Mooie motor, heel veel veilige kilometers toegewenst!quote:Op zondag 26 april 2015 20:00 schreef Tankiej het volgende:
Ik heb een nieuwe motor gekocht, over 1,5 week ophalen
Triumph Tiger 800 '13
- Topkoffer hutkoffer
- Handkappen
- Handvatverwarming
- Mistlampen
- Valbeugels
- Hoger ruitje
- Mivv Oval Titanium (wordt er in de komende 1,5 week onder gezet)
[ afbeelding ]
nicequote:Op zondag 26 april 2015 20:00 schreef Tankiej het volgende:
Triumph Tiger 800 '13
- Topkoffer hutkoffer
- Handkappen
- Handvatverwarming
- Mistlampen
- Valbeugels
- Hoger ruitje
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op zondag 26 april 2015 20:00 schreef Tankiej het volgende:
Triumph Tiger 800 '13
- Topkoffer hutkoffer
- Handkappen
- Handvatverwarming
- Mistlampen
- Valbeugels
- Hoger ruitje
[ afbeelding ]
Dik dingquote:Op zondag 26 april 2015 20:00 schreef Tankiej het volgende:
Triumph Tiger 800 '13
- Topkoffer hutkoffer
- Handkappen
- Handvatverwarming
- Mistlampen
- Valbeugels
- Hoger ruitje
[ afbeelding ]
Ik zat erover te denken, maar ze zullen toch wel geen 35kw uitvoering hebben om uit te proberen.quote:Op zondag 26 april 2015 18:21 schreef Salatrel het volgende:
http://www.yamaha-mt.nl/evenement/
Iemand nog zin om hiernaartoe te gaan?
Die website is een beetje raar, ene moment staat alleen de MT07 in de lijst hier en als ik de lijst opnieuw open staat opeens alles erquote:Op zondag 26 april 2015 22:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik zat erover te denken, maar ze zullen toch wel geen 35kw uitvoering hebben om uit te proberen.
Edit: toch wel.Vorige week zag ik hem er niet tussen staan.
Edit 2: ik ga me inschrijven.![]()
Oh is dat dan ook alweer? Doen we dat een weekend later wel, dan ga ik toch al naar m'n ouders toe. En dan vrijdag de 15e gelijk even de Ducati demo dag bij Motoport Assen meepakken bij goed weerquote:Op zondag 26 april 2015 23:11 schreef Nero22 het volgende:
Ik ga voor de zaterdag op de 35kw MT-07. Zondag moederdag he.
bang dat je kilometerteller slijt?quote:Op maandag 27 april 2015 00:14 schreef BlackLining het volgende:
Morgen even kijken of ik moet werken. Stukje om zo'n MT 07 of 9 lijkt mij wel watis alleen weer zo'n tyfuseind op de motor.
Och die staat pas ergens in de 6k dus dat kan wel wat hebbenquote:
Dik apparaat, je kan wel zien waar het geld zit hierquote:Op zondag 26 april 2015 20:00 schreef Tankiej het volgende:
Triumph Tiger 800 '13
- Topkoffer hutkoffer
- Handkappen
- Handvatverwarming
- Mistlampen
- Valbeugels
- Hoger ruitje
[ afbeelding ]
dat weet ik ook pas donderdagquote:Op maandag 27 april 2015 09:48 schreef Maegrim het volgende:
Heb me ingeschreven, ik weet alleen nog niet of ik tijd heb
Klopt, bij de dealerquote:Op maandag 27 april 2015 09:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dik apparaat, je kan wel zien waar het geld zit hier
Visje op de boulevard.quote:Op maandag 27 april 2015 09:30 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb mezelf ook aangemeld voor dat MT evement op de 9e... als er meer op de 9e gaan kunnen we er wel een meet en snack van maken
kijk kijk kijk. Allemaal klagen over die Ducs maar als er gratis gereden kan worden staan ze vooraanquote:Op zondag 26 april 2015 23:13 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Oh is dat dan ook alweer? Doen we dat een weekend later wel, dan ga ik toch al naar m'n ouders toe. En dan vrijdag de 15e gelijk even de Ducati demo dag bij Motoport Assen meepakken bij goed weer
ja want dan hoef je het onderhoud niet zelf te bekostigenquote:Op maandag 27 april 2015 13:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
kijk kijk kijk. Allemaal klagen over die Ducs maar als er gratis gereden kan worden staan ze vooraan
Je hebt mij nog nooit horen klagen over Ducs. Als m'n budget ruimer was geweest, zou hier een Multistrada 1200S in de schuur komenquote:Op maandag 27 april 2015 13:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
kijk kijk kijk. Allemaal klagen over die Ducs maar als er gratis gereden kan worden staan ze vooraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |