Als ik alleen naar uiterlijk kijk heb ik dat idee bij wel meer spelersquote:Op zondag 12 april 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als zijn vader ook zijn broer is.
quote:Op zondag 12 april 2015 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik alleen naar uiterlijk kijk heb ik dat idee bij wel meer spelersHuntelaar ziet er ook niet al te slim uit bijvoorbeeld.
Er zitten altijd veel te veel VBL vragen bij, dat is mijn zwakte.quote:Op zondag 12 april 2015 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is nu een trivia clash gaande.
Ja, dat zal het zijn. Voor de rest 100 procent score op alles zie ik.quote:Op zondag 12 april 2015 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zitten altijd veel te veel VBL vragen bij, dat is mijn zwakte.
Als je mijn echte naam weet kan je tegen mij.quote:Op zondag 12 april 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
Ik heb het nu wel geinstalleerd.
Maar de wifi is aids.
Misschien kan je op de een of andere manier een team vormen met Marianne, haar enige zwakte is voetbal en daar weet jij weer van alles van.quote:Op zondag 12 april 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat het is, kenniskwis denk ik? Maar ik ga niet meedoen, ik weet toch niks.
Ik kan het ook via facebook spelen volgens mij.quote:Op zondag 12 april 2015 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je mijn echte naam weet kan je tegen mij.
Maar ik denk dat ik nu ga slapen.
quote:Op zondag 12 april 2015 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Voor de rest 100 procent score op alles zie ik.
Ik houd niet van spelletjes, want ik kan niet tegen mijn verliesquote:Op zondag 12 april 2015 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je op de een of andere manier een team vormen met Marianne, haar enige zwakte is voetbal en daar weet jij weer van alles van.
Ik zou een andere interieurontwerper uitkiezen.quote:
Spreek jij die Pruis nog wel eens?quote:Op zondag 12 april 2015 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou een andere interieurontwerper uitkiezen.
Ab und zu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |