Idd. Daarom moeten ze hier hard tegen optreden.quote:Op zondag 12 april 2015 14:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind dit gevaarlijker dan dat slechts 1 renner het doet. Je moet er niet aandenken dat tijdens het slalommen in combinatie met de lage snelheid een renner in de rails blijft hangen.
De wielrenners schreeuwen altijd over de veiligheid. Maar zelf doen ze nog het hardst mee om gevaarlijke situatie te veroorzaken.
In Nederland wel, hele HSL-traject is ongelijkvloers, veel veiliger. Zelfde dat er geen overgangen zijn bij 4-sporige trajecten in Nederland.quote:Op zondag 12 april 2015 14:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, niet het hele netwerk kan TGV-spoor zijn.
Hier heb je zeker een punt ja. Een paar paaltjes in Bilbao en iedereen schreeuwt moord en brand, maar dan wel dit doen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind dit gevaarlijker dan dat slechts 1 renner het doet. Je moet er niet aandenken dat tijdens het slalommen in combinatie met de lage snelheid een renner in de rails blijft hangen.
De wielrenners schreeuwen altijd over de veiligheid. Maar zelf doen ze nog het hardst mee om gevaarlijke situatie te veroorzaken.
Die lotto renner die de slagboom op zijn rug krijgt, kan die daar wat aan doen? Of demarre?quote:Op zondag 12 april 2015 14:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heel ingewikkeld was dat eigenlijk niet, as ze direct hadden ingegrepen: alles voorbij de spoorwegbomen DSQ, behalve de kopgroep. Eigenlijk hadden ze die gewoon verkeerd moeten leiden en terug laten fietsen naar Compiegne.
Alleen de HSL-zuid. De ICE naar Duitsland rijdt ook over gelijkvloerse aansluitingen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
In Nederland wel, hele HSL-traject is ongelijkvloers, veel veiliger. Zelfde dat er geen overgangen zijn bij 4-sporige trajecten in Nederland.
Of dat ze massaal vallen...quote:Op zondag 12 april 2015 14:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Normaal gesproken rijdt er ook bijna niemand over die kasseiwegen. Alleen af en toe een tractor. Sluit je de overweg, dan moet 'ie wrs 20 km omrijden. En het is te duur om voor 3 vervoersbewegingen per week te gaan ondertunnelen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
In Nederland wel, hele HSL-traject is ongelijkvloers, veel veiliger. Zelfde dat er geen overgangen zijn bij 4-sporige trajecten in Nederland.
Waarschijnlijk was er al een geluidssignaal voor de slagboom omlaag ging, dan moet je ook stoppen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die lotto renner die de slagboom op zijn rug krijgt, kan die daar wat aan doen? Of demarre?
Iedereen die om de slagboom ging toen die beneden stond er sowieso uit natuurlijk.
Ik vond het nog vrij lang duren voor een trein aankwam na het sluiten van de slagbomen. Had dit in België gebeurd dan waren er enkelen tegen de neus van de trein geplakt.quote:Op zondag 12 april 2015 14:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk kan die er wat aan doen: niet eronderdoor gaan als het licht brandt.quote:Op zondag 12 april 2015 14:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die lotto renner die de slagboom op zijn rug krijgt, kan die daar wat aan doen? Of demarre?
Iedereen die om de slagboom ging toen die beneden stond er sowieso uit natuurlijk.
Eenkhoorn.quote:Op zondag 12 april 2015 14:35 schreef Roceco het volgende:
Pascal Eekhoorn, met zo'n naam moet je doorbreken.
quote:Op zondag 12 april 2015 14:35 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Waarom rijden er uberhaupt op dat traject treinen tijdens een koers? Misschien domme vraag maar vind het maar raar. Alles word platgelegd en afgesloten maar dit niet.
A duidelijk. Wel mooi trouwens, Nederlandse 1-2... Al zegt het vaak nog weinig over of ze het later redden.quote:
Kan ik wel begrijpen ; dat de treinbestuurder gewaarschuwd wordtquote:
Ja, natuurlijk. Alleen een machinist rekent er ook niet op dat een heel peloton onder een slagboom doordendertquote:Op zondag 12 april 2015 14:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen ; dat de treinbestuurder gewaarschuwd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |