Ah verdomme, slim bedacht. Ik keek gewoon wie de vetste poten hadquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:30 schreef timmmmm het volgende:
2
Waarom vraag je je af? Een rotkop dus die moet het ergens mee kunnen compenseren, anders had ze niet op de foto gemogen. Dus of ze heeft dikke tetten, of ze heeft er graag een in haar achterste.
Ook een goede optiequote:Op vrijdag 17 april 2015 10:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ah verdomme, slim bedacht. Ik keek gewoon wie de vetste poten had
Iedereen wint wanneer de foto getoond wordt.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:44 schreef jodelahity het volgende:
En de foto
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Gianni, guy, Arnold, Moira en Toto
Dit jaquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:46 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Iedereen wint wanneer de foto getoond wordt.
Dan ben jij KPD nog niet gewendquote:
Wel gek, die met de grootste kijkt het zieligstquote:Op donderdag 16 april 2015 17:03 schreef jodelahity het volgende:
Ik vermoed dat de meesten (of zo te zien in ieder geval genoeg) wel gestemd hebben al en nu is er nog mooi tijd voor een foto voor vanavond
[ afbeelding ]
Nummer 5 is het juiste antwoord
Yurizan, dat had ik eigenlijk wel goed moeten hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:18 schreef dimmak het volgende:
Flinke tetten die nummer 1, niet verwacht.
Denk dat er wel weer een mooie vrijdagavond-opgave mag komen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:40 schreef jodelahity het volgende:
Nog ongeveer 2,5 uur tot het antwoord. Gewoon even als richtlijn, denk dat per 5 uur, 2 x per dag wel een mooi aantal is
Dit. Tetten!quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk dat er wel weer een mooie vrijdagavond-opgave mag komen.
.
Vind ik ook maar ik ben straks voor de rest van de avond en nacht weg dus kan niet echt de uitslag geven tot morgenmiddag ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk dat er wel weer een mooie vrijdagavond-opgave mag komen.
.
Of dat is wat hij je juist wil laten denkenquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:35 schreef Fopje het volgende:
3 heeft sowieso dikke tieten. Maar ik denk dat als zij de grootste heeft toto ze anders zou wegpainten.
Dus ik ga voor 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |