Je weet toch wel wat een stille is he?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:02 schreef Dagoduck het volgende:
Een stille agent, was dat op Stille Zaterdag al?
Ein fuhrer ein Reich dit dat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon luisteren en weggaan als er gesommeerd wordt.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik neem aan een agent undercover oid?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een stille is he?
Lul niet zo slap man, die studenten (krakers) verdienen het gewoon. Als je op dusdanige manier je standpunt probeert kenbaar te maken ben je gewoon verkeerd bezig.quote:
In burgerkleding. Je pikt ze er altijd tussenuit met hun agressieve kneuzen hoofdenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik neem aan een agent undercover oid?
Klopt, of in burger.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik neem aan een agent undercover oid?
Ajax gaat verliezen, PSV kampioen vanavond.quote:
Goeie UI trouwens.quote:
Dan verschillen wij in mening.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lul niet zo slap man, die studenten (krakers) verdienen het gewoon. Als je op dusdanige manier je standpunt probeert kenbaar te maken ben je gewoon verkeerd bezig.
Die hippies die de klappen op willen vangen om in de slachtofferrol te kunnen kruipen herken je ook zo.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In burgerkleding. Je pikt ze er altijd tussenuit met hun agressieve kneuzen hoofden
Er zijn toch 175k mensen die Europeans Against the Political System Facebook page liken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Fixed.
Ze gaan het onderwijs wereldwijd wel even aanpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |