Wel erg vergezocht vriend.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Was hier niet een bepaalde regel van kracht mbt doodsverwensingen? Staat me vaag iets van bij..
En waarom precies? Gewoon met minimaal geweld de orde herstellen, dat volstaat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:10 schreef DeJori het volgende:
Tijdje geleden op radio 1 interviewden ze een van die bezetters die ook betrokken was bij de gesprekken met het CvB. Hij kwam net terug van een nachtje cel en ze vroegen of hij bang was weer gearresteerd te worden. Hij zei daarop dat ze je niet zomaar oppakken; dat ze je echt wel waarschuwen en dat je niet zomaar wordt meegenomen, waarop de interviewer vroeg of hij zich bewust had laten oppakken. "Dat laat ik graag even in het midden", was zijn reactie.
Dit zijn beroepsdemonstranten en dezelfde types als die kraakpanden bezetten als de oorspronkelijke krakers er al uit zijn. Misselijk volk, kunnen niet hard genoeg worden aangepakt. Ik hoop dat ze zo van dat plein worden afgeknuppeld.
Hippies enzoquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zijn die studentes tegenwoordig lelijk zeg
daar wil je toch geen sex mee
in mijn tijd zag dat er allemaal beter uit
Spreek voor jezelf. Zou ze allemaal in de kont plassen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Laatste zin is puur gebaseerd op onderbuikgevoel en leedvermaakquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:11 schreef Reya het volgende:
[..]
En waarom precies? Gewoon met minimaal geweld de orde herstellen, dat volstaat.
Onder is anders dan bovenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Tegenwoordig zijn de agenten vaak mooier dan de demonstranten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Denk dat, dat in jouw geval meer met de grote fallusvormige wapenstok te maken heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn de agenten vaak mooier dan de demonstranten.
De wereld is veranderd.
Nogalquote:
Die was vroeger groterquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Denk dat, dat in jouw geval meer met de grote fallusvormige wapenstok te maken heeft.
Ik cringe altijd bij het horen van dat afschuwelijke occupy-napraatvergaderstijltje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |