Zaag toch niet man. Zi je de ''quote:Op zondag 12 april 2015 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Max heeft nog geen enkel foutje gemaakt inderdaad hoor
Grammatica Nazi uithangen op zondagmorgenquote:
Ik word wel een beetje moe van dat gedaan wordt alsof die man nu alweer iets bijzonders aan het uithalen is ja.quote:Op zondag 12 april 2015 08:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zaag toch niet man. Zi je de ''[ afbeelding ]'' niet als PI?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 12 april 2015 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van dat gedaan wordt alsof die man nu alweer iets bijzonders aan het uithalen is ja.
inderdaad. alsof hij al een man isquote:Op zondag 12 april 2015 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van dat gedaan wordt alsof die man nu alweer iets bijzonders aan het uithalen is ja.
Klopt, nieuwe windtunnel, nieuwe baas.quote:Op zondag 12 april 2015 08:10 schreef Syntix het volgende:
Die Ferrari's hebben zich echt sterk verbeterd tov vorig seizoen
quote:Op zondag 12 april 2015 08:10 schreef Beach het volgende:
als iemandn og een stream zoekt
http://www.ustream.tv/channel/forestviewn
Ongelofelijk idd dat zo'n westers land nog alles nasynchroniseert bij films/series etc.quote:Op zondag 12 april 2015 08:12 schreef franklop het volgende:
Op RTL duitsland moeten ze echt alles vertalen wat over de boardradio wordt gezegd
En dan versta je het beiden niet omdat ze er letterlijk doorheen praten.quote:Op zondag 12 april 2015 08:12 schreef franklop het volgende:
Op RTL duitsland moeten ze echt alles vertalen wat over de boardradio wordt gezegd
Pfff, op die manier mag je nog geen enkele positieve of negatieve post meer doen die zijn naam bevat omdat je aan alle tere zieltjes moet denken die zich eraan storenquote:Op zondag 12 april 2015 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig moeten ze zelf wel eerst luisteren om te horen wat ze zeggenquote:Op zondag 12 april 2015 08:13 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan versta je het beiden niet omdat ze er letterlijk doorheen praten.
Bij mij werkt ook geen enkele stream.quote:Op zondag 12 april 2015 08:15 schreef franklop het volgende:
Jammer alleennvan die reclame tussendoor op RTL zonder een minischerm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |