;sdjkfslkhgkfjdhksdhf sdfaklsdfjl ldsfjsldkjfquote:
			
			
			
			het bordje is blauw met een reden. het heeft een adviserende functie. de letterlijke beschrijving is plaats waar de voorzijde van een trein tot stilstand moet komen voor een goede dienstuitvoering. als ik, bijvoorbeeld door gladheid, 4 bakken bij bordje 6 neerzet so be it dat kan een keer gebeuren maar zal ik niet voor van de trein af gehaald worden.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die krijgen toch vrij duidelijke orders waar ze moeten stoppen? Of valt dat tegen?
			
			
			
			
			
			
			
			Voorste stel naar Enschede, achterste stel naar Deventer.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:54 schreef FredvZ het volgende:
Ik zit in een VIRM die volgens de koersrol naar Deventer gaat en volgens de CTA naar Enschede.
De conducteur mompelt onverstaanbaar iets over Enschede en Deventer over de intercom.
Dus nog geen idee waar deze trein heen gaat.
			
			
			
			Het is een enkele VIRM4...quote:Op donderdag 16 april 2015 19:58 schreef boriq het volgende:
Voorste stel naar Enschede, achterste stel naar Deventer.
Had ik vanmiddag ook, niks geen omroep en ik kon voor conducteur/omroep spelen in het voorste stel aangezien niemand het leek te weten.
			
			
			
			Dan gaat het bovenste dek door naar Enschede, terwijl de onderzijde in Deventer achterblijftquote:
			
			
			
			
			
			
			
			Dan is het rechtstreeks naar HKS Metals. Worden de voorste 2 bakken gescheiden van de achterste 2.quote:
			
			
			
			Dan wordt ie gecombineerd in Utrecht1quote:Op donderdag 16 april 2015 20:09 schreef FredvZ het volgende:
De conducteur heeft door hoe hij moet spreken door de intercom.
het is Enschede geworden.
Kan ik met een gerust hart uitstappen. In Gouda uiteraard.
			
			
			
			Heel hard rijden vanuit Apeldoorn over de IJsselbrug en dan vlak voor Deventer heel hard remmen, met een beetje geluk eindigt het bovenste dek dan in Enschedequote:Op donderdag 16 april 2015 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan gaat het bovenste dek door naar Enschede, terwijl de onderzijde in Deventer achterblijft
			
			
			
			
			
			
			
			Vetquote:Op donderdag 16 april 2015 20:16 schreef bork het volgende:
Ontdek het treinstation onder het koninklijk paleis
Wat velen niet weten is dat er zich onder de grond van het kasteel van Laken een heus treinstation bevindt.
Er is ook nog een ander uit gebruik geraakt koninklijk station boven de grond in Laken![]()
http://www.foantje.com/the-royal-station/
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			twitter/ns-forumquote:Op donderdag 16 april 2015 20:43 schreef b2py het volgende:
Straight 30 min vertraging door dat gekneus bij Apeldoorn eind maart en mijn claim daarover is afgewezen voor no reason why. Kan iemand mij vertellen hoe ik nu contact opneem met NS want Eva is te dom om mijn vraag te snappen.
			
			
			
			
			
			
			
			Je kan volgens mij gewoon de klantenservice bellen op 030-751 51 55 en informatie daarover vergaren. Althans, dat doe ik altijd.quote:
			
			
			
			Wacht wat???quote:Op donderdag 16 april 2015 21:19 schreef Duvel het volgende:
De Pacers hebben trouwens hun doodvonnis getekend gekregen: in de tenderdocumenten voor de nieuwe Nortern Rail concessie staat de eis dat materieel moet zijn voorzien van draaistellen.
			
			
			
			
			
			
			
			
			Ja, het draaistel is niet voor niets uitgevonden natuurlijk.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou misschien het geluid in het tweede deel van dit filmpje verklaren
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Trein vervangend vervoer ook niet!quote:Op donderdag 16 april 2015 23:44 schreef dennistd het volgende:
Maar goed, een Schienenbus heeft toch ook geen draaistellen?
			
			
			
			
			
			
			
			Hihi planmatig!quote:Op donderdag 16 april 2015 23:49 schreef Prins_Pils het volgende:
Geen idee vanuit welke trdl-post Deventer wordt bediend (Zwolle?) maar creatief met linkerspoor zijn ze welIk woon vanuit station Deventer C gezien vlak voor Snipperling aansluiting, en zag een half uurtje terug een mat'64 uit Almelo langsrijden, met nog geen halve minuut later een VST erachteraan over het linkerspoor
Paar maanden geleden ook eens zoiets gezien met een museumtrein (rode mat'64) en een reguliere IC uit Enschede.
			
			
			
			
			
			
			
			quote:Op donderdag 16 april 2015 23:53 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik had kunnen weten dat jij elk wauw- of yeey-momentje weer meteen moet verbeteren of afkraken of bagatelliseren
			
			
			
			De VST gaat voor alles, die heeft topprioriteit. Daarom moet dit wel planmatig zijn dat ze naast elkaar kunnen rijden.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:58 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Maar toch, bewijzen willen we hebben voor je bewering. BEWIJZEN! Daar draait het om.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Niet verwonderlijk gezien de problemen die ze hebben om de boel werkend te krijgen. Nu hopen dat de BDs als normaal rijtuig gebruikt blijft worden. Anders heb je capaciteitstekortquote:Op vrijdag 17 april 2015 04:31 schreef James1988 het volgende:
Het BDs-project (ombouw van bestaande stuurstandrijtuigen om een Traxx aan te sturen) schijnt ten einde te zijn, in plaats daarvan zouden er nog eens ruim 20 Traxx-locomotieven zijn besteld bij Bombardier.
			
			
			
			
			
			
			
			beter dan dat iedereen gaat zitten meuren door de hitte.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Godverdomme, de airco van deze DDZ staat op standje Antarctica in fucking augustus.
			
			
			
			Ik had gehoopt dat die kansloze stuurstand-achter-loc combinatie onderhand wel voorbij zou zijn. Het ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk gezien de problemen die ze hebben om de boel werkend te krijgen. Nu hopen dat de BDs als normaal rijtuig gebruikt blijft worden. Anders heb je capaciteitstekort
			
			
			
			Ruim anderhalf uur in een vrieskist zitten word je ook niet gelukkig van.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
beter dan dat iedereen gaat zitten meuren door de hitte.
			
			
			
			En de trein was dermate druk dat je niet kon verhuizen van coupe?quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ruim anderhalf uur in een vrieskist zitten word je ook niet gelukkig van.
			
			
			
			Nee, de andere eerste klas was aan de andere kant van de trein. Vijf miljoen trappen op en af.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En de trein was dermate druk dat je niet kon verhuizen van coupe?
			
			
			
			Dan zou ik inderdaad liever anderhalf uur in kou zitten jaquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nee, de andere eerste klas was aan de andere kant van de trein. Vijf miljoen trappen op en af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |