Karma zullen we het maar noemenquote:Op zondag 12 april 2015 14:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nog een Lotto renner mogelijk in de lappenmand.
Colombiaantjes hadden gewoon onder die slagboom door kunnen rijden.quote:
Quintana kan onder de trein door fietsenquote:Op zondag 12 april 2015 14:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Colombiaantjes hadden gewoon onder die slagboom door kunnen rijden.
Eigen risico.quote:Op zondag 12 april 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat genot vinden? Ik vreesde even voor de trein.
Dit was inderdaad levensgevaarlijk.quote:Op zondag 12 april 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat genot vinden? Ik vreesde even voor de trein.
quote:Op zondag 12 april 2015 14:29 schreef Ericr het volgende:
Zonneveld zal zo wel tweeten dat spoorwegen verboden moeten worden
is aangevraagdquote:Op zondag 12 april 2015 14:29 schreef Roceco het volgende:
Kan iemand ff topics linken en alles behalve deze verwijderen? Zijn nu 4 vervolgtopics.
Sorry, ik zag wat laat dat ik de laatste post hadquote:Op zondag 12 april 2015 14:29 schreef Roceco het volgende:
Kan iemand ff topics linken en alles behalve deze verwijderen? Zijn nu 4 vervolgtopics.
Niet alleen omdat het een reglement is en omdat het levensgevaarlijk is, maar die agent staat gewoon teken te doen om te stoppen en die wordt gewoon genegeerd.quote:
Groepsgedrag.quote:Op zondag 12 april 2015 14:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Man, ik kan er nog niet over uitDan ben je toch levensmoe man
Is lastig in SPT heb ik gemerktquote:Op zondag 12 april 2015 14:29 schreef Pino112 het volgende:
Goed gereekst weer modjes. Al die #2's hadden voorkomen kunnen worden.
Ja, ze moeten echt allemaal DSQ worden. En dan wel nu meteen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:29 schreef Van_Poppel het volgende:
De regels zijn heel duidelijk. Door rood rijden is DSQ.
dus 70% uit de koers nemen??quote:Op zondag 12 april 2015 14:29 schreef Van_Poppel het volgende:
De regels zijn heel duidelijk. Door rood rijden is DSQ.
aar goed, het blijft een wielerorganisatie...quote:Op zondag 12 april 2015 14:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niet alleen omdat het een reglement is en omdat het levensgevaarlijk is, maar die agent staat gewoon teken te doen om te stoppen en die wordt gewoon genegeerd.
Die zich aan verkeersregels moeten houden.quote:Op zondag 12 april 2015 14:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
aar goed, het blijft een wielerorganisatie...
doping is minder gevaarlijkquote:Op zondag 12 april 2015 14:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit was inderdaad levensgevaarlijk.
Omdat de wedstrijd dan over is.quote:
Op de stoeprand, de sukkelquote:
Tsja, niet het hele netwerk kan TGV-spoor zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 14:30 schreef DeeBee het volgende:
Het was ook echt nog een TGV ook.
Echt debiel dat die op gelijkvloerse kruisingen rijden trouwens.
twitter:f_cancellara twitterde op zondag 12-04-2015 om 14:27:39@ProCyclingStats if they follow the rules 3/4 must get home reageer retweet
Nou is het ook duidelijk hoe de zondagwielrenners hun gedrag geleerd hebben.quote:Op zondag 12 april 2015 14:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niet alleen omdat het een reglement is en omdat het levensgevaarlijk is, maar die agent staat gewoon teken te doen om te stoppen en die wordt gewoon genegeerd.
Niet te doen natuurlijk. Moet je gaan kijken welke renners doorreden nadat het licht op rood ging. En dan moet je gaan bijhouden welke renners wel gewacht hebben, die mogen natuurlijk doorrijden.quote:Op zondag 12 april 2015 14:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, ze moeten echt allemaal DSQ worden. En dan wel nu meteen.
Cancellariaansquote:Op zondag 12 april 2015 14:31 schreef Momo... het volgende:
twitter:f_cancellara twitterde op zondag 12-04-2015 om 14:27:39@ProCyclingStats if they follow the rules 3/4 must get home reageer retweet
Heel ingewikkeld was dat eigenlijk niet, as ze direct hadden ingegrepen: alles voorbij de spoorwegbomen DSQ, behalve de kopgroep. Eigenlijk hadden ze die gewoon verkeerd moeten leiden en terug laten fietsen naar Compiegne.quote:Op zondag 12 april 2015 14:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Je kan niet lang wachten met uit koers nemen.
Maar je moet ook goed kijken wie het wel en niet zijn.
Afgezien van dat ene incidentje danquote:Op zondag 12 april 2015 14:32 schreef Pedroso het volgende:
Beetje een tamme Parijs Roubaix tot nu toe.
Ik vind dit gevaarlijker dan dat slechts 1 renner het doet. Je moet er niet aandenken dat tijdens het slalommen in combinatie met de lage snelheid een renner in de rails blijft hangen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Omdat de wedstrijd dan over is.
Maar ik vind het echt een blamage. De jury moet hier hard optreden, zodat ze het niet nog eens doen.
Idd. Daarom moeten ze hier hard tegen optreden.quote:Op zondag 12 april 2015 14:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind dit gevaarlijker dan dat slechts 1 renner het doet. Je moet er niet aandenken dat tijdens het slalommen in combinatie met de lage snelheid een renner in de rails blijft hangen.
De wielrenners schreeuwen altijd over de veiligheid. Maar zelf doen ze nog het hardst mee om gevaarlijke situatie te veroorzaken.
In Nederland wel, hele HSL-traject is ongelijkvloers, veel veiliger. Zelfde dat er geen overgangen zijn bij 4-sporige trajecten in Nederland.quote:Op zondag 12 april 2015 14:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, niet het hele netwerk kan TGV-spoor zijn.
Hier heb je zeker een punt ja. Een paar paaltjes in Bilbao en iedereen schreeuwt moord en brand, maar dan wel dit doen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind dit gevaarlijker dan dat slechts 1 renner het doet. Je moet er niet aandenken dat tijdens het slalommen in combinatie met de lage snelheid een renner in de rails blijft hangen.
De wielrenners schreeuwen altijd over de veiligheid. Maar zelf doen ze nog het hardst mee om gevaarlijke situatie te veroorzaken.
Die lotto renner die de slagboom op zijn rug krijgt, kan die daar wat aan doen? Of demarre?quote:Op zondag 12 april 2015 14:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heel ingewikkeld was dat eigenlijk niet, as ze direct hadden ingegrepen: alles voorbij de spoorwegbomen DSQ, behalve de kopgroep. Eigenlijk hadden ze die gewoon verkeerd moeten leiden en terug laten fietsen naar Compiegne.
Alleen de HSL-zuid. De ICE naar Duitsland rijdt ook over gelijkvloerse aansluitingen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
In Nederland wel, hele HSL-traject is ongelijkvloers, veel veiliger. Zelfde dat er geen overgangen zijn bij 4-sporige trajecten in Nederland.
Of dat ze massaal vallen...quote:Op zondag 12 april 2015 14:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind dit gevaarlijker dan dat slechts 1 renner het doet. Je moet er niet aandenken dat tijdens het slalommen in combinatie met de lage snelheid een renner in de rails blijft hangen.
Normaal gesproken rijdt er ook bijna niemand over die kasseiwegen. Alleen af en toe een tractor. Sluit je de overweg, dan moet 'ie wrs 20 km omrijden. En het is te duur om voor 3 vervoersbewegingen per week te gaan ondertunnelen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
In Nederland wel, hele HSL-traject is ongelijkvloers, veel veiliger. Zelfde dat er geen overgangen zijn bij 4-sporige trajecten in Nederland.
Waarschijnlijk was er al een geluidssignaal voor de slagboom omlaag ging, dan moet je ook stoppen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die lotto renner die de slagboom op zijn rug krijgt, kan die daar wat aan doen? Of demarre?
Iedereen die om de slagboom ging toen die beneden stond er sowieso uit natuurlijk.
Ik vond het nog vrij lang duren voor een trein aankwam na het sluiten van de slagbomen. Had dit in België gebeurd dan waren er enkelen tegen de neus van de trein geplakt.quote:Op zondag 12 april 2015 14:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind dit gevaarlijker dan dat slechts 1 renner het doet. Je moet er niet aandenken dat tijdens het slalommen in combinatie met de lage snelheid een renner in de rails blijft hangen.
De wielrenners schreeuwen altijd over de veiligheid. Maar zelf doen ze nog het hardst mee om gevaarlijke situatie te veroorzaken.
Ja, tuurlijk kan die er wat aan doen: niet eronderdoor gaan als het licht brandt.quote:Op zondag 12 april 2015 14:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die lotto renner die de slagboom op zijn rug krijgt, kan die daar wat aan doen? Of demarre?
Iedereen die om de slagboom ging toen die beneden stond er sowieso uit natuurlijk.
Eenkhoorn.quote:Op zondag 12 april 2015 14:35 schreef Roceco het volgende:
Pascal Eekhoorn, met zo'n naam moet je doorbreken.
quote:Op zondag 12 april 2015 14:35 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Waarom rijden er uberhaupt op dat traject treinen tijdens een koers? Misschien domme vraag maar vind het maar raar. Alles word platgelegd en afgesloten maar dit niet.
A duidelijk. Wel mooi trouwens, Nederlandse 1-2... Al zegt het vaak nog weinig over of ze het later redden.quote:
Kan ik wel begrijpen ; dat de treinbestuurder gewaarschuwd wordtquote:
Ja, natuurlijk. Alleen een machinist rekent er ook niet op dat een heel peloton onder een slagboom doordendertquote:Op zondag 12 april 2015 14:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen ; dat de treinbestuurder gewaarschuwd wordt
Nederlandse junioren zijn wel goed bezig tot nu toe, bijna iedere grote koers bij de junioren is tot nu toe door een Nederlander gewonnen. Prima lichting blijkbaar.quote:Op zondag 12 april 2015 14:37 schreef Roceco het volgende:
[..]
A duidelijk. Wel mooi trouwens, Nederlandse 1-2... Al zegt het vaak nog weinig over of ze het later redden.
crying sunfieldquote:Op zondag 12 april 2015 14:37 schreef Falco het volgende:
De wielrenners bitchen (terecht) over onveilige paaltjes in Baskenland rn andere boobytraps op de weg, maar zelf maken ze zichzelf ook belachelijk door dat spoorwegincident. Zonneveld zal wel weer gaan huilen over de Twitter.
Jammer dat het altijd in een verschrikkelijk jank verhaal geschreven is.quote:
Ja wat nou. Die trein kan toch gewoon even wachten/stoppen tot alles gepasseerd is. Dit is gewoon oneerlijk, de kopgroep mocht wel doorrijden.quote:
Het was een ongelukkig moment, so what?quote:Op zondag 12 april 2015 14:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ja wat nou. Die trein kan toch gewoon even wachten/stoppen tot alles gepasseerd is. Dit is gewoon oneerlijk, de kopgroep mocht wel doorrijden.
Alleen maar meer reden om het te doen. Dan weet je zeker dat het niet meer gaat voorkomen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:40 schreef Wombcat het volgende:
Volgens Sporza reed de 1e man van het peloton al door rood. Dus vrjwel iedereen zou eruit moeten.
Een nieuwe lichting kunnen we ook heel goed gebruiken.quote:Op zondag 12 april 2015 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nederlandse junioren zijn wel goed bezig tot nu toe, bijna iedere grote koers bij de junioren is tot nu toe door een Nederlander gewonnen. Prima lichting blijkbaar.
Behalve degenen die wel gewacht hebben.quote:Op zondag 12 april 2015 14:40 schreef Wombcat het volgende:
Volgens Sporza reed de 1e man van het peloton al door rood. Dus vrjwel iedereen zou eruit moeten.
Daarom 'vrijwel' iedereenquote:Op zondag 12 april 2015 14:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Behalve degenen die wel gewacht hebben.
Nou, dat maakt het extra makkelijk.quote:Op zondag 12 april 2015 14:40 schreef Wombcat het volgende:
Volgens Sporza reed de 1e man van het peloton al door rood. Dus vrjwel iedereen zou eruit moeten.
Dat moet dan maar. Als toen de lichten al gingen moet men wel, anders kan je de regel vanaf nu wel schrappen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:40 schreef Wombcat het volgende:
Volgens Sporza reed de 1e man van het peloton al door rood. Dus vrjwel iedereen zou eruit moeten.
Ja, wat mij betreft ook.quote:Op zondag 12 april 2015 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen maar meer reden om het te doen. Dan weet je zeker dat het niet meer gaat voorkomen.
hij leest de comments gewoon hier mee en verwerkt dat in zijn verhaal.quote:Op zondag 12 april 2015 14:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jammer dat het altijd in een verschrikkelijk jank verhaal geschreven is.
Wij kijken ook.quote:Op zondag 12 april 2015 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens de letter van het reglement zou alleen de de kopgroep in koers blijven en het groepje die wacht achter de slagboom in koers mogen blijven. Al de eerste van het peloton reed al door rood.
hangt van af waar. Op sporza heb je dat ook gehoord wssquote:
Idd. Anders is het reglement een aanfluiting.quote:Op zondag 12 april 2015 14:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Ze zouden het eigenlijk gewoon moeten doen. Weet je zeker dat de komende jaren niemand door een slagboom heen knalt
Vind ik amateuristisch. Als je een koers regelt, doe het dan goed en zorg dat alles tijdelijk afgesloten wordt.quote:
Nee, dan hadden ze dat allang gedaan. Schande dat de organisatie het niet aandurft.quote:Op zondag 12 april 2015 14:43 schreef Pino112 het volgende:
Uiteindelijk wordt er toch niemand gediskwalificeerd.
Ik eigenlijk niet, zou een saaie koers worden dan. Maar regels zijn regels zou een klein mannetje met een snorretje zeggen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Anders is het reglement een aanfluiting.
Ik hoop nu echt dat de kopgroep voorop blijft.
dit is bij de TDF ook als ze na de tijd binnenkomen, maar als het er te veel zijn, dan is er weer een andere regel, die dat voorkomt.quote:Op zondag 12 april 2015 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens de letter van het reglement zou alleen de de kopgroep in koers blijven en het groepje die wacht achter de slagboom in koers mogen blijven. Al de eerste van het peloton reed al door rood.
Tien jaar geleden ofzo werden er wel een paar uit de uitslag geschrapt. Die overgang was toen op 10 km van de finish.quote:Op zondag 12 april 2015 14:43 schreef Pino112 het volgende:
Uiteindelijk wordt er toch niemand gediskwalificeerd.
Alleen is buiten tijd aankomen niet levensgevaarlijk. Onder de spoorwegbomen doorrijden wel. Dus totaal niet vergelijkbaar wmb.quote:Op zondag 12 april 2015 14:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit is bij de TDF ook als ze na de tijd binnenkomen, maar als het er te veel zijn, dan is er weer een andere regel, die dat voorkomt.
ik denk dat ze dat hier ook toepassen.
Da's dan jammer. Het is gewoon levensgevaarlijk wat ze deden. Als er eentje was gevallen op de rails, dan was die nu over 10 km verspreid.quote:Op zondag 12 april 2015 14:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, zou een saaie koers worden dan. Maar regels zijn regels zou een klein mannetje met een snorretje zeggen.
Moreel is er weer nu Gesink weer gaat koersen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:46 schreef Mykonos het volgende:
7 LottoNL![]()
Waar hebben die de vorm opeens gevonden
internationaal verkeer per trein is nog net even iets belangrijker dan een sportwedstrijdje dat alleen heilig is bij wielerfans en 98% van de bevolking weinig interesseert.quote:Op zondag 12 april 2015 14:35 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Waarom rijden er uberhaupt op dat traject treinen tijdens een koers? Misschien domme vraag maar vind het maar raar. Alles word platgelegd en afgesloten maar dit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |