quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Volgens mij is het zonnetje overal momenteelKlopt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Volgens mij is het zonnetje overal momenteelik zie het ja...zat nog wat bewolking hier, maar die is nu weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donderdag 14.00quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:56 schreef marcel-o het volgende:
Zijn er al kaarten met waardes voor donderdag?
8 graden? Brrrr, winterquote:
Godverdomme, het Noorden wordt voor de verandering weer eens ongelooflijk zwaar getroffenquote:
Ik kan het ook nog nauwelijks geloven. Waait echt snoeihard en waterkoud hier. Het is weer eens oneerlijk verdeeld, al twee weken is het Noorden van NL veel kouder dan het zuidenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:28 schreef Revanches het volgende:
Het is koud en het waait hard hier.Moeilijk te geloven dat het morgen warm wordt.
Het zijn inderdaad zware tijden voor ons Noorderlingenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik kan het ook nog nauwelijks geloven. Waait echt snoeihard en waterkoud hier. Het is weer eens oneerlijk verdeeld, al twee weken is het Noorden van NL veel kouder dan het zuiden
Na 3 maanden Ecuador kan ik mooi mijn kleurtje behouden zo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Net lekker een uurtje zon gepaktMeer dan genoeg ook, want ik begin nu al beetje rood te kleuren. Moet echt oppassen met mijn huid!
De wind is best fris, lijkt veel minder warm als je erin zit!
Ik ben vrij bleek van mezelf en verbrand erg snelquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Na 3 maanden Ecuador kan ik mooi mijn kleurtje behouden zo.
22 graden in Eindhoven momenteel.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:30 schreef aloa het volgende:
De 20 graden is gehaald vandaag in het zuiden.
[ afbeelding ]
die kaarten voor Donderdag bedoel k jaquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:27 schreef Houtenbeen het volgende:
Onstabiliteit neemt toe op donderdag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1e landelijk warme dag is een feitquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal in de bilt ook wel gehaald gaan worden. Nog 0.1 graad
Hebbes.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal in de bilt ook wel gehaald gaan worden. Nog 0.1 graad
Zitten over het algemeen toch veel kou liefhebbers dus geniet er van zou ik zeggen.quote:
Jij was toch zo'n winteraanbidderquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
8 graden hier in het noorden tot 22 graden in het zuiden? BIZAR en niet eerlijk
Gaat snel nu. Zon erbij...dan loopt het lijntje snel omhoog.quote:Op woensdag 15 april 2015 07:47 schreef Dven het volgende:
Eens kijken hoe snel het opwarmt.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk 18 juli pas weerquote:Op woensdag 15 april 2015 10:21 schreef Paul het volgende:
Wanneer is de volgende warme dag
Vandaag zit ik binnen
pluim is redelijk positief.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:21 schreef Paul het volgende:
Wanneer is de volgende warme dag
Vandaag zit ik binnen
Daarom heb ik gevraagd of hij naar het zuiden wil gaan.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:23 schreef Nattekat het volgende:
Het is dat hogedrukgebied onder Groenland die ons flink dwars gaat zitten... hoe noordelijker ie gaat, hoe kouder het wordt
Is vrij gebruikelijk toch? kan me altijd herinneren dat eind april altijd prachtig was in NL. En dat er daarna vaak veel meer koude en regen was.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:34 schreef INViCTuS het volgende:
Ziet er voor koningsdag op zich ook wel goed uit. Er is deze maand betrekkelijk weinig regen gevallen. Zul je zien dat het na een redelijk lange periode van standvastig hoge druk weer de maand mei onbestendig gaat verlopen.
Klopt. Halverwege mei is altijd de Meikermis in Groningen. En het is dan altijd koud met veel regenquote:Op woensdag 15 april 2015 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Is vrij gebruikelijk toch? kan me altijd herinneren dat eind april altijd prachtig was in NL. En dat er daarna vaak veel meer koude en regen was.
in de zomer niet.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:23 schreef Nattekat het volgende:
Het is dat hogedrukgebied onder Groenland die ons flink dwars gaat zitten... hoe noordelijker ie gaat, hoe kouder het wordt
Steek hem doodquote:Op woensdag 15 april 2015 12:53 schreef Djeez het volgende:
Schijnt eindelijk de zon, moet die vieze gore tyfus storm alles weer verpesten. Gore grafkutwind, sterf 😠
Er staat inderdaad een straf windje, mijn wasrek is al twee keer omgewaaidquote:Op woensdag 15 april 2015 12:53 schreef Djeez het volgende:
Schijnt eindelijk de zon, moet die vieze gore tyfus storm alles weer verpesten. Gore grafkutwind, sterf 😠
Klagers zeg, het is gewoon 23,5 graad met een licht verkoelend briesjequote:Op woensdag 15 april 2015 13:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Er staat inderdaad een straf windje, mijn wasrek is al twee keer omgewaaid.
Nu de was maar weer binnen gezet
20,8 graden hier en een f*cking windkracht 5! Dat is heul veul hoor voor ons binnenlandersquote:Op woensdag 15 april 2015 13:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Klagers zeg, het is gewoon 23,5 graad met een licht verkoelend briesje![]()
Windkracht 5, dan heb ik niet zoveel gezegd. Maar je kan altijd nog naar Brabant komen voor mooi weerquote:Op woensdag 15 april 2015 13:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
20,8 graden hier en een f*cking windkracht 5! Dat is heul veul hoor voor ons binnenlanders
Geen idee. Gaan we van het gemiddelde uit zal het zo'n 20 graden zijn. Hoezo? Kom je eindelijk buurten? <3quote:Op woensdag 15 april 2015 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe zie jij het weer over 2 weken in ZO europa?
Ik ga proberen weer een velik tarnova vliegtuig foto te maken.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee. Gaan we van het gemiddelde uit zal het zo'n 20 graden zijn. Hoezo? Kom je eindelijk buurten? <3
Idem! Warm in de tuin nu. Dat windje begin ik nu wel lekker te vindenquote:
nog niet volgens mij.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:55 schreef GekkePoes het volgende:
25 graden in het zuiden van Nederland. zie ik dat goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |