dit is de ééna laatstequote:Op zondag 12 april 2015 07:19 schreef Nattekat het volgende:
Net zo kutv wakker geworden als gisteren, w wanneer zijn die ochtendraces eindelijk afgelopen?
Vanaf nu dus weer alle races missen omdat ik moet werken...quote:Op zondag 12 april 2015 07:20 schreef WEST het volgende:
[..]
dit is de ééna laatsteDe laatste is Japan
tja werken wat is dat? Heb ik al een jaar niet meer gedaanquote:Op zondag 12 april 2015 07:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf nu dus weer alle races missen omdat ik moet werken...
Vraag wel weer vrij als het kan, zondag is sowieso een kutdag...quote:Op zondag 12 april 2015 07:24 schreef WEST het volgende:
[..]
tja werken wat is dat? Heb ik al een jaar niet meer gedaan
Ja zondag is klote om te werken.quote:Op zondag 12 april 2015 07:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vraag wel weer vrij als het kan, zondag is sowieso een kutdag...
volgende week is t pas om 5 uurquote:Op zondag 12 april 2015 07:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vraag wel weer vrij als het kan, zondag is sowieso een kutdag...
Weet niet hoever je van je werk woont maar een half uurtje eerder weg of de hele dag vrij is nogal een verschil...quote:
vraag je of je een uur eerder naar huis magquote:
Gaat 'm niet worden. Het is gelukkig vlakbij.quote:Op zondag 12 april 2015 07:29 schreef WEST het volgende:
[..]
vraag je of je een uur eerder naar huis mag
mis je alleen de start + de eerste paar ronden.quote:Op zondag 12 april 2015 07:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden. Het is gelukkig vlakbij.
Heb m tot nu toe weinig onzin horen vertellenquote:Op zondag 12 april 2015 07:32 schreef Jigzoz het volgende:
Ik ben vijf minuten wakker en ik word nu al gestoord van Bart Chabot.
Al legt hij de relativiteitstheorie uit. De manier van praten vind ik echt bloedirritant.quote:Op zondag 12 april 2015 07:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb m tot nu toe weinig onzin horen vertellen
Kan ik me wel voorstellen, hij is nogal extrovert zeg maar...quote:Op zondag 12 april 2015 07:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Al legt hij de relativiteitstheorie uit. De manier van praten vind ik echt bloedirritant.
manier van praten ben ik ook niet zo'n fan van.quote:Op zondag 12 april 2015 07:34 schreef Jigzoz het volgende:
Al legt hij de relativiteitstheorie uit. De manier van praten vind ik echt bloedirritant.
En hij was vroeger fan van Senna. Senna was overigens al dood voordat Nasr twee woorden achter elkaar kon uitspreken.quote:
maar de vraag over zijn vriendin snaptie die niet.quote:
Geen last van hier. Misschien de tweede stream eens proberen?quote:
heb je een beter alternatief? met acestream hapert hij bij mij wel constantquote:
Ga je niet dood van.quote:
Acestream met langere buffer.quote:Op zondag 12 april 2015 07:56 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
heb je een beter alternatief? met acestream hapert hij bij mij wel constant
BBC beeld hoeft van mij niet..quote:Op zondag 12 april 2015 07:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Hier is de tip van de dag qua link. Open dit in je mobiele browser of VLC player. Bbc beeld en live commentaar http://ams-lp5.9c9media.c(...)tNoDRM/tsnOpen8.m3u8
weet je zeker dat die werkt?quote:Op zondag 12 april 2015 07:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Hier is de tip van de dag qua link. Open dit in je mobiele browser of VLC player. Bbc beeld en live commentaar http://ams-lp5.9c9media.c(...)tNoDRM/tsnOpen8.m3u8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |