Ja 3 graden toen ik vertrok.. Kreeg op een gegeven moment koude voeten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vond 't fris.
Wind tegen, tsja, vanmiddag vlieg je naar huis!
[..]
Leef je dan nog?
Je fietst nog maar kort, je hebt niet heel veel power en ausdauer, dan is het toch geen schande als je niet mee kan met snelle jongens die waarschijnlijk al wat langer fietsen, en vaker met dit bijltje hebben gehakt?quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:49 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja ook, maar ook toen ik mee probeerde te komen gister
Kan snel gaan inderdaad, een vriend van mij met behoorlijke power komt er dit jaar achter dat hij zichzelf op steile beklimmingen ook pijn kan doen. Rijdt ons ineens uit het wiel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je fietst nog maar kort, je hebt niet heel veel power en ausdauer, dan is het toch geen schande als je niet mee kan met snelle jongens die waarschijnlijk al wat langer fietsen, en vaker met dit bijltje hebben gehakt?
De eerste paar keer zul je moeten lossen, dat wordt vanzelf minder. En je moet jezelf pijn durven doen, zij hebben het ook lastig (waarschijnlijk)
Tsss de jeugd van tegenwoordig heeft echt geen enkel respect meer voor ouden van dagenquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vond 't fris.
Wind tegen, tsja, vanmiddag vlieg je naar huis!
[..]
Leef je dan nog?
Jaja, waar heb ik dat toch eerder gezien..quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kan snel gaan inderdaad, een vriend van mij met behoorlijke power komt er dit jaar achter dat hij zichzelf op steile beklimmingen ook pijn kan doen. Rijdt ons ineens uit het wiel.
Wij bij jou, toen je de dag voor de 200 overal als eerste boven was.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:48 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Jaja, waar heb ik dat toch eerder gezien..
DDX was eerste op keutenberg (het bordje) en drielandenpunt, ga nou geen gekke dingen zeggenquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij bij jou, toen je de dag voor de 200 overal als eerste boven was.
Ouwe pakhaas.
Haha, mocht je richting doping hinten dan kan ik je gerust stellen. Dat doen we allemaal.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:48 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Jaja, waar heb ik dat toch eerder gezien..
Ja toen was je zeker net te laat met de spuit zetten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:51 schreef MarcoD het volgende:
[..]
DDX was eerste op keutenberg (het bordje) en drielandenpunt, ga nou geen gekke dingen zeggen
Ik zou juist slechte lagers er in doen, dan rammelen de centrifuges een beetje en is de scheiding wat beter.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Haha, mocht je richting doping hinten dan kan ik je gerust stellen. Dat doen we allemaal.
Iemand nog aanraders voor goede lagers voor een bloedcentrifuge?
Nee foto's maken..quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja toen was je zeker net te laat met de spuit zetten.
Hoe verder naar de kust, hoe meer doping blijkt maar weer.
Tja het verschil maak je met de juiste arts he..quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Haha, mocht je richting doping hinten dan kan ik je gerust stellen. Dat doen we allemaal.
Iemand nog aanraders voor goede lagers voor een bloedcentrifuge?
Dan zit ik in Enschede redelijk buiten de verdachte zone.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:56 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nee foto's maken..
volgens mij is dat meer richting het markermeer... Marken, V'dam etc
Vlak Oksel niet uit hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan zit ik in Enschede redelijk buiten de verdachte zone.
Mijn centrifuge heeft een dynamisch instelbare en kantelbare as. Optimale scheiding terwijl je het journaal kijktquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou juist slechte lagers er in doen, dan rammelen de centrifuges een beetje en is de scheiding wat beter.
Ik heb de vraag uitstaan naar iemand met verstand ervan, ik laat je weten wat het antwoord is.
Doe nou maar niet zo bijdehand, want ze hebben het er nog over in het nieuws wat er met de laatste gebeurde die ik niet mochtquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:56 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nee foto's maken..
volgens mij is dat meer richting het markermeer... Marken, V'dam etc
Op dat stukje waar ik het over had is mijn vaste groepje allemaal sneller dan Oksel, effect heeft het in ieder geval niet.quote:
*kano wordt vannacht uit bed gehaald door de politie.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo bijdehand, want ze hebben het er nog over in het nieuws wat er met de laatste gebeurde die ik niet mocht
Of die groep van jou neemt nog meer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Op dat stukje waar ik het over had is mijn vaste groepje allemaal sneller dan Oksel, effect heeft het in ieder geval niet.
Ik doe het gewoon puur natuur... Netjes m'n vitamientjes nemen...quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja toen was je zeker net te laat met de spuit zetten.
Hoe verder naar de kust, hoe meer doping blijkt maar weer.
Zolang ze mij uit de wind zetten zie ik geen noodzaak om mijn even harige medetoerders aan een onderzoek te onderwerpen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of die groep van jou neemt nog meer.
Vandaar dat die gasten van okkie's club ook alles winnen.
Ik ga even met meneer Cookson bellen.
Haha ja gisteren ook weer iemand hier, 36kmquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:17 schreef Levitas het volgende:
Toch heeft het wel iets, op de fiets naar je werk. Vooral die verbaasde reacties zijn mooi. "Fiets je heel dat eind, zo vroeg al?!"
Ik had dat donderdag ook, mensen dachten dat ik gek werd met mijn ritje van 60km.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:11 schreef ddx het volgende:
[..]
Haha ja gisteren ook weer iemand hier, 36km
Mijn reactie; ja en terug is minimaal 2 keer zo lang
Mensen kunnen niet echt een voorstelling maken van het gemak waarmee je afstanden aflegt op een racefiets. Als je denkt aan 60 km op een stadsfiets dan zou ik nog liever een marathon lopen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik had dat donderdag ook, mensen dachten dat ik gek werd met mijn ritje van 60km.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |