Dat klopt wel. Nu ik weet dat ik een meisje in mijn buik heb maakt het een stuk concreter en idd tastbaarder. Ook het zien van het maagje en het blaasje en het horen van het hartje helpt daarbij.quote:Op zondag 12 april 2015 21:04 schreef Limone het volgende:
[..]
Duimen! Dan kan je dat ook weer van je lijstje strepen.![]()
Fijn dat jullie een goede echo hebben gehad, Joycie! Het weten van het geslacht maakte voor mij de zwangerschap een stuk tastbaarder, veel plezier daarmee!
LOL pinq!![]()
Succes morgen Cassandra. Hoe laat mag je morgen? Je krijgt vast wat meer vertrouwen als je je baby voelt..
Speaking of which.. ik ben bijna bijna bijna zeker dat ik de baby voel.Het zijn in elk geval niet mijn darmen, dus het is vast baby gerelateerd.
Komt vast! Ik heb vier echo's gehad in de eerste weken en vond het elke keer verschrikkelijk om te gaan, maar na een week of 18 was het bij mij wel over met de grote zorgen. En 12 tot 18 ging ook al beter. Moet wel zeggen dat we tot 22 weken iedere twee weken controle hebben gehad, om de vier weken normaal en tussendoor even hartje luisteren. Stonden we na 3 minuten weer buiten, maar het hielp mij wel.quote:Op zondag 12 april 2015 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Goed bezig pinquit :p ik heb al het hele weekend niets gedaan. Man had verplicht rust en ik heb fijn meegedaan.
Morgen twaalf weken echo, waarom ben ik steeds bang voor een slechte echohopelijk komt t vertrouwen wat later in de zwangerschap
Hahahaa ernstig herkenbaar!quote:Op zondag 12 april 2015 20:34 schreef pinquit het volgende:
Hoii, ik heb vandaag de muren van de badkamer gestofzuigd.lolwhut
Eigenlijk geen van beidenquote:Op zondag 12 april 2015 21:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Cassandra, probeer je niet te druk te maken. Jullie hebben samen nu een mooi hartje gehoord. En morgen weer even jullie mooie beeb bekijken! Is dit je eigenlijke termijnecho? Of gaan jullie voor de combinatietest?
Komt vast goed morgen!
Ah dat verklaartquote:Op maandag 13 april 2015 06:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Eigenlijk geen van beidenMet 9,6 echo gehad, was goed genoeg om te bepalen wat de termijn was, maar ze zei, we doen gewoon alsof we t niet kunnen bepalen, kom je 13 april weer, wel te laat maar ach, dan zie je je kindje nog een keer.
Combinatietest doen we niet.
Voelt als een mijlpaal of niet Sara, positiebroek kopen! En je jinxt helemaal niets, je krijgt gewoon een goede uitslag
IMA wel fijn dat het herkenbaar is. Normaal gaat mijn man ook altijd mee naar echo's, maar nu kon t niet. De echo was extra aangeboden door mijn VK, zij doen alleen echo's op maandag. 6 april was pasen, 13 april was vandaag en 20 april was te laat om te verantwoorden als termijn echo voor de verzekering. Enige plekje was midden op de dag (12.30) en mijn man heeft een uur reistijd enkele reis. Dan zou hij bijna de hele dag vrij moeten nemen, voor een echo van 5 a 10 minuten.
We hebben 3 april een pretecho laten doen waar hij bij was, en de 18e hebben we geslachtsbepaling, daar gaat hij wel mee
schijnt vanaf 3 cm vast te stellen te zijn, uk was groot genoeg, vandaarquote:Op maandag 13 april 2015 07:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ah dat verklaartFijn hoor zo'n extra echo. Jij hebt wel een hele vroegen geslachtsbepaling of niet dan. Leuk hoor! Ben benieuwd!!
Mijn vriend heeft de komende 2 afspraken nog wel vrij (genomen). Na de 20 weken-echo stoppen we daarmee want mijn vriend moet als hij pech heeft 2 dagen vrij pakken. Ik leg deze keuze echt bij heb, ik kan me voorstellen dat hij nu nog mee wilt namelijk.
Hier zo maar eens de dokter bellen, denk dat ik de eerste schimmelinfectie binnen heb deze zwangerschap....
Ahhh spannend hoor. Weet dat het idd heel vroeg kan, maar zo vroeg. Ik dacht met 14 weken. Ben benieuwd of het voorgevoel van je vriend klopt. Hier was dat wel het gevalquote:Op maandag 13 april 2015 08:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
schijnt vanaf 3 cm vast te stellen te zijn, uk was groot genoeg, vandaar
De controles zijn in de avond, dan kan hij mee, 20 weken echo ga ik in de ochtend plannen als eerste, dan kan hij daarna door naar het werk. Nu is echt een uitzondering.
Bah, schimmelinfectie, hopelijk is t snel weg en blijft t weg!
Spannend Nikooos! Het duurt niet lang meer!quote:Op maandag 13 april 2015 08:56 schreef Nikooos het volgende:
Zijn we weer. Alles nog steeds rustig.
Ik word wel ontzettend nieuwsgierig naar onze Shaniqua.
Maar ongeduldigheid zit ook gewoon in m'n aard. Zal je zien dat ze de 42 weken gewoon rustig uit gaat zitten
Mijn kraam heeft pech vermoed ik, met klossen ga ik echt mijn bed niet in en uitkomenquote:Op maandag 13 april 2015 08:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
Klossen: Hadden we destijds net opgehaald, maar hebben er nooit onder gezeten.
Bereid je maar voor.. Ik heb het heel het weekend mogen aan horen, niet alleen van vriend gelukkig.quote:Op maandag 13 april 2015 08:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik lees echt half![]()
Er zijn er twee of drie die het vanaf dertien weken doen, geloof dat deze op 99,5% goed zat met dertien weken, we hebben de twee weken extra nodig voor het verzinnen van een jongensnaam want er vallen er echt een boel af
Ik vertelde van jouw vriend zijn voorgevoel waarop mijn man zei, mannen hebben altijd gelijk![]()
Spannend stoel!
Wat fijn Pessie dat M in principe naar huis mag. Hopelijk krijg jij ook zulk mooi nieuws en kunnen jullie lekker saampjes naar huis!quote:Op maandag 13 april 2015 09:04 schreef pessie het volgende:
[..]
Mijn kraam heeft pech vermoed ik, met klossen ga ik echt mijn bed niet in en uitkomen
M. Is ontslagen van de zorg van de kinderarts! Nu afwachten wat ze van mij vinden. Wellicht vandaag dus al naar huis!
Ni koos ik kan goed begrijpen dat jullie wel erg nieuwsgierig worden. nog een paar weken.
Ja, zijn nu zoveel dingen waarvan je niet weet hoe het loopt. De bevalling, de eerste nachten, hoe ze eruit ziet.. Alles eigenlijk. Zooooooo nieuwsgierigquote:Op maandag 13 april 2015 09:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Spannend Nikooos! Het duurt niet lang meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |