Waarom zou je er willen wonen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
Waarom zou je in godsnaam uitzicht over Meppel willen
Sfeertje, Vtwonen waardig!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Vrolijk aangekleed met bloemetjes in een kartonnen doos.
Omdat uitzicht op de Serengeti lastig wordt in Drenthequote:Op dinsdag 14 april 2015 22:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
ja dat gedeelte van meppel is niet zo mooiquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
De basketbalnetten van kettingen missen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:39 schreef PendingApproval het volgende:
Net een luchtkooi van een gevangenis gedver.
Treffende vergelijking iddquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:39 schreef PendingApproval het volgende:
Net een luchtkooi van een gevangenis gedver.
De buren gaan voor elkaar door het vuur dat is evident.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nounou, een pakketje ophalen, het is wat
omdat het kan en kinderen altijd voorrang hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:40 schreef Szura het volgende:
Waarom hangt hij een schommel voor z'n deur en in het pad
Hij zegt zelf dat hij er nooit over nagedacht had, het hele terras. Maar nu... tsja, ja, ja, dan toch wel leuk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Typisch weer man: 2 bloemetjes neerzetten en het heet aankleding en is gezellig.
De haargrens ligt inderdaad op een rare plaats bij die meneerquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:40 schreef Snoepje5 het volgende:
Tja, grens moet ergens getrokken worden.
Als er nou niemand loopt?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:40 schreef Szura het volgende:
Waarom hangt hij een schommel voor z'n deur en in het pad
vind het wel mooi afgekniptquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:43 schreef matthijst het volgende:
Ik vind t een belachelijk bloempotkapsel
Die hebben ze vast uit de zwarte kousenomgeving getrokken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:44 schreef Szura het volgende:
Wat is dat voor rare oma achter Fortuijn
Met d'r quasi keppeltje
Jury was wel leuk, kon je je lekker aan ergeren. Moet dan wel af en toe de bezem door gehaald worden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:42 schreef Pulzzar het volgende:
Mag de jury terug? Want dit voegt niks aan het programma toe
Dat is authentieke hollandse kledijquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:44 schreef Szura het volgende:
Met d'r quasi keppeltje
Staphorst ligt in de buurtquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:44 schreef Szura het volgende:
Met d'r quasi keppeltje
Staphorst klederdracht.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:44 schreef Szura het volgende:
Met d'r quasi keppeltje
Dat is nu de mode in Meppel.quote:
Moeder van de nicht, vast!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
Die hebben ze vast uit de zwarte kousenomgeving getrokken.
Wat doe ik hier?quote:
ja en Compangner is een echte staphorsternaam.quote:
Die is helemaal klaar voor haar plaatsje in het hiernamaals.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat doe ik hier?
Wie zijn deze mensen?
Ik moet nog wassen.
Mijn haarlapje knelt.
[ afbeelding ]
En nog een beetje prikkeldraad...net 40/45 zoquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Beton en staal en er ook nog hekken neer willen zetten, misschien wat hoogspanning erop?
Duitse herdershonden achter het hek, bitte!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Beton en staal en er ook nog hekken neer willen zetten, misschien wat hoogspanning erop?
Honden? 2 Russen met geweer is een beter idee.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Duitse herdershonden achter het hek, bitte!
Mwuah.. paar moffen met MG42's er neer zetten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Honden? 2 Russen met geweer is een beter idee.
En projectontwikkelaarquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:50 schreef StephanL het volgende:
Helemaal van pad afHij is architect, dan weer eigenaar, dan weer verhuurder. Hij weet het zelf allemaal niet meer.
Hij is iedereen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:50 schreef StephanL het volgende:
Helemaal van pad afHij is architect, dan weer eigenaar, dan weer verhuurder. Hij weet het zelf allemaal niet meer.
eensquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:51 schreef computergirl het volgende:
Rode broek zal wel gelijk krijgen, maar toch jammer want niet sympathiek
Ja, daar woont die grijze mee samen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
Dat vrouwtje met dat hoedje daar achterzou dat de moeder zijn?
stijf smoelwerk ook johquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:51 schreef computergirl het volgende:
Spock vind ik nog veel onsympathieker.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:51 schreef computergirl het volgende:
Gewoon het luisterend oor voor de kerk. Hebben ze wat te praten tussen de diensten door.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
nee joh, die zat links achterinquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, daar woont die grijze mee samen.
Schijnt bij het Kadaster gedeponeerd te zijn, die het als het goed is daterenquote:
Huh hij is gewoon een architect die een gebouw heeft willen redden, hij heeft het naar eigen inzicht verbouwt en verkochtquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:50 schreef StephanL het volgende:
Dan geldt alleen als het toilet om de hoek ligt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga binnenkort de wc in mijn studentenhuis opeisen als privé wc, want wc grenst aan mijn kamer.
Hij beschouwde het als algemene ruimte, niet als zijn eigendom.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nee. Vind ik niet. Die schreeuwlelijk deed gewoon aan landjepik.
Het huis tegenover het terras is toch van de verhuurder?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
Logische uitspraak, alhoewel de situatie ter plekke natuurlijk redelijk bezopen is. Leuk dat je zo'n lelijk zonloos kutterras om de hoek hebt liggen, maar het zou veel logischer zijn als het hoort bij het huis waar het recht tegenover ligt, of het gewoon gemeenschappelijk is. Alsof iemand hier serieus extra huur voor gaat dokken, je kan er niks mee, alleen maar geouwehoer
Nee, dat is van rode broek. Zijn voordeur 'grenst' aan het terras. De verhuurder woont om de hoek.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Het huis tegenover het terras is toch van de verhuurder?
Nee, van die blinde muur.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:59 schreef icloud het volgende:
Het huis tegenover het terras is toch van de verhuurder?
Dat zei hij achteraf, want hij kon immers niet beweren dat het van hem is als op papier het tegendeel staat. Dus ging hij er 'gemeenschappelijke grond' van maken, zodat hij het terras nog steeds kan gebruiken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij beschouwde het als algemene ruimte, niet als zijn eigendom.
Was geen blinde muur, er zaten ramen in de muur van de buurman/architect/huurder.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:03 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, van die blinde muur.
De deuren waren van eiser en andere buurman.
Dat kan niet zomaarquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:54 schreef Zorro het volgende:
En die huurder kan vast geld opzij leggen voor de hogere huur in de toekomst.
Hoe zou jij het vinden als er een stuiterende Meppelaar op jouw terras gaat zitten wanneer het hem goeddunkt?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:44 schreef Gia het volgende:
Vond de manier waarop Compagner zijn zaak bepleitte inderdaad nogal overdreven, maar hij had wel een punt.
Waarom dat 'terras' niet leuk, met z'n allen inrichten en in overleg met de huurder van 35, gezamenlijk gebruiken. Een tuin kun je die hoek niet noemen.
Mocht meneer nr. 35, visite krijgen en daar willen zitten, dan heeft ie voorrang. Maar wat is er op tegen, als er niemand zit, dat C daar een stoel neerzet om lekker te lezen?
Geen enkel probleem, aangezien het terras niet eens zichtbaar is vanaf de voordeur.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als er een stuiterende Meppelaar op jouw terras gaat zitten wanneer het hem goeddunkt?
Hoor je wel eens poepgeluiden van anderen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga binnenkort de wc in mijn studentenhuis opeisen als privé wc, want wc grenst aan mijn kamer.
Ja.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoor je wel eens poepgeluiden van anderen?
Het is gewoon simpelweg eigendom van de vérhuurder, dus hij bepaalt , de rest heeft niks te zeggen over leuk gezamelijk inrichten enzoquote:Op woensdag 15 april 2015 10:44 schreef Gia het volgende:
Vond de manier waarop Compagner zijn zaak bepleitte inderdaad nogal overdreven, maar hij had wel een punt.
Waarom dat 'terras' niet leuk, met z'n allen inrichten en in overleg met de huurder van 35, gezamenlijk gebruiken. Een tuin kun je die hoek niet noemen.
Mocht meneer nr. 35, visite krijgen en daar willen zitten, dan heeft ie voorrang. Maar wat is er op tegen, als er niemand zit, dat C daar een stoel neerzet om lekker te lezen?
quote:Arend Compagner @Arcom60 · 16 u 16 uur geleden
Bedankt #RijdendeRechter voor integer in beeld brengen! Uitspraak klopt van geen kant want sjoemelen wordt beloond! Eigenbelang is zoo 2000!
quote:Op woensdag 15 april 2015 19:42 schreef DestroyerPiet het volgende:
haha volgens zijn profiel is hij een professional in het verbeteren van relaties.
Ben ik niet helemaal met je eens. Het huis, met terras, is verhuurd. Als de huurder het prima vindt dat C daar gaat zitten lezen, dan heeft de pispot niks meer te eisen.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:15 schreef icloud het volgende:
Het is gewoon simpelweg eigendom van de vérhuurder, dus hij bepaalt , de rest heeft niks te zeggen over leuk gezamelijk inrichten enzo
Mijn terras is niet bereikbaar zonder in te breken. Dus dan pleeg je een misdrijf.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe zou jij het vinden als er een stuiterende Meppelaar op jouw terras gaat zitten wanneer het hem goeddunkt?
Wat een sukkel! Zoiets had hij trouwens kunnen verwachten als hij meedoet met een programma als De Rijdende Rechter. Hij wilde dhr Fortuijn aan de schandpaal nagelen, maar is achteraf gefrustreerd dat zijn eigen imago er ook onder heeft geleden.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:15 schreef BlueMage het volgende:
Kwam ook nog dit tegen op Twitter:
[..]
Waar nog nauwelijks zon komt ook, had ik uit de uitzending opgemaakt. Als hij zonodig tuin of terras wilt, moet hij maar verhuizen.quote:Op woensdag 15 april 2015 07:34 schreef BlueMage het volgende:
...en dit alles om 'n paar vierkante meter stoep.
Niks raars aan. De splitsingstekening is heilig in een VvE. Tekening prevaleert boven akte en tekening wordt tegelijk met akte ingeschreven bij het Kadaster. Achteraf inkleuren kan helemaal geen sprake van zijn. Hooguit dom dat de notaris het terras niet heeft benoemd in de akte, maar de tekening laat niets aan duidelijkheid te wensen over.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:29 schreef golfer het volgende:
Rare situatie.
Projectontwikkelaar, architect, eigenaar, verhuurder. Iets te veel petten op. En qua belastingconstructie staat het appartement ook nog eens op naam van z'n vrouw.
Dus hij is niet de eigenaar, dat is zijn vrouw en die werd door Visser niet bij de uitspraak betrokken.
Visser baseert zich totaal op een tekening, die ook nog eens achteraf kan zijn ingekleurd en die niet door de notaris is benoemd.
Rare uitspraak.
Hij zei toch dat er mensen zijn die niet zouden stoppen als ze dhr Fortuijn voor de auto zouden krijgen?quote:Op donderdag 16 april 2015 09:43 schreef Pulzzar het volgende:
En dan die opmerking dat hij dhr. Fortuijn zou overrijden met zijn auto.Volgens mij is dat doodsbedreiging en is dat wettelijk gezien strafbaar, toch?
Vanaf het begin was de eiser al bewust van het feit dat dit niet zijn terras betrof. Eigenlijk was dit een geëscaleerde 'ruzie', welke begon met een schommel. De kinderen van de eiser mochten niet schommelen want dan kwamen ze (deelsquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:06 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat zei hij achteraf, want hij kon immers niet beweren dat het van hem is als op papier het tegendeel staat. Dus ging hij er 'gemeenschappelijke grond' van maken, zodat hij het terras nog steeds kan gebruiken.
vraag is natuurlijk wel of jij zomaar in een gemeenschappelijk ruimte een schommel op mag hangen.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:43 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Vanaf het begin was de eiser al bewust van het feit dat dit niet zijn terras betrof. Eigenlijk was dit een geëscaleerde 'ruzie', welke begon met een schommel. De kinderen van de eiser mochten niet schommelen want dan kwamen ze (deels) over de 'scheiding' van het algemene terras. Dat slaat natuurlijk nergens op. Want behalve op papier, bestaat er geen scheiding.
In overleg wel (met toestemming), net als het plaatsen van een bankje.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:01 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
vraag is natuurlijk wel of jij zomaar in een gemeenschappelijk ruimte een schommel op mag hangen.
Nee voor de schommel moeten ogen worden geboord in de constructie beton, is verboden in het standaard vve regelement.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:14 schreef Trankilo het volgende:
[..]
In overleg wel (met toestemming), net als het plaatsen van een bankje.
Die schommel hing volgens mij aan een metalen frame. Vond de hele constructie van het gebouw maar lelijk en vreemd trouwens met die brandtrappen en goedkope 'industriele afwerking', maar de eigenaar/architect was er nogal trots op.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:06 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee voor de schommel moeten ogen worden geboord in de constructie beton, is verboden in het standaard vve regelement.
Daarnaast staat in elk regelement dat gangen zijn bedoeld om van en naar de woning te komen, niet om je langdurig op te houden of om te spelen
Metalenframe is van de vve is toestemming vragen.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:49 schreef marzman het volgende:
[..]
Die schommel hing volgens mij aan een metalen frame. Vond de hele constructie van het gebouw maar lelijk en vreemd trouwens met die brandtrappen en goedkope 'industriele afwerking', maar de eigenaar/architect was er nogal trots op.
quote:Slechte start
Ramez Rabani heeft na lang sparen zijn droom-auto uit Duitsland geïmporteerd. Tot zijn verdriet begeeft de motor het al snel. Hij laat er door het autobedrijf van Dave Penders een nieuwe in zetten. Maar sindsdien heeft de glanzende wagen een slechte start. Volgens Rabani heeft Penders slecht werk geleverd. Hij eist daarom dat alles kosteloos gerepareerd wordt. Meester Visser kruipt onder de auto om te onderzoeken waar het fout is gegaan.
Krijgen we weer die rare auto-expert in z'n leren jasquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:08 schreef Karina het volgende:
Vanavond weer eens iets anders dan schuurtjes, bomen of muurtjes:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het bedrijf heeft al eerder kennis gemaakt met mr. visser, http://www.automobielmana(...)ngelijk-filmpje.html
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:42 schreef Gnittoo het volgende:
wat meer infoHier word de ondernemer zwart gemaakt, terwijl mr visser zich heel formeel opstelt, de ondernemer en bovag stellen dat een tweedehands cilinderkop altijd gevlakt moet worden, tenzij je om een gereviseerde kop vraagt, mr visser is hier compleet aan voorbij gegaan en oordeelde dat een consument geen vaktaal hoeft te kennen, ondanks dat hij zich richt tot een bedrijf wat normaal aan zakelijke klanten verkoopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het bedrijf heeft al eerder kennis gemaakt met mr. visser, http://www.automobielmana(...)ngelijk-filmpje.html
Klopt, de vorige keer is hij keihard genaaid door mr visser,quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:05 schreef svann het volgende:
In dit geval (van vanavond) gaat het toch om de vraag of de garage de motor goed ingebouwd heeft?
Of zit 't toch anders?
checkquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Voetbal is beslist => zap naar de Mr. Visser show
quote:
Op haar naam en hij hangt er de grote jongen mee uit dus.quote:
Jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Op haar naam en hij hangt er de grote jongen mee uit dus.
'Houd er bij u ook iets op'quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:27 schreef OProg het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de woordgrap van Jetske straks.
Om 2 tientjes te besparen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom breng je je auto naar een monteur die 80km verderop woont?
Want hij had een stoeltje klaar staan waar ze voor een dubbeltje op de eerste rang konden zitten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
In de buurt iedereen al opgelichtquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
En dan klagen dat 'ie zo ver weg zit...quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
Ik denk het ja.quote:
Die mensen kiezen er zelf voor om maar de helft te vervangen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:30 schreef rene90 het volgende:
Als je al 30 jaar meeloopt in dit vak moet je toch ook wel dat ding goed kunnen laten rijden?
Dit. 200 in zn 1 rijden gaat gewoon niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:29 schreef Szura het volgende:
Turkie heeft de motor zelf geruïneerd met stoer doen?
Een BMW van 15 jaar oud kopen kan idd een dure grap worden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:29 schreef OProg het volgende:
Is ook wel een beetje het risico van zo een auto kopen.
Als ik een lekke band heb vervang ik toch ook niet mijn velg erbij?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die mensen kiezen er zelf voor om maar de helft te vervangen.
Word een Turkquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik wil ook dingen zonder dat ik ervoor betaal.
Niet?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als ik een lekke band heb vervang ik toch ook niet mijn velg erbij?
Ik meende het al te herkennen.quote:
Riders on the shitstormquote:
2007 volgens rdwquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:32 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe oud is die bmw en dan al de motor vervangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |