quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Als ze met zo'n training net zo debiel rijden als met een oproep dan wel jaquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar het kan zijn dat ze aanreden vanaf verschillende locaties, en dat ze dan ergens een rendez vous hebben. Of dit was een stukje rijopleiding/training, want ik kan ook geen melding vinden van een inzet vanmorgen.
Ik denk dat het het BOT was.quote:Op woensdag 15 april 2015 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze met zo'n training net zo debiel rijden als met een oproep dan wel ja
Ik ga gewoon even dit kijken: http://www.npo.nl/lauren/12-01-2015/AT_2026965
Gewoon tuig dat naar de rechtbank toe moest dusquote:Op woensdag 15 april 2015 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Verplaatsing van een persoon uit Vught.
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon tuig dat naar de rechtbank toe moest dus
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gewoon weer hier gepost omdat Kingtown dat een kutreeks vindt.
US / Hoe fucking cute was jij vroeger - Deel 3
Oké ik beginquote:Op woensdag 15 april 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
Of we gaan rebussen doen, dat kan Johannes goed.
quote:
Ik houd het op fascist.quote:Op woensdag 15 april 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
Fallax zou het machtsmisbruik noemen.
Doe eens niet. Ik ga klagen in NWS-FB.quote:Op woensdag 15 april 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
Wat zit ik trouwens te luisteren naar Henk en Pipo?
Ik kan dat zelf in de OP zetten.
Nee gij kut.quote:
Specularium is elfletterig.quote:Op woensdag 15 april 2015 00:45 schreef Specularium het volgende:
LTKDV is vijfletterig.
Fylax ook.
Dus.
Was alles maar kut, dan hadden we er nog wat aan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:55 schreef Specularium het volgende:
Fylax heeft ook nog een schattige jeugdfoto.Ik zit nog in mijn jeugd ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Nee, je bent een paardenlulletje.quote:Op woensdag 15 april 2015 00:58 schreef Fylax het volgende:
Ik heb vandaag/gister weer 4 nieuwe notes erbij gekregen.
Wat ben ik toch rebels.
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je bent een paardenlulletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 15 april 2015 01:02 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon lekker gifjes van 10 mb dumpenSpoiler dicht gelaten. Omdat jij een lul bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik toch wel echt crewbash hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 00:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je bent een paardenlulletje.
quote:Op woensdag 15 april 2015 01:02 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon lekker gifjes van 10 mb dumpenDoe dan gifv joh, ontzettende anus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wou je doen dan?quote:Op woensdag 15 april 2015 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel echt crewbash hoor.
Niet zo Fylaxen jij.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Spoiler dicht gelaten. Omdat jij een lul bent.
Haha ja, maar nee.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat probeerde ik te doen maar dat hoerige imgur zet het om in gifquote:Op woensdag 15 april 2015 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe dan gifv joh, ontzettende anus.
Moet je er een v achter zetten.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat probeerde ik te doen maar dat hoerige imgur zet het om in gif
Je krijgt bij zo'n grote gif als het goed is een gifv linkje.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je lultquote:Op woensdag 15 april 2015 01:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tinypikquote:Op woensdag 15 april 2015 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk Eftelul hangt nog op tinypic.
____________________________!!!!!!!!!!!!@!@##
Tinypicquote:Op woensdag 15 april 2015 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of verplicht reclamefilmpjes kijken, en dan maar onthouden hoeveel PK die mercedes heeftquote:Op woensdag 15 april 2015 01:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tinypiclekker kansloze captcha's intikken
Zal Henk wel weer leuk vinden
.
Nee, al een jaar geleden. Wilde gewoon even kijken of imgur ook met vimeo werktequote:
Jij zou dus op Bush stemmen.quote:
Ik eigenlijk ook wel. Ik stel voor dat we Harry een ban geven. Gewoon, omdat het kan.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Liever tinypic dan een micro- of nano-penis.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
En tijdens zijn ban ben ik zijn vervanger.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Ik stel voor dat we Harry een ban geven. Gewoon, omdat het kan.
Kanjer vindt het ook een goed idee.
Jij bent in 2025 nog geen mod, geef het gewoon op.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
En tijdens zijn ban ben ik zijn vervanger.
Nee, daar hebben we timmmmm voor. Doet die ook eens wat.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
En tijdens zijn ban ben ik zijn vervanger.
Oja heb je gelijk in. Hij mag wel eens van z'n luie reet afkomen.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we timmmmm voor. Doet die ook eens wat.
Ik zou ook op mij stemmen, zo'n arrogante zak ben ik dan ook weer wel.quote:
okquote:Op woensdag 15 april 2015 01:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent in 2025 nog geen mod, geef het gewoon op.
weet nietquote:Op woensdag 15 april 2015 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat stem je als je 18 wordt? SGP?
Goed idee.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom begin je niet zelf een partij?
Gahahahahah!:Pquote:Op woensdag 15 april 2015 01:32 schreef Fylax het volgende:
De FP
Fylax Partij
haha snap je de FP frontpage haha
Collegaquote:Op woensdag 15 april 2015 01:35 schreef Fylax het volgende:
Specularium is goed in bashen van zijn collega's.
Zou die dat ook op z'n werk doen?
Oh wacht, Spec heeft een uitkering.
En die moet koffie halen.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Collega
Jij bent gewoon de stagiaire, en die mag je afzeiken
Jawel. We zijn 1 crewquote:Op woensdag 15 april 2015 01:37 schreef Specularium het volgende:
Jij bent mijn collega helemaal niet, paardenlulletje.
Net zoals dat we allemaal gelijk zijn zeker?quote:
En de liefhebbers van slechte komische duo's dan? Met wie moet Tem dan optreden?quote:Op woensdag 15 april 2015 01:34 schreef Fylax het volgende:
Mijn eerste wetsvoorstel zou zijn dat iedereen met de username Specularium het land uitgezet wordt.
Probeer je hiermee te zeggen dat er bij jou, als volwassene, ook geen hoop op verbetering meer is?quote:Op woensdag 15 april 2015 01:35 schreef Specularium het volgende:
Fylax is nog matiger dan Eftelul, alleen kan Fylax nog beter worden omdat hij pas 6 is.
Je zou maar de opvolger zijn van Elfletteringquote:Op woensdag 15 april 2015 01:40 schreef Specularium het volgende:
Je zou maar de collega zijn van Efteling.
Nee, ik hoorde toevallig tussen neus en lippen door dat mensen jou heel hard aan het uitlachen zijn nu in FC en FPquote:
Boeit mij geen ene flikker. Ik lach misschien wel net zo hard om hen.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde toevallig tussen neus en lippen door dat mensen jou heel hard aan het uitlachen zijn nu in FC en FP
Waarom boeien flikkers jou niet?quote:Op woensdag 15 april 2015 01:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Boeit mij geen ene flikker. Ik lach misschien wel net zo hard om hen.
Dat een homo in elkaar wordt geslagen boeit mij net zo weinig als een hetero in elkaar geslagen zou worden:quote:Op woensdag 15 april 2015 01:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom boeien flikkers jou niet?
Dus jij vind het leuk als een homo in elkaar geslagen wordt?misselijk mannetje
Gelukkig was ik dat niet.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zou maar de opvolger zijn van Elflettering
Hij lult ook maar wat, niemand praat over je. Je bent gewoon niet boeiend genoeg om over te praten daarquote:Op woensdag 15 april 2015 01:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Boeit mij geen ene flikker. Ik lach misschien wel net zo hard om hen.
quote:Op woensdag 15 april 2015 01:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat een homo in elkaar wordt geslagen boeit mij net zo weinig als een hetero in elkaar geslagen zou worden:
Helemaal niets.
Oke.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij lult ook maar wat, niemand praat over je. Je bent gewoon niet boeiend genoeg om over te praten daar
quote:Op woensdag 15 april 2015 01:48 schreef Fylax het volgende:
Fokker heeft zoals altijd niets zinnigs te melden.
Jij zou nog even over hun gezicht heen pissen als ze op de grond liggen?quote:Op woensdag 15 april 2015 01:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat een homo in elkaar wordt geslagen boeit mij net zo weinig als een hetero in elkaar geslagen zou worden:
Helemaal niets.
Neen. Ik pis louter op het toilet.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zou nog even over hun gezicht heen pissen als ze op de grond liggen?
Een normaal mens doet dat in het toilet, misselijk mannetjequote:
Het is gewoon op het toilet hoorquote:Op woensdag 15 april 2015 01:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een normaal mens doet dat in het toilet, misselijk mannetje.
Die gozert heeft niet eens een penis.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:51 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat Fokker en Fylax ooit wel aan elkaars pener gaan zitten.
Misschien moet jij niet van die vieze gedachtes hebbenquote:Op woensdag 15 april 2015 01:51 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat Fokker en Fylax ooit wel aan elkaars pener gaan zitten.
Jawel hoor, vraag maar aan je moeder.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die gozert heeft niet eens een penis.
Een micropenis telt niet he.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel hoor, vraag maar aan je moeder.
quote:Op woensdag 15 april 2015 01:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel hoor, vraag maar aan je moeder.
Komt door Fokker dat het nergens over gaat.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:56 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga wel gewoon slapen, dit gesprek gaat echt weer he-le-maal nergens over. Er zitten niet eens slechte woordgrappen van Elflendeling tussen.
hoiiiquote:Op woensdag 15 april 2015 01:56 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga wel gewoon slapen, dit gesprek gaat echt weer he-le-maal nergens over. Er zitten niet eens slechte woordgrappen van Elflendeling tussen.
Ik wou het over seks hebben, maar dat vind ik zielig voor jouquote:Op woensdag 15 april 2015 01:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Komt door Fokker dat het nergens over gaat.
Ja sorry, ik was even te druk met nietszeggende gifjes zoeken. Normaal doet Harry dat, maar die is aan het bekvechten.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:56 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo?quote:Op woensdag 15 april 2015 01:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou het over seks hebben, maar dat vind ik zielig voor jou
Oke.quote:Op woensdag 15 april 2015 02:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat jij het nog allemaal moet ontdekken
[ afbeelding ]
hallo hallo, dat ben ik. Je zal het maar de opvolger van voorschurft zijnquote:Op woensdag 15 april 2015 01:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zou maar de opvolger zijn van Elflettering
quote:Op woensdag 15 april 2015 08:27 schreef Karina het volgende:
Omdat jij verstandig bent en vroeg in je bed ligt Mani.
Anders moet je gewoon nu weer naar bed gaan!quote:Op woensdag 15 april 2015 08:26 schreef Mani89 het volgende:
Waarom wordt het hier altijd pas gezellig als ik ga slapen?
quote:Op woensdag 15 april 2015 08:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders moet je gewoon nu weer naar bed gaan!
Vraag maar aan Fallus' moeder.quote:Op woensdag 15 april 2015 08:26 schreef Mani89 het volgende:
Waarom wordt het hier altijd pas gezellig als ik ga slapen?
Om 12 uur hoor je ook gewoon wakker te zijn.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:54 schreef YokiKater het volgende:
Razende fucking vieze vuile tering dakwerkers. Lig ik gewoon een beetje te pitten, eindelijk .. schrik ik wakker omdat er 2 mafkezen op mijn dak lopen en staan te rammen.
Geen aankondiging niets.
Ah, hier zijn ze de voegen aan het uitboren, begon vanochtend om 8 uur al, maar dat is niet zo zeer het probleem.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:54 schreef YokiKater het volgende:
Razende fucking vieze vuile tering dakwerkers. Lig ik gewoon een beetje te pitten, eindelijk .. schrik ik wakker omdat er 2 mafkezen op mijn dak lopen en staan te rammen.
Geen aankondiging niets.
Ja, ik had om 12 uur ook een afspraak, maar die heb ik afgezegd omdat ik de hele nacht wakker heb gelegen.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om 12 uur hoor je ook gewoon wakker te zijn.
Om 12 uur je bed uitkomenquote:Op woensdag 15 april 2015 13:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om 12 uur hoor je ook gewoon wakker te zijn.
Nee hoor ik was aan het schoonmaken. STraks misschien ieven op balkon zitten. Voor het strand is het volgens mij te koud hoor.quote:
Ik pas zo de trein naar Amsterdam ofzo, zou morgen een sollicitatiegesprek hebben, maar dat is een week verzet, dus ga maar even een stuk in mn hol zuipenquote:
Ik was gewoon in mijn korte broek en t-shirt op de fiets hoor, wilde eigenlijk alleen in mijn boxershort maar daar is het inderdaad nog te koud voor.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik was aan het schoonmaken. STraks misschien ieven op balkon zitten. Voor het strand is het volgens mij te koud hoor.
Dat is altijd leuk natuurlijk, wat gaat er gezopen worden?quote:Op woensdag 15 april 2015 14:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik pas zo de trein naar Amsterdam ofzo, zou morgen een sollicitatiegesprek hebben, maar dat is een week verzet, dus ga maar even een stuk in mn hol zuipen
Koffie en thee uiteraardquote:Op woensdag 15 april 2015 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk natuurlijk, wat gaat er gezopen worden?
Hier in huis is het ook niet echt heel warm. Kouder dan buiten zelfs denk ik.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was gewoon in mijn korte broek en t-shirt op de fiets hoor, wilde eigenlijk alleen in mijn boxershort maar daar is het inderdaad nog te koud voor.
Ga je lekker zuipen met je ouders?quote:Op woensdag 15 april 2015 14:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n ouders in de zon zitten. Tot later.
Terrassen zullen wel stampvol zitten denk ik. De bekende plekken sowieso, Leidseplein en Rembrandtplein.quote:
Toedeloe.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n ouders in de zon zitten. Tot later.
Ohjaaa, maar ik maak wel ruimtequote:Op woensdag 15 april 2015 14:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Terrassen zullen wel stampvol zitten denk ik. De bekende plekken sowieso, Leidseplein en Rembrandtplein.
Bij de speeltuin?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:12 schreef Specularium het volgende:
Lekker met de blote penis in het gras.
Maar niet aangehouden.
dit vraagt om foto's natuurlijk.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:12 schreef Specularium het volgende:
Lekker met de blote penis in het gras.
Maar niet aangehouden.
Nee? Jij wel?quote:Op woensdag 15 april 2015 16:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij ook dat het dan zo een beetje plakt bij je kruis?
Plakzak weerquote:Op woensdag 15 april 2015 16:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij ook dat het dan zo een beetje plakt bij je kruis?
Staat je halve neger open?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Wel gelijk een halve neger zo met dit weer.
Nee, de achterdeurquote:
Alleen gechilld?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Corrie en ik hebben even gechilld op het naaktstrand.
Pleeg zinvol geweld op ze.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:37 schreef YokiKater het volgende:
Ik word schijtziek van die spelende kutkoters hier.
Geen idee. Had een razende tyfusdag. Heb alleen mijn beeldscherm.gezien. Gelukkig kan ik nu naar huis, kan ik eindelijk lunchen.quote:
Ik heb ook een klotedag, ben echt fucking chagrijnig. En ook een knorrende maag.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee. Had een razende tyfusdag. Heb alleen mijn beeldscherm.gezien. Gelukkig kan ik nu naar huis, kan ik eindelijk lunchen.
Nou van harte gefeliciteeeerd!quote:Op woensdag 15 april 2015 17:44 schreef Fylax het volgende:
Ben trouwens unaniem aangenomen op de havo
Leek wel een beetje op Fatima ja, alleen dan wat dunner.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond je Virgien wel een beetje lekker?
I'm hungry.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
Zo,
Wie is er allemaal mad/sad en wie niet?
Ik was vanmiddag sad en mad toen mijn stofzuiger er opeens mee ophield. Toen ben ik maar in de tuin gaan zitten en in het zonnetje biertjes gaan drinken, toen had ik nergens meer last vanquote:Op woensdag 15 april 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
Zo,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
Zo,
quote:Op woensdag 15 april 2015 22:11 schreef Peunage het volgende:
Ik heb een paar uur geleden nog 2 borden met rijst en vis gegeten. Maar ik heb alweer honger als een paard.
Het is een veelzijdige jongen.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
Toch leuk om te zien dat Specu in FB in een week tijd voor zowel policor goedprater als racist is uitgemaakt
Ben je al een beetje mad inmiddels?quote:Op woensdag 15 april 2015 22:11 schreef YokiKater het volgende:
Misschien dat ik straks even mad ga worden.
Ongelezen terecht verklaardquote:Op woensdag 15 april 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Yoki gaat binnenkort de buurtkinderen bewerken met een roestige heggenschaar.
Nee het was niet nodig.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je al een beetje mad inmiddels?
Gewoon mijnen leggen op het speelveldje.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Yoki gaat binnenkort de buurtkinderen bewerken met een roestige heggenschaar.
Is ze wel een beetje lekker?quote:Op woensdag 15 april 2015 22:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik hen vandaag een vriendin geshockeerd door te bekennen dat ik bij rennende kinderen altijd stiekem hoop dat ze vallen
Met jouw hoofd over kinderen die op de grond liggen praten lijkt me sowieso niet erg verstandig.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik hen vandaag een vriendin geshockeerd door te bekennen dat ik bij rennende kinderen altijd stiekem hoop dat ze vallen
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:44 schreef Fylax het volgende:
Ben trouwens unaniem aangenomen op de havo
Iedereen die zich ook maar een beetje in NWS profileert, valt dat lot ten deel.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
Toch leuk om te zien dat Specu in FB in een week tijd voor zowel policor goedprater als racist is uitgemaakt
Allemaal de schuld van POL.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen die zich ook maar een beetje in NWS profileert, valt dat lot ten deel.
Zo ben je een 'rechtse huilie met huichelachtige moraal', zo ben je een 'vooringenomen naïeve, linkse provinciaal'. Beide kwalificaties zijn geen verzinsels.
Maar Harry doet het leuk in FB. Ik heb al extra popcorn ingeslagen om de reeks te kunnen volgen. Ik vind Harry een kanjer van een mod.
Dat verdien je, omdat je de mooie UI van LTVDK hebt weggehaald. Je wilde toch nieuwe vlammetjes? Dat heb je zelf gezegd.quote:
Terechte klacht dit ja.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat verdien je, omdat je de mooie UI van LTVDK hebt weggehaald. Je wilde toch nieuwe vlammetjes? Dat heb je zelf gezegd.
quote:
Zei hij.quote:Op zondag 12 april 2015 18:21 schreef Specularium het volgende:
Ik wil nieuwe vlammetjes voor mijn UI.
Gelukkig maar, anders had ik hem in FB weer allemaal tegenstrijdige dingen genoemd.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Zei hij.
Ik zie dat -ie 'm heeft teruggezet. Heel verstandig.
Dat kloptquote:Op woensdag 15 april 2015 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.Betekent alleen wel dat je straks niet meer elke nacht pas om 02:00 uur naar bed kunt gaan.
Anders de rest van FOK! welquote:Op woensdag 15 april 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Yvonne hangt de vlag al uit, zie ik.
Misschien dat je morgen een 15-jarig knulletje kan neertikken voor een spiksplinternieuwe Samsung?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:36 schreef YokiKater het volgende:
Mijn telefoon heeft aids, tijd voor een nieuwe denk ik.
Goed idee wel.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat je morgen een 15-jarig knulletje kan neertikken voor een spiksplinternieuwe Samsung?
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
Ik zag net een vallende ster.
Heb wel een wens gedaan maar die ga ik natuurlijk niet vertellen,.
Zit je een beetje als Adam naar de hemel te staren of zo?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
Ik zag net een vallende ster.
Heb wel een wens gedaan maar die ga ik natuurlijk niet vertellen,.
Ik ging buiten roken.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zit je een beetje als Adam naar de hemel te staren of zo?
Altijd goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |