Misschien kan je op de een of andere manier een team vormen met Marianne, haar enige zwakte is voetbal en daar weet jij weer van alles van.quote:Op zondag 12 april 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat het is, kenniskwis denk ik? Maar ik ga niet meedoen, ik weet toch niks.
Ik kan het ook via facebook spelen volgens mij.quote:Op zondag 12 april 2015 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je mijn echte naam weet kan je tegen mij.
Maar ik denk dat ik nu ga slapen.
quote:Op zondag 12 april 2015 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Voor de rest 100 procent score op alles zie ik.
Ik houd niet van spelletjes, want ik kan niet tegen mijn verliesquote:Op zondag 12 april 2015 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je op de een of andere manier een team vormen met Marianne, haar enige zwakte is voetbal en daar weet jij weer van alles van.
Ik zou een andere interieurontwerper uitkiezen.quote:
Spreek jij die Pruis nog wel eens?quote:Op zondag 12 april 2015 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou een andere interieurontwerper uitkiezen.
Ab und zu.quote:
Ja, prachtfiguur.quote:Op zondag 12 april 2015 23:48 schreef Karina het volgende:
'Ken' hem niet zo goed maar ik moest altijd wel lachen om die gozer.
Bedankt, gelukkig heb ik zijn Youtubekanaal en blog. Kan ik lekker genieten van zijn geniale filmpjes.quote:
Mart is ook nog vrij. Is dat wat voor jou?quote:Op zondag 12 april 2015 22:59 schreef Peunage het volgende:
Ik wil helemaal geen Hans genoemd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat zie je toch?quote:Op maandag 13 april 2015 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De kraan zit dus toch aan de goede kant.
En rechts in de hoek zit het gasfornuis.quote:Op maandag 13 april 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Links in beeld zit een vaatwasser. De klep ervan staat open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |