gewoon de hele dag dat pendelen. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier in Nederland zijn soms diensten waarbij je drie of meer keer achter elkaar Zwolle - Kampen vv hebt

Zoveel spannender dan pak 'm beet Harderwijk is Roosendaal toch niet?quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:37 schreef Ireyon het volgende:
Ik roep al jaren dat de sprinter Breda- Utrecht naar Roosendaal (of eigenlijk Bergen op Zoom) moet worden doorgetrokken. Het is volkomen geschift dat er 1) geen kwartiersdienst BoZ-Rsd en Rsd-Be is en 2) überhaupt geen directe verbinding BoZ-Breda. Die sprinter doortrekken is prima mogelijk en het is me een raadsel waarom dat nog niet gebeurd is.
Overigens weer leuk nieuws voor de winkeltjes in Breda: de brandschermen zijn gesloten waardoor ze volledig van de rest van het station zijn afgesloten. Je moet ze toevallig buitenom maar zien te vinden

In de LTSA rijden er extra intercity's Breda - Eindhoven en doorgetrokken sprinter Breda - Eindhoven.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:37 schreef Ireyon het volgende:
Ik roep al jaren dat de sprinter Breda- Utrecht naar Roosendaal (of eigenlijk Bergen op Zoom) moet worden doorgetrokken. Het is volkomen geschift dat er 1) geen kwartiersdienst BoZ-Rsd en Rsd-Be is en 2) überhaupt geen directe verbinding BoZ-Breda. Die sprinter doortrekken is prima mogelijk en het is me een raadsel waarom dat nog niet gebeurd is.
Overigens weer leuk nieuws voor de winkeltjes in Breda: de brandschermen zijn gesloten waardoor ze volledig van de rest van het station zijn afgesloten. Je moet ze toevallig buitenom maar zien te vinden

quote:
quote:Een Japanse magneettrein heeft een nieuw wereldrecord gevestigd door een snelheid van 589 kilometer per uur te halen. De trein behaalde de recordsnelheid gisteren met zeven wagons op een testspoor, melden de Japanse spoorwegen.

ja maar 3 slagen kamp'n is qua tijd net zo lang als 1 slag hoek van Hollandquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier in Nederland zijn soms diensten waarbij je drie of meer keer achter elkaar Zwolle - Kampen vv hebt

Chickies vs zwarte rokken, ik weet het wel.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar 3 slagen kamp'n is qua tijd net zo lang als 1 slag hoek van Holland

Het is een stuk eentonigerquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar 3 slagen kamp'n is qua tijd net zo lang als 1 slag hoek van Holland

Dus vrij laag. Want dan is het daar winterquote:Op vrijdag 17 april 2015 09:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Godverdomme, de airco van deze DDZ staat op standje Antarctica in fucking augustus.

Yep, -80Cquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus vrij laag. Want dan is het daar winter

De NS zou alles nog kapot kunnen maken natuurlijkquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
jankerd. Zonnetje schijnt, weekend, bier![]()
Wie doet je wat

Dan gaat het wel een beetje lastig worden denk ikquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De NS zou alles nog kapot kunnen maken natuurlijkIk had 13 minuten geleden op een afspraak in Zwolle moeten zijn en we vertrekken pas over 4 minuten uit Nijmegen

Gelijk even een veeg uit de pan geven?quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan gaat het wel een beetje lastig worden denk ik![]()
Either way, over drie kwartier komt mijn nieuwe schoonmaakster kennis maken, wat zeg je me daar van

Hangt er vanaf hequote:

Fiets er weer uitdonderen, tis nog geen 19:00.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:43 schreef Basekid_NZ het volgende:
Fijn, komen 2 mensen met fietsen binnen. Meteen 4 mensen hun plek kwijt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |