Nouja, het komt in vrij veel landen met een kust voorquote:Op woensdag 15 april 2015 20:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoeft ook niet verrassend te zijn. Gewoon leuk om te zien in zo'n klein land als NL
Leuk man juichen om onderkoelde mensenquote:Op donderdag 16 april 2015 07:03 schreef Resistor het volgende:
Ik heb echt weer zin in mooi onweer.
Gezellig met z'n allen hier kijken hoe Pinkpop 2014 ging verlopen met de buien die er aan kwamen![]()
Mooie dagen moeten afgesloten worden met een knallend onweer, niet dit saaie weer
quote:Op donderdag 16 april 2015 07:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk man juichen om onderkoelde mensen
Mooie lijn. Wel verbazingwekkend dat hij niet lijnrecht over Assen trekt. Waar zal Djeez zijn?quote:
Djeez staat zo te stampvoeten dat die lijn acuut verschuift.quote:Op donderdag 16 april 2015 07:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooie lijn. Wel verbazingwekkend dat hij niet lijnrecht over Assen trekt. Waar zal Djeez zijn?
quote:Op donderdag 16 april 2015 07:51 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Djeez staat zo te stampvoeten dat die lijn acuut verschuift.
Hier kan ik wel mee leven eigenlijk, als koningsdag zo'n temperatuur heeft is het helemaal goedquote:Op donderdag 16 april 2015 07:54 schreef Dven het volgende:
Pluim ziet er niet gek uit voor het midden.
[ afbeelding ]
Mogelijk wel met neerslag. Maar goed. Ver vooruit.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:16 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Hier kan ik wel mee leven eigenlijk, als koningsdag zo'n temperatuur heeft is het helemaal goed!
Niks mis mee. Dit zijn volgens mij ook niet de maximumtemperaturen.quote:Op donderdag 16 april 2015 07:54 schreef Dven het volgende:
Pluim ziet er niet gek uit voor het midden.
[ afbeelding ]
In april is er vrijwel geen neerslag gevallen, slecht voor de tuinders en boeren. Voor de boeren moet het meeste nog de grond in, maar je ziet ze nu ploegen, bemesten en volgens mij heet dat kalven om de grond klein te maken, maar het levert een hoop "stof"wolken op. Er wordt tot volgend weekend ook amper wat verwacht.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:20 schreef Againzender het volgende:
hetis weer een kurkdroog voorjaar. Zoveelste in rij.
Mijn vader is tuinder, en merkte laatst op dat er vroeger in het voorjaar werd geplant: geen kans meer op flinke vorst, en neerslag gegarandeerd.
Nu wordt het meeste in het najaar geplant. Dan is het nat,winters zijn zacht, en in het voorjaar valt er amper regen tegenwoordig.
quote:Op donderdag 16 april 2015 07:51 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Djeez staat zo te stampvoeten dat die lijn acuut verschuift.
Een 'normaal' voorjaar met veel zon en weinig wind. Me like.quote:
Beetje saai, maar lekker weer.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:31 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Een 'normaal' voorjaar met veel zon en weinig wind. Me like.
Ik kan tamelijk slecht tegen die gigantische temperatuurschommelingen en ga dus niet klagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |