu komt de post waarvan je wist dat hij zou komen
Dit wordt doorgaans niet geaccepteerd als een artistieke handeling.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, je kan ook een eend beffen, maar ik zie niet in waarom ik dat zou willen en/of doen
getuigtquote:Op donderdag 16 april 2015 07:01 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik even opmerken dat deze OP getuigd van latente homoseksualiteit?
We kunnen al bijna een NWS-SC band beginnen, Harry op de drums, Henk op het keyboard.quote:
LTVDK kan wel triangelen denk ikquote:Op donderdag 16 april 2015 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen al bijna een NWS-SC band beginnen, Harry op de drums, Henk op het keyboard.
Als jij dan op de tamboerijn gaat hebben we alleen nog iemand nodig die niet kan zingenquote:
Oke.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan je iets te grote oren trekken.
Je iets te dikke moeder bellen dat je weer eens aan het FOK!ken bent in plaats van op aan het letten. Met de suggestie natuurlijk de telefoon maar eens in te houden om dat te verkomen.quote:
Je bent zelf iets te dik.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je iets te dikke moeder bellen dat je weer eens aan het FOK!ken bent in plaats van op aan het letten. Met de suggestie natuurlijk de telefoon maar eens in te houden om dat te verkomen.
quote:Op donderdag 16 april 2015 10:31 schreef LTVDK het volgende:
Is Yoki al pakketbezorgers in Nijmegen aan het neertikken?
Als we horen van kinderen die bloedend op straat liggen, is dat wel yoki met zijn niviquote:Op donderdag 16 april 2015 10:31 schreef LTVDK het volgende:
Is Yoki al pakketbezorgers in Nijmegen aan het neertikken?
quote:Op donderdag 16 april 2015 10:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties jongens!
Graag gedaan,quote:Op donderdag 16 april 2015 10:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties jongens!
Dat vraag je toch niet aan een vrouw joh.quote:
Dit jaquote:Op donderdag 16 april 2015 10:45 schreef Specularium het volgende:
En normaal antwoord is natuurlijk weer te veel gevraagd.
49.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:45 schreef Specularium het volgende:
En normaal antwoord is natuurlijk weer te veel gevraagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
van harte gefeliciteerd! Alwéér 29 geworden.quote:
Thnx Maniquote:Op donderdag 16 april 2015 11:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
van harte gefeliciteerd! Alwéér 29 geworden.
Hoezo kan ik nu geen 49 zijn dan? Jij bent toch ook oud.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met dit soort rare antwoorden gaat niemand behalve Mani je feliciteren.
Ik ben niet zo oud.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo kan ik nu geen 49 zijn dan? Jij bent toch ook oud.
Had de dader 5 kilo patat bij zich?quote:Op donderdag 16 april 2015 11:50 schreef Fylax het volgende:
Krijg net een mailtje, PostNL busje waar mijn telefoon in zat is overvallen.
Yokigodquote:Op donderdag 16 april 2015 11:50 schreef Fylax het volgende:
Krijg net een mailtje, PostNL busje waar mijn telefoon in zat is overvallen.
Dat zou kunnen..quote:Op donderdag 16 april 2015 11:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had de dader 5 kilo patat bij zich?
Sneller kansloze aids postenquote:Op donderdag 16 april 2015 12:07 schreef Specularium het volgende:
Maar wat kan Fallax nu met die S6 allemaal meer behalve kansloze aids posten?
Zeg dat eens recht in mn gezichtquote:Op donderdag 16 april 2015 07:01 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik even opmerken dat deze OP getuigd van latente homoseksualiteit?
Nou en?quote:
Om te laten zien wat voor tuig het is.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:56 schreef Karina het volgende:
Waarom vind je het elke keer nodig die aids hier te posten?
Ik kan hier echt niet aan wennen.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou en?
Je weet dat die zooi daar gepost wordt, moet je niet heel verbaasd gaan doen elke keer weer.
Nee jij bent leuk.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om te laten zien wat voor tuig het is.
Ja ik wist nog niet dat er tuig op de wereld is natuurlijk.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om te laten zien wat voor tuig het is.
ontvolg die FB pagina dan.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan hier echt niet aan wennen.
Hmm daar kijk ik idd nooit. Maar volg ze niet hoor :pquote:Op donderdag 16 april 2015 12:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ontvolg die FB pagina dan.
Ik kijk ook niet op Marokko.nl, want dan krijg je precies dezelfde berichten, maar dan over Nederlanders.
Maar dat mag wel. Want hun kunnen geen racisten zijn.
Ja.quote:
Oef.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ontvolg die FB pagina dan.
Ik kijk ook niet op Marokko.nl, want dan krijg je precies dezelfde berichten, maar dan over Nederlanders.
Maar dat mag wel. Want hun kunnen geen racisten zijn.
Ja dat is wel zo maar blijf mij gewoon verbazen dat mensen zo kunnen denken :pquote:Op donderdag 16 april 2015 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik wist nog niet dat er tuig op de wereld is natuurlijk.
Het is echt leuk om die mensen te trollen. Tollbaarheidsgehalte is gewoon heel hoog, en ze staan op ontploffenquote:Op donderdag 16 april 2015 13:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo maar blijf mij gewoon verbazen dat mensen zo kunnen denken :p
Daar trollen is makkelijker dan zand vinden in de woestijn.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is echt leuk om die mensen te trollen. Tollbaarheidsgehalte is gewoon heel hoog, en ze staan op ontploffen
Had ik je al gefeliciteerd?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ben je al begonnen met zuipen?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Thnxquote:Op donderdag 16 april 2015 14:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Had ik je al gefeliciteerd?
Zo nee,bij deze dan
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 16 april 2015 14:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD.
Met.... je verjaardag?
Dankje wel Ucciequote:Op donderdag 16 april 2015 14:25 schreef Uccie het volgende:
Yasmin. Gefeliciteerd!
Dat je maar een grote meid mag worden!!!!
Ja ze wordt steeds duidelijker.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:27 schreef Mani89 het volgende:
Kan je in de verte Sara al zien Yasmina?
Likje verf en je ziet er niks meer vanquote:
De vraag die hierop hoort laat ik maar aan een ander overquote:
Nja moest mij vorige week nog legitimeren om sigaretten te kunnen kopen. Dus misschien valt het mee :pquote:Op donderdag 16 april 2015 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Likje verf en je ziet er niks meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |