Dat gaat je veel doeken kostenquote:Op zondag 19 april 2015 19:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja mooi he
De beste vriendin van mijn man heeft een zoontje van bijna twee weken oud en die vond storchenwiege heel fijn zitten, hij lijkt ook makkelijk om te doen, kan voor pasgeboren baby's, en verder ben ik iemand die graag snel knopen doorhakt haha.
quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 22:34 schreef klaprooss het volgende:
En een nieuwe tula voor Moppert (whats new )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Stiekem heeft ze nu alsnog een Tula gekochtquote:Op woensdag 22 april 2015 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
Maar de echte vraag is, wat heb je wèl gekocht? Een bijpassend slaapkapje? Een kwijldoek? Een speeltje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ik heb er net eentje gekocht maar ik heb ook kleding waar die niet helemaal bijpast. Dus ik kan er nog wel eentje gebruiken.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:50 schreef Moppert het volgende:
Grote draagdoeken sale incoming.. ik doe ze weg voor heeeeeel weinig zodat ik tula's kan kopen
quote:Op woensdag 22 april 2015 16:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb er net eentje gekocht maar ik heb ook kleding waar die niet helemaal bijpast. Dus ik kan er nog wel eentje gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UPDATE
[ Bericht 3% gewijzigd door Moppert op 22-04-2015 18:09:25 ]Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |