Zitten over het algemeen toch veel kou liefhebbers dus geniet er van zou ik zeggen.quote:
Jij was toch zo'n winteraanbidderquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
8 graden hier in het noorden tot 22 graden in het zuiden? BIZAR en niet eerlijk
Gaat snel nu. Zon erbij...dan loopt het lijntje snel omhoog.quote:Op woensdag 15 april 2015 07:47 schreef Dven het volgende:
Eens kijken hoe snel het opwarmt.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk 18 juli pas weerquote:Op woensdag 15 april 2015 10:21 schreef Paul het volgende:
Wanneer is de volgende warme dag
Vandaag zit ik binnen
pluim is redelijk positief.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:21 schreef Paul het volgende:
Wanneer is de volgende warme dag
Vandaag zit ik binnen
Daarom heb ik gevraagd of hij naar het zuiden wil gaan.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:23 schreef Nattekat het volgende:
Het is dat hogedrukgebied onder Groenland die ons flink dwars gaat zitten... hoe noordelijker ie gaat, hoe kouder het wordt
Is vrij gebruikelijk toch? kan me altijd herinneren dat eind april altijd prachtig was in NL. En dat er daarna vaak veel meer koude en regen was.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:34 schreef INViCTuS het volgende:
Ziet er voor koningsdag op zich ook wel goed uit. Er is deze maand betrekkelijk weinig regen gevallen. Zul je zien dat het na een redelijk lange periode van standvastig hoge druk weer de maand mei onbestendig gaat verlopen.
Klopt. Halverwege mei is altijd de Meikermis in Groningen. En het is dan altijd koud met veel regenquote:Op woensdag 15 april 2015 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Is vrij gebruikelijk toch? kan me altijd herinneren dat eind april altijd prachtig was in NL. En dat er daarna vaak veel meer koude en regen was.
in de zomer niet.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:23 schreef Nattekat het volgende:
Het is dat hogedrukgebied onder Groenland die ons flink dwars gaat zitten... hoe noordelijker ie gaat, hoe kouder het wordt
Steek hem doodquote:Op woensdag 15 april 2015 12:53 schreef Djeez het volgende:
Schijnt eindelijk de zon, moet die vieze gore tyfus storm alles weer verpesten. Gore grafkutwind, sterf 😠
Er staat inderdaad een straf windje, mijn wasrek is al twee keer omgewaaidquote:Op woensdag 15 april 2015 12:53 schreef Djeez het volgende:
Schijnt eindelijk de zon, moet die vieze gore tyfus storm alles weer verpesten. Gore grafkutwind, sterf 😠
Klagers zeg, het is gewoon 23,5 graad met een licht verkoelend briesjequote:Op woensdag 15 april 2015 13:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Er staat inderdaad een straf windje, mijn wasrek is al twee keer omgewaaid.
Nu de was maar weer binnen gezet
20,8 graden hier en een f*cking windkracht 5! Dat is heul veul hoor voor ons binnenlandersquote:Op woensdag 15 april 2015 13:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Klagers zeg, het is gewoon 23,5 graad met een licht verkoelend briesje![]()
Windkracht 5, dan heb ik niet zoveel gezegd. Maar je kan altijd nog naar Brabant komen voor mooi weerquote:Op woensdag 15 april 2015 13:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
20,8 graden hier en een f*cking windkracht 5! Dat is heul veul hoor voor ons binnenlanders
Geen idee. Gaan we van het gemiddelde uit zal het zo'n 20 graden zijn. Hoezo? Kom je eindelijk buurten? <3quote:Op woensdag 15 april 2015 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe zie jij het weer over 2 weken in ZO europa?
Ik ga proberen weer een velik tarnova vliegtuig foto te maken.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee. Gaan we van het gemiddelde uit zal het zo'n 20 graden zijn. Hoezo? Kom je eindelijk buurten? <3
Idem! Warm in de tuin nu. Dat windje begin ik nu wel lekker te vindenquote:
nog niet volgens mij.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:55 schreef GekkePoes het volgende:
25 graden in het zuiden van Nederland. zie ik dat goed?
En dan gaan wij een 8 maanden durende herfst in.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:38 schreef Infection het volgende:
Geniet er nog maar van, morgen is het over met de pret.
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:41 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
En dan gaan wij een 8 maanden durende herfst in.
twitter:Weerplaza twitterde op woensdag 15-04-2015 om 15:54:39Voor het eerst dit jaar regionaal een zomerse dag! Het is 25 graden geworden in Westdorpe (Zeeland). #lente http://t.co/9DklEuodRx reageer retweet
En ik had mijn geld nog wel op terschelling gezet! Shit!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:56 schreef Houtenbeen het volgende:
En Zeeuws-Vlaanderen heeft gewonnen:[ afbeelding ]twitter:Weerplaza twitterde op woensdag 15-04-2015 om 15:54:39Voor het eerst dit jaar regionaal een zomerse dag! Het is 25 graden geworden in Westdorpe (Zeeland). #lente http://t.co/9DklEuodRx reageer retweet
Yesquote:Op woensdag 15 april 2015 15:56 schreef Houtenbeen het volgende:
En Zeeuws-Vlaanderen heeft gewonnen:[ afbeelding ]twitter:Weerplaza twitterde op woensdag 15-04-2015 om 15:54:39Voor het eerst dit jaar regionaal een zomerse dag! Het is 25 graden geworden in Westdorpe (Zeeland). #lente http://t.co/9DklEuodRx reageer retweet
quote:Op woensdag 15 april 2015 19:39 schreef dick_laurent het volgende:
Mooie verschillen, momenteel
9 graden in de kop van noord holland versus bijna 23 graden in zuid limburg
Dan is het lekker om daar te zitten waar het terrassenweer is.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jassenweer vs. Terrassenweer
Hoeft ook niet verrassend te zijn. Gewoon leuk om te zien in zo'n klein land als NLquote:Op woensdag 15 april 2015 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is het lekker om daar te zitten waar het terrassenweer is.![]()
Maar dat verschil is toch elk voorjaar zo. Ik vind het niet echt een verrassend plaatje.
Jazeker, maar toch fijn als je op de juiste plek woont dan.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoeft ook niet verrassend te zijn. Gewoon leuk om te zien in zo'n klein land als NL
Nu geven de kaarten alleen nog het uiterste puntje van Limburg een kansquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:38 schreef marcel-o het volgende:
[..]
die kaarten voor Donderdag bedoel k ja![]()
WKN / De Atmosfeer Staat Op Ontploffen #153quote:Op woensdag 15 april 2015 20:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Waar kan je oude pluimen bekijken? Ben wel benieuwd hoe die van de periode juli 2006 eruit zag. Of andere tropische pluimen
hmm, die kwam ik tegen in het topic uit 2006. ik zie nu pas dat er 2015 onder staat... Is waarschijnlijk een directe link, en niet bewaard als plaatje via een image hostquote:
Daarom wordt iedereen hier altijd aangeraden om geen directe link te gebruiken, wat gelukkig niet vaak meer gebeurtquote:Op woensdag 15 april 2015 22:26 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
hmm, die kwam ik tegen in het topic uit 2006. ik zie nu pas dat er 2015 onder staat... Is waarschijnlijk een directe link, en niet bewaard als plaatje via een image host
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GekkePoes op 15-04-2015 22:49:43 ]🐱![]()
![]()
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ohja, juli 2006!
Ik was in die maand twee weken op vakantie in Griekenland. Normaal lees je dan dat het in Nederland regent en 18 graden is ofzo. Maar dit keer was het bijna tijdens mijn gehele vakantie in NL warmer of even warm als in Griekenland![]()
![]()
![]()
hetis weer een kurkdroog voorjaar. Zoveelste in rij.
Mijn vader is tuinder, en merkte laatst op dat er vroeger in het voorjaar werd geplant: geen kans meer op flinke vorst, en neerslag gegarandeerd.
Nu wordt het meeste in het najaar geplant. Dan is het nat,winters zijn zacht, en in het voorjaar valt er amper regen tegenwoordig.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Nouja, het komt in vrij veel landen met een kust voorquote:Op woensdag 15 april 2015 20:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoeft ook niet verrassend te zijn. Gewoon leuk om te zien in zo'n klein land als NL
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik heb echt weer zin in mooi onweer.
Gezellig met z'n allen hier kijken hoe Pinkpop 2014 ging verlopen met de buien die er aan kwamen![]()
Mooie dagen moeten afgesloten worden met een knallend onweer, niet dit saaie weer
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.![]()
Leuk man juichen om onderkoelde mensenquote:Op donderdag 16 april 2015 07:03 schreef Resistor het volgende:
Ik heb echt weer zin in mooi onweer.
Gezellig met z'n allen hier kijken hoe Pinkpop 2014 ging verlopen met de buien die er aan kwamen![]()
Mooie dagen moeten afgesloten worden met een knallend onweer, niet dit saaie weer![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 07:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk man juichen om onderkoelde mensen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mooie lijn. Wel verbazingwekkend dat hij niet lijnrecht over Assen trekt. Waar zal Djeez zijn?quote:
Djeez staat zo te stampvoeten dat die lijn acuut verschuift.quote:Op donderdag 16 april 2015 07:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooie lijn. Wel verbazingwekkend dat hij niet lijnrecht over Assen trekt. Waar zal Djeez zijn?* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 07:51 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Djeez staat zo te stampvoeten dat die lijn acuut verschuift.
Hier nog steeds wachten op de eerste warme dag. Al een paar keer 24 graden geweest en ook vandaag lijkt de 25 niet te gaan lukken (24 max). De eerste zomerse dag staat nog lang niet in de kaarten voor zover het nu lijkt.
Hier kan ik wel mee leven eigenlijk, als koningsdag zo'n temperatuur heeft is het helemaal goedquote:Op donderdag 16 april 2015 07:54 schreef Dven het volgende:
Pluim ziet er niet gek uit voor het midden.
[ afbeelding ]!
Hmz...![]()
Mogelijk wel met neerslag. Maar goed. Ver vooruit.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:16 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Hier kan ik wel mee leven eigenlijk, als koningsdag zo'n temperatuur heeft is het helemaal goed!
Niks mis mee. Dit zijn volgens mij ook niet de maximumtemperaturen.quote:Op donderdag 16 april 2015 07:54 schreef Dven het volgende:
Pluim ziet er niet gek uit voor het midden.
[ afbeelding ]''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
In april is er vrijwel geen neerslag gevallen, slecht voor de tuinders en boeren. Voor de boeren moet het meeste nog de grond in, maar je ziet ze nu ploegen, bemesten en volgens mij heet dat kalven om de grond klein te maken, maar het levert een hoop "stof"wolken op. Er wordt tot volgend weekend ook amper wat verwacht.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:20 schreef Againzender het volgende:
hetis weer een kurkdroog voorjaar. Zoveelste in rij.
Mijn vader is tuinder, en merkte laatst op dat er vroeger in het voorjaar werd geplant: geen kans meer op flinke vorst, en neerslag gegarandeerd.
Nu wordt het meeste in het najaar geplant. Dan is het nat,winters zijn zacht, en in het voorjaar valt er amper regen tegenwoordig.Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 07:51 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Djeez staat zo te stampvoeten dat die lijn acuut verschuift.
Valt nog mee, straks wellicht buiten zitten tijdens de schaft. Wel met dikke winterjas aan natuurlijk, want koudOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Komende tijd dus geen neerslag van betekenis.
Dat wordt regenmeter verkopen![]()
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling -- Week 1
Maandvoorspelling februari.
Jaarvoorspelling 2024 --- Jaarvoorspelling 2025!![]()
Een 'normaal' voorjaar met veel zon en weinig wind. Me like.quote:* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Beetje saai, maar lekker weer.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:31 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Een 'normaal' voorjaar met veel zon en weinig wind. Me like.![]()
![]()
Ik kan tamelijk slecht tegen die gigantische temperatuurschommelingen en ga dus niet klagen.quote:* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Ik vind droog fijn. Zeker in Nederland. Dus enjoy while you can!
De stortbuien komen vanzelf wel in de zomer, reken daar maar op![]()
![]()
Toch maar eens de pomp aan de praat gaan krijgen. In het najaar veel geplant, dat is nog niet al te diep geworteld en gaat het moeilijk krijgen zo.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Heerlijk in hemdje in de zon hier rond Eindhoven. Wel een plekje uit de wind zoeken want die is koud.*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?![]()
Ik heb gevoel dat er zo een prachtige zonsondergang komt in Twente. Misschien maar ergens buitenaf gaan staan met de camera.Hmz...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: