abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151627591
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:04 schreef Limone het volgende:

[..]

Duimen! Dan kan je dat ook weer van je lijstje strepen. *O*

Fijn dat jullie een goede echo hebben gehad, Joycie! Het weten van het geslacht maakte voor mij de zwangerschap een stuk tastbaarder, veel plezier daarmee! ;)

LOL pinq! :D

Succes morgen Cassandra. Hoe laat mag je morgen? Je krijgt vast wat meer vertrouwen als je je baby voelt..

Speaking of which.. ik ben bijna bijna bijna zeker dat ik de baby voel. O+ Het zijn in elk geval niet mijn darmen, dus het is vast baby gerelateerd. :7
Dat klopt wel. Nu ik weet dat ik een meisje in mijn buik heb maakt het een stuk concreter en idd tastbaarder. Ook het zien van het maagje en het blaasje en het horen van het hartje helpt daarbij.

En wat leuk dat je de baby hoogstwaarschijnlijk voelt!
Ben je nog steeds zo aan het taarten bakken of is dat spontaan opgehouden na de goede uitslag?

Ik begin soms ook te twijfelen of bepaalde gevoelige scheutjes in mijn buik (ik wil het geen pijnscheutjes noemen, wat het doen absoluut geen pijn maar kan het niet anders verwoorden als scheutjes haha) niet toch een bewegende baby is.. Op een gegeven moment zal het vast duidelijker worden of het wel of niet de baby is. Toch?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151627716
Cassandra, probeer je niet te druk te maken. Jullie hebben samen nu een mooi hartje gehoord. En morgen weer even jullie mooie beeb bekijken! Is dit je eigenlijke termijnecho? Of gaan jullie voor de combinatietest?

Komt vast goed morgen!
pi_151629575
Jagar, wat fijn dat je een mooi kandidaatappartementje hebt gevonden na zo'n vermoeiende dag!

pinquit, uitslovert dat je d'r rond zuigt! :P Good busy! (Ik zit zelf met smart te wachten op die fameuze Aanvallen Van Vlijt en Keurigheid, maar vooralsnog wint de bank steeds.... :@)

Cassandra, ik kan zeggen: "maak je geen zorgen, alles komt goed meid" maar uit mijn vingers slaat dat natuurlijk helemaal nergens op :') Maar ik zeg het lekker toch, mhuahaha! Morgen loop je lekker naar buiten, met goed nieuws EN een mooie nieuwe foto van je kleintje in tha pocket! ^O^

Limone, wat leuk dat je dat nu al voelt zeg! O+

En ik heb vandaag mijn allerallereerste zwangerschapsbroek gekocht. Want nog maar 1 mooie in mijn maat. Dus dat Moest.
Merk dat ik afgelopen week "ineens" een bolletje in mijn buik heb. Ook al best hoog eigenlijk, helemaal niet "net boven mijn schaambeen", zoals je vaak leest. Meer tussen mijn schaambeen en navel in. En nu denk ik de hele dag dat ik moet plassen omdat mijn buik zo strak tegen mijn riem aanzit, en denk ik als ik langs de spiegel loop steeds: "sjeuzus, wat een hamburgerkwabbelpens!" :D

En ik had mezelf voorgenomen dat ik nog niet bij de babykleding mocht kijken tot de uitslag van de nipttest. Maar dat heb ik lekker stiekem toch gedaan. Nog niks gekocht though. O-) (en nu maar hopen dat ik de boel nu niet gejinxt heb...)
pi_151630514
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Goed bezig pinquit :p ik heb al het hele weekend niets gedaan. Man had verplicht rust en ik heb fijn meegedaan.

Morgen twaalf weken echo, waarom ben ik steeds bang voor een slechte echo :') hopelijk komt t vertrouwen wat later in de zwangerschap
Komt vast! Ik heb vier echo's gehad in de eerste weken en vond het elke keer verschrikkelijk om te gaan, maar na een week of 18 was het bij mij wel over met de grote zorgen. En 12 tot 18 ging ook al beter. Moet wel zeggen dat we tot 22 weken iedere twee weken controle hebben gehad, om de vier weken normaal en tussendoor even hartje luisteren. Stonden we na 3 minuten weer buiten, maar het hielp mij wel.

maar ik was absoluut-never-nooit-niet zonder m'n vriend naar die echo's gegaan :@
pi_151635311
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:34 schreef pinquit het volgende:
Hoii, ik heb vandaag de muren van de badkamer gestofzuigd.

:') lolwhut
Hahahaa ernstig herkenbaar!
pi_151635338
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Cassandra, probeer je niet te druk te maken. Jullie hebben samen nu een mooi hartje gehoord. En morgen weer even jullie mooie beeb bekijken! Is dit je eigenlijke termijnecho? Of gaan jullie voor de combinatietest?

Komt vast goed morgen!
Eigenlijk geen van beiden :+ Met 9,6 echo gehad, was goed genoeg om te bepalen wat de termijn was, maar ze zei, we doen gewoon alsof we t niet kunnen bepalen, kom je 13 april weer, wel te laat maar ach, dan zie je je kindje nog een keer.
Combinatietest doen we niet.

Voelt als een mijlpaal of niet Sara, positiebroek kopen! En je jinxt helemaal niets, je krijgt gewoon een goede uitslag O+

IMA wel fijn dat het herkenbaar is. Normaal gaat mijn man ook altijd mee naar echo's, maar nu kon t niet. De echo was extra aangeboden door mijn VK, zij doen alleen echo's op maandag. 6 april was pasen, 13 april was vandaag en 20 april was te laat om te verantwoorden als termijn echo voor de verzekering. Enige plekje was midden op de dag (12.30) en mijn man heeft een uur reistijd enkele reis. Dan zou hij bijna de hele dag vrij moeten nemen, voor een echo van 5 a 10 minuten.
We hebben 3 april een pretecho laten doen waar hij bij was, en de 18e hebben we geslachtsbepaling, daar gaat hij wel mee O+
pi_151635433
Spannend Cassandra! Komt vast goed! :)

Weten jullie nog dat die 3 weken vooruit geduwd moesten worden? Morgen nog maar een week tot de echo! Wat vliegt de tijd zeg. :o
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151635502
Het eerste trimester vond ik best traag gaan, maar daarna is de tijd gevlogen!!

Ben benieuwd hoe ik komende weken ga ervaren... Van mij mogen ze omvliegen, ben wel toe aan het ontmoeten van onze kleine Frits O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_151635703
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 06:43 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Eigenlijk geen van beiden :+ Met 9,6 echo gehad, was goed genoeg om te bepalen wat de termijn was, maar ze zei, we doen gewoon alsof we t niet kunnen bepalen, kom je 13 april weer, wel te laat maar ach, dan zie je je kindje nog een keer.
Combinatietest doen we niet.

Voelt als een mijlpaal of niet Sara, positiebroek kopen! En je jinxt helemaal niets, je krijgt gewoon een goede uitslag O+

IMA wel fijn dat het herkenbaar is. Normaal gaat mijn man ook altijd mee naar echo's, maar nu kon t niet. De echo was extra aangeboden door mijn VK, zij doen alleen echo's op maandag. 6 april was pasen, 13 april was vandaag en 20 april was te laat om te verantwoorden als termijn echo voor de verzekering. Enige plekje was midden op de dag (12.30) en mijn man heeft een uur reistijd enkele reis. Dan zou hij bijna de hele dag vrij moeten nemen, voor een echo van 5 a 10 minuten.
We hebben 3 april een pretecho laten doen waar hij bij was, en de 18e hebben we geslachtsbepaling, daar gaat hij wel mee O+
Ah dat verklaart ;) Fijn hoor zo'n extra echo. Jij hebt wel een hele vroegen geslachtsbepaling of niet dan. Leuk hoor! Ben benieuwd!!

Mijn vriend heeft de komende 2 afspraken nog wel vrij (genomen). Na de 20 weken-echo stoppen we daarmee want mijn vriend moet als hij pech heeft 2 dagen vrij pakken. Ik leg deze keuze echt bij heb, ik kan me voorstellen dat hij nu nog mee wilt namelijk.

Hier zo maar eens de dokter bellen, denk dat ik de eerste schimmelinfectie binnen heb deze zwangerschap....
pi_151635947
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 07:59 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ah dat verklaart ;) Fijn hoor zo'n extra echo. Jij hebt wel een hele vroegen geslachtsbepaling of niet dan. Leuk hoor! Ben benieuwd!!

Mijn vriend heeft de komende 2 afspraken nog wel vrij (genomen). Na de 20 weken-echo stoppen we daarmee want mijn vriend moet als hij pech heeft 2 dagen vrij pakken. Ik leg deze keuze echt bij heb, ik kan me voorstellen dat hij nu nog mee wilt namelijk.

Hier zo maar eens de dokter bellen, denk dat ik de eerste schimmelinfectie binnen heb deze zwangerschap....
schijnt vanaf 3 cm vast te stellen te zijn, uk was groot genoeg, vandaar :)
De controles zijn in de avond, dan kan hij mee, 20 weken echo ga ik in de ochtend plannen als eerste, dan kan hij daarna door naar het werk. Nu is echt een uitzondering.

Bah, schimmelinfectie, hopelijk is t snel weg en blijft t weg!
pi_151635993
Vandaag 18 weken en vanavond geslachtsbepaling! :)
pi_151636111
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 08:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

schijnt vanaf 3 cm vast te stellen te zijn, uk was groot genoeg, vandaar :)
De controles zijn in de avond, dan kan hij mee, 20 weken echo ga ik in de ochtend plannen als eerste, dan kan hij daarna door naar het werk. Nu is echt een uitzondering.

Bah, schimmelinfectie, hopelijk is t snel weg en blijft t weg!
Ahhh spannend hoor. Weet dat het idd heel vroeg kan, maar zo vroeg. Ik dacht met 14 weken. Ben benieuwd of het voorgevoel van je vriend klopt. Hier was dat wel het geval :P

Gestreeptestoel, jullie ook al spieken voor het geslacht. Heb je een voorgevoel?
pi_151636164
Ik lees echt half :')
Er zijn er twee of drie die het vanaf dertien weken doen, geloof dat deze op 99,5% goed zat met dertien weken, we hebben de twee weken extra nodig voor het verzinnen van een jongensnaam want er vallen er echt een boel af :')

Ik vertelde van jouw vriend zijn voorgevoel waarop mijn man zei, mannen hebben altijd gelijk 8-)

Spannend stoel!
pi_151636218
Cassandra, succes vandaag bij de echo! Weer lekker spieken!

Voorgevoel: Ik riep steeds heel vastberaden, dit is n meisje.. Maar nu twijfel ik. We houden t wel geheim.

Klossen: Hadden we destijds net opgehaald, maar hebben er nooit onder gezeten.
  maandag 13 april 2015 @ 08:56:59 #115
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151636343
Zijn we weer. Alles nog steeds rustig.

Ik word wel ontzettend nieuwsgierig naar onze Shaniqua. O+
Maar ongeduldigheid zit ook gewoon in m'n aard. Zal je zien dat ze de 42 weken gewoon rustig uit gaat zitten :P
pi_151636428
quote:
99s.gif Op maandag 13 april 2015 08:56 schreef Nikooos het volgende:
Zijn we weer. Alles nog steeds rustig.

Ik word wel ontzettend nieuwsgierig naar onze Shaniqua. O+
Maar ongeduldigheid zit ook gewoon in m'n aard. Zal je zien dat ze de 42 weken gewoon rustig uit gaat zitten :P
Spannend Nikooos! Het duurt niet lang meer! :)
  maandag 13 april 2015 @ 09:04:48 #117
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151636460
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 08:48 schreef gestreeptestoel het volgende:

Klossen: Hadden we destijds net opgehaald, maar hebben er nooit onder gezeten.
Mijn kraam heeft pech vermoed ik, met klossen ga ik echt mijn bed niet in en uitkomen :P

M. Is ontslagen van de zorg van de kinderarts! Nu afwachten wat ze van mij vinden. Wellicht vandaag dus al naar huis!

Ni koos ik kan goed begrijpen dat jullie wel erg nieuwsgierig worden. nog een paar weken.
pi_151636511
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 08:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik lees echt half :')
Er zijn er twee of drie die het vanaf dertien weken doen, geloof dat deze op 99,5% goed zat met dertien weken, we hebben de twee weken extra nodig voor het verzinnen van een jongensnaam want er vallen er echt een boel af :')

Ik vertelde van jouw vriend zijn voorgevoel waarop mijn man zei, mannen hebben altijd gelijk 8-)

Spannend stoel!
Bereid je maar voor.. Ik heb het heel het weekend mogen aan horen, niet alleen van vriend gelukkig.

Stoel, spannend hoor, zeker nu de twijfel toe slaat. Haha ben benieuwd over 22 weken ;)

Wel weer heel dubbel hier.. aanstaande woensdag crematie van een collega van vriend (kennen we ook prive). Is alweer de 2e crematie /begrafenis in de afgelopen 1,5 maand. En net voor onze positieve test het overlijden van de oom van mijn vriend... Nu ik zwanger ben, voelt dag heel gek. Leven en dood, zo dicht bij elkaar.
pi_151636530
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 09:04 schreef pessie het volgende:

[..]

Mijn kraam heeft pech vermoed ik, met klossen ga ik echt mijn bed niet in en uitkomen :P

M. Is ontslagen van de zorg van de kinderarts! Nu afwachten wat ze van mij vinden. Wellicht vandaag dus al naar huis!

Ni koos ik kan goed begrijpen dat jullie wel erg nieuwsgierig worden. nog een paar weken.
Wat fijn Pessie dat M in principe naar huis mag. Hopelijk krijg jij ook zulk mooi nieuws en kunnen jullie lekker saampjes naar huis!
pi_151636591
Joycie, wat klinkt 22 weken kort zeg! :o

Gek he leven en dood zo dicht bij elkaar.
Tijdens vorige zwangerschap 2 maal. Heel apart.
pi_151636615
Een meisje voor Joyce! *O*

Cassandra, veel succes vandaag. En ik wist niet dat dat zo

Gestreeptestoel, veel plezier vanavond! :)

Nikoos, je hebt al meer dan 37 weken geduld, die maximaal 5 weken kunnen er nog wel bij. Al snap ik je nieuwsgierigheid.

Pessie, wat een goed nieuws! *O*

Hier alles z'n gangetje. Vandaag naar huis na een weekend bij m'n ouders. Thuis tref ik een nieuwe trap, een nieuw toilet en een verbouwde woonkamer aan. Ben benieuwd. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151636687
Pessie, wat fijn dat M zo goed gaat! *O*
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_151636779
Pessie dat zou geweldig zijn als jullie naar huis zouden mogen! Wat fijn dat M het zo goed doet! Hoe drinkt hij nu, via fingerfeeding met een spuitje of zo? Dat deden we toen zo bij mijn zoon, herinner ik me nu opeens.

Verder las ik over echo's en geslachtsbepaling en Nikoos die uitkijkt naar zijn dochter O+
Ik wil het geslacht deze keer niet weten denk ik. Misschien dat ik vraag of de echoscopiste het op een kaartje zit, dat we later evt kunnen lezen. We zijn ook helemaal nog niet bezig met namen en zo. Zo'n tweede zwangerschap is een stuk 'normaler', jammer wel!

En limone voelt de baby! Leuk O+ O+ O+ Ik voelde m nu ook met 14 weken of zo al, je weet idd wat je moet voelen.
  maandag 13 april 2015 @ 09:25:57 #124
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151636805
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 09:02 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Spannend Nikooos! Het duurt niet lang meer! :)
Ja, zijn nu zoveel dingen waarvan je niet weet hoe het loopt. De bevalling, de eerste nachten, hoe ze eruit ziet.. Alles eigenlijk. Zooooooo nieuwsgierig :P

En leven en dood ligt zo dicht bij elkaar inderdaad. Kan me nog goed herinneren dat ik tijdens een vergadering van een vereniging liet weten dat we zwanger waren en dat 2 weken later een van de jongens waar ik goed contact mee had overleed. Dan ga je opeens heel anders nadenken over dat soort dingen.

Pessie misschien naar huis! Zou mooi zijn!! *O*

Krisvc, gaat ook best lukken hoor. Vrouw en ik genieten van deze laatste weken echt optimaal. :)
pi_151636879
Pessie naar huis, wat zou dat fijn zijn!

En een ongeduldige Nikooos...dat snap ik! Ik moet nog 20 weken wachten, maar ben ook hartstikke nieuwsgierig!

Hier nog een weekje wachten tot de 20 weken echo. Ik vind dat echt spannend, want we hebben de beeb sinds 9 weken niet meer gezien. Maar goed, een week is te overzien natuurlijk...
pi_151637003
Herkenbaar gevoel bij een tweede zwangerschap Mineola. Dat heb ik ook wel. Nog wel althans, misschien straks als alles goed blijft gaan en als ik de baby kan voelen dat ik dan probeer dubbel extra te genieten. Het is wel echt de laatste keer.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151637053
quote:
99s.gif Op maandag 13 april 2015 09:25 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Ja, zijn nu zoveel dingen waarvan je niet weet hoe het loopt. De bevalling, de eerste nachten, hoe ze eruit ziet.. Alles eigenlijk. Zooooooo nieuwsgierig :P

En leven en dood ligt zo dicht bij elkaar inderdaad. Kan me nog goed herinneren dat ik tijdens een vergadering van een vereniging liet weten dat we zwanger waren en dat 2 weken later een van de jongens waar ik goed contact mee had overleed. Dan ga je opeens heel anders nadenken over dat soort dingen.

Pessie misschien naar huis! Zou mooi zijn!! *O*

Krisvc, gaat ook best lukken hoor. Vrouw en ik genieten van deze laatste weken echt optimaal. :)
Ik kan me voorstellen hoe dichterbij de UD komt hoe nieuwsgieriger je wordt!
En dan eindelijk mogen wij jou de goudenbabyglittersticker gaan geven.

Maar voor nu moet je nog even hier blijven hoor, die manneninput van jou is echt kostbaar!

Hoe verdrietig de dood ook is, het is heel mooi dat er ook weer nieuw leven ontstaat en door dit soort dingen ben je je daar nog eens extra bewust van..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 april 2015 @ 10:01:24 #128
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151637612
Ik blijf graag nog even hangen hoor. Reageer niet overal op, want best druk deze dagen op het werk en ook thuis om aan de nesteldrang van vrouw te voldoen :+ Maar ik vind het hier reuzegezellig ;)

Ik denk ook niet dat je helemaal niet stil moet staan bij dit soort gebeurtenissen. Zeker niet als het zo dichtbij staat. Natuurlijk moet je er niet in blijven hangen en het is een klotemoment, maar met een moment van bewustwording of net even een keer extra je vader een dikke knuffel geven is volgens mij helemaal niets mis.

Ik blijf het bijvoorbeeld fantastisch vinden hoeveel er tegenwoordig medisch mogelijk is. :Y
pi_151637628
Ik ben vandaag alleen maar verdrietig. Ik ging slapen met een huilbui, werd wakker met een huilbui en ik heb nog steeds alleen maar zin om te huilen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151637638
Meld ;)

Ik merk dat ik het wachten eigenlijk nog niet eens zo erg vind, maar vind het vervelender dat je gewoon niet weet wanneer het begint. Als ik zou weten dat ik bijv. de 41 weken vol moet maken, zou ik me daar best bij neer kunnen leggen (ook omdat ik me nog prima voel en er nog volop van geniet). Maar nu kan het gewoon alle kanten op :X

Gisteren op een verjaardag 100x gehoord "Oh 37 weken, dan kan het nu elk moment komen hè?"
Ja, dat kan, of het duurt nog 5 weken :')
pi_151637808
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 10:01 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben vandaag alleen maar verdrietig. Ik ging slapen met een huilbui, werd wakker met een huilbui en ik heb nog steeds alleen maar zin om te huilen.

SPOILER
Lieve Sillie, wat naar dat je zo verdrietig bent. :*

Over je spoiler kan ik niet veel zeggen omdat ik me daar moeilijk in kan verplaatsen.
Ik ken nu alleen de andere kant. Met flink overgewicht starten en niets bijkomen maar wel grotere borsten en een buikje.
Probeer je te beseffen dat het gewicht dat er nu bijkomt (al lees ik nergens iets over kilo's die er bij zitten maar je snapt me) door de baby komt. Je borsten worden groter door je zwangerschap. Je krijgt een babybuikje, want echt, er groeit een baby in jou. En als het goed is, echt waar, wordt de vermoeidheid straks ook minder en krijg je meer energie en misschien vind je het dan wel heerlijk om weer te sporten.

Die hormonen maken het er ook gewoon niet makkelijker op he! -O-
pi_151637837
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:19 schreef Cassandra87 het volgende:

Limone tweede voel je toch ook sneller omdat je weet waar je op moet letten? Zo bijzonder O+
De eerste voelde ik met 16 weken, maar nu weet ik inderdaad wat ik moet voelen. Het voelt heel vertrouwd. O+

quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 21:53 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat klopt wel. Nu ik weet dat ik een meisje in mijn buik heb maakt het een stuk concreter en idd tastbaarder. Ook het zien van het maagje en het blaasje en het horen van het hartje helpt daarbij.

En wat leuk dat je de baby hoogstwaarschijnlijk voelt!
Ben je nog steeds zo aan het taarten bakken of is dat spontaan opgehouden na de goede uitslag?

Ik begin soms ook te twijfelen of bepaalde gevoelige scheutjes in mijn buik (ik wil het geen pijnscheutjes noemen, wat het doen absoluut geen pijn maar kan het niet anders verwoorden als scheutjes haha) niet toch een bewegende baby is.. Op een gegeven moment zal het vast duidelijker worden of het wel of niet de baby is. Toch?
Het bakken beperk ik nu weer tot het weekend. ;) Dit weekend nog een cake laten mislukken.. :D

Op een gegeven moment weet je het inderdaad heel zeker! Duurt vast niet lang meer!

Saar, je hoeft niet zo lang meer tot de uitslag he? Ik duim!

Ow Pessie! Wat heerlijk dat M. het zo goed doet! *O*

Ik vind de tweede zwangerschap een stuk sneller gaan, maar ook minder onzeker. (die nipt daargelaten natuurlijk.. :') ) . Ik ben morgen al weer 15 weken! Tjee!
pi_151637951
quote:
99s.gif Op maandag 13 april 2015 10:01 schreef Nikooos het volgende:
Ik blijf graag nog even hangen hoor. Reageer niet overal op, want best druk deze dagen op het werk en ook thuis om aan de nesteldrang van vrouw te voldoen :+ Maar ik vind het hier reuzegezellig ;)

Ik denk ook niet dat je helemaal niet stil moet staan bij dit soort gebeurtenissen. Zeker niet als het zo dichtbij staat. Natuurlijk moet je er niet in blijven hangen en het is een klotemoment, maar met een moment van bewustwording of net even een keer extra je vader een dikke knuffel geven is volgens mij helemaal niets mis.

Ik blijf het bijvoorbeeld fantastisch vinden hoeveel er tegenwoordig medisch mogelijk is. :Y
Bij de baby's is het ook best gezellig hoor :P

Pessie wat een fijn nieuws, hopenlijk voor jou ook en dan lekker naar huis.
S. 2014
J. 2016
pi_151637962
Sillie, heel herkenbaar. Ik ben vorig jaar 45 kilo afgevallen, waarvan er inmiddels sinds zwangerschap al weer 18 aanzitten en ik moet nog 12 (met een beetje ongeluk 14) weken. Ik weet dat het erbij hoort, rationeel. Maar het voelt als falen. Wel vind ik dat het beter word, nu ik echt een buik heb en trapjes krijg. Ik heb nog geen andere oplossing gevonden dan mezelf toe blijven spreken. Het hoort erbij - echt. Lief zijn voor jezelf.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151638037
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 09:04 schreef pessie het volgende:

[..]

Dat zou fijn zijn als jullie samen mogen gaan

[ Bericht 0% gewijzigd door gestreeptestoel op 13-04-2015 11:26:23 ]
pi_151638087
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 10:17 schreef Krisvc het volgende:
Sillie, heel herkenbaar. Ik ben vorig jaar 45 kilo afgevallen, waarvan er inmiddels sinds zwangerschap al weer 18 aanzitten en ik moet nog 12 (met een beetje ongeluk 14) weken. Ik weet dat het erbij hoort, rationeel. Maar het voelt als falen.
Ik was ook 45 kilo afgevallen en ben sinds de zwangerschap aangekomen. Het is best lastig inderdaad, het faalgevoel is herkenbaar.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  maandag 13 april 2015 @ 10:28:11 #137
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151638206
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 10:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Bij de baby's is het ook best gezellig hoor :P

Pessie wat een fijn nieuws, hopenlijk voor jou ook en dan lekker naar huis.
Haha, geloof ik ook best hoor. Maar omschakelen en afscheid nemen is altijd moeilijk ;)
pi_151638347
Pessie en Happy. Gefeliciteerd met jullie baby's O+ *O*
pi_151638481
Ik ben tijdens de zwangerschap euim 20 kilo aangekomen, maar ik ben er al 12 kwijt met niksdoen. (4 weken gemeten). Ik mag nog niet zo heel veel. De rest gaat er ook wel weer af als ik weer meer mag. Dus wees gerust, ze gaan er ook weer af. :*
pi_151638655
Als ik in dit tempo blijf aankomen (zit nu op +5) zal dat afvallen wel een kwestie van bevallen zijn :D
pi_151638708
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:53 schreef _happy_ het volgende:
Mijn laatste berichtje hier: gisteren is onze dochter geboren!
Het begon goed thuis, vliezen gebroken en 20 uur later mocht ik gaan persen. Alleen daar had ze geen zin in... Toch naar het ziekenhuis en uiteindelijk met de pomp gehaald. Morgenvroeg gaan we weer lekker naar huis :)
Gefeliciteerd!
Schudden voor gebruik
pi_151639144
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 10:01 schreef silliegirl het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_151639315
Kut. Bloeddruk was 120/95. Bloed laten prikken, overmorgen groeiecho en weer een bloeddrukmeting. Ik probeer heel erg mijn ratio te laten spreken nu, maar sodeju wat voelt dit eng herkenbaar allemaal ;(
  maandag 13 april 2015 @ 11:11:58 #144
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151639331
Cassandra, succes met de echo vandaag!

Pessie, oh wat fijn dat jullie misschien al naar huis mogen O+

Ik had net deel 2 van de SEO en de (gevulde) blaas kwam gelijk in beeld, en daarna de piemel ook :P Helemaal goedgekeurd dus! En dan nu zie ik de baby pas weer als hij geboren is denk ik :D

Alle dames die moeite hebben met het aankomen :* Ik kan er niet echt over meepraten, want ik ben met 19+6 nog helemaal niet aangekomen. Vind ik ook wel raar. Volgens mij worden mijn benen wat dunner zelfs (en die hoeven echt niet nóg dunner :') ) Nou ja, ik ga er maar vanuit dat het aankomen nog wel komt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151639333
Oh, happy ook nog gefeliciteerd!

En pessiebaby mogelijk naar huis *O*
pi_151639343
Ohhh sillie : ( ik snap dat dat een rotgevoel geeft. Probeer toch in je hoofd te houden dat jouw lijf er alles aan doet om een zo geschikt mogelijk huisje voor jouw kindje te maken (zonder daarin voorbij te gaan aan je gevoel, natuurlijk) :*

Man en ik gaan hier langzaamaan de 'controversiele' onderwerpen aan samen: wegwerpluiers, babydoekjes, wipstoeltjes, babyvoeding en vooral inentingen komen steeds vaker ter sprake, dat laatste natuurlijk ook door alle heisa in Amerika. Nog best lastig allemaal he...
pi_151639447
L-E, wat vervelend van de bloeddruk.. Hopelijk is hij overmorgen gewoon weer netjes. Maar snap zeker als je er al een geschiedenis mee hebt het moeilijk is om er rustig onder te blijven. :*
pi_151639585
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 11:11 schreef L-E het volgende:
Kut. Bloeddruk was 120/95. Bloed laten prikken, overmorgen groeiecho en weer een bloeddrukmeting. Ik probeer heel erg mijn ratio te laten spreken nu, maar sodeju wat voelt dit eng herkenbaar allemaal ;(
:*
  maandag 13 april 2015 @ 11:28:32 #149
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151639739
L-E, dat is schrikken -O- :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151639764
quote:
11s.gif Op maandag 13 april 2015 11:11 schreef MissBliss het volgende:
Cassandra, succes met de echo vandaag!

Pessie, oh wat fijn dat jullie misschien al naar huis mogen O+

Ik had net deel 2 van de SEO en de (gevulde) blaas kwam gelijk in beeld, en daarna de piemel ook :P Helemaal goedgekeurd dus! En dan nu zie ik de baby pas weer als hij geboren is denk ik :D

Alle dames die moeite hebben met het aankomen :* Ik kan er niet echt over meepraten, want ik ben met 19+6 nog helemaal niet aangekomen. Vind ik ook wel raar. Volgens mij worden mijn benen wat dunner zelfs (en die hoeven echt niet nóg dunner :') ) Nou ja, ik ga er maar vanuit dat het aankomen nog wel komt.
Een jongetje! O+ Of wisten jullie dat al? Jongetjes zijn de bom, serieus O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')