jaquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:16 schreef whY... het volgende:
Is dit een beetje een leuke motor? YAMAHA
FZS 600 FAZER 2002 39.000km, ik ben even aan het orienteren
Je rijdt hem zelfquote:
Neequote:
Fazer is prima motorquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:16 schreef whY... het volgende:
ja, heb er ook eentjequote:Op vrijdag 24 april 2015 08:16 schreef whY... het volgende:
als je handig bent, mijne is nog 1¤ per ccquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:35 schreef whY... het volgende:
Ik kom niet uit met mijn geld. Dus misschien kan ik hem niet kopen, voor de XJ900 ga ik denk ik niet genoeg inruilwaarde krijgen.
Wat moet eraan gebeuren dan want dat zou meer dan de helft schelen dus er moet iets mis aan zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
als je handig bent, mijne is nog 1¤ per cc
Denk dat de koppeling dan wat minder slijt, en minder kans op blokkerend achterwiel bij mono/twin cilinders als er geen slipperclutch op zitquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:23 schreef Atreidez het volgende:
Tussengas geven bij terugschakelen.. Hoe belangrijk is dat eigenlijk? Is me nooit geleerd bij rijles, dus ik zou zeggen voor veiligheid niet zoveel.. Meer voor behoud van je motor ofzo?
Het rijdt wat soepeler, ik doe het vaak als automatisme.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:23 schreef Atreidez het volgende:
Tussengas geven bij terugschakelen.. Hoe belangrijk is dat eigenlijk? Is me nooit geleerd bij rijles, dus ik zou zeggen voor veiligheid niet zoveel.. Meer voor behoud van je motor ofzo?
Is ie na MF nu ook op FOK! aan het huilen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:09 schreef Erasmo het volgende:
WGR / Motor in beslag genomen wegens het rijden zonder dB-killer
Aan een legale demper. Zo'n grote sigaar.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
Weinig huilen, ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.
Ook torpedo's kunnen flink herrie maken weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Aan een legale demper. Zo'n grote sigaar.
Mooie motor, heel veel veilige kilometers toegewenst!quote:Op zondag 26 april 2015 20:00 schreef Tankiej het volgende:
Ik heb een nieuwe motor gekocht, over 1,5 week ophalen
Triumph Tiger 800 '13
- Topkoffer hutkoffer
- Handkappen
- Handvatverwarming
- Mistlampen
- Valbeugels
- Hoger ruitje
- Mivv Oval Titanium (wordt er in de komende 1,5 week onder gezet)
[ afbeelding ]
nicequote:Op zondag 26 april 2015 20:00 schreef Tankiej het volgende:
Triumph Tiger 800 '13
- Topkoffer hutkoffer
- Handkappen
- Handvatverwarming
- Mistlampen
- Valbeugels
- Hoger ruitje
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op zondag 26 april 2015 20:00 schreef Tankiej het volgende:
Triumph Tiger 800 '13
- Topkoffer hutkoffer
- Handkappen
- Handvatverwarming
- Mistlampen
- Valbeugels
- Hoger ruitje
[ afbeelding ]
Dik dingquote:Op zondag 26 april 2015 20:00 schreef Tankiej het volgende:
Triumph Tiger 800 '13
- Topkoffer hutkoffer
- Handkappen
- Handvatverwarming
- Mistlampen
- Valbeugels
- Hoger ruitje
[ afbeelding ]
Ik zat erover te denken, maar ze zullen toch wel geen 35kw uitvoering hebben om uit te proberen.quote:Op zondag 26 april 2015 18:21 schreef Salatrel het volgende:
http://www.yamaha-mt.nl/evenement/
Iemand nog zin om hiernaartoe te gaan?
Die website is een beetje raar, ene moment staat alleen de MT07 in de lijst hier en als ik de lijst opnieuw open staat opeens alles erquote:Op zondag 26 april 2015 22:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik zat erover te denken, maar ze zullen toch wel geen 35kw uitvoering hebben om uit te proberen.
Edit: toch wel.Vorige week zag ik hem er niet tussen staan.
Edit 2: ik ga me inschrijven.![]()
Oh is dat dan ook alweer? Doen we dat een weekend later wel, dan ga ik toch al naar m'n ouders toe. En dan vrijdag de 15e gelijk even de Ducati demo dag bij Motoport Assen meepakken bij goed weerquote:Op zondag 26 april 2015 23:11 schreef Nero22 het volgende:
Ik ga voor de zaterdag op de 35kw MT-07. Zondag moederdag he.
bang dat je kilometerteller slijt?quote:Op maandag 27 april 2015 00:14 schreef BlackLining het volgende:
Morgen even kijken of ik moet werken. Stukje om zo'n MT 07 of 9 lijkt mij wel watis alleen weer zo'n tyfuseind op de motor.
Och die staat pas ergens in de 6k dus dat kan wel wat hebbenquote:
Dik apparaat, je kan wel zien waar het geld zit hierquote:Op zondag 26 april 2015 20:00 schreef Tankiej het volgende:
Triumph Tiger 800 '13
- Topkoffer hutkoffer
- Handkappen
- Handvatverwarming
- Mistlampen
- Valbeugels
- Hoger ruitje
[ afbeelding ]
dat weet ik ook pas donderdagquote:Op maandag 27 april 2015 09:48 schreef Maegrim het volgende:
Heb me ingeschreven, ik weet alleen nog niet of ik tijd heb
Klopt, bij de dealerquote:Op maandag 27 april 2015 09:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dik apparaat, je kan wel zien waar het geld zit hier
Visje op de boulevard.quote:Op maandag 27 april 2015 09:30 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb mezelf ook aangemeld voor dat MT evement op de 9e... als er meer op de 9e gaan kunnen we er wel een meet en snack van maken
kijk kijk kijk. Allemaal klagen over die Ducs maar als er gratis gereden kan worden staan ze vooraanquote:Op zondag 26 april 2015 23:13 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Oh is dat dan ook alweer? Doen we dat een weekend later wel, dan ga ik toch al naar m'n ouders toe. En dan vrijdag de 15e gelijk even de Ducati demo dag bij Motoport Assen meepakken bij goed weer
ja want dan hoef je het onderhoud niet zelf te bekostigenquote:Op maandag 27 april 2015 13:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
kijk kijk kijk. Allemaal klagen over die Ducs maar als er gratis gereden kan worden staan ze vooraan
Je hebt mij nog nooit horen klagen over Ducs. Als m'n budget ruimer was geweest, zou hier een Multistrada 1200S in de schuur komenquote:Op maandag 27 april 2015 13:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
kijk kijk kijk. Allemaal klagen over die Ducs maar als er gratis gereden kan worden staan ze vooraan
Dan zou ik als ik jou was maar heel blij zijn dat je een armoedzaaier bent.quote:Op maandag 27 april 2015 14:02 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit horen klagen over Ducs. Als m'n budget ruimer was geweest, zou hier een Multistrada 1200S in de schuur komen
quote:Op maandag 27 april 2015 17:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was maar heel blij zijn dat je een armoedzaaier bent.
Tiger
Wtfquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:19 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand op tweakers die met rugzak reed
quote:
Dan heb je hem wel dun in je onderbroek zitten.quote:Bij deze nog de beloofde foto's!
Afgelopen zaterdag met de motor onderweg naar limburg.
Was net een open stuk op de snelweg, dus ik trek mijn motor even wat harder open.
Met 160km/h vlieg mijn tas open, waardoor mijn spijkerbroek die in de tas zat, uit mijn tas vliegt.
Broek vliegt zo het achterwiel in. resultaat: achterband staat in 1 keer stil![]()
Is een godswonder dat ik hem rechtop heb weten te houden. En rete mazzel dat er niemand om mij heen reed.
Donderdag gaat tie naar de garage voor een schade analyse. ;w
Sowieso nieuwe ketting/tandwielen
Achterbrug staat ook krom naar binnen zoals je op de laatste foto kan zien.
Daarnaast zie je bij het achterspatbord ook een scheur. Hoe dramatisch dat is weet ik nog niet.
Even kijken of ik kanquote:Op zondag 26 april 2015 18:21 schreef Salatrel het volgende:
http://www.yamaha-mt.nl/evenement/
Iemand nog zin om hiernaartoe te gaan?
Nice! Waarom geen dikkere Tiger?quote:Op zondag 26 april 2015 20:00 schreef Tankiej het volgende:
Triumph Tiger 800 '13
- Topkoffer hutkoffer
- Handkappen
- Handvatverwarming
- Mistlampen
- Valbeugels
- Hoger ruitje
[ afbeelding ]
Prijs voornamelijk. De Tiger Explorer (1200) begint als occasion (bij een dealer/motorzaak) bij +/- 12.000. Dat is al boven budget, maar dan zit je ook nog bij de goedkoopste met meeste km's/minste opties en de oudste die er te krijgen zijn.quote:
iedereen weet dat je minimaal 1200cc nodig hebt om fatsoenlijk op reis te kunnenquote:Op donderdag 30 april 2015 08:20 schreef KneusTeun het volgende:
Zo'n lichtere all-road is toch ook veel leuker. Ik snap niet waarom mensen zich dan blind staren op het aantal cc's.
Als je met een 600 tot 800 een stukje bos/zand etc rijdt is het nog leuk.
Met een liter of meer wordt het gewoon werk.
Daarom heb ik ook 1300ccquote:Op donderdag 30 april 2015 15:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iedereen weet dat je minimaal 1200cc nodig hebt om fatsoenlijk op reis te kunnen
ik kom wel langs Den Haagquote:Op donderdag 30 april 2015 15:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook 1300cc
Opgegeven voor zaterdag 9 mei. Iemand zin om daar gezamenlijk naar toe te rijden?
Binnendoor naar Zandvoort weet ik wel een leuke route.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik kom wel langs Den Haagrij vanuit Ridderkerk
geef maar een adresje voor een meeting point en tijdquote:Op donderdag 30 april 2015 15:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Binnendoor naar Zandvoort weet ik wel een leuke route.
Jezus, heftig.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:19 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Doen we volgende week wel ff.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geef maar een adresje voor een meeting point en tijd
ohja cc staat inderdaad voor het aantal kilometers dat je kan afleggen met de fietsquote:Op donderdag 30 april 2015 15:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iedereen weet dat je minimaal 1200cc nodig hebt om fatsoenlijk op reis te kunnen
Whatquote:Op donderdag 30 april 2015 22:17 schreef Erasmo het volgende:
Help ik heb in een dronken bui een Jawa 350 gekocht
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:17 schreef Erasmo het volgende:
Tjee! Hoe kan die rugzak nou zomaar openvliegenquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:19 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n semi bak? lekker makkelijk in de stadquote:Op donderdag 30 april 2015 22:17 schreef Erasmo het volgende:
Dude, w0tquote:Op donderdag 30 april 2015 22:17 schreef Erasmo het volgende:
Hoe?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:17 schreef Erasmo het volgende:
leuk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:48 schreef Kreator het volgende:
Ik ga binnenkort met mijn schoonvader een (zeer) goedkope motor ombouwen naar een naked bike. Dan kan ik ook een keer meerijden.
Groetjes,
K.
ah oke. Veel plezier in ieder geval met ombouwen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een Kawasaki GPZ 600 streetbike, of een Yamaha Streetfighter. Zoiets. Mijn schoonvader is kneiterhandig met het compleet ombouwen van auto's en motoren dus dat gaat wel mooi worden.
Zal ongeveer zoiets gaan worden, als voorbeeld.
[ afbeelding ]
Zal wel lukken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah oke. Veel plezier in ieder geval met ombouwen.
Wel met standaard op maat?
Dronken genoeg om zonder enige voorkennis en proefrit een 50 jaar oude tweetaktmotor te kopen waar ik niks vanaf weetquote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]
What
The
Actual
Fuck
![]()
Pics or it didn't happen
You lucky fuck. Ik zag plaatjes voorbij komen dat BMW de motoren heeft uitgedeeld.quote:Op zondag 12 april 2015 18:54 schreef Scheringa het volgende:
Ik ben namelijk de winnaar van die regio!!!!!![]()
Gaaf dingquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dronken genoeg om zonder enige voorkennis en proefrit een 50 jaar oude tweetaktmotor te kopen waar ik niks vanaf weet
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |