SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet met dit soort wedstrijden neequote:Op zaterdag 11 april 2015 18:57 schreef Cavaliers het volgende:
Vorig seizoen vulden we liefst 381 livetopics. Ik vermoed dat we dat dit jaar niet gaan redden.
En dat terwijl we de meeste wedstrijdtopics voor de toppers hebben achtergelaten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:57 schreef Cavaliers het volgende:
Vorig seizoen vulden we liefst 381 livetopics. Ik vermoed dat we dat dit jaar niet gaan redden.
St. Justequote:Op zaterdag 11 april 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
HEERENVEEN: Nordfeldt, Marzo, St. Juste, Van Aken, Van Anholt, De Roon, Van den Berg, Thern, Slagveer, Uth, Larsson
AZ: Esteban, Johansson, Gouweleeuw, Luckassen, Poulsen, Henriksen, Ortíz, Gudelj, Berghuis, Jóhannsson, Dos Santos
Komt dat zien, 19:45. Dit wordt een mooie wedstrijd.
Ik probeer me in te houdenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sked en ik zijn zeer teleurgesteld
Dat is euh... knap..quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FCUpdate:
Doelpunt: T. van Weert
assist: T. van Weert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |