Krijspaleizenquote:Op woensdag 15 april 2015 09:40 schreef Coelho het volgende:
[..]
Die krijspaleizen lijken altijd vol te zitten. Ik ken MonkeyTown niet, maar bij dit soort concepten waar ik wel eens met mijn kinderen ben geweest lijkt omzet geen probleem te zijn. Euro of 8 entree per kind, kannen ranja voor ¤5, een goede broodjeskeuken, frietjes en als ze slim zijn gratis entree en wifi voor de ouders. Daarbij, als ze hier de kans hebben om de combinatie met het sportcentrum aan te gaan (papa/mama sporten, het kind in de kinderhel), dan zitten ze helemaal gebakken.
Toch twee opmerkingen:
- De optelling lijkt niet te kloppen. 330k + 60k kosten en 150k inbreng + 270k uit de crowd
- Er zijn plannen om in Belgie vestigingen te openen en dus gaat het hier goed lopen. Ik zie dat verband niet zo
Desondanks ga ik voor een kleine investering.
P.S. Zou GvE geleerd hebben van de commentaren? Die voetnoot van ze vind ik een stapje in de goede richting als het gaat om informeren.
In december 2013 heeft een Monkeytown lener hier meegepraat.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:34 schreef aAks het volgende:
GVE schrijft het volgende:
Dit is ons vijfde MonkeyTown-voorstel aan u. We hebben de stellige indruk dat het de formule goed gaat; de resultaten van de twee laatste projecten zijn beter dan verwacht.
Iemand meegedaan met de eerdere voorstellen of ervaring met dit concept?
Klopt, alleen zijn de doelgroepen wel wat anders. Megastores gaan heel veel ehm.. allochtone kinderen. Zuiderpark is niet veilig om je kind los te laten vanwege de (mini)-autoparcour.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:56 schreef CaLeX het volgende:
Ik laat ze beiden lopen.
Binnen speeltuinen heb je er al een aantal van in Den Haag. En ik denk dat het aanbod in die markt te groot aan het worden is.
Je hebt ook nog ballorig in zoetermeer en een trampoline kerk in Den Haag, en volgens mij zit er in het westland ook nog het eea.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:01 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Klopt, alleen zijn de doelgroepen wel wat anders. Megastores gaan heel veel ehm.. allochtone kinderen. Zuiderpark is niet veilig om je kind los te laten vanwege de (mini)-autoparcour.
Delft is te onoverzichtelijk.
Hun grootste kans ligt 'm in het sporthal. Denk je eens in: je hebt kinderen en wilt toch een uurtje sporten -> mooie dumpgelegenheid.
(datzelfde model gebruikt delft volgens mij ook. Daar zit in zelfde gebouw ook een sportschool namelijk. En het is ALTIJD druk daar)
Mag ik vragen waarom je dat krijspaleis niet doet?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:08 schreef Horsemen het volgende:
Wat jammer dat die uitvaart kosten"verzekering" geen leuke incentive heeft 😉. Ik doe ze beide niet.
Meestal kan ik bij de projecten duidelijk aangeven waarom wel of niet maar in dit geval is het vooral een gevoelskwestie. Ik heb eerder besloten om een Monkey Town niet te doen en nu had ik dus gelijk zo iets van, ik ga mij er niet in verdiepen en doe het niet. Ja, dat heb je soms….. Net nog even snel naar gekeken, cijfers , rating en BKR zien er heel redelijk uit. Het kwartje had zo maar om kunnen vallen naar een ja. Die uitvaart kosten “verzekeraar” daarentegen is wat mij betreft een hele dikke NEE en daar kan ik vele redenen bij opnoemen. Succes met je afweging!quote:Op woensdag 15 april 2015 11:58 schreef FOOIJDONK het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat krijspaleis niet doet?
Ik zit er zelf namelijk over te twijfelen..
Zal wellicht te maken hebben met het verschil of een project in het eerste jaar omvalt of in het laatste jaar?quote:Op woensdag 15 april 2015 14:08 schreef bleyenburg het volgende:
[...]
De jonge branche moet het nog eens worden over de berekeningswijze van dit soort kengetallen.
Lijkt me toch niet heel moeilijk.:quote:Op woensdag 15 april 2015 14:08 schreef bleyenburg het volgende:
De jonge branche moet het nog eens worden over de berekeningswijze van dit soort kengetallen.[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |