Iedereen wint wanneer de foto getoond wordt.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:44 schreef jodelahity het volgende:
En de foto
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Gianni, guy, Arnold, Moira en Toto
Dit jaquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:46 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Iedereen wint wanneer de foto getoond wordt.
Dan ben jij KPD nog niet gewendquote:
Wel gek, die met de grootste kijkt het zieligstquote:Op donderdag 16 april 2015 17:03 schreef jodelahity het volgende:
Ik vermoed dat de meesten (of zo te zien in ieder geval genoeg) wel gestemd hebben al en nu is er nog mooi tijd voor een foto voor vanavond
[ afbeelding ]
Nummer 5 is het juiste antwoord
Yurizan, dat had ik eigenlijk wel goed moeten hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:18 schreef dimmak het volgende:
Flinke tetten die nummer 1, niet verwacht.
Denk dat er wel weer een mooie vrijdagavond-opgave mag komen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:40 schreef jodelahity het volgende:
Nog ongeveer 2,5 uur tot het antwoord. Gewoon even als richtlijn, denk dat per 5 uur, 2 x per dag wel een mooi aantal is
Dit. Tetten!quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk dat er wel weer een mooie vrijdagavond-opgave mag komen.
.
Vind ik ook maar ik ben straks voor de rest van de avond en nacht weg dus kan niet echt de uitslag geven tot morgenmiddag ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk dat er wel weer een mooie vrijdagavond-opgave mag komen.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |