abonnement Unibet Coolblue
pi_151715001
Welkom in het draagtopic! Hier kun je terecht voor alles wat met het dragen van je kindje te maken heeft.



Waarom dragen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, dragen, maar waarmee dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar moet ik op letten bij het kopen van een doek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke verschillende soorten knopen zijn er?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat trek ik mijn kindje aan in de draagdoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151715161
Newborn in Emeibaby (zoekplaatje ;) )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151715197
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:55 schreef JufMariska het volgende:
Newborn in Emeibaby (zoekplaatje ;) )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+
Maar eens wat inlezen dan O+
pi_151715271
En in vorig topic staat-ie ook nog als rugdrager, smurf is nu maatje 68 ongeveer, en drager kan nog een heel stuk verder versteld. Plus: ik ben 1.68 en man 1.98, en dragen er beiden comfortabel mee
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151715302
Yup heet strijken is juist goed voor het zacht maken van linnen doeken :) Het herstelt de vezels ook weer. Oh en het helpt tegen permacreasing :X Veeeel doen dus.

Ik ben alweer vergeten waarom heet wassen niet goed was :'), maar het heeft te maken met de linnen vezels.

Edit: Oh ja, volgens mij zorgt het voor een snellere slijtage.
pi_151717979
Perma wat?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_151718042
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 19:20 schreef DJMomo het volgende:
Perma wat?
Kreuken die er voor altijd in blijven zitten. Perm-a-creasing! (Ken je dat niet? Veelgebruikte term)
pi_151718157
Ik zou graag jullie hulp willen: ik wil graag een leuke zomerdoek, want dragen is tof. Mijn budget is ongeveer ¤50,-. Ik wil graag een doek met twee of drie kleuren, niet teveel in ieder geval. En graag een geweven. Wat zouden jullie me aanraden?
  woensdag 15 april 2015 @ 20:09:50 #9
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151719747
een calinbleu :Y Ik kan op het moment even niets anders bedenken voor dat budget.
Zelfs voor een hopp das leichte kom je daar al overheen als je het nieuw zoekt iig ;( tweedehands zou wel moeten lukken.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151720863
Thanks, GotC!

Ik kende die term ook niet hoor, DJ! :D

Vincent is gewassen op 30 graden met wolwasmiddel en hangt te drogen. Morgen maar eens strijken, kijken wat dat doet.
Ik heb ook het idee dat heel die doek alleen voor de verkoopfoto gebruikt is :)
pi_151721322
Mocht je een droger hebben..het helpt enoorrrrmmmm. En direct als het nog vochtig is strijken ook :9.

Ik kreeg laatst ook een nieuwe doek met 50% linnen, de tandjes :'). Was net een stuk beton.
  woensdag 15 april 2015 @ 21:10:30 #12
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_151722878
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 19:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik zou graag jullie hulp willen: ik wil graag een leuke zomerdoek, want dragen is tof. Mijn budget is ongeveer ¤50,-. Ik wil graag een doek met twee of drie kleuren, niet teveel in ieder geval. En graag een geweven. Wat zouden jullie me aanraden?
Vind je dit wat*?
Hoppediz, was 59 euro nieuw meen ik. Ik heb helemaal niet veel ervaring maar vind het wel een fijne geweven doek

*niet om van mij te kopen bedoel ik want ik hou m zelf :+ maar als tip.

ik zie de die hards op hun handen zitten bij het zien van de slordigheid in deze knoop :7 maar no worries, dit was een actie van een minuut omdat peuter graag wilde
pi_151723077
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:42 schreef GotC het volgende:
Mocht je een droger hebben..het helpt enoorrrrmmmm. En direct als het nog vochtig is strijken ook :9.

Ik kreeg laatst ook een nieuwe doek met 50% linnen, de tandjes :'). Was net een stuk beton.
Pfoe ik denk nog even na over een 40% linnen doek :o
  woensdag 15 april 2015 @ 21:22:32 #14
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151723446
Ik heb een 50% linnen die super soepel is direct uit de doos :D

Ik heb vandaag met mijn midi gedragen O+ O+ O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151724070
Mijn WW Azure Feathers is nog best stug (maar ik heb er vandaag wel mijn 9 weken oude baby in gedragen). AP Argus Cappuccino is dan weer boterzacht met 40% linnen :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_151724559
Slordig? Haha wat zullen ze dan wel niet van mijn kunsten zeggen :P

Heb uk GotC, maar heb een soort drogerangst haha. Zeker als dat wat er in gaat 170e kostte haha.
pi_151725184
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:34 schreef Roomsnoes het volgende:
Thanks, GotC!

Ik kende die term ook niet hoor, DJ! :D

Vincent is gewassen op 30 graden met wolwasmiddel en hangt te drogen. Morgen maar eens strijken, kijken wat dat doet.
Ik heb ook het idee dat heel die doek alleen voor de verkoopfoto gebruikt is :)
Room, mijn Natibaby met hennep was nieuw in doos ook karton. Na 1x wassen al stuk beter. En inmiddels afgelopen zomer de nodige keren gebruikt. Maar ik blijf er geen fan van. Misschien dat ik hem nu Jaap groter is meer weet te waarderen om zijn draagkracht. :{

Phaidra, jouw cappuccino was idd bizar zacht. O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 15 april 2015 @ 22:37:11 #18
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151727111
Ik vind deze zo mooi..
Maar is dit een goede doek voor mij als beginneling? (Newborn)

http://www.slingomama.nl/nl/yaro/3731-yaro-la-vita-blauw-wol.html
  woensdag 15 april 2015 @ 22:38:10 #19
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151727154
Absoluut faptist
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151728829
mijn natibaby met hennep was ook een plank en voelt nog steeds dik en stug maar mán, mijn 8kg wegende baby voelt veeeeel lichter in deze doek dan in mn fluffy katoenen didymos O+ ik denk dat ik fan aan t worden ben!
Kwak
pi_151733118
Oh, is dat die van de preorder kwak? Mag ik daar eens een foto van zien? Ben benieuwd hoe hij er nu in het echt uit ziet :)

Ik ga over een week of wat een Ellevill Theo 7 ophalen, zodat ik m'n DH niet meer in de punten hoef af te knopen :) Ben erg benieuwd! Ik wilde eigenlijk een bamboo blend, maar ik kon geen 7 vinden voor een leuke prijs...
pi_151733341
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:10 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Vind je dit wat*?[ afbeelding ]
Hoppediz, was 59 euro nieuw meen ik. Ik heb helemaal niet veel ervaring maar vind het wel een fijne geweven doek

*niet om van mij te kopen bedoel ik want ik hou m zelf :+ maar als tip.

ik zie de die hards op hun handen zitten bij het zien van de slordigheid in deze knoop :7 maar no worries, dit was een actie van een minuut omdat peuter graag wilde
Ja dit is een mooie. Zal dat merk eens googelen. Dank je!
pi_151733557
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:21 schreef kwakz0r het volgende:
mijn natibaby met hennep was ook een plank en voelt nog steeds dik en stug maar mán, mijn 8kg wegende baby voelt veeeeel lichter in deze doek dan in mn fluffy katoenen didymos O+ ik denk dat ik fan aan t worden ben!
Er is hoop!
Ik zal hem binnenkort weer eens pakken dan. 's Ochtends pak ik meestal nog een doek met wol omdat t dan zo kil nog is. Maar in de middag kunnen de zomer blends wel weer. :)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_151733897
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 08:59 schreef Dot. het volgende:
Oh, is dat die van de preorder kwak? Mag ik daar eens een foto van zien? Ben benieuwd hoe hij er nu in het echt uit ziet :)

Ik ga over een week of wat een Ellevill Theo 7 ophalen, zodat ik m'n DH niet meer in de punten hoef af te knopen :) Ben erg benieuwd! Ik wilde eigenlijk een bamboo blend, maar ik kon geen 7 vinden voor een leuke prijs...
Ellevill met bamboo is wel erg dun vind ik voor oudere kindjes. Heerlijk zacht, fijn voor de zomer en makkelijk te knopen, maar nu ik meer andere doeken heb geprobeerd merk ik toch dat ik met de Ellevill sneller last heb van drukpunten en een stijve nek. En dan weegt mijn baby nog maar 5 kg... (ik vond deze doek destijds bij de oudste juist heel fijn, maar dat blijkt nu best relatief te zijn nu ik ook andere doeken en blends heb uitgeprobeerd).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_151733966
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:37 schreef faptist het volgende:
Ik vind deze zo mooi..
Maar is dit een goede doek voor mij als beginneling? (Newborn)

http://www.slingomama.nl/nl/yaro/3731-yaro-la-vita-blauw-wol.html
Oooh die vind ik echt prachtig O+
pi_151734062
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:39 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ellevill met bamboo is wel erg dun vind ik voor oudere kindjes. Heerlijk zacht, fijn voor de zomer en makkelijk te knopen, maar nu ik meer andere doeken heb geprobeerd merk ik toch dat ik met de Ellevill sneller last heb van drukpunten en een stijve nek. En dan weegt mijn baby nog maar 5 kg... (ik vond deze doek destijds bij de oudste juist heel fijn, maar dat blijkt nu best relatief te zijn nu ik ook andere doeken en blends heb uitgeprobeerd).
Oh, het hoefde ook niet perse een Ellevill te zijn, maar ik vind mijn Raja Sanday echt zo fijn en soepel in vergelijking met de katoenen doeken die ik heb geprobeerd en heb met mijn 11 kilo meneer echt geen last bij het dragen, dus wilde ik ook wel eens een bamboe doek proberen ipv een ringsling.

Maar deze neem ik over van iemand, dus ik hoop op net zo'n soepele doek als mijn Storche :)
pi_151734354
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:47 schreef Dot. het volgende:

[..]

Oh, het hoefde ook niet perse een Ellevill te zijn, maar ik vind mijn Raja Sanday echt zo fijn en soepel in vergelijking met de katoenen doeken die ik heb geprobeerd en heb met mijn 11 kilo meneer echt geen last bij het dragen, dus wilde ik ook wel eens een bamboe doek proberen ipv een ringsling.

Maar deze neem ik over van iemand, dus ik hoop op net zo'n soepele doek als mijn Storche :)
Ah, dat heb ik er zelf van gemaakt idd :D. Ik heb nu een doek met blend katoen/merinowol/bamboe en die is zo fijn! Luchtig door de bamboe, sterk en toch heerlijk zacht en knoopt geweldig! O+ Ik denk wel dat het alsnog te warm is voor de écht warme zomerdagen, maar nu pak ik hem zo veel mogelijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 16 april 2015 @ 10:12:12 #28
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_151734716
Ik heb nog een dunne Amazonas Laguna te koop (4.2 m). Mag weg voor ¤35 ex verzenden.
En een Girasol Unelma (4.2m). Mag weg voor ¤45 ex verzenden.

[ Bericht 16% gewijzigd door Asyniur op 16-04-2015 10:23:36 ]
pi_151735559
Een vraagje: ik heb voor mijn kleintje (half jaar, 7 kg) nu een tricot-draagdoek. Bevalt heel prima. Gekocht via mp, dus weet eigenlijk niet zoveel van dragen. Had voor peuter zo'n niet ergonomisch ding, maar dat beviel niet.

Nou gaan we eind van t jaar voor een bruiloft naar Thailand (man gaat niet mee, dus ik met 2 kids, maar er is verder wel wat famillie die kan helpen). Daar is t natuurlijk vrij warm. Lijkt me wel fijn om daar te kunnen dragen, want 2 buggy's mee lijkt me niet handig.
Wat voor doek zou handig zijn om voor daar mee te nemen? (en dus te kopen) Eisen: makkelijk knopen, niet te warm, te gebruiken voor dreumes (dan 1 jr) en/of peuter (dan 3 jaar)?
oh en wat voor soort knoop is handig voor een dreumes/peuter?
pi_151735660
Ik heb in Thailand een manduca gebruikt. Dat vond ik meevallen qua warmte. Doek lijkt me vrij snel warm zijn, omdat je met meer stof om je heen zit.
pi_151735681
Mooie doek Asyniur, die Amazonas Laguna. Hoe weet ik eigenlijk welke lengte doek ik moet hebben?
pi_151735722
manduca googelt: Ziet er ook vrij warm uit, maar dat valt dus mee?
pi_151735812
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:42 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Een vraagje: ik heb voor mijn kleintje (half jaar, 7 kg) nu een tricot-draagdoek. Bevalt heel prima. Gekocht via mp, dus weet eigenlijk niet zoveel van dragen. Had voor peuter zo'n niet ergonomisch ding, maar dat beviel niet.

Nou gaan we eind van t jaar voor een bruiloft naar Thailand (man gaat niet mee, dus ik met 2 kids, maar er is verder wel wat famillie die kan helpen). Daar is t natuurlijk vrij warm. Lijkt me wel fijn om daar te kunnen dragen, want 2 buggy's mee lijkt me niet handig.
Wat voor doek zou handig zijn om voor daar mee te nemen? (en dus te kopen) Eisen: makkelijk knopen, niet te warm, te gebruiken voor dreumes (dan 1 jr) en/of peuter (dan 3 jaar)?
oh en wat voor soort knoop is handig voor een dreumes/peuter?
In de warmte is een ergonomische drager misschien prettiger dan een doek. Heel snel om te doen (makkelijk als je peuter en dreumes omwisselt) en vaak wat meer 'luchtgaten'. Zelf heb ik een wompat gebruikt op vakantie, maar dat is best een prijzige optie als je niet vaak draagt.

Bij een doek zou ik kiezen voor een blend met linnen. Niet te warm en heel sterk om ook peuters te kunnen dragen. De DH (dubble hammock) is een stevige knoop voor oudere kindjes, maar ook wat warmer (ivm meedere lagen). Ruck is de makkelijkste knoop voor op je rug, ook erg snel te knopen als je even oefent. Minst warm omdat er maar 1 laag om het kind heen zit, maar ook wat zwaarder omdat het gewicht niet verdeeld wordt om je torso zoals bij de DH.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_151736213
Ah dank. Ga ik allemaal eens opzoeken. Als t goed is kan peuter natuurlijk veel zelf lopen.maar als ze moe is dragen wel even makkelijk..
pi_151736340
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:48 schreef watmoetikkiezen het volgende:
manduca googelt: Ziet er ook vrij warm uit, maar dat valt dus mee?
Ik vond van wel.
Warm is het sowieso wel, maar dat was een kind optillen ook ;)
Nou zullen er best wat dragers zijn die misschien luchtiger zijn, maar ik droeg weinig en de manduca had ik thuis liggen, dus was een prima optie voor die 3 weken.
  donderdag 16 april 2015 @ 11:06:59 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_151736344
Ik heb ook nog een zomer Bondolino te koop. Zwart. Is van dunnere stof dan de 'gewone'.
Maar hij is wel duurder dan de doeken die ik te koop heb (en nauwelijks gebruikt).
pi_151736899
op een of andere manier mis ik de quote knopjes.. ah, ze zijn weer terug..

Maar ziet er wel goed uit die zomer Bondolino. Hoeveel zou je daar voor willen hebben Asyniur?

Die doek van 4.2 m is dat dan een maat 4?

[ Bericht 11% gewijzigd door watmoetikkiezen op 16-04-2015 11:41:11 ]
  donderdag 16 april 2015 @ 11:54:33 #38
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151737904
Oké.
Ik heb besloten dat ik vandaag een draagdoek ga bestellen. M'n lieve R. heeft veel plak-aan-mama-periodes en het natuurlijk hartstikke gezellig zo op de bank of ondersteund worden op m'n arm, maar je bent ook erg beperkt in wat je kunt doen.

Dus,, wat zal ik doen..
Een yaro draagdoek of
Storchenwiege draagzak.

Draagzak lijkt me makkelijk om mee te beginnen. Simpel te gebruiken en laagdrempelig (misschien krijg ik man dan zelfs zo ver..)
pi_151737930
Zo te lezen heb je je keuze al gemaakt faptist ;)
  donderdag 16 april 2015 @ 12:21:15 #40
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151738810
Ik twijfel dus juist door de functionaliteit (lelijker dan de yaro). Haha.
pi_151738974
Faptist, een draagzak plus een rekbare doek is ook een goede combi voor een beginner. Ik vond hem iig erg fijn om te leren knopen. En er staan een heleboel rekbare op MP voor weinig, zoals: http://link.marktplaats.nl/m919925200

Je kunt zoeken naar Tricot slen of Bykay bijvoorbeeld.
pi_151739304
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:37 schreef faptist het volgende:
Ik vind deze zo mooi..
Maar is dit een goede doek voor mij als beginneling? (Newborn)

http://www.slingomama.nl/nl/yaro/3731-yaro-la-vita-blauw-wol.html
enige overweging is mss dat wol wat moeilijk wast, bij voorkeur handwas. Plat drogen. Als je kindje een spuger blijkt, is een makkelijk wasbare en evt in de droger te stoppen doek mss een pre. Aan de andere kant is wol wel lekker zacht.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_151739362
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:46 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Mooie doek Asyniur, die Amazonas Laguna. Hoe weet ik eigenlijk welke lengte doek ik moet hebben?
meeste mensen (uitgaande van normaal postuur) kunnen met een maat 6 goed van start. Dan heb je genoeg stof voor de meest gebruikte begin knoop, de FWCC
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_151739449
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:02 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Ah dank. Ga ik allemaal eens opzoeken. Als t goed is kan peuter natuurlijk veel zelf lopen.maar als ze moe is dragen wel even makkelijk..
SCC is ook fijn, heb je minder stof op je rug, en volgens mij wel makkelijk kindje in en uit (a la FCC)

Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_151747420
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:39 schreef DJMomo het volgende:

[..]

SCC is ook fijn, heb je minder stof op je rug, en volgens mij wel makkelijk kindje in en uit (a la FCC)

maar die mag pas als je kindje zelf het hoofdje stevig recht kan houden, vokgens de consulente die ik sorak pas vanaf vijf/zes maanden zelfs ivm minder rugsteun.
Kwak
  donderdag 16 april 2015 @ 18:13:02 #46
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151748418
Nou. Ik heb zojuist 'n kind in een ruck geknoopt. Knoop doet z'n naam eer aan, want ik vind 'm idd ruk :+. Heel zwaar vind ik 'm, maar echt strak krijg ik 'm ook niet. Daarna als experiment maar eens een DH geprobeerd. Needs work, zegmaar :+. Kuiken doet tijdens het knopen zijn voeten naar elkaar zodat hij zo goed en kwaad als dat gaat zijn benen strekt. Hij heeft zo al eens per ongeluk met gestrekte benen in een fwcc gezeten :? -O-. Heel irritant, want ik krijg 'm zo niet van knie tot knie ondersteund.
Maargoed, we oefenen weer verder als z'n geduld terug is :+.
KuikenGuppy
  donderdag 16 april 2015 @ 18:16:07 #47
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151748489
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

maar die mag pas als je kindje zelf het hoofdje stevig recht kan houden, vokgens de consulente die ik sorak pas vanaf vijf/zes maanden zelfs ivm minder rugsteun.
Volgens mij is het in wmik's geval bedoeld voor een dreumes en een peuter ;).
KuikenGuppy
  donderdag 16 april 2015 @ 18:17:54 #48
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151748522
Heb ik ook nog een vraag... Normaliter knoop ik een fcc of een fwcc met een 6. De dh ging nu prima met een 7, maar voor de ruck had ik flink stof over. Zou ik daarvoor beter een 5 kunnen kopen?
(Zeg ja, zeg ja O-) ).
KuikenGuppy
pi_151748532
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 08:59 schreef Dot. het volgende:
Oh, is dat die van de preorder kwak? Mag ik daar eens een foto van zien? Ben benieuwd hoe hij er nu in het echt uit ziet :)

Ik ga over een week of wat een Ellevill Theo 7 ophalen, zodat ik m'n DH niet meer in de punten hoef af te knopen :) Ben erg benieuwd! Ik wilde eigenlijk een bamboo blend, maar ik kon geen 7 vinden voor een leuke prijs...
aber naturlich!

achterkant



voorkant



geknoopt (helaas niet zo'n goede foto en ook niet zo goed geknooot :') )

Kwak
  donderdag 16 april 2015 @ 18:19:45 #50
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_151748560
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:23 schreef watmoetikkiezen het volgende:
op een of andere manier mis ik de quote knopjes.. ah, ze zijn weer terug..

Maar ziet er wel goed uit die zomer Bondolino. Hoeveel zou je daar voor willen hebben Asyniur?

Die doek van 4.2 m is dat dan een maat 4?
Volgens mij is het een maat 5.
Zie DM
pi_151748861
Ik ben nog steeds aan het winkelen en heb er twee gevonden die me mooi lijken en redelijk goed voor mijn budget (wat al een beetje is opgerekt :') ).

http://www.naturebabies.nl/didymos-indio-star-draagdoek.html

en

http://www.babydaniidraagdoeken.nl/shop/lennylamb-ocean-depth/

Ik neig naar de Didymos (vanwege dat ik die mooier vind, verder nergens op gebaseerd eigenlijk), maar wat denken jullie?
  donderdag 16 april 2015 @ 18:35:38 #52
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151748932
Die didy is wel kort he...
KuikenGuppy
pi_151749468
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:35 schreef Burdie het volgende:
Die didy is wel kort he...
4.10m kan ook nog wel, zei mijn vrouw ;) Nu heb ik er eentje van 4,60m en die is veel te lang voor bijvoorbeeld de FWCC. Ik moet die voor knopen en dan heb ik nog bijna een meter over aan beide kanten...
  donderdag 16 april 2015 @ 19:01:42 #54
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151749662
De didy zou ik kiezen van die 2 :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 16 april 2015 @ 19:02:01 #55
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151749674
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:17 schreef Burdie het volgende:
Heb ik ook nog een vraag... Normaliter knoop ik een fcc of een fwcc met een 6. De dh ging nu prima met een 7, maar voor de ruck had ik flink stof over. Zou ik daarvoor beter een 5 kunnen kopen?
(Zeg ja, zeg ja O-) ).
ja
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151749790
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:01 schreef Moppert het volgende:
De didy zou ik kiezen van die 2 :D
Mooi issie he :)
pi_151755252
Ring sling, pleated of not pleated? Ik mag een Didymos bestellen, dus graag snel antwoord voor 'ie zich bedenkt. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 16 april 2015 @ 21:29:41 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_151755343
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ring sling, pleated of not pleated? Ik mag een Didymos bestellen, dus graag snel antwoord voor 'ie zich bedenkt. :+.
oeh welke?
disclaimer
pi_151755404
Indio dark blue/white. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_151755428
Persoonlijke voorkeur DaD :+ Schiet je niks mee op :7
pi_151755449
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Indio dark blue/white. O+.
O+ Mooi!
pi_151755748
Ik doe een pleated. Ziet er netter uit. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 16 april 2015 @ 21:37:59 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_151755790
Mooi idd!
disclaimer
  donderdag 16 april 2015 @ 21:38:56 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_151755838
Ik heb geen idee wat ik gekocht heb bedenk ik me nu. Maakt ook geen hol uit, want ik weet toch niet wat ik moet kiezen :')
disclaimer
  donderdag 16 april 2015 @ 21:40:20 #65
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151755913
nvm
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151756290
Zo. Ik ga bij de voordeur liggen. Onze voordeur komt direct in de woonkamer uit, dat scheelt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_151756823
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

aber naturlich!

achterkant

[ link | afbeelding ]

voorkant

[ link | afbeelding ]

geknoopt (helaas niet zo'n goede foto en ook niet zo goed geknooot :') )

[ link | afbeelding ]
Oh, mooi!
pi_151758295
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:06 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb ook nog een zomer Bondolino te koop. Zwart. Is van dunnere stof dan de 'gewone'.
Maar hij is wel duurder dan de doeken die ik te koop heb (en nauwelijks gebruikt).
Ik wil m wel van je overnemen.. kan alleen mobiel het dm- knopje niet vinden. Maar als je me je rekeningnr geeft dan krijg je mn adres..
Die doek is jammer genoeg dan te klein voor mij. Vind m wel mooi. Nou ja, 1 aankoop is voorlopig ook wel weer even mooi.
pi_151758303
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:17 schreef Burdie het volgende:
Heb ik ook nog een vraag... Normaliter knoop ik een fcc of een fwcc met een 6. De dh ging nu prima met een 7, maar voor de ruck had ik flink stof over. Zou ik daarvoor beter een 5 kunnen kopen?
(Zeg ja, zeg ja O-) ).
Ik ruck met een 4. Overigens is het mijn ervaring dat je beter eerst goed kunt leren rucken, voor je naar dh gaat, omdat die toch wat meer punten heeft waar je op moet letten wil je hem goed knopen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_151758476
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

maar die mag pas als je kindje zelf het hoofdje stevig recht kan houden, vokgens de consulente die ik sorak pas vanaf vijf/zes maanden zelfs ivm minder rugsteun.
Klopt, je hebt minder stof. Maar de kleinste van de vraagsteller zal tegen die tijd wel een jaar zijn, want ze ging pas eind vh jaar.

Mooi die doek bij je trouwens!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 16 april 2015 @ 22:49:21 #71
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151759072
ik durf het bijna niet te zeggen........

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151759161
:D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151759496
_O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 17 april 2015 @ 00:01:58 #74
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151761729
Voor moederdag O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151763818
Moppert :D O+
pi_151763865
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 22:49 schreef Moppert het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen........

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh die is heel gaaf!
pi_151763915
Campy :D O+ Ik vind 'm tof!
  vrijdag 17 april 2015 @ 07:11:05 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_151763920
Waarom houden mensen op draagproductfoto's die voetjes altijd als handvatten vast?
disclaimer
pi_151763961
Ik denk dat mijn S gebaat is bij dragen. Hij is ontzettend graag bij me, maar ik kan hem niet de hele dag rondsjouwen, vandaar dat ik denk dat dragen fijn voor hem zal zijn (ook binnenshuis dus). Ik ben niet zo'n doekenmens, dus ik orienteer me op een drager.
Ik zie van bijv. Moppert altijd van die gezellige foto's voorbij komen van R in de Tula. O+ De noob vraag van mij is of elke drager geschikt is voor buiten en binnen? Ik kan me voorstellen dat bepaalde dragers te dik zijn voor binnen of iets dergelijks. :? Iemand tips?
pi_151764005
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 07:11 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom houden mensen op draagproductfoto's die voetjes altijd als handvatten vast?
Om te sturen! :Y
Of misschien omdat ze het raar vinden staan om de billen vast te pakken?
Of omdat ze het niet zo'n goed idee vonden om de handen boven op het hoofdje te leggen?
Of omdat ze willen laten zien dat je dan je handen vrij hebt en dus altijd de voeten van je kind kan pakken. Net zoals bij productfoto's van voedingskleding: Kijk! ik kan zo mijn eigen borst strelen, zonder dat ik mijn jurk hoef op te tillen!

Maar ik denk dat de voetjes werken als een soort stuur. Wil je linksaf dan druk je het linkervoetje wat naar je toe.
  vrijdag 17 april 2015 @ 07:45:17 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_151764100
Ah, natuurlijk. Logisch!
disclaimer
pi_151764143
:(
Dan wil ik nieuwe kinderen. Bij de mijne werkte dat niet :(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_151764181
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 07:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik denk dat mijn S gebaat is bij dragen. Hij is ontzettend graag bij me, maar ik kan hem niet de hele dag rondsjouwen, vandaar dat ik denk dat dragen fijn voor hem zal zijn (ook binnenshuis dus). Ik ben niet zo'n doekenmens, dus ik orienteer me op een drager.
Ik zie van bijv. Moppert altijd van die gezellige foto's voorbij komen van R in de Tula. O+ De noob vraag van mij is of elke drager geschikt is voor buiten en binnen? Ik kan me voorstellen dat bepaalde dragers te dik zijn voor binnen of iets dergelijks. :? Iemand tips?
Dragers kunnen altijd dat maakt niet uit. De kledingmaat met name de broekmaat bepaald of het kindje in bepaalde dragers.
Er zijn dragers die sowieso vabaf het begin kunnen. Voor de tula en ergobaby heb je tot 74 een insert nodig en gaan tot ongeveer 86/92 en dan zou je bijv over kunnen op een tula todler of verbreders van de tula kunnen kopen zodat je nog een kledingmaat rekt. De verbreders passen oa ook op de ergobaby
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:14:06 #84
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_151764332
Ik had ook vaakde voetjes vast :@
Gewoon omdat je er zo gezellig aan kon friemelen O+
pi_151764341
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:14 schreef Asyniur het volgende:
Ik had ook vaakde voetjes vast :@
Gewoon omdat je er zo gezellig aan kon friemelen O+
Tussen vast hebben en vast hebben zit verschil he!
pi_151764441
Voetjes kietelen zodat de kindjes wel gezellig lachend op de foto staan >:)
pi_151764571
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:25 schreef GotC het volgende:
Voetjes kietelen zodat de kindjes wel gezellig lachend op de foto staan >:)
:@ +1
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:34:23 #88
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151764572
Ik denk om de print goed te laten zien :D en de foto's een beetje gelijk te houden.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151764589
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:25 schreef GotC het volgende:
Voetjes kietelen zodat de kindjes wel gezellig lachend op de foto staan >:)
Lijkt meer op afknijpen!
pi_151764592
Moppert hij is geweldig weer die Tula!
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:56:51 #91
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151764977
Normaal twijfel ik altijd heel erg tussen wel of niet kopen maar toen ik deze zag moest ik hem hebben. :D Ik vind de print echt zo awesome (en ik ben idd een sucker voor printjes )

Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151765260
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 07:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik denk dat mijn S gebaat is bij dragen. Hij is ontzettend graag bij me, maar ik kan hem niet de hele dag rondsjouwen, vandaar dat ik denk dat dragen fijn voor hem zal zijn (ook binnenshuis dus). Ik ben niet zo'n doekenmens, dus ik orienteer me op een drager.
Ik zie van bijv. Moppert altijd van die gezellige foto's voorbij komen van R in de Tula. O+ De noob vraag van mij is of elke drager geschikt is voor buiten en binnen? Ik kan me voorstellen dat bepaalde dragers te dik zijn voor binnen of iets dergelijks. :? Iemand tips?
Tula kan wmb heel goed binnen! Ik vind het echt een heel fijn ding. De toddler zit wel vanaf maat 86 pas redelijk ok vind ik. S is ruim een jaar toch? Denk dat de baby voor nu ook nog prima zou zijn dan, tenzij hij groot is.
Waar woon je? Je mag mijn toddler best komen proberen als je wil!
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:15:00 #93
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151765388
Oh Moppert, die print is geweldig O+ O+ herfstig O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:42:15 #94
381212 Gulara
From the future
pi_151765939
Oh die tula is leuk! O+

Nog even ter bevestiging. Een ringsling kan ook al voor hele kleine babietjes toch?
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:43:56 #95
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151765969
Ik ben zo verliefd op de Chevron print van tula, maar gezien R. Slechts 3 weekjes is wil ik eerst een ander. Of kan het al? Ik ben altijd bang dat ik het niet pas gezien m'n omvang (heb maat 48).

Gisteren niet aan toe gekomen om iets te bestellen. Gebeurde weer van alles thuis.
Leuke dingen, maar ook stomme dingen..
En daardoor is het alleen maar moeilijker geworden. Wel weet ik dat ik eerst voor een draagzak ga.
Maar welk merk ?
Storchenwiege ziet er oké uit. Betaalbaar. Lijkt me makkelijk te gebruiken.
Maar hop tye vind ik ook mooi (mooiere prints). Moeilijk!

[ Bericht 7% gewijzigd door faptist op 17-04-2015 09:59:47 ]
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:46:14 #96
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_151766005
Een storchenwiege en hoptye zijn beide ongeveer gelijk in gebruik.
Ik zou gaan voor wat het mooist is.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:47:02 #97
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_151766021
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:42 schreef Gulara het volgende:
Oh die tula is leuk! O+

Nog even ter bevestiging. Een ringsling kan ook al voor hele kleine babietjes toch?
:Y
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_151770161
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:09 schreef Mineola het volgende:

[..]

Tula kan wmb heel goed binnen! Ik vind het echt een heel fijn ding. De toddler zit wel vanaf maat 86 pas redelijk ok vind ik. S is ruim een jaar toch? Denk dat de baby voor nu ook nog prima zou zijn dan, tenzij hij groot is.
Waar woon je? Je mag mijn toddler best komen proberen als je wil!
Hij is net 1 inderdaad. Hij heeft nu maat 80/86 dus ik vraag me af in hoeverre hij al in een toddler variant zal passen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er hier nog iemand die ervaring heeft met Tula vs Manduca? Ik snap dat ervaringen heel persoonsgebonden zijn, maar ik ben toch wel benieuwd naar de verschillen die worden ervaren tussen die twee. :@
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:42:51 #99
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151770246
ze zijn bijna identiek ik heb meerdere manduca's gehad en nu dus tula's.
Ik vind zelf een tula veel fijner in draagcomfort maar een manduca vind ik kwalitatief beter.

ik zou zeggen dat je een baby nodig hebt. maar het is echt een kwestie van passen.
Eigenlijk heb ik zelf nog nooit meegemaakt dat een 80/86 echt compleet goed zat.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:45:50 #100
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151770318
Vroegah (lees 7 jaar geleden ) droeg iedereen ook de manduca nog tot maat 92/98.. en dat kan ook gewoon met de babytula. :) eerder over kan natuurlijk wel. Maar het is niet zo dat omdat de toddler al past de baby niet meer goed is.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:55:02 #101
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151770572
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:42 schreef Gulara het volgende:
Oh die tula is leuk! O+

Nog even ter bevestiging. Een ringsling kan ook al voor hele kleine babietjes toch?
:o heb jij nieuws???
pi_151770651
Thanks voor de uitleg Moppert. ^O^
Ik ga eens kijken of ik hier in de buurt ergens de Tula en Manduca kan uitproberen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door _NIKKI_ op 17-04-2015 13:12:45 ]
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:48:56 #103
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151772282
Waaaah de 14e verzonden vanuit spanje en hij is er gewoon al _O_
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151772397
Hoeveel Tula's heb je nou moppert, wat is die verzameling waard, en hoevaak gebruik je elke doek?
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:12:29 #105
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151773155
Ik heb er nu (ik heb er net 1 verkocht ) dan 5 :) 1 baby maat en 4 toddler's :)
En dan tel ik de nieuwe campy ook al mee.
Ik gebruik dagelijks mijn tula's ik heb net nog mijn 4 jarige er in gehad O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:13:21 #106
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151773195
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:57 schreef _NIKKI_ het volgende:
Thanks voor de uitleg Moppert. ^O^
Ik ga eens kijken of ik hier in de buurt ergens de Tula en Manduca kan uitproberen. :)
dit is met de midi in de toddler



en hij heeft maat 110/116 zoals je ziet gewoon nog tot bijna bovenaan zijn rug. :o
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151775054
Dat 'op de rug zwaaien' om een kleine in doek/ tula te krijgen wat een enorme faler ben ik daar in :')

Ik heb hem dan eindelijk op mijn rug en dan krijg ik doek niet goed/ Tula hangt weer net onhandig om arm er door te krijgen.
Of meneer heeft weer wat gezien en duikt ineens een kant op :o
En mijn armen zijn te kort :D

Veeeeeel oefenen nog
pi_151775296
Ik kan dat nog steeds niet BE :D Zowel man als ikzelf doen het bij voorkeur samen, haha.

Alleen doe ik er echt te lang over, dan heeft druif al geen zin meer 'mamaaaaaaaaaaa, wil niet meer in de drager, huuuuuuuuu!"
Man probeert het niet eens zelf, die tilt m wel gewoon op dan.
  vrijdag 17 april 2015 @ 15:33:35 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_151775344
Te koop:
Girasol Unelma, 4.2m. Kleurfoto.

Eigen gemaakte drager. Rugpand heeft dezelfde maat als Toddler variant van Wompat. Detail. Met zitverbreder (zoals de Bondolino ook heeft).
Harry heeft nu maat 110/116.
  vrijdag 17 april 2015 @ 15:35:58 #110
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151775414
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:22 schreef BlueEyes het volgende:
Dat 'op de rug zwaaien' om een kleine in doek/ tula te krijgen wat een enorme faler ben ik daar in :')

Ik heb hem dan eindelijk op mijn rug en dan krijg ik doek niet goed/ Tula hangt weer net onhandig om arm er door te krijgen.
Of meneer heeft weer wat gezien en duikt ineens een kant op :o
En mijn armen zijn te kort :D

Veeeeeel oefenen nog
Hoe doe je het met de tula? :)
deze manier doen wij.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151775918
Kan je de tula langer gebruiken dan manduca? Had ik misschien toch die moeten kopen. Nou ja, kan altijd nog al ben ik nu heel blij met de manduca. Vaak al in huis gebruikt. Met een jas aan vind ik het wel waardeloos. Jas draait mee en krijg schouderbanden niet te pakken, kind hangt er half uit, weer opnieuw, kind huilen, ik geeiritieerd :P jas uit, dan zo maar. Ik doe hem nu op de buik en dan losse heup band. Met 1 hand band draaien, andere baby vasthouden. Dat filmpje moet ik ook maar kijken, misschien durf ik slingeren nu ook wel...
  vrijdag 17 april 2015 @ 16:00:54 #112
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151776075
Nee dat maakt elkaar niet heel veel uit.
Manduca is 40 cm hoog en 33 breed en de tula 39 hoog en 37 breed
en de toddler is : 45 cm hoog en 48 cm breed
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 17 april 2015 @ 16:40:53 #113
381212 Gulara
From the future
pi_151777073
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:47 schreef Paxlie het volgende:

[..]

:Y
Thanks. :)
  vrijdag 17 april 2015 @ 16:41:38 #114
381212 Gulara
From the future
pi_151777095
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:55 schreef elamanilo het volgende:

[..]

:o heb jij nieuws???
Nope. :N
  vrijdag 17 april 2015 @ 16:42:51 #115
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151777119
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:41 schreef Gulara het volgende:

[..]

Nope. :N
Ik dacht al dat ik van alles gemist had! Hoe is de verhuizing gegaan? Helemaal gesetteld nu?
pi_151777405
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:45 schreef Moppert het volgende:
Vroegah (lees 7 jaar geleden ) droeg iedereen ook de manduca nog tot maat 92/98.. en dat kan ook gewoon met de babytula. :) eerder over kan natuurlijk wel. Maar het is niet zo dat omdat de toddler al past de baby niet meer goed is.
Bedankt voor je info. Mijn dreumes heeft maat 74/80 en ik vroeg me ook al af wat ik nu het beste kon doen. Maar voorlopig zou ze dus prima zitten in een baby tula en is een toddler nog veel te groot.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_151777491
De doek is er O+

pi_151780267
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:35 schreef Moppert het volgende:

[..]

Hoe doe je het met de tula? :)
deze manier doen wij.
Daar heb ik laatst zo mee lopen stunten dat F woest was en nog meer tegenwerkte dan toen ik begon

Maar goed om te horen Mineola dat ik niet de enige knurft ben er in :')
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:39:11 #119
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151781827
Waar liep je vast op die manier? :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:55:00 #120
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151782392
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:58 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
De doek is er O+

[ afbeelding ]
Mooooi!
Pfft, de baby is er nog niet eens en ik denk al aan een 2e doek :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 17 april 2015 @ 20:06:33 #121
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151782796
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:55 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Mooooi!
Pfft, de baby is er nog niet eens en ik denk al aan een 2e doek :')
Pure noodzaak! Echt!

;).
KuikenGuppy
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:14:50 #122
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151785482
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

Pure noodzaak! Echt!

;).
Als jij het zegt.. O+
Nou ja, ik probeer me in te houden, want wie weet is dat dragen helemaal niks voor mij.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151785887
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:14 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Als jij het zegt.. O+
Nou ja, ik probeer me in te houden, want wie weet is dat dragen helemaal niks voor mij.
Een mooie jongensdoek erbij... O+ En je moet ze ook weleens wassen want spugendepoependeplassende baby :Y
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:37:40 #124
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151786541
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:23 schreef GotC het volgende:

[..]

Een mooie jongensdoek erbij... O+ En je moet ze ook weleens wassen want spugendepoependeplassende baby :Y
Dat zijn hele goede redenen :Y
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151787490
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:23 schreef GotC het volgende:

[..]

Een mooie jongensdoek erbij... O+ En je moet ze ook weleens wassen want spugendepoependeplassende baby :Y
Vergeet snot en kwijl niet! Is Jaap heer en meester in. Die sabbelt t liefst op de doeken. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_151788139
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:55 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Daar heb ik laatst zo mee lopen stunten dat F woest was en nog meer tegenwerkte dan toen ik begon

Maar goed om te horen Mineola dat ik niet de enige knurft ben er in :')
Ha, ik ook :D Baby was boos :@ .
Veel oefenen. Bij het bed.
  vrijdag 17 april 2015 @ 23:05:59 #127
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_151790127
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 07:29 schreef Cholula het volgende:

[..]

Om te sturen! :Y
Of misschien omdat ze het raar vinden staan om de billen vast te pakken?
Of omdat ze het niet zo'n goed idee vonden om de handen boven op het hoofdje te leggen?
Of omdat ze willen laten zien dat je dan je handen vrij hebt en dus altijd de voeten van je kind kan pakken. Net zoals bij productfoto's van voedingskleding: Kijk! ik kan zo mijn eigen borst strelen, zonder dat ik mijn jurk hoef op te tillen!

Maar ik denk dat de voetjes werken als een soort stuur. Wil je linksaf dan druk je het linkervoetje wat naar je toe.
Godver wat droog! Nu heb ik een baby van de borst gelachen :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_151794504
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:55 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Daar heb ik laatst zo mee lopen stunten dat F woest was en nog meer tegenwerkte dan toen ik begon

Maar goed om te horen Mineola dat ik niet de enige knurft ben er in :')
Voor even snel doe ik hem echt op de buik ook bij de oudste, op de rug vind ik wel een onderneming lukt me wel steeds beter
pi_151794646
Ik kom bij het op mn rug slingeren altijd in de knoop met mn eigen armen :') Met de Bondo doe ik een hipscoot, veel makkelijker vind ik.

Oh, die Tula is echt tof!
pi_151794710
Die hipscoot is mij nooit gelukt. Ook met Tula doe ik nog supermantoss.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_151796456
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:55 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Pfft, de baby is er nog niet eens en ik denk al aan heb al een 2e doek :')
Fixed :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:12:02 #132
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151796662
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 10:58 schreef twist02 het volgende:

[..]

Fixed :')
:D
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:35:50 #133
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151797030
Ohhhh ik heb dus toch een Oscha Okinami gekocht he O+ :') :P
Ik had iets gezegd over nog geen dure doeken enzo :+ maargoed, hormonen :9

Ben nu druk bezig om m soepel te krijgen (50%linnen 50%katoen)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151797048
:D Eventide zeker?
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:40:26 #135
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151797099


erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151797116
Tof! ^O^
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:43:02 #137
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151797134
O+ met dank aan Kleurdoos, want ik heb geen snelkoopskills ;)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:55:06 #138
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151797318
Is ie stug ja? De mijne ligt nog ergens anders, ben heel benieuwd!
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:02:23 #139
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151797420
Hoe krijg je een doek zacht? Mijne is 100% katoen, maar ik vind hem nog wel stug.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:03:30 #140
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151797444
Ik ben niks gewend qua draagdoek, maar ik vind hem best stug ja. Uit de verpakking is t echt een dubbelgevouwen plank, maar even wassen en flink strijken scheelt al de helft. Nu lekker veel mee kroelen en inhaken, en wellicht nog eens wassen en vochtig heet strijken :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151797520
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:02 schreef MissBliss het volgende:
Hoe krijg je een doek zacht? Mijne is 100% katoen, maar ik vind hem nog wel stug.
Vingerhaken, erop zitten, door slingringen halen, ermee knopen (om bv je buik mee te ondersteunen ;)), wassen, in de droger, strijken..
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:09:16 #142
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151797547
Bedankt voor de tips!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151798938
Ik had zojuist een uniek momentje, I was in slaap gevallen in de doek. Ik heb haar al slapend uit de doek kunnen halen, kunnen uitkleden en in haar slaapzakje kunnen doen. Toen ik haar in bed legde deed ze heel even haar ogen open en sliep toen verder. Echt, eerder was het vaak DRAMA als ik dit probeerde te doen. *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_151811313
Wat fijn Franny. Het is altijd zo rot als kindjes wakker worden als ze in de auto/doek/etc. in slaap gevallen zijn. Dan wordt er hier in ieder geval niet meer geslapen en dat is niet bevorderlijk voor het humeur de rest van de dag. ;)
  zaterdag 18 april 2015 @ 22:54:30 #145
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_151812588
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:48 schreef Moppert het volgende:
Waaaah de 14e verzonden vanuit spanje en hij is er gewoon al _O_
[ afbeelding ]
:o :o :o :o :o O+ O+ O+ O+ O+ O+

Denk je aan mij als je hem ooit wegdoet? *; O-)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 19 april 2015 @ 07:52:42 #146
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151817945
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:03 schreef pinquit het volgende:
Ik ben niks gewend qua draagdoek, maar ik vind hem best stug ja. Uit de verpakking is t echt een dubbelgevouwen plank, maar even wassen en flink strijken scheelt al de helft. Nu lekker veel mee kroelen en inhaken, en wellicht nog eens wassen en vochtig heet strijken :)
Oh my, ik droomde vannacht gewoon dat ik de mijne hier had en dat ie opeens juist heeeeeel zacht was :') :D
  zondag 19 april 2015 @ 11:44:39 #147
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151820077
quote:
Wwwoooowwww!! Prachtig!

Ik vind het zo tof dat jullie lekker snel de knoop doorhakken met wat je wilt.
Hier wordt er eindeloos getwijfeld. Ben ik er zeker van dat het een storchenwiege wordt zie ik een prachtige tula te koop staan. Helaas liep ik hem net mis, omdat ik weer ging twijfelen omdat iemand had gezegd dat er door de baby insert toch wat draagcomfort verloren zou gaan.
Zit ik toch weer naar tula's te zoeken zie ik op een soort draagdoeken Mp op fb een lennylamb met praaaaachtig design.
Dus nu weer naar info over de lennylamb carrier aan het zoeken. Ik blijf bezig. Haha
  zondag 19 april 2015 @ 12:21:23 #148
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151820804
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 22:54 schreef Vlindur het volgende:

[..]

:o :o :o :o :o O+ O+ O+ O+ O+ O+

Denk je aan mij als je hem ooit wegdoet? *; O-)
Er staat er 1 te koop op de draagdoekenmarkt.
Die van mij is een toddler ;)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151833293
Heb zojuist de Turqoise storchenwiege besteld voor mijn man. Nou hebben we die en een Ellevill Paisly Quattro Templar O+
  zondag 19 april 2015 @ 18:52:02 #150
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151833421
Cassandra,
Als ik voor de storchenwiege ga dan neem ik hem ook in het turquoise.
Prachtige kleur!
Waarom hebben jullie voor de storchenwiege gekozen?
pi_151833694
Ja mooi he O+
De beste vriendin van mijn man heeft een zoontje van bijna twee weken oud en die vond storchenwiege heel fijn zitten, hij lijkt ook makkelijk om te doen, kan voor pasgeboren baby's, en verder ben ik iemand die graag snel knopen doorhakt haha.
pi_151834939
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja mooi he O+
De beste vriendin van mijn man heeft een zoontje van bijna twee weken oud en die vond storchenwiege heel fijn zitten, hij lijkt ook makkelijk om te doen, kan voor pasgeboren baby's, en verder ben ik iemand die graag snel knopen doorhakt haha.
Dat gaat je veel doeken kosten ;)
pi_151835584
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:33 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Dat gaat je veel doeken geld kosten ;)
Fixed ;)
pi_151843527
2e doek missbliss? Ik zou gelijk ook voor een 3e kijken O+

Nooh IMA moooie doek!!

En een nieuwe tula voor Moppert (whats new :+ O+ )

Ik heb een 3tje te leen! Even kijken wat ik daar mee kan. Tot nu toe geoefend met een draagpop vanwege een pijnlijke schouder (gister uit de kom :X) hopelijk morgen met mijn liefste dreumes O+

♥ J & S
  zondag 19 april 2015 @ 22:47:34 #155
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151844147
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:33 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Dat gaat je veel doekoe kosten ;)
:+
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 22:34 schreef klaprooss het volgende:
En een nieuwe tula voor Moppert (whats new )

*) Welke doek leen je? :D ik was ooit heel blij met een 3 en daarna vergeten en niet meer gebruikt.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151846566
Owrapel Oude Roose Edith! Man wat een lekker doekje! Zacht, dun, knoopt zichzelf! Ik twijfel of ik hem moet overkopen!

Maaaaar eerst eens meer oefenen en als ik dan toch voor een 3 ga dan toch misschien maar weer een WW geo :') O+
♥ J & S
  woensdag 22 april 2015 @ 14:49:41 #157
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151924962
staat jullie mooi!!

Oh en...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 22 april 2015 @ 15:30:46 #158
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151926448
Bwaha je liet me schrikken :P :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 22 april 2015 @ 15:33:11 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_151926563
Maar de echte vraag is, wat heb je wèl gekocht? Een bijpassend slaapkapje? Een kwijldoek? Een speeltje?
disclaimer
pi_151926636
Je verloor een draw?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_151926781
Zou er iemand hier interesse hebben in een Ellevill paisley grasshopper in maat 5? Lange maat 5 want heel schuine lange staarten. Het is een blend met bamboe, heeeeel zacht en fijn voor de zomermaanden. Ik heb hem direct bij Ellevill gekocht voor 720 kronen ex verzenden. Dat was 3 jaar geleden meer waard dan nu (toen >100 euro, nu 85). Via Ellevill is hij niet meer te krijgen, dus ik neig naar 100 euro incl. verzenden. Of PM/DM een leuk bod.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 22 april 2015 @ 16:26:10 #162
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_151928668
quote:
12s.gif Op woensdag 22 april 2015 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
Maar de echte vraag is, wat heb je wèl gekocht? Een bijpassend slaapkapje? Een kwijldoek? Een speeltje?
Stiekem heeft ze nu alsnog een Tula gekocht :D O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 22 april 2015 @ 16:32:50 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_151928949
:')
disclaimer
pi_151929526
Moppert :D
  woensdag 22 april 2015 @ 16:50:28 #165
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151929570
Grote draagdoeken sale incoming.. ik doe ze weg voor heeeeeel weinig zodat ik tula's kan kopen :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 22 april 2015 @ 16:52:11 #166
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151929635
*O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 22 april 2015 @ 16:52:15 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_151929640
F5 F5
disclaimer
pi_151929723
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:50 schreef Moppert het volgende:
Grote draagdoeken sale incoming.. ik doe ze weg voor heeeeeel weinig zodat ik tula's kan kopen :D
Ik heb er net eentje gekocht maar ik heb ook kleding waar die niet helemaal bijpast. Dus ik kan er nog wel eentje gebruiken.
pi_151929780
Ik ben er klaar voor.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_151929884
Als jullie klaar zijn met de uitverkoop bij Moppert, heb er ook nog 1 te koop! (Alleen een iets ander budget)
pi_151930090
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:54 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik heb er net eentje gekocht maar ik heb ook kleding waar die niet helemaal bijpast. Dus ik kan er nog wel eentje gebruiken.
:7
  woensdag 22 april 2015 @ 17:07:57 #172
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151930211
Ik lees mee O-)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151930288
Oeh, ik lees ook mee!
  woensdag 22 april 2015 @ 17:24:22 #174
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151930792
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UPDATE

[ Bericht 3% gewijzigd door Moppert op 22-04-2015 18:09:25 ]
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151931292
Moppert: de visjesdoek (visjes lachs didymos). Welke kleur is dat? Oranje? Mag ik die eventueel overnemen?
  woensdag 22 april 2015 @ 17:44:00 #176
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151931466
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 22 april 2015 @ 17:45:01 #177
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151931499
Mensen kinderen, wat een mooie doeken moppert!
pi_151931601
quote:
Lijkt een beetje zalmroze of zo? Mooi!
Zou ik de doek over mogen nemen?
  woensdag 22 april 2015 @ 18:11:55 #179
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151932270
:Y *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151932404
Wat is het voordeel van veel tulas hebben eigenlijk ? :@
  woensdag 22 april 2015 @ 18:17:10 #181
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151932415
Helemaal niets :D

sommige stofjes zijn heel stevig en andere zijn wel wat zachter.
Er zit dus wel iets verschil in maar dat is nihil.

Ik vind het leuk om af te wisselen :)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151932587
YES! Heb zojuist mijn allereerste doek gekocht. De visjesdoek van Moppert O+. Super blij mee!!
pi_151932989
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 15:38 schreef Phaidra het volgende:
Zou er iemand hier interesse hebben in een Ellevill paisley grasshopper in maat 5? Lange maat 5 want heel schuine lange staarten. Het is een blend met bamboe, heeeeel zacht en fijn voor de zomermaanden. Ik heb hem direct bij Ellevill gekocht voor 720 kronen ex verzenden. Dat was 3 jaar geleden meer waard dan nu (toen >100 euro, nu 85). Via Ellevill is hij niet meer te krijgen, dus ik neig naar 100 euro incl. verzenden. Of PM/DM een leuk bod.
Deze is verkocht in afwachting van betaling :).
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 22 april 2015 @ 18:42:23 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_151933031
Helaas, niks van mijn smaak behalve de oscha en die kan ik nu niet betalen :')
disclaimer
  woensdag 22 april 2015 @ 18:52:21 #185
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151933292
Ik wil wel een payment plan doen hoor :) Als je nou een mooie tula te ruil had voldeed dat ook :') :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 22 april 2015 @ 18:59:03 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_151933515
Whehehe :')
disclaimer
  woensdag 22 april 2015 @ 19:01:42 #187
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151933589
Moppert,
Vanaf wanneer ben jij de tula gaan gebruiken?


En is er hier iemand met plussize?
Ik heb bovenmaat 44/46/48.
Moet ik dan een draagdoek maat 7 nemen of voldoet een 6 ook?
Ik wil met m'n newborn buikdragen.
Probleem is dat er honderden maat 6 2e hands te vinden zijn tegenover een handjevol 7's.
  woensdag 22 april 2015 @ 19:10:33 #188
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151933923
ik vind zelf met die maat een 7 fijner, net iets meer mogelijkheden om mee te knopen.
En wij zijn de tula gaan gebruiken vanaf dat hij een maand of 8 was.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 22 april 2015 @ 19:17:41 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_151934163
Maat zes is denk ik wel voldoende fapt. Ik heb ongeveer dezelfde maten, en hier lukt het prima :)

Wij hebben een sling!



Ja, kan netter enzulks ;)
disclaimer
  woensdag 22 april 2015 @ 19:45:40 #190
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151935029
Staat jullie mooi! O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151935376
Mooi, SQ! Ook een Indio? Die van ons kwam gisteren, ik heb er vandaag voor het eerst mee gedragen. Heel fijn en supermakkelijk.

De doeken van Moppert zijn mijn smaak ook niet. Voor mijn portemonnee is dat maar beter ook. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_151935381
Ik heb mijn Osha Ladybirds Glow maat 6 in de verkoop.

  woensdag 22 april 2015 @ 19:58:16 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_151935545
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi, SQ! Ook een Indio? Die van ons kwam gisteren, ik heb er vandaag voor het eerst mee gedragen. Heel fijn en supermakkelijk.

De doeken van Moppert zijn mijn smaak ook niet. Voor mijn portemonnee is dat maar beter ook. :+.
jup, indio emerald! Vind die van jou ook heel mooi!
disclaimer
pi_151935732
Oh nohh je Orlando O+
pi_151936086
Ooh lieveheersbeestjes!! Ik. Mag. Niet. Meer. Kopen! (Voorlopig in ieder geval niet ) :N
  woensdag 22 april 2015 @ 20:12:56 #196
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151936156
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:01 schreef faptist het volgende:
Moppert,
Vanaf wanneer ben jij de tula gaan gebruiken?


En is er hier iemand met plussize?
Ik heb bovenmaat 44/46/48.
Moet ik dan een draagdoek maat 7 nemen of voldoet een 6 ook?
Ik wil met m'n newborn buikdragen.
Probleem is dat er honderden maat 6 2e hands te vinden zijn tegenover een handjevol 7's.
Maat 6 kan ik alles mee (zelfde kledingmaat) :*
  woensdag 22 april 2015 @ 20:13:38 #197
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151936182
SQ <3 plaatje!!
pi_151936534
Mooie kleur SQ!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 22 april 2015 @ 20:50:55 #199
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151937756
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:54 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb mijn Osha Ladybirds Glow maat 6 in de verkoop.

[ afbeelding ]
O+ O+ O+ denk dat mijn man 'm niks vindt, maar ik overleg ff ;).
KuikenGuppy
pi_151938651
Sq O+ lieeef!

mn Titania is terug! Ik had hem gemist O+ .

Oh en ik ben in dubio of ik mijn indio's moet verkopen! :X
♥ J & S
pi_151939847
Indio's verkopen..? Hoe wat waarom?
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151940089
Vraagje:
Ik vind mijn ringsling niet echt prettig zitten. Frits hangt er scheef in, de ringen zitten te laag of het zit algemeen ruk. Ik heb al een aantal filmpjes bekeken maar het wil niet zo goed.

Moet ik nog door oefenen, wachten tot hij wat ouder is en beter zit of zijn er andere tips?
pi_151942238
Omdat ik mn stash wil verkleinen O+.
Andere maatjes, andere merken.

We zijn toe aan vernieuwing, en ik ben zo slecht in afscheid nemen van doeken -O- .

Maaaar sea breeze die jij hebt gehad JM die blijft O+
♥ J & S
pi_151942528
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:41 schreef Cholula het volgende:
Vraagje:
Ik vind mijn ringsling niet echt prettig zitten. Frits hangt er scheef in, de ringen zitten te laag of het zit algemeen ruk. Ik heb al een aantal filmpjes bekeken maar het wil niet zo goed.

Moet ik nog door oefenen, wachten tot hij wat ouder is en beter zit of zijn er andere tips?
Hoe oud is Frits :') ik weet het even niet meer!
Ik vond een RS met mini J ook niets, pas toen hij een maand of 8 was vond ik het wel handig.
Zelf vind ik dragen op 1 schouder ruk dus ik ben er mee gestopt.
Je kan je ringen voordat je aanspant hoger op je schouder leggen. Zorg er ook voor dat als je aanspant je de doek niet in 1 keer straktrekt, doe dit in stukjes. Onder midden boven. Om aan te spannen is het erg fijn als je je kindje iets oplift en je de doek dezelfde richting optrekt als hoe hij om je kind loopt (dus niet naar beneden trekken maar opzij de richting waar hij vandaan komt)

Heb je hier iets aan?

[ Bericht 1% gewijzigd door klaprooss op 22-04-2015 23:29:06 ]
♥ J & S
  woensdag 22 april 2015 @ 23:19:49 #205
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_151943898
*O* ik ga een nieuwe Tula kopen! *O*
een toddler dus :)

Nu zoeken welke ik wil...... moeilijk.....
pi_151943925
Frits is net een maand, dus ik moet/wil het wat meer tijd geven. Van onder naar boven spannen is een goede en scherp zijn op de manier waarop ik de doek aantrek neem ik mee!
Thanks!
  donderdag 23 april 2015 @ 00:46:12 #207
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151945972
Maat 6 is wel voldoende denken jullie?
Oh lord... Nu gaat m'n saldo na de 25e echt kei-, en keihard dalen.

Helloooo yaro. <3
pi_151947363
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:19 schreef Kyara het volgende:
*O* ik ga een nieuwe Tula kopen! *O*
een toddler dus :)

Nu zoeken welke ik wil...... moeilijk.....
Toffff *O* *O*! En lastig he? :D
  donderdag 23 april 2015 @ 11:57:40 #209
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151952826
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:19 schreef Kyara het volgende:
*O* ik ga een nieuwe Tula kopen! *O*
een toddler dus :)

Nu zoeken welke ik wil...... moeilijk.....
*O* *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 23 april 2015 @ 12:01:59 #210
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_151952950
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:24 schreef Moppert het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UPDATE
Oh my die didymos roseqaurtz lillien staat hier op het verlanglijst maar dan niet als ringsling, hij is mooi O+
En je Oscha visayas guiuan O+ Ik zou hem al bijna willen al is het om mijn petekindje in te dragen. Maar ze word zo groot dat buikdragen niet zo lekker meer gaat en rugdragen durf ik niet met doek zonder goed te oefenen. En ik denk dat mijn man mij afschiet als ik daarvoor een doek aanschaf

:@
Be happy with the little things in life
  donderdag 23 april 2015 @ 12:22:47 #211
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151953595
O+ hij zou je petekind wel prachtig staan :Y en jou ook :Y
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151954162
Ik gooi 'm er hier ook maar in. Te koop Storchenwiege Leo Rouge. Ruime maat 6. Geen middenmarkering, wel label.
Fijne stevige en soepele doek. Kan nog wel iets zachter denk ik!



70 euro incl standaard verzending binnen NL.
pi_151954272
Oké! Knoop is doorgehakt, er gaan 3 indio's uit.
Bij interesse graag een PM :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door klaprooss op 24-04-2015 21:54:39 ]
♥ J & S
  donderdag 23 april 2015 @ 12:51:56 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_151954419
Klap die kobalt/zimt, is dat blauw met oranje?
disclaimer
pi_151954588
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Klap die kobalt/zimt, is dat blauw met oranje?
Yup! Maar ik vind het subtiel. Ik vind oranje normaal echt leluk!
♥ J & S
  donderdag 23 april 2015 @ 12:58:56 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_151954609
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:58 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Yup! Maar ik vind het subtiel. Ik vind oranje normaal echt leluk!
ik O+ oranje met blauw!
disclaimer
pi_151954712
Indio's O+
pi_151955389
En bonus-J.! O+

Ik scrolde naar beneden en verwarde je behang even met een doek. Dat zou ook echt een toffe doek zijn!

Mabawa, succes met de verkoop! Ik heb een Leo Bordeaux en vind hem echt zo fijn. Misschien als bonus-selling-point dat de rail aan de boven- en onderkant verschilt van kleur, zodat je goed ziet waar je aan trekt.
pi_151956834
Sole occidente is zo mooi O+
pi_151957910
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:27 schreef Dot. het volgende:
En bonus-J.! O+

Ik scrolde naar beneden en verwarde je behang even met een doek. Dat zou ook echt een toffe doek zijn!

Mabawa, succes met de verkoop! Ik heb een Leo Bordeaux en vind hem echt zo fijn. Misschien als bonus-selling-point dat de rail aan de boven- en onderkant verschilt van kleur, zodat je goed ziet waar je aan trekt.
Dank je!
Jouw Bordeaux is zoveel dunner en zachter dan mijn Rouge! Maar daardoor heb ik wel het idee dat het dus zachter kan. Die rail heeft deze niet. Op veel websites staat dat erbij inderdaad maar ik vond (toen ik 'm wilde kopen heb ik dat opgezocht) maar weinig foto's met dat contrast en heel veel foto's zonder.
De doek op de foto mét dat contrast lijkt ook veel dunner te zijn dan de doek op de foto's zonder (en dus die van mij)
pi_151958701
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:02 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Dank je!
Jouw Bordeaux is zoveel dunner en zachter dan mijn Rouge! Maar daardoor heb ik wel het idee dat het dus zachter kan. Die rail heeft deze niet. Op veel websites staat dat erbij inderdaad maar ik vond (toen ik 'm wilde kopen heb ik dat opgezocht) maar weinig foto's met dat contrast en heel veel foto's zonder.
De doek op de foto mét dat contrast lijkt ook veel dunner te zijn dan de doek op de foto's zonder (en dus die van mij)

Ik heb ook een dat grote label dat jij hebt niet, dus misschien zit er een paar jaar verschil tussen ofzo?

Mijne kwam uit een doekenbieb een consulente, dus ik stel me zo voor dat hij vaaaak is gebruikt...
pi_151960633
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:19 schreef Kyara het volgende:
*O* ik ga een nieuwe Tula kopen! *O*
een toddler dus :)

Nu zoeken welke ik wil...... moeilijk.....
Die wil ik ook wel, maar ik zou 'm zo graag eerst testen. Iemand tips?
Home is where the O+ is...
  donderdag 23 april 2015 @ 17:04:44 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_151960999
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:50 schreef Cwen het volgende:

[..]

Die wil ik ook wel, maar ik zou 'm zo graag eerst testen. Iemand tips?
moppert heeft er vijf die ze nog niet gebruikt :P
disclaimer
  donderdag 23 april 2015 @ 17:22:58 #224
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151961404
hehehhe :D ja als je een toddler wil testen kan dat hoor :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 23 april 2015 @ 19:50:26 #225
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151965423
Woehoe!
Aankomende dinsdag krijg ik een draagconsult.
Ik kom er zelf niet uit dus dan maar zo :-)

En de doeken die hierboven te koop staan.. <3
pi_151966340
Wij hebben de storchewiege binnen, erg mooi O+
pi_151972695
Ik heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en een Tula baby besteld. Na weer een dag huilen kon ik niet langer wachten. Ik hoop dat ik hem zaterdag al krijg. Dan kan S op Koningsdag mee in de Tula. :)

Deze is het geworden: http://cdn.shopify.com/s/(...)rge.jpg?v=1406872878
  donderdag 23 april 2015 @ 22:58:43 #228
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151973413
Leuk cassandra *O* en Nikki *O* en faptist *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151977806
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:22 schreef Moppert het volgende:
hehehhe :D ja als je een toddler wil testen kan dat hoor :D
Je hebt pm
Home is where the O+ is...
pi_151977960
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en een Tula baby besteld. Na weer een dag huilen kon ik niet langer wachten. Ik hoop dat ik hem zaterdag al krijg. Dan kan S op Koningsdag mee in de Tula. :)

Deze is het geworden: http://cdn.shopify.com/s/(...)rge.jpg?v=1406872878
Super leuk! Ik heb ook over die zitten twijfelen. Kleuren zijn in het echt lekker fel!
pi_151978213
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:29 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik heb ook een dat grote label dat jij hebt niet, dus misschien zit er een paar jaar verschil tussen ofzo?

Mijne kwam uit een doekenbieb een consulente, dus ik stel me zo voor dat hij vaaaak is gebruikt...
Ja dat denk ik ja. Degene waar ik 'm van overnam had de doek al heel lang niet gebruikt, haar jongste was 5 ofzo :D Maar ze kwam 'm tegen bij het opruimen.
pi_151978525
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 07:16 schreef Goitske het volgende:

[..]

Super leuk! Ik heb ook over die zitten twijfelen. Kleuren zijn in het echt lekker fel!
Ja daar hoop ik ook echt op. Ik ben echt gevallen voor de toffe kleurtjes. O+
pi_151978681
Ik heb geen geduld ;) en dus een Tula Toddler en Roses & Rebellion Toddler besteld. We gaan ze gewoon proberen, kijken welke er beter bij mijn en Ellies lijf past.
Home is where the O+ is...
pi_151979066
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:43 schreef Cwen het volgende:
Ik heb geen geduld ;) en dus een Tula Toddler en Roses & Rebellion Toddler besteld. We gaan ze gewoon proberen, kijken welke er beter bij mijn en Ellies lijf past.
Tof! O+
pi_151979101
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en een Tula baby besteld. Na weer een dag huilen kon ik niet langer wachten. Ik hoop dat ik hem zaterdag al krijg. Dan kan S op Koningsdag mee in de Tula. :)

Deze is het geworden: http://cdn.shopify.com/s/(...)rge.jpg?v=1406872878
Rockets boks O+
Hij is zo leuk!
pi_151979115
Wat een gave tula nikki!
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:14:59 #237
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151979200
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:43 schreef Cwen het volgende:
Ik heb geen geduld ;) en dus een Tula Toddler en Roses & Rebellion Toddler besteld. We gaan ze gewoon proberen, kijken welke er beter bij mijn en Ellies lijf past.
:D *O* *O* *O* welke?
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151980468
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en een Tula baby besteld. Na weer een dag huilen kon ik niet langer wachten. Ik hoop dat ik hem zaterdag al krijg. Dan kan S op Koningsdag mee in de Tula. :)

Deze is het geworden: http://cdn.shopify.com/s/(...)rge.jpg?v=1406872878
Heel leuk is die! Zoveel toffe printjes he? Uiteindelijk heb ik de grey zig zag gekozen (haha, de saaiste die er is ongeveer :D)
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:04:48 #239
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151980505
Ik vind de grey mooi door gele slaapkapje O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:08:25 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_151980636
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:03 schreef Mineola het volgende:

[..]

Heel leuk is die! Zoveel toffe printjes he? Uiteindelijk heb ik de grey zig zag gekozen (haha, de saaiste die er is ongeveer :D)
Die vind ik juist erg stijlvol, ik vind die Tula's verder vaak zo hysterisch / kinderlijk :@
(ja, je draagt er een kind in, maar goed, je draagt het zelf ook :'))

Moet wel zeggen dat ik door al dat enthousiasme ineens ook een tula lijk te willen. WHYYY _O-

*klikt evil topic weg* :6
disclaimer
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:13:40 #241
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151980795
Tula's zijn gewoon het allerleukste SQ!
R&R vind ik ook leuk, maar op de een of andere manier zou ik toch eerder voor
Tula kiezen.
Al gaat dat nog lang duren, want we zitten hier pas in maatje 56!
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:25:00 #242
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151981186
Die hysterische printjes is juist waarom ik voor de tula kies :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151981324
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die vind ik juist erg stijlvol, ik vind die Tula's verder vaak zo hysterisch / kinderlijk :@
(ja, je draagt er een kind in, maar goed, je draagt het zelf ook :'))

Moet wel zeggen dat ik door al dat enthousiasme ineens ook een tula lijk te willen. WHYYY _O-

*klikt evil topic weg* :6
Zal ik binnenkort (aangezien veel vakantiedagen ineens op moeten nemen) even bij je lansgkomen met Tula en baby O-)
pi_151981401
Niet jezelf quoten ipv editen |:(
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:35:10 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_151981536
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:28 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Zal ik binnenkort (aangezien veel vakantiedagen ineens op moeten nemen) even bij je lansgkomen met Tula en baby O-)
Even naar Eindhoven op en neer :'(
We can meet in the middle! Of ben je wel wat gewend?
disclaimer
pi_151981624
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Even naar Eindhoven op en neer :'(
We can meet in the middle! Of ben je wel wat gewend?
Ik reis regelmatig naar het Noorden op en neer op 1 dag he.
En het jochie heeft daar ook absoluut geen moeite mee
(plus, 9 uur in het vliegtuig heeft hij ook overleefd! :D)

Als ik duidelijkheid heb wanneer ik uit dienst ga en wanneer ik mijn dagen opneem ga je het horen van me!
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:15:01 #247
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_151983027
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die vind ik juist erg stijlvol, ik vind die Tula's verder vaak zo hysterisch / kinderlijk :@
(ja, je draagt er een kind in, maar goed, je draagt het zelf ook
Dat inderdaad :D
Zelfde heb ik met luiertassen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:17:19 #248
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_151983119
Ik ga over drie weken een weekend naar Groningen, en ik hoop bij mevrouwMus een mooie doek te vinden. Waarschijnlijk een Yaro. Ik vind de prijzen die ik hier voor bij zie komen best hoog, en dan ook nog meerdere doeken. :o ik begin er voorlopig met 1 en dan zie ik wel...
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:19:08 #249
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151983183
ik begon ook met voorlopig 1 :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:39:57 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151984005
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Even naar Eindhoven op en neer :'(
We can meet in the middle! Of ben je wel wat gewend?
Ik woon in het midden O-)
KuikenGuppy
pi_151984638
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik woon in het midden O-)
En dat ik dan meteen de Ladybirds meeneem? :D
pi_151985268
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die vind ik juist erg stijlvol, ik vind die Tula's verder vaak zo hysterisch / kinderlijk :@
(ja, je draagt er een kind in, maar goed, je draagt het zelf ook :'))

Moet wel zeggen dat ik door al dat enthousiasme ineens ook een tula lijk te willen. WHYYY _O-

*klikt evil topic weg* :6
Ben het wel met je eens hoor, heb de grijze niet voor niks gekozen :D
Ik vind die vrolijke prints superleuk maar die zijn niets voor mij. En grijs en geel O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:28 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Zal ik binnenkort (aangezien veel vakantiedagen ineens op moeten nemen) even bij je langskomen met Tula en baby O-)
Ah, dat klinkt als bij mij om de hoek dan, haha

[ Bericht 0% gewijzigd door Mineola op 24-04-2015 12:18:00 ]
  vrijdag 24 april 2015 @ 12:15:49 #253
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_151985604
Ik heb ook moeite met het vinden van een Tula. Wil niet te hysterisch maar de zigzag vind ik toch wat saai.

Ik vind mijn eigen babyvariant nog steeds heel mooi (de love birds) maar die hebben ze dus niet meer. Net zoals ik de afgelopen maanden wel meer mooie heb gezien (de luchtballonnen bijvoorbeeld).

Oftewel, ik kan niks vinden -O-
  vrijdag 24 april 2015 @ 12:16:27 #254
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_151985631
De wrap conversions vind ik wel supermooi maar ja, die zijn (voor mij) niet te betalen en ook moeilijk te verkrijgen.
  vrijdag 24 april 2015 @ 12:47:13 #255
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151986788
Het lastige is dat ze sommige heel gelimiteerd uitbrengen, vaak komen ze dan ook ineens weer terug.

Een paar prints komen nooit meer terug dat zijn de folk art. skulls, de willow, de babki, dolled up en de everest.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151987282
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:14 schreef Moppert het volgende:

[..]

:D *O* *O* *O* welke?
Tula Toddler Folk Birds


R&R Ele-Funk


Ik ben dol op schreeuwerige kleurtjes en kinderlijke printjes O+. En Ellie houdt van olifanten.
Home is where the O+ is...
pi_151987353
Leuk Cwen! Hoop dat 1 van de 2 jullie beiden bevalt O+

Wb schreeuwerige kleurtjes enzo, ook niet mijn ding :P Was bijna voor een zwarte Tula gegaan.
  vrijdag 24 april 2015 @ 13:07:09 #258
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_151987365
Ik vind ook ongeveer alleen die grijsgele chevron mooi :D de rest bijna allemaal lelijk qua kleurcombinaties en drukte. Maar ik ben onderhand ook wel benieuwd naar de buzz rondom de Tula. We hebben er een tijd geleden bijna een gekocht n.a.v het enthousiasme van Mineola maar ik zie het toch niet zo voor me dat S nog gedragen wil worden.
  vrijdag 24 april 2015 @ 13:07:50 #259
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151987380


Eindelijk mijn custom slaapkapje binnen *O* *O*

Oh en dat vind ik de leukste r &r die er is, maargoed ik heb natuurlijk de tula van die print :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151987798
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 13:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind ook ongeveer alleen die grijsgele chevron mooi :D de rest bijna allemaal lelijk qua kleurcombinaties en drukte. Maar ik ben onderhand ook wel benieuwd naar de buzz rondom de Tula. We hebben er een tijd geleden bijna een gekocht n.a.v het enthousiasme van Mineola maar ik zie het toch niet zo voor me dat S nog gedragen wil worden.
Haha, het enthousiasme is op het moment vrij eenzijdig wel hoor. :D Als ik papa weet te enthousiasmeren dan wil meneertje ook wel, maar bij mij is wel wat overtuigingskracht nodig, ik moet mn charmes in de strijd gooien en de omgeving moet leuk zijn.

Die knots vind ik heel mooi Moppert!
pi_151988035
Wij hebben de Billow. Mijn man mocht kiezen (hij gaat er toch meer mee dragen, denk ik). Ik dacht dat hij voor de grijze zigzag zou gaan of de zwarte, maar hij blijft me verrassen. :P
  vrijdag 24 april 2015 @ 13:39:10 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_151988164
de billow vind ik zelf de mooiste :Y
disclaimer
  vrijdag 24 april 2015 @ 14:30:50 #263
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_151989705
Oe de zigzag vind ik ook prachtig!

Maar moet ook zeggen dat ik heel blij ben met mijn click O+ .

Nu alleen nog peuter erin praten :( .

Als hij niet wil dan gaat Frans er over een tijdje in. Hij komt sowieso van pas, maar ik hoop het al te kunnen gebruiken als we op vakantie gaan..

(en ja, die grote van mij zit nog in maat 86/92 :D )
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  vrijdag 24 april 2015 @ 20:29:07 #264
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_151998541
oh die olifantjes zijn wel leuk <3
pi_151998811
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 14:30 schreef AwayTL het volgende:
Oe de zigzag vind ik ook prachtig!

Maar moet ook zeggen dat ik heel blij ben met mijn click O+ .

Nu alleen nog peuter erin praten :( .

Als hij niet wil dan gaat Frans er over een tijdje in. Hij komt sowieso van pas, maar ik hoop het al te kunnen gebruiken als we op vakantie gaan..

(en ja, die grote van mij zit nog in maat 86/92 :D )
Ik krijg jan er ook niet standaard in hoor! Pas als hij moe is of echt moet van mij
pi_152001429
Sole is verkocht! O+

Oh en tula's!! Ik kan nooit kiezen welke ik wil!
♥ J & S
  vrijdag 24 april 2015 @ 21:59:58 #267
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152001682
Ik heb een wrapconversion tula gekocht :o :o
Ik won een draw om voor retail te kopen

Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 24 april 2015 @ 22:00:16 #268
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152001707
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:53 schreef klaprooss het volgende:

Oh en tula's!! Ik kan nooit kiezen welke ik wil!
Dat herken ik, Gotta buy them all :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 24 april 2015 @ 22:03:45 #269
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152001831
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:59 schreef Moppert het volgende:
Ik heb een wrapconversion tula gekocht :o :o
Ik won een draw om voor retail te kopen

[ afbeelding ]
ooooh, die is mooi! <3
  vrijdag 24 april 2015 @ 22:04:26 #270
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_152001852
Moppert, t is net pokemon :o .

Haha jij met je tula's.

Ook al een kluis aangeschaft voor je stash? :D O+
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  vrijdag 24 april 2015 @ 22:05:34 #271
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_152001881
Ik vind die donkerblauw met wit echt je mooiste trouwens O+
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  vrijdag 24 april 2015 @ 22:49:03 #272
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152003171
Ik vind pokemon ook leuk, misschien is dat een verklaring dat speelde ik ook eeuwen achter elkaar tot ik ze allemaal had :D Ik moet er nu wel 1 verkopen -O- of doeken.

Misschien mijn doeken maar enorm afprijzen :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 24 april 2015 @ 23:13:33 #273
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152003801
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UPDATE
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_152003941
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 13:07 schreef Moppert het volgende:
[ afbeelding ]

Eindelijk mijn custom slaapkapje binnen *O* *O*

Oh en dat vind ik de leukste r &r die er is, maargoed ik heb natuurlijk de tula van die print :D
Dat vind ik echt de tofste print ever! O+
  vrijdag 24 april 2015 @ 23:45:59 #275
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152004478
Ik ook! daarom ook de click toen weggedaan :D omdat dit gewoon de enige standaard is die ik wil.
Het is dat hij super moeilijk te vinden is als toddler.. anders had ik die ook al. :')

Verkoopster van de Willow tula geeft geen reactie, dus dat gaat nu een paypal claim worden.
Dan heb ik dus 1 tula minder onderweg.. is de aankoop van de Wc minder erg
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_152007204
Oh klote Moppert..succes met de claim. Wat een gedoe geeft zoiets he? :r :*
pi_152007219
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:59 schreef Moppert het volgende:
Ik heb een wrapconversion tula gekocht :o :o
Ik won een draw om voor retail te kopen

[ afbeelding ]
Oooh die is gaaf!
Ik moet het helaas met 1 ergo baby en 1 tula todler doen ;(
pi_152014040
De Tula is binnen. Eerste indruk is dat S.ven het fijn vindt gedragen te worden. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Moppert: Vindt jouw midi het nog leuk in de Tula op je rug? Zit hij comfortabel? Heb je dan verlengers nodig? Ik heb nu een dochter van 5 die ineens ook heel graag mijn rug op wil. :') O+ :D
pi_152014518
Nikki O+
pi_152018083
Nikki, wat tof!!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_152018141
Gaaf Nikki! O+

Hier de hele dag met T. op m'n rug gelopen. Verwonderd gekeken hoe mensen hun buggy door het zand op het strand sleepten :+
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:38:44 #282
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152018191
Mijn midi zit gewoon in de toddler. als ze zo groot zijn is knie tot knie geen must. en hij past goed verder hij heeft maat 110/116

mooie foto O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:49:55 #283
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152018494



je kan op deze foto goed zien dat het een Wrap conversion is <3. zo benieuwd of hij fijner is dan de canvas tula's
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_152023812
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:38 schreef Moppert het volgende:
Mijn midi zit gewoon in de toddler. als ze zo groot zijn is knie tot knie geen must. en hij past goed verder hij heeft maat 110/116

mooie foto O+
Thanks! ^O^ Ik ga me eens oriënteren op een toddler Tula samen met mijn grote. Nooit gedacht dat die nog gedragen zou willen worden. :o

S en ik hebben de eerste draaguren erop zitten. *O* Ik had S meegenomen naar het bloemencorso, want hij houdt van bloemen en muziek. Hij heeft bijna 2 uur in de Tula gezeten en hij heeft geen seconde gehuild. :o Op een gegeven moment was hij moe en lag hij tegen me aan te doezelen (in plaats van huilen wat hij normaal doet). O+ Mijn eerste indruk is dat ik veel eerder een drager had aan moeten schaffen.
  zaterdag 25 april 2015 @ 21:04:13 #285
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152023862
wat fijn Nikki!
Kwak
pi_152024014
Leuke foto Nikki! Ik zit ook te denken aan een tula... Maar ik zag net de prijzen, slik :@
Kan je het vergelijken met een bondolino?
  zaterdag 25 april 2015 @ 21:16:32 #287
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152024206
nee een tula en bondolino zijn absoluut niet te vergelijken
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_152024632
Ik heb al een paar mooie toddler Tula's gevonden. Ik zou ze allemaal wel willen hebben, maar dat wordt een beetje een dure hobby. :D De 4e foto vind L het leukst, maar het zou niet mijn eerste keus zijn eerlijkgezegd. Ik zoek een beetje een neutrale variant omdat L erin gaat en later ook haar broer(s). Natuurlijk zouden de jongens ook in een bloemetjes of roze Tula kunnen, maar dat vind ik persoonlijk niet zo leuk. :+







pi_152024815
Tula virus in dit topic :D

Fijn dat het zo goed ging Nikki!
pi_152025027
En de Folk Birds Nikki? Die Cwen ook heeft gepost.
Die vond ik ook erg mooi maar 'te meisje' vandaar dat ik de Rockets heb gekozen.
pi_152025514
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 21:45 schreef BlueEyes het volgende:
En de Folk Birds Nikki? Die Cwen ook heeft gepost.
Die vond ik ook erg mooi maar 'te meisje' vandaar dat ik de Rockets heb gekozen.
L vond die niet leuk. }:|
pi_152025543
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 22:02 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

L vond die niet leuk. }:|
o|O
pi_152032955
Moppert, haha, ga je kwartetten met die dingen _O- Wel mooie, allemaal <3

Nikki, staat jullie goed! Lief S-je <3

Tot hoeveel kilo/lengte blijft de storchenwiege carrier comfortabel? Mini is nu 9 kg en ik vond het zelf aardig zwaar laatst. Man vindt het nog wel ok. Op de site staat tot max 15, maar is dat nog comfi? Zo niet, dan wil ik hem een andere drager cadeau doen voor zijn verjaardag (Tula, maybe? :D)

En hoezee voor mijn Van Gogh! Hij stond eerst rechtop uit zichzelf, maar is na strijken, droger en dragen al een stuk beter te handteren. En ik mar denken dat mini te zwaar werd voor dragen, of dat ik een slappe janus ben. Maar ze is echt gewichtloos in dat ding! <3 Ze is denk ik gewoon uit mijn dunne katoentjes gegroeid <3 Nu hopen dat het snel zonder-jassen-rugdraag-weer wordt, want hij is wat kort voor fwcc. *O*
pi_152032987
Spotted love O+ zou het hier worden maar ik ga eerste een matatu aanschaffen. Maar misschien dat we uiteindelijk de Spotted Love ook nog kopen. O+ Giraffen O+

Mooi Moppert, je wc, wauw!
pi_152033359
ik ben verliefd op de tula's. Ik ga mijn bondolino die ik heb verkopen en een tula aanschaffen. Ik weet alleen niet zo goed wat nou het verschil is tussen een gewone & toddler. Ik wil hem voornamelijk gebruiken voor Nr2, dus ik heb nog even om na te denken welke ik wil :D

Binnen vind ik een draagdoek erg fijn maar voor buiten & als mijn man draagt vinden wij beide een draagzak fijner.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_152033906
Ja zon Tula erbij lijkt mij ook wel fijn, zeker voor mijn man (hoewel die nog wat overtuiging nodig heeft en al gaat gieren bij de gedachte aan een doek :+ )... Maar waar koop je zulks nou?
pi_152034060
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 10:18 schreef Skoap het volgende:
ik ben verliefd op de tula's. Ik ga mijn bondolino die ik heb verkopen en een tula aanschaffen. Ik weet alleen niet zo goed wat nou het verschil is tussen een gewone & toddler. Ik wil hem voornamelijk gebruiken voor Nr2, dus ik heb nog even om na te denken welke ik wil :D

Binnen vind ik een draagdoek erg fijn maar voor buiten & als mijn man draagt vinden wij beide een draagzak fijner.
Verschil tussen todler en baby is de maat. Baby tm 86/92, todler daarna. Evt is de baby te vegroten met verbreders. Tula todler heeft een hoger rugpand
pi_152034089
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 10:51 schreef Lijnloos het volgende:
Ja zon Tula erbij lijkt mij ook wel fijn, zeker voor mijn man (hoewel die nog wat overtuiging nodig heeft en al gaat gieren bij de gedachte aan een doek :+ )... Maar waar koop je zulks nou?
Tula bij meerdere webshops die meestal wel een gewone winkel of inloop ochtenden hebben.

Opties dragen enzo (twijel of die tula heeft), ooiebeest ermelo en juffrouw mus in groningen
pi_152034176
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 21:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb al een paar mooie toddler Tula's gevonden. Ik zou ze allemaal wel willen hebben, maar dat wordt een beetje een dure hobby. :D De 4e foto vind L het leukst, maar het zou niet mijn eerste keus zijn eerlijkgezegd. Ik zoek een beetje een neutrale variant omdat L erin gaat en later ook haar broer(s). Natuurlijk zouden de jongens ook in een bloemetjes of roze Tula kunnen, maar dat vind ik persoonlijk niet zo leuk. :+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik heb de apeture maar geloof niet dat die nog heel makkelijk verkrijgbaar zijn. Dit is de todler by the way.. Teun zat er ff illegaal in omdat de ergo in de auto lag hij is er nog net te klein voor
  zondag 26 april 2015 @ 12:18:10 #300
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152035675
dragenenzo heeft tula's maar verkoopt ze voor veel te veel geld en ver boven de oorspronkelijke retail prijs.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 26 april 2015 @ 12:21:13 #301
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152035740
retail voor een normale Europese standard is 120 en toddler 130 voor de Amerikaanse kan je er ongeveer 15 euro bovenoptellen per maat. ooiebeest en hip en groen rekenen sowieso de normale prijzen
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')