hij leest de comments gewoon hier mee en verwerkt dat in zijn verhaal.quote:Op zondag 12 april 2015 14:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jammer dat het altijd in een verschrikkelijk jank verhaal geschreven is.
Wij kijken ook.quote:Op zondag 12 april 2015 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens de letter van het reglement zou alleen de de kopgroep in koers blijven en het groepje die wacht achter de slagboom in koers mogen blijven. Al de eerste van het peloton reed al door rood.
hangt van af waar. Op sporza heb je dat ook gehoord wssquote:
Idd. Anders is het reglement een aanfluiting.quote:Op zondag 12 april 2015 14:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Ze zouden het eigenlijk gewoon moeten doen. Weet je zeker dat de komende jaren niemand door een slagboom heen knalt
Vind ik amateuristisch. Als je een koers regelt, doe het dan goed en zorg dat alles tijdelijk afgesloten wordt.quote:
Nee, dan hadden ze dat allang gedaan. Schande dat de organisatie het niet aandurft.quote:Op zondag 12 april 2015 14:43 schreef Pino112 het volgende:
Uiteindelijk wordt er toch niemand gediskwalificeerd.
Ik eigenlijk niet, zou een saaie koers worden dan. Maar regels zijn regels zou een klein mannetje met een snorretje zeggen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Anders is het reglement een aanfluiting.
Ik hoop nu echt dat de kopgroep voorop blijft.
dit is bij de TDF ook als ze na de tijd binnenkomen, maar als het er te veel zijn, dan is er weer een andere regel, die dat voorkomt.quote:Op zondag 12 april 2015 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens de letter van het reglement zou alleen de de kopgroep in koers blijven en het groepje die wacht achter de slagboom in koers mogen blijven. Al de eerste van het peloton reed al door rood.
Tien jaar geleden ofzo werden er wel een paar uit de uitslag geschrapt. Die overgang was toen op 10 km van de finish.quote:Op zondag 12 april 2015 14:43 schreef Pino112 het volgende:
Uiteindelijk wordt er toch niemand gediskwalificeerd.
Alleen is buiten tijd aankomen niet levensgevaarlijk. Onder de spoorwegbomen doorrijden wel. Dus totaal niet vergelijkbaar wmb.quote:Op zondag 12 april 2015 14:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit is bij de TDF ook als ze na de tijd binnenkomen, maar als het er te veel zijn, dan is er weer een andere regel, die dat voorkomt.
ik denk dat ze dat hier ook toepassen.
Da's dan jammer. Het is gewoon levensgevaarlijk wat ze deden. Als er eentje was gevallen op de rails, dan was die nu over 10 km verspreid.quote:Op zondag 12 april 2015 14:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, zou een saaie koers worden dan. Maar regels zijn regels zou een klein mannetje met een snorretje zeggen.
Moreel is er weer nu Gesink weer gaat koersen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:46 schreef Mykonos het volgende:
7 LottoNL![]()
Waar hebben die de vorm opeens gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |