Grappig manquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die hippies die de klappen op willen vangen om in de slachtofferrol te kunnen kruipen herken je ook zo.
Nee, man. Als je hier tegen bent dan ben je voor het Arische ras, Aktion T4, vernietigingskampen en adoreer je de Führer.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lul niet zo slap man, die studenten (krakers) verdienen het gewoon. Als je op dusdanige manier je standpunt probeert kenbaar te maken ben je gewoon verkeerd bezig.
Ik denk om eerlijk te zijn - afgaand op wat wel verstaanbaar was - dat je er bijzonder weinig aan mist.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:05 schreef opperkleurder het volgende:
Jammer dat het geluid van de lezingen zo slecht is. Zou er anders misschien nog iets van opsteken.
Ditquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:06 schreef klaasweetalles het volgende:
die gasten rijden ook allemaal zwart bij de ns, en slaan ns conducteurs
Scrummie haat de politie omdat Feyenoord hooligan.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:06 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Nee, man. Als je hier tegen bent dan ben je voor het Arische ras, Aktion T4, vernietigingskampen en adoreer je de Führer.
Scrummie
Wat een leipe kerel moet dat zijn dan. Echt een bad boy.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Scrummie haat de politie omdat Feyenoord hooligan.
ho ho, ze rijden niet zwart he. ze kraken gewoon een coupé als protest tegen het kapitalistische rendementsdenken van de NSquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:06 schreef klaasweetalles het volgende:
die gasten rijden ook allemaal zwart bij de ns, en slaan ns conducteurs
Ze zijn hun vertrouwen in de wereld kwijt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:08 schreef sneakydesert het volgende:
Ik zie nu pas dat het ontruimd is. accepteerden de studenten nou serieus de beslissing van de rechter niet?
Dat zou jij ook wel willen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:09 schreef opperkleurder het volgende:
Maakt niet uit wat je zegt maar applaus krijg je.
Waarom gaan ze dan niet naar een ander land?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze zijn hun vertrouwen in de wereld kwijt.
quote:
Inderdaad. Naar mijn mening ben je gewoon een mongool/kuthippie als je daaraan meedoet. De beelden op geenstijl zeggen genoeg wat voor types het zijn.quote:
Andere wereld lijkt me beter.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:09 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Waarom gaan ze dan niet naar een ander land?
Is ook de wereld?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:09 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Waarom gaan ze dan niet naar een ander land?
Was hier niet een bepaalde regel van kracht mbt doodsverwensingen? Staat me vaag iets van bij..quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Andere wereld lijkt me beter.
Dan moeten die nog wel langskomen hierquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Was hier niet een bepaalde regel van kracht mbt doodsverwensingen? Staat me vaag iets van bij..
Wel erg vergezocht vriend.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Was hier niet een bepaalde regel van kracht mbt doodsverwensingen? Staat me vaag iets van bij..
En waarom precies? Gewoon met minimaal geweld de orde herstellen, dat volstaat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:10 schreef DeJori het volgende:
Tijdje geleden op radio 1 interviewden ze een van die bezetters die ook betrokken was bij de gesprekken met het CvB. Hij kwam net terug van een nachtje cel en ze vroegen of hij bang was weer gearresteerd te worden. Hij zei daarop dat ze je niet zomaar oppakken; dat ze je echt wel waarschuwen en dat je niet zomaar wordt meegenomen, waarop de interviewer vroeg of hij zich bewust had laten oppakken. "Dat laat ik graag even in het midden", was zijn reactie.
Dit zijn beroepsdemonstranten en dezelfde types als die kraakpanden bezetten als de oorspronkelijke krakers er al uit zijn. Misselijk volk, kunnen niet hard genoeg worden aangepakt. Ik hoop dat ze zo van dat plein worden afgeknuppeld.
Hippies enzoquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zijn die studentes tegenwoordig lelijk zeg
daar wil je toch geen sex mee
in mijn tijd zag dat er allemaal beter uit
Spreek voor jezelf. Zou ze allemaal in de kont plassen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Laatste zin is puur gebaseerd op onderbuikgevoel en leedvermaakquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:11 schreef Reya het volgende:
[..]
En waarom precies? Gewoon met minimaal geweld de orde herstellen, dat volstaat.
Onder is anders dan bovenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Tegenwoordig zijn de agenten vaak mooier dan de demonstranten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Denk dat, dat in jouw geval meer met de grote fallusvormige wapenstok te maken heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn de agenten vaak mooier dan de demonstranten.
De wereld is veranderd.
Nogalquote:
Die was vroeger groterquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Denk dat, dat in jouw geval meer met de grote fallusvormige wapenstok te maken heeft.
Ik cringe altijd bij het horen van dat afschuwelijke occupy-napraatvergaderstijltje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |