Hoe oud is Fritsquote:Op woensdag 22 april 2015 21:41 schreef Cholula het volgende:
Vraagje:
Ik vind mijn ringsling niet echt prettig zitten. Frits hangt er scheef in, de ringen zitten te laag of het zit algemeen ruk. Ik heb al een aantal filmpjes bekeken maar het wil niet zo goed.
Moet ik nog door oefenen, wachten tot hij wat ouder is en beter zit of zijn er andere tips?
Toffffquote:Op woensdag 22 april 2015 23:19 schreef Kyara het volgende:
ik ga een nieuwe Tula kopen!
een toddler dus
Nu zoeken welke ik wil...... moeilijk.....
quote:Op woensdag 22 april 2015 23:19 schreef Kyara het volgende:
een toddler dus
quote:Op woensdag 22 april 2015 17:24 schreef Moppert het volgende:
Oh my die didymos roseqaurtz lillien staat hier op het verlanglijst maar dan niet als ringsling, hij is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UPDATE
En je Oscha visayas guiuanIk zou hem al bijna willen al is het om mijn petekindje in te dragen. Maar ze word zo groot dat buikdragen niet zo lekker meer gaat en rugdragen durf ik niet met doek zonder goed te oefenen. En ik denk dat mijn man mij afschiet als ik daarvoor een doek aanschaf
Be happy with the little things in life
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door klaprooss op 24-04-2015 21:54:39 ]♥ J & S
Yup! Maar ik vind het subtiel. Ik vind oranje normaal echt leluk!quote:Op donderdag 23 april 2015 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Klap die kobalt/zimt, is dat blauw met oranje?
ikquote:Op donderdag 23 april 2015 12:58 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Yup! Maar ik vind het subtiel. Ik vind oranje normaal echt leluk!
Dank je!quote:Op donderdag 23 april 2015 13:27 schreef Dot. het volgende:
En bonus-J.!![]()
Ik scrolde naar beneden en verwarde je behang even met een doek. Dat zou ook echt een toffe doek zijn!
Mabawa, succes met de verkoop! Ik heb een Leo Bordeaux en vind hem echt zo fijn. Misschien als bonus-selling-point dat de rail aan de boven- en onderkant verschilt van kleur, zodat je goed ziet waar je aan trekt.
Ik heb ook een dat grote label dat jij hebt niet, dus misschien zit er een paar jaar verschil tussen ofzo?quote:Op donderdag 23 april 2015 15:02 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Dank je!
Jouw Bordeaux is zoveel dunner en zachter dan mijn Rouge! Maar daardoor heb ik wel het idee dat het dus zachter kan. Die rail heeft deze niet. Op veel websites staat dat erbij inderdaad maar ik vond (toen ik 'm wilde kopen heb ik dat opgezocht) maar weinig foto's met dat contrast en heel veel foto's zonder.
De doek op de foto mét dat contrast lijkt ook veel dunner te zijn dan de doek op de foto's zonder (en dus die van mij)
Die wil ik ook wel, maar ik zou 'm zo graag eerst testen. Iemand tips?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:19 schreef Kyara het volgende:
een toddler dus
moppert heeft er vijf die ze nog niet gebruiktquote:Op donderdag 23 april 2015 16:50 schreef Cwen het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel, maar ik zou 'm zo graag eerst testen. Iemand tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |