Je kan volgens mij gewoon de klantenservice bellen op 030-751 51 55 en informatie daarover vergaren. Althans, dat doe ik altijd.quote:
Wacht wat???quote:Op donderdag 16 april 2015 21:19 schreef Duvel het volgende:
De Pacers hebben trouwens hun doodvonnis getekend gekregen: in de tenderdocumenten voor de nieuwe Nortern Rail concessie staat de eis dat materieel moet zijn voorzien van draaistellen.
Ja, het draaistel is niet voor niets uitgevonden natuurlijk.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou misschien het geluid in het tweede deel van dit filmpje verklaren
Trein vervangend vervoer ook niet!quote:Op donderdag 16 april 2015 23:44 schreef dennistd het volgende:
Maar goed, een Schienenbus heeft toch ook geen draaistellen?
Hihi planmatig!quote:Op donderdag 16 april 2015 23:49 schreef Prins_Pils het volgende:
Geen idee vanuit welke trdl-post Deventer wordt bediend (Zwolle?) maar creatief met linkerspoor zijn ze welIk woon vanuit station Deventer C gezien vlak voor Snipperling aansluiting, en zag een half uurtje terug een mat'64 uit Almelo langsrijden, met nog geen halve minuut later een VST erachteraan over het linkerspoor
Paar maanden geleden ook eens zoiets gezien met een museumtrein (rode mat'64) en een reguliere IC uit Enschede.
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:53 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik had kunnen weten dat jij elk wauw- of yeey-momentje weer meteen moet verbeteren of afkraken of bagatelliseren
De VST gaat voor alles, die heeft topprioriteit. Daarom moet dit wel planmatig zijn dat ze naast elkaar kunnen rijden.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:58 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Maar toch, bewijzen willen we hebben voor je bewering. BEWIJZEN! Daar draait het om.
Niet verwonderlijk gezien de problemen die ze hebben om de boel werkend te krijgen. Nu hopen dat de BDs als normaal rijtuig gebruikt blijft worden. Anders heb je capaciteitstekortquote:Op vrijdag 17 april 2015 04:31 schreef James1988 het volgende:
Het BDs-project (ombouw van bestaande stuurstandrijtuigen om een Traxx aan te sturen) schijnt ten einde te zijn, in plaats daarvan zouden er nog eens ruim 20 Traxx-locomotieven zijn besteld bij Bombardier.
beter dan dat iedereen gaat zitten meuren door de hitte.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Godverdomme, de airco van deze DDZ staat op standje Antarctica in fucking augustus.
Ik had gehoopt dat die kansloze stuurstand-achter-loc combinatie onderhand wel voorbij zou zijn. Het ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk gezien de problemen die ze hebben om de boel werkend te krijgen. Nu hopen dat de BDs als normaal rijtuig gebruikt blijft worden. Anders heb je capaciteitstekort
Ruim anderhalf uur in een vrieskist zitten word je ook niet gelukkig van.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
beter dan dat iedereen gaat zitten meuren door de hitte.
En de trein was dermate druk dat je niet kon verhuizen van coupe?quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ruim anderhalf uur in een vrieskist zitten word je ook niet gelukkig van.
Nee, de andere eerste klas was aan de andere kant van de trein. Vijf miljoen trappen op en af.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En de trein was dermate druk dat je niet kon verhuizen van coupe?
Dan zou ik inderdaad liever anderhalf uur in kou zitten jaquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nee, de andere eerste klas was aan de andere kant van de trein. Vijf miljoen trappen op en af.
en dan hebben we het nog niet eens over "rode mat'64"quote:Op donderdag 16 april 2015 23:53 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik had kunnen weten dat jij elk wauw- of yeey-momentje weer meteen moet verbeteren of afkraken of bagatelliseren
Wattes?quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan hebben we het nog niet eens over "rode mat'64"![]()
Domme man.
Het past dan wel weer geheel in de lijn der verwachting van NS op de HSL. Ik had twee jaar terug al een voorgevoel dat het niet zou gaan lukken.quote:
Misschien wel beide.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het past dan wel weer geheel in de lijn der verwachting van NS op de HSL. Ik had twee jaar terug al een voorgevoel dat het niet zou gaan lukken.
Wat ik alleen niet snap: waarom nog eens zoveel extra locs? Is rangeren echt zo'n taboe voor NS, of heeft het te maken met de infra?
Kan de sprinter uit Tilburg niet doorrijden als sprinter naar Dordrecht of naar Roosendaal (waardoor de IC niet meer hoeft te stoppen in Etten-Leur)?quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:31 schreef James1988 het volgende:
De situatie in Breda is zeker niet optimaal, door de bouw van het nieuwe station is het uitbreiden van perroncapaciteit (mocht daar behoefte aan zijn) nagenoeg onmogelijk.
Serieus voorstel:quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:05 schreef James1988 het volgende:
Dat zou kunnen, net als een doorkoppeling aan de sprinter naar Den Haag
En dat ding komt oorspronkelijk uit Woerden of Den Haag?quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:23 schreef boriq het volgende:
[..]
Serieus voorstel:
Utrecht - Den Bosch - Breda - Roosendaal - Dordrecht - Den Haag en v.v.
Qua tijden lijkt het namelijk mooi te kunnen
Hier in Nederland zijn soms diensten waarbij je drie of meer keer achter elkaar Zwolle - Kampen vv hebtquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft de S-Bahn Köln niet een soort ringlijn precies om die Dom heen? Met 1 station? Zou eigenlijk moeten. Als strafkamp voor verwende wereldvreemde NS-machinisten
Gewoon lekker aan het begin al Den Haag op de koersrollen zetten. Verwarring overalquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dat ding komt oorspronkelijk uit Woerden of Den Haag?
gewoon de hele dag dat pendelen. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier in Nederland zijn soms diensten waarbij je drie of meer keer achter elkaar Zwolle - Kampen vv hebt
Zoveel spannender dan pak 'm beet Harderwijk is Roosendaal toch niet?quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:37 schreef Ireyon het volgende:
Ik roep al jaren dat de sprinter Breda- Utrecht naar Roosendaal (of eigenlijk Bergen op Zoom) moet worden doorgetrokken. Het is volkomen geschift dat er 1) geen kwartiersdienst BoZ-Rsd en Rsd-Be is en 2) überhaupt geen directe verbinding BoZ-Breda. Die sprinter doortrekken is prima mogelijk en het is me een raadsel waarom dat nog niet gebeurd is.
Overigens weer leuk nieuws voor de winkeltjes in Breda: de brandschermen zijn gesloten waardoor ze volledig van de rest van het station zijn afgesloten. Je moet ze toevallig buitenom maar zien te vinden
In de LTSA rijden er extra intercity's Breda - Eindhoven en doorgetrokken sprinter Breda - Eindhoven.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:37 schreef Ireyon het volgende:
Ik roep al jaren dat de sprinter Breda- Utrecht naar Roosendaal (of eigenlijk Bergen op Zoom) moet worden doorgetrokken. Het is volkomen geschift dat er 1) geen kwartiersdienst BoZ-Rsd en Rsd-Be is en 2) überhaupt geen directe verbinding BoZ-Breda. Die sprinter doortrekken is prima mogelijk en het is me een raadsel waarom dat nog niet gebeurd is.
Overigens weer leuk nieuws voor de winkeltjes in Breda: de brandschermen zijn gesloten waardoor ze volledig van de rest van het station zijn afgesloten. Je moet ze toevallig buitenom maar zien te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |