en dan hebben we het nog niet eens over "rode mat'64"quote:Op donderdag 16 april 2015 23:53 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik had kunnen weten dat jij elk wauw- of yeey-momentje weer meteen moet verbeteren of afkraken of bagatelliseren

Wattes?quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan hebben we het nog niet eens over "rode mat'64"![]()
Domme man.

Het past dan wel weer geheel in de lijn der verwachting van NS op de HSL. Ik had twee jaar terug al een voorgevoel dat het niet zou gaan lukken.quote:

Misschien wel beide.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het past dan wel weer geheel in de lijn der verwachting van NS op de HSL. Ik had twee jaar terug al een voorgevoel dat het niet zou gaan lukken.
Wat ik alleen niet snap: waarom nog eens zoveel extra locs? Is rangeren echt zo'n taboe voor NS, of heeft het te maken met de infra?

Kan de sprinter uit Tilburg niet doorrijden als sprinter naar Dordrecht of naar Roosendaal (waardoor de IC niet meer hoeft te stoppen in Etten-Leur)?quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:31 schreef James1988 het volgende:
De situatie in Breda is zeker niet optimaal, door de bouw van het nieuwe station is het uitbreiden van perroncapaciteit (mocht daar behoefte aan zijn) nagenoeg onmogelijk.

Serieus voorstel:quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:05 schreef James1988 het volgende:
Dat zou kunnen, net als een doorkoppeling aan de sprinter naar Den Haag

En dat ding komt oorspronkelijk uit Woerden of Den Haag?quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:23 schreef boriq het volgende:
[..]
Serieus voorstel:
Utrecht - Den Bosch - Breda - Roosendaal - Dordrecht - Den Haag en v.v.
Qua tijden lijkt het namelijk mooi te kunnen

Hier in Nederland zijn soms diensten waarbij je drie of meer keer achter elkaar Zwolle - Kampen vv hebtquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft de S-Bahn Köln niet een soort ringlijn precies om die Dom heen? Met 1 station? Zou eigenlijk moeten. Als strafkamp voor verwende wereldvreemde NS-machinisten

Gewoon lekker aan het begin al Den Haag op de koersrollen zetten. Verwarring overalquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dat ding komt oorspronkelijk uit Woerden of Den Haag?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |