Geel is softquote:Op zondag 12 april 2015 08:24 schreef Fopje het volgende:
Wat waren ook al weer die kleuren?
Wit = Soft
Geel = Medium
Rood = hard
Of was soft nou geel?
Actie op kvyatquote:Op zondag 12 april 2015 08:25 schreef MrStock het volgende:
[..]
Actie bij ericson was het eerste wat ik zag. Wat nog meer gemist?
Kleuren zijn altijd hetzelfde maar rood = supersoft, geel = soft, wit = medium, groen = inter, blauw = wet en dan is er ook nog de hard waarvan de kleur me even ontschiet.quote:
Wat is hard dan?quote:Op zondag 12 april 2015 08:25 schreef WEST het volgende:
[..]
Geel is soft
Wit is medium
Rood is supersoft
Jij bent degene die er steeds op doorgaat?quote:Op zondag 12 april 2015 08:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Volgende keer achter een spoiler dan maar, dan hoef je het allemaal niet te lezen.
Kun je je manager opmerkingen dan ook achter een spoiler doen?
Oranjequote:
Ik ben dan ook autist. Althans volgens anderen in dit topic.quote:Op zondag 12 april 2015 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent degene die er steeds op doorgaat?
pit stopquote:
oranjequote:
Dat doet ie nooit.quote:
als je er tegen aan rijd wel.quote:
Hm das waar. Ik had verwacht dat hij ondertussen wel aan de leiding zou liggen.quote:
Idd de wekker voor niks gezetquote:Op zondag 12 april 2015 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop niet dat dit de rest van de ochtend zo blijft. Er gebeurt bijna niets noemenswaardigs
Domme keuze. Er is echt niks aan.quote:
Het is China, die is nooit zo spannend.quote:Op zondag 12 april 2015 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop niet dat dit de rest van de ochtend zo blijft. Er gebeurt bijna niets noemenswaardigs
Daarbij zou het me niks verbazen als Sainz op 2-stop strategie zitquote:Op zondag 12 april 2015 08:30 schreef franklop het volgende:
Max ligt ondanks stop nog voor Sainz, moet wel flink uitlopen voor als hij straks op de mediums moet
Ik lag in bed te kijken, dan is weer gaan slapen wel heel verleidelijkquote:Op zondag 12 april 2015 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Domme keuze. Er is echt niks aan.
2007, 2009, 2010, 2011, 2012?quote:Op zondag 12 april 2015 08:30 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Het is China, die is nooit zo spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |