Ik ben gewoon pas net thuis.quote:
16 juli.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
En weer de quote van Remlof vergeten.
Wat is trouwens de oplossing van het raadsel?
Ik gok 19 mei.
Ik had bedacht dat het daarom 19 mei moest zijn. Elke dag kwam dubbel voor, elke maand ook. Alleen het getal 19 niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met de informatie die gegeven is kan je alle datums op 1 na uitsluiten.
De 18e en de 19e kunnen niet want die komen maar 1 keer voor en dan zou Bernard het antwoord direct weten. Mei en juni kan je ook uitsluiten omdat Albert zeker wist dat Bernard het niet weet. Dan blijven juli en augustus nog over. Dan kan het dus niet de 14e zijn want die valt zowel in juli als augustus. De opties die overblijven zijn 16 juli, 15 of 17 augustus. Omdat Albert aangeeft dat hij het antwoord ook weet kan het dus niet augustus zijn want die komt 2 keer voor. En zo blijft er nog maar 1 mogelijkheid over.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had bedacht dat het daarom 19 mei moest zijn. Elke dag kwam dubbel voor, elke maand ook. Alleen het getal 19 niet.
Maar goed...
Okéquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De 18e en de 19e kunnen niet want die komen maar 1 keer voor en dan zou Bernard het antwoord direct weten. Mei en juni kan je ook uitsluiten omdat Albert zeker wist dat Bernard het niet weet. Dan blijven juli en augustus nog over. Dan kan het dus niet de 14e zijn want die valt zowel in juli als augustus. De opties die overblijven zijn 16 juli, 15 of 17 augustus. Omdat Albert aangeeft dat hij het antwoord ook weet kan het dus niet augustus zijn want die komt 2 keer voor. En zo blijft er nog maar 1 mogelijkheid over.
Dit is duidelijker dan die autist die het uitlegdequote:Op dinsdag 14 april 2015 20:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De 18e en de 19e kunnen niet want die komen maar 1 keer voor en dan zou Bernard het antwoord direct weten. Mei en juni kan je ook uitsluiten omdat Albert zeker wist dat Bernard het niet weet. Dan blijven juli en augustus nog over. Dan kan het dus niet de 14e zijn want die valt zowel in juli als augustus. De opties die overblijven zijn 16 juli, 15 of 17 augustus. Omdat Albert aangeeft dat hij het antwoord ook weet kan het dus niet augustus zijn want die komt 2 keer voor. En zo blijft er nog maar 1 mogelijkheid over.
Mjah, niet elke autist is hetzelfde heh.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is duidelijker dan die autist die het uitlegde.
Ik heb een hekel aan logica, routine en cijfers dus dat klopt wel ja.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, niet elke autist is hetzelfde heh.
Alleen walgelijke mensen hebben daar een hekel aan, dus dat klopt wel ja.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan logica, routine en cijfers dus dat klopt wel ja.
Dit ondersteunt alleen mijn punt maarquote:
Ja maar jij bent een vrouw, dan mag dat.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:18 schreef Karina het volgende:
En bedankt heIk heb ook een hekel aan cijfers, rekenen is niet mijn beste kant.
Ik ben gerustgesteld nu. Ben wel een beetje van de routine trouwens. Of meer: dingen die ik 'moet' doen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een vrouw, dan mag dat.
Maar je kraan zit wel normaal.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben gerustgesteld nu. Ben wel een beetje van de routine trouwens. Of meer: dingen die ik 'moet' doen.
Dat dan weer wel. Allebei zelfs. In de keuken en in de badkamer.quote:
Ja bij mij ook alleen noem ik het de douche.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:27 schreef LTVDK het volgende:
Uit onpraktisch oogpunt zit de kraan in mijn badkamer aan het plafond.
En lekker douchen bij de buren.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:27 schreef LTVDK het volgende:
Uit onpraktisch oogpunt zit de kraan in mijn badkamer aan het plafond.
Maar is het jouw keuken dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ondersteunt alleen mijn punt maar
En met sippe bij is leuker
[ afbeelding ]
Staat in het show je hete keuken topic.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar is het jouw keuken dan?
Ik heb de oorsprong van dat plaatje gemist.
Ja.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar is het jouw keuken dan?
Ik heb de oorsprong van dat plaatje gemist.
En ik dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een vrouw, dan mag dat.
Jupquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OkéAan welke kant zit je vaatwasser en je magnetron. Links toch?
Met een herinnering voor yvonnequote:Op dinsdag 14 april 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gewoon weer hier gepost omdat Kingtown dat een kutreeks vindt.
US / Hoe fucking cute was jij vroeger - Deel 3
quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:45 schreef yvonne het volgende:
Help me herinneren dat ik Fylax vanaf 22uur gewoon een ban geef
En teveel gedronken. Kutborrels.quote:
Die foto is zo schattigquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
Awwwquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
Ja hoor. Dat is ie, had je kunnen weten....maar je wilde niet,quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Specularium was echt schattig vroeger, vraag me af of dat nog zo is.
Oh ik heb weer wat gemist?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor. Dat is ie, had je kunnen weten....maar je wilde niet,
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor. Dat is ie, had je kunnen weten....maar je wilde niet,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |