SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet met dit soort wedstrijden neequote:Op zaterdag 11 april 2015 18:57 schreef Cavaliers het volgende:
Vorig seizoen vulden we liefst 381 livetopics. Ik vermoed dat we dat dit jaar niet gaan redden.
En dat terwijl we de meeste wedstrijdtopics voor de toppers hebben achtergelaten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:57 schreef Cavaliers het volgende:
Vorig seizoen vulden we liefst 381 livetopics. Ik vermoed dat we dat dit jaar niet gaan redden.
St. Justequote:Op zaterdag 11 april 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
HEERENVEEN: Nordfeldt, Marzo, St. Juste, Van Aken, Van Anholt, De Roon, Van den Berg, Thern, Slagveer, Uth, Larsson
AZ: Esteban, Johansson, Gouweleeuw, Luckassen, Poulsen, Henriksen, Ortíz, Gudelj, Berghuis, Jóhannsson, Dos Santos
Komt dat zien, 19:45. Dit wordt een mooie wedstrijd.
Ik probeer me in te houdenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sked en ik zijn zeer teleurgesteld
Dat is euh... knap..quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FCUpdate:
Doelpunt: T. van Weert
assist: T. van Weert
Ik heb er alle vertrouwen in dat Vitesse de 1-2 en 1-3 binnen tikt in de tweede helft.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse domineert anders wel hoor
Volgens Ajax begrippen
Hattrick Darriquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Kishna - Sigthorsson - El Ghazi
Sinkgraven - Klaassen - Bazoer
Boilesen - Viergever - Veltman - Van Rhijn
Cillessen
quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze nemen wat tribune delen over van het bijna failliete Twente
Wel Apartquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ haalt in uitwedstrijden de meeste punten.
Van de competitie?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ haalt in uitwedstrijden de meeste punten.
Waarom?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had het kunnen weten dat AZ hier een goed resultaat gaat halen.
Heerenveen heeft doorgaans enorme moeite met ploegen die niet aanvallend werken. AZ is vooral in de uitwedstrijden een prima ploeg.quote:
Recht tegen hem aangeschoten zeker?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC ontsnapt.
Korte schiet via Ten Rouwelaar naast
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
NAC MOET punten verliezen! Ik herhaal MOET punten verliezen
Waarom?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doet NAC vandaag nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laat Ajax maar winnen / gelijk spelen.
Is dit een argument voor kunstgras?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Ajax haar eerste Eredivisie-nederlaag op kunstgras vanavond gaat lijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zijn de topscorers van Ajax?
Kishna en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zijn de topscorers van Ajax?
Kishna en...DominerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Zoveel waarheid in een postquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat;
Walgelijke club
Maaskant
Walgelijk team
Excelsior heeft geen kans meer gehadquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe was de tweede helft van Vitesse?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoveel waarheid in een post![]()
![]()
![]()
![]()
Maaskant![]()
![]()
Vitesse gaat verliezen in Den Haag over twee wekenquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plek 5 is in ieder geval zeker.
En al 11 duels op rij ongeslagen.
Ja, daar zitten ze bij Chelsea op te wachtenquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:22 schreef Joezi het volgende:
Misschien moet Vitesse gewoon Traore ruilen voor Achenteh en Van der Heijden
Jammer dat het veld er dan niet zo bij ligt als vorig jaar, dat was genieten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vitesse gaat verliezen in Den Haag over twee weken.
Dat kon gewoon echt nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat het veld er dan niet zo bij ligt als vorig jaar, dat was genieten.
Nee.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat kon gewoon echt niet, zelfde als tegen twente de wedstrijd daarvoor
Dat was een grove schandequote:Op zaterdag 11 april 2015 20:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat het veld er dan niet zo bij ligt als vorig jaar, dat was genieten.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat kon gewoon echt niet, zelfde als tegen twente de wedstrijd daarvoor
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Tegen Twente was de eerste wedstrijd op kunstgras. 3-2 met die geweldige gol van Mike van Duinen.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
De virtuele stand in het rechterrijtje
[ afbeelding ]
2-0quote:
Hoort er wel bij toch, net als NECquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:28 schreef Coco98 het volgende:
Zou leuk zijn als NAC in de eredivisie blijft.
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat een tweede puntenstraf zwaarder zou zijn dan de eerste, aangezien je wederom een overtreding bestraft. Zijn ze niet echter al op het punt dat 3e keer straffen = overwegen van licentie?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
Als Twente nog 3 punten aftrek krijgt, dan komen ze nog aardig dicht in de buurt van de nacompetitieplaatsen.
Van den Belt had al rekening gehouden met een tweede keer puntenaftrek. Dat was al bij de lijken uit de kast vorige maand. Volgens mij hangt nu veel af van het plan van aanpak.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat een tweede puntenstraf zwaarder zou zijn dan de eerste, aangezien je wederom een overtreding bestraft. Zijn ze niet echter al op het punt dat 3e keer straffen = overwegen van licentie?
Misschien doet Heracles zijn plicht tegen Ajax, maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hou er maar rekening mee dat nac het idd gaat redden. Heb mijn pijlen gericht op Excelsior de nacompetitie in.
Volgens mij krijgen ze nog een keer puntenaftrek als dat plan niet goed is en volgt er daarna discussie over afnemen van de licentie.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van den Belt had al rekening gehouden met een tweede keer puntenaftrek. Dat was al bij de lijken uit de kast vorige maand. Volgens mij hangt nu veel af van het plan van aanpak.
Volgens mij bij de derde keer overweging licentie.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze nog een keer puntenaftrek als dat plan niet goed is en volgt er daarna discussie over afnemen van de licentie.
Dat is dan als het plan van aanpak niet goed is.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij bij de derde keer overweging licentie.
Nou, eerlijk gezegd hoop ik dat Heracles ook lekker punten laat liggen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien doet Heracles zijn plicht tegen Ajax, maar dat zal wel niet.
en laat dan Heerenveen volgende week maar stunten in Eindhoven.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd hoop ik dat Heracles ook lekker punten laat liggen.
Oke speciaal voor jou hoop ik dat ookquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en laat dan Heerenveen volgende week maar stunten in Eindhoven.
Dat was meer onder Bosz, nu spelen ze gewoon slecht.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
Heracles speelt veel te aanvallend. Dit wordt 0-4 voor Ajax.
Ik heb het over de huidige opstelling. 7 aanvallend ingestelde spelers.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was meer onder Bosz, nu spelen ze gewoon slecht.
Dat is ook niet zo moeilijk als je het vergelijkt met 'boem boem boem boem'quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vitesse heeft veel betere muziek
Heracles heeft wel een leuke goaltunequote:Op zaterdag 11 april 2015 20:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk als je het vergelijkt met 'boem boem boem boem'
En dan ook van Excelsior verliezen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wel leuk zijn als PSV volgende week verliest om op Woudestein kampioen te worden.
Deden ze het eerst met hun darmen dan ?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Frank de Boer moet Ajax met het HART spelen.
Met hun verstand.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Deden ze het eerst met hun darmen dan ?
Met hun blinde darm lijkt me het meest realistisch.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Deden ze het eerst met hun darmen dan ?
Leuke grap van jou.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Met hun verstand.
Daarom ging het ook zo vaak mis.
Oefening baart kunstquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke grap van jou.
Die had ik niet kunnen bedenken.
Bij de snackbarquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb paprika-chips.
Tevens stel ik de vraag waar Kopsterk uithangt.
Al die grapjes over kopsterk vind ik dan weer minder geslaagd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Oefening baart kunst
[..]
Bij de snackbar
De club met de meeste uitgoalsquote:
Het is niet eens als grap bedoeldquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al die grapjes over kopsterk vind ik dan weer minder geslaagd.
GGMM en ik vinden dit geen leuk excuus.quote:
Het was geen excuus.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM en ik vinden dit geen leuk excuus.
Laat je de antisemitische leuzen wel achterwege vandaag?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben ook alle wedstrijden van Ajax van de partij
Gisteren ging het bij PSV slecht nadat ze een korte corner deden.quote:
Tweede poging ging die iets beter.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren ging het bij PSV slecht nadat ze een korte corner deden.
Ik zie een verband.
Tegen Feyenoord ook. Erg vermakelijk was dat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Weghorst maakt weer eens ruzie. Zwakzinnig figuur.
Past rpiam bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord ook. Erg vermakelijk was dat.
Dat is een speler waarmee hafcfan zich kan identificeren.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Weghorst maakt weer eens ruzie. Zwakzinnig figuur.
Een hele verstandige post ditquote:
Leuk spelertje voor Ajaxquote:
4e worden, hopen dat PEC de beker wint en dan lekker tegen Cambuur in de POquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:59 schreef remlof het volgende:
Arnhem wordt blij van deze goal van Heerenveen.
Caland en ik ook.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:00 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Ajax voor het eerst op doel gaat schieten
Matige vleugelspelers van Heerenveen zijn doorgaans meer iets voor PSV.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden kijk je tegelijk?
waar is fok?quote:
twitter:AZAlkmaar twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 21:02:5060. Henriksen en Jóhannsson gaan samen op het sc Heerenveen-doel af...en raken de bal kwijt... #heeaz 2-2 reageer retweet
doe maar ruigquote:
Omdat hij alle kampioenschappen heeft meegemaakt, volgens j0rdiiii.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:04 schreef Merkie het volgende:
Vraag me toch de gedachte af achter het aanvoerder maken van je slechtste speler.
Vanaf de bank ja.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij alle kampioenschappen heeft meegemaakt, volgens j0rdiiii.
Pedroso zit nu te genietenquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij alle kampioenschappen heeft meegemaakt, volgens j0rdiiii.
De rest van de ploeg wil hem niet vindenquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij wordt ook niet echt gezocht.
Mertens?quote:
Dat had slechter gekundquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We schrijven 22:45 in de wedstrijd.
Roelvink?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |