dit is de ééna laatstequote:Op zondag 12 april 2015 07:19 schreef Nattekat het volgende:
Net zo kutv wakker geworden als gisteren, w wanneer zijn die ochtendraces eindelijk afgelopen?
Vanaf nu dus weer alle races missen omdat ik moet werken...quote:Op zondag 12 april 2015 07:20 schreef WEST het volgende:
[..]
dit is de ééna laatsteDe laatste is Japan
tja werken wat is dat? Heb ik al een jaar niet meer gedaanquote:Op zondag 12 april 2015 07:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf nu dus weer alle races missen omdat ik moet werken...
Vraag wel weer vrij als het kan, zondag is sowieso een kutdag...quote:Op zondag 12 april 2015 07:24 schreef WEST het volgende:
[..]
tja werken wat is dat? Heb ik al een jaar niet meer gedaan
Ja zondag is klote om te werken.quote:Op zondag 12 april 2015 07:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vraag wel weer vrij als het kan, zondag is sowieso een kutdag...
volgende week is t pas om 5 uurquote:Op zondag 12 april 2015 07:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vraag wel weer vrij als het kan, zondag is sowieso een kutdag...
Weet niet hoever je van je werk woont maar een half uurtje eerder weg of de hele dag vrij is nogal een verschil...quote:
vraag je of je een uur eerder naar huis magquote:
Gaat 'm niet worden. Het is gelukkig vlakbij.quote:Op zondag 12 april 2015 07:29 schreef WEST het volgende:
[..]
vraag je of je een uur eerder naar huis mag
mis je alleen de start + de eerste paar ronden.quote:Op zondag 12 april 2015 07:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden. Het is gelukkig vlakbij.
Heb m tot nu toe weinig onzin horen vertellenquote:Op zondag 12 april 2015 07:32 schreef Jigzoz het volgende:
Ik ben vijf minuten wakker en ik word nu al gestoord van Bart Chabot.
Al legt hij de relativiteitstheorie uit. De manier van praten vind ik echt bloedirritant.quote:Op zondag 12 april 2015 07:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb m tot nu toe weinig onzin horen vertellen
Kan ik me wel voorstellen, hij is nogal extrovert zeg maar...quote:Op zondag 12 april 2015 07:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Al legt hij de relativiteitstheorie uit. De manier van praten vind ik echt bloedirritant.
manier van praten ben ik ook niet zo'n fan van.quote:Op zondag 12 april 2015 07:34 schreef Jigzoz het volgende:
Al legt hij de relativiteitstheorie uit. De manier van praten vind ik echt bloedirritant.
En hij was vroeger fan van Senna. Senna was overigens al dood voordat Nasr twee woorden achter elkaar kon uitspreken.quote:
maar de vraag over zijn vriendin snaptie die niet.quote:
Geen last van hier. Misschien de tweede stream eens proberen?quote:
heb je een beter alternatief? met acestream hapert hij bij mij wel constantquote:
Ga je niet dood van.quote:
Acestream met langere buffer.quote:Op zondag 12 april 2015 07:56 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
heb je een beter alternatief? met acestream hapert hij bij mij wel constant
BBC beeld hoeft van mij niet..quote:Op zondag 12 april 2015 07:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Hier is de tip van de dag qua link. Open dit in je mobiele browser of VLC player. Bbc beeld en live commentaar http://ams-lp5.9c9media.c(...)tNoDRM/tsnOpen8.m3u8
weet je zeker dat die werkt?quote:Op zondag 12 april 2015 07:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Hier is de tip van de dag qua link. Open dit in je mobiele browser of VLC player. Bbc beeld en live commentaar http://ams-lp5.9c9media.c(...)tNoDRM/tsnOpen8.m3u8
PMquote:Op zondag 12 april 2015 07:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
yep, tsn 1 hd stream die bbc commentaar door linkt. Gebruik die al 3 races.
BBC zendt toch helemaal niet uit?quote:Op zondag 12 april 2015 07:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
hm hier pakt vlc hem nietquote:Op zondag 12 april 2015 07:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Jammer, weer geen goede vergelijking mogelijk. En ik had vooraf op medium starten als de beste strategie ingeschat.quote:Op zondag 12 april 2015 08:00 schreef franklop het volgende:
Sainz en Max weer verschillende strategie
Daar denken 17 coureurs anders overquote:Op zondag 12 april 2015 08:02 schreef aesop het volgende:
[..]
Jammer, weer geen goede vergelijking mogelijk. En ik had vooraf op medium starten als de beste strategie ingeschat.
check bij deze link tsn1 hd http://pastebin.com/U598CX1F en copy paste. Werkt perfect op mac en ipadquote:
waarvan 10 verplichtquote:
oh daarmee werkt het welquote:Op zondag 12 april 2015 08:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
check bij deze link tsn1 hd http://pastebin.com/U598CX1F en copy paste. Werkt perfect op mac en ipad
Misschien wel gewoon kapot door die aanrijding, maar het ziet er wel knullig uit.quote:
Max heeft nog geen enkel foutje gemaakt inderdaad hoorquote:
Liggen aardig gelijk.quote:
in de vrije training wel jaquote:
Zaag toch niet man. Zi je de ''quote:Op zondag 12 april 2015 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Max heeft nog geen enkel foutje gemaakt inderdaad hoor
Grammatica Nazi uithangen op zondagmorgenquote:
Ik word wel een beetje moe van dat gedaan wordt alsof die man nu alweer iets bijzonders aan het uithalen is ja.quote:Op zondag 12 april 2015 08:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zaag toch niet man. Zi je de ''[ afbeelding ]'' niet als PI?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 12 april 2015 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van dat gedaan wordt alsof die man nu alweer iets bijzonders aan het uithalen is ja.
inderdaad. alsof hij al een man isquote:Op zondag 12 april 2015 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van dat gedaan wordt alsof die man nu alweer iets bijzonders aan het uithalen is ja.
Klopt, nieuwe windtunnel, nieuwe baas.quote:Op zondag 12 april 2015 08:10 schreef Syntix het volgende:
Die Ferrari's hebben zich echt sterk verbeterd tov vorig seizoen
quote:Op zondag 12 april 2015 08:10 schreef Beach het volgende:
als iemandn og een stream zoekt
http://www.ustream.tv/channel/forestviewn
Ongelofelijk idd dat zo'n westers land nog alles nasynchroniseert bij films/series etc.quote:Op zondag 12 april 2015 08:12 schreef franklop het volgende:
Op RTL duitsland moeten ze echt alles vertalen wat over de boardradio wordt gezegd
En dan versta je het beiden niet omdat ze er letterlijk doorheen praten.quote:Op zondag 12 april 2015 08:12 schreef franklop het volgende:
Op RTL duitsland moeten ze echt alles vertalen wat over de boardradio wordt gezegd
Pfff, op die manier mag je nog geen enkele positieve of negatieve post meer doen die zijn naam bevat omdat je aan alle tere zieltjes moet denken die zich eraan storenquote:Op zondag 12 april 2015 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig moeten ze zelf wel eerst luisteren om te horen wat ze zeggenquote:Op zondag 12 april 2015 08:13 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan versta je het beiden niet omdat ze er letterlijk doorheen praten.
Bij mij werkt ook geen enkele stream.quote:Op zondag 12 april 2015 08:15 schreef franklop het volgende:
Jammer alleennvan die reclame tussendoor op RTL zonder een minischerm
Was net niet het geval.quote:Op zondag 12 april 2015 08:13 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan versta je het beiden niet omdat ze er letterlijk doorheen praten.
dat was dus dezelfde als squirrelstreamquote:Op zondag 12 april 2015 08:10 schreef Beach het volgende:
als iemandn og een stream zoekt
http://www.ustream.tv/channel/forestviewn
iddquote:Op zondag 12 april 2015 08:16 schreef franklop het volgende:
ECht gewoon 3 a 4 minuten reclame ofzode tering.
En al acht ronden meer gereden dan in de eerste twee races trotaal.quote:Op zondag 12 april 2015 08:18 schreef Sinister-D- het volgende:
Maladonado met een inhaalactie zonder een beuk te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de 2e stream selecterenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nee hij ging er gewoon naast in de binnenbocht. Niks aan het handje.quote:Op zondag 12 april 2015 08:20 schreef 0108daniel het volgende:
Dat word een onderzoek voor verstappen
Dit was een prima actie, maar leuk dat je zo'n moeite doet.quote:Op zondag 12 april 2015 08:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Mag ik juichen voor Max ja? Of gaan er mensen zich aan storen?
![]()
![]()
Ericcson
quote:Op zondag 12 april 2015 08:19 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de 2e stream selecteren
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
onderzoek? Why?quote:Op zondag 12 april 2015 08:20 schreef 0108daniel het volgende:
Dat word een onderzoek voor verstappen
Gelijk die Jos weer in beeld... Wie stuurt die man eens weg :p
Probleem is dat hij geen keuze had daar ook, aangezien dat hij zelfs met DRS nauwelijks dichterbij kwamquote:Op zondag 12 april 2015 08:21 schreef Pedroso het volgende:
Wel een risico, voor hetzelfde geldt raken ze elkaar en is het einde oefening. Maar risico moet soms genomen worden uiteraard.
Nee, lag 12equote:
Maldonado zou hem er vol in de zijkant in schuiven.quote:Op zondag 12 april 2015 08:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Als max het doet wotd het bejubeld, als maldonado het dort is hij een gek?
Zeker als je tegenstander Ericsson is.quote:
niet op reageren.quote:
Hij moest ff processen wat er gebeurdequote:
Max nu 9e, wie heeft hij dan nog meer ingehaald? Of ging er iemand de pit in. Ik mis ook de helft zo als ik hier steeds zit mee te lezen.quote:
Nasr pits.quote:Op zondag 12 april 2015 08:23 schreef exile79 het volgende:
[..]
Max nu 9e, wie heeft hij dan nog meer ingehaald? Of ging er iemand de pit in. Ik mis ook de helft zo als ik hier steeds zit mee te lezen.
Nasrquote:Op zondag 12 april 2015 08:23 schreef exile79 het volgende:
[..]
Max nu 9e, wie heeft hij dan nog meer ingehaald? Of ging er iemand de pit in. Ik mis ook de helft zo als ik hier steeds zit mee te lezen.
Ah ok. Thanks.quote:Op zondag 12 april 2015 08:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nope, Nasr in de pits, daarom Ves nu 9e
Nee die raakt dan vaak iemand ook nogquote:Op zondag 12 april 2015 08:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Als max het doet wotd het bejubeld, als maldonado het dort is hij een gek?
Heb je de eerste actie van Max al gemist.quote:Op zondag 12 april 2015 08:23 schreef MrStock het volgende:
Kwart voor 8 wakker... Denk je... ff nog blijven liggen. Wordt je nu pas wakker
gespintquote:Op zondag 12 april 2015 08:24 schreef MrStock het volgende:
Wat isser met Sainz, dat hij het zo slecht doet tov Max?
Spin en harde bandenquote:Op zondag 12 april 2015 08:24 schreef MrStock het volgende:
Wit = mediumquote:Op zondag 12 april 2015 08:24 schreef Fopje het volgende:
Wat waren ook al weer die kleuren?
Wit = Soft
Geel = Medium
Rood = hard
Of was soft nou geel?
gespind in 2e ronde toen hij wat te wijd ging en rijdt op mediumsquote:Op zondag 12 april 2015 08:24 schreef MrStock het volgende:
Volgende keer achter een spoiler dan maar, dan hoef je het allemaal niet te lezen.quote:Op zondag 12 april 2015 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was een prima actie, maar leuk dat je zo'n moeite doet.
Actie bij ericson was het eerste wat ik zag. Wat nog meer gemist?quote:Op zondag 12 april 2015 08:24 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb je de eerste actie van Max al gemist.
Thxquote:
Geel is softquote:Op zondag 12 april 2015 08:24 schreef Fopje het volgende:
Wat waren ook al weer die kleuren?
Wit = Soft
Geel = Medium
Rood = hard
Of was soft nou geel?
Actie op kvyatquote:Op zondag 12 april 2015 08:25 schreef MrStock het volgende:
[..]
Actie bij ericson was het eerste wat ik zag. Wat nog meer gemist?
Kleuren zijn altijd hetzelfde maar rood = supersoft, geel = soft, wit = medium, groen = inter, blauw = wet en dan is er ook nog de hard waarvan de kleur me even ontschiet.quote:
Wat is hard dan?quote:Op zondag 12 april 2015 08:25 schreef WEST het volgende:
[..]
Geel is soft
Wit is medium
Rood is supersoft
Jij bent degene die er steeds op doorgaat?quote:Op zondag 12 april 2015 08:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Volgende keer achter een spoiler dan maar, dan hoef je het allemaal niet te lezen.
Kun je je manager opmerkingen dan ook achter een spoiler doen?
Oranjequote:
Ik ben dan ook autist. Althans volgens anderen in dit topic.quote:Op zondag 12 april 2015 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent degene die er steeds op doorgaat?
pit stopquote:
oranjequote:
Dat doet ie nooit.quote:
als je er tegen aan rijd wel.quote:
Hm das waar. Ik had verwacht dat hij ondertussen wel aan de leiding zou liggen.quote:
Idd de wekker voor niks gezetquote:Op zondag 12 april 2015 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop niet dat dit de rest van de ochtend zo blijft. Er gebeurt bijna niets noemenswaardigs
Domme keuze. Er is echt niks aan.quote:
Het is China, die is nooit zo spannend.quote:Op zondag 12 april 2015 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop niet dat dit de rest van de ochtend zo blijft. Er gebeurt bijna niets noemenswaardigs
Daarbij zou het me niks verbazen als Sainz op 2-stop strategie zitquote:Op zondag 12 april 2015 08:30 schreef franklop het volgende:
Max ligt ondanks stop nog voor Sainz, moet wel flink uitlopen voor als hij straks op de mediums moet
Ik lag in bed te kijken, dan is weer gaan slapen wel heel verleidelijkquote:Op zondag 12 april 2015 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Domme keuze. Er is echt niks aan.
2007, 2009, 2010, 2011, 2012?quote:Op zondag 12 april 2015 08:30 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Het is China, die is nooit zo spannend.
Hamlton in grindbak 2007quote:
Carbonfiber kan niet roestenquote:Op zondag 12 april 2015 08:31 schreef DeeBee het volgende:
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd
quote:Op zondag 12 april 2015 08:31 schreef DeeBee het volgende:
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd
A. Beter dan ditquote:
Gewoon coureurs van team wisselenquote:Op zondag 12 april 2015 08:32 schreef Beach het volgende:
Kan Red Bull een verplichte autoruil doen met STR?
Dat kan ook nog jaquote:Op zondag 12 april 2015 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon coureurs van team wisselen
Nee Nico ook nietquote:
nog niet in beeld gehad ook nietquote:
Das ook logisch als Sainz op gebruikte hards staat.quote:Op zondag 12 april 2015 08:35 schreef WEST het volgende:
Max 11 seconden voor op sainz nu. Was na zijn stop 4 seconden.
Voor heel mcclaren. Niet alleen voor alonsoquote:
Hij was het wel gewend bij Minardiquote:
complot om je sport1 te laten kopenquote:Op zondag 12 april 2015 08:37 schreef Rossdale het volgende:
Squirrelstream kapot, rtl met hun enorme reclameblokken.. Bah
Ja maar hij loopt flink uit op hem.., dat pakt hij niet 1 2 3 terug.quote:Op zondag 12 april 2015 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das ook logisch als Sainz op gebruikte hards staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |