Mic Check, ha ha haquote:
Omdat het bestuur van de UvA ondemocratisch is.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:15 schreef klaasweetalles het volgende:
dit zijn gewoon studenten met slechte cijfers
en je snap wel waarom
Als ze na een paar dagen ermee gekapt waren was het nog een beetje serieus te nemen maar nu. 0,0 respect voor hun standpunten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:17 schreef NotYou het volgende:
Ik kan me op zich best vinden in een aantal van hun standpunten maar kan ze als groep met geen mogelijkheid serieus nemen.
Nou, nou, nouquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:18 schreef Zelfscanner het volgende:
Iemand moet een handgranaat naat het midden gooien.
Beste oplossing momenteel. Hoop vermindert per minuut.quote:
Maar ze houden een reuze interessant science festival! Met wetenschappers en lezingen!quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:20 schreef opperkleurder het volgende:
ME gaat weer naar huis, nu hopelijk dat tuig ook.
Die wachten tot alles weg is.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:20 schreef opperkleurder het volgende:
ME gaat weer naar huis, nu hopelijk dat tuig ook.
Sterkte ermee hè Klaas.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:
die gasten moeten gewoon allemaal hun studiebeurs afgepakt worden, die door ons de belastingbetaler wordt betaald...
en lekker vakken gaan bullen bij ah godverdomme
tieves studenten
Gaan pas weg als het opgebroken is.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:21 schreef DeJori het volgende:
Als de ME weg is gaan ze gewoon weer naar binnen
Allemaal toekomstige kamerleden van GroenLinks en SPquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:21 schreef Morm_NL het volgende:
Ach... als ze aftaaien zit hun studentenleventje er ook gelijk op.
Worden dan de parasieten van de maatschappij.
De AH ziet ze aankomenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:
die gasten moeten gewoon allemaal hun studiebeurs afgepakt worden, die door ons de belastingbetaler wordt betaald...
en lekker vakken gaan bullen bij ah godverdomme
tieves studenten
It's funny because it's true.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Allemaal toekomstige kamerleden van GroenLinks en SP
Whatsapp groep: over 4 uur komen we terugquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaan pas weg als het opgebroken is.
En wat de rechter en de politie doen is goed werk?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Rechter en politie doen hun werk.
''IK BEN MIJN VERTROUWEN IN DE MENSHEID VERLOREN. ECHT BELACHELIJK WAT HIER GEBEURT''.
quote:
Ik heb niks raars gezien vandaag.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En wat de rechter en de politie doen is goed werk?
Heb je daar nu nog wel eens nachtmerries over? Wil je het er met ons over hebben, Klaas?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
op de kleuterschool moesten we ook alles nazeggen wat de juffrouw zei
Ik wel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb niks raars gezien vandaag.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Allemaal toekomstige kamerleden van GroenLinks en SP
mafkeesquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:18 schreef Zelfscanner het volgende:
Iemand moet een handgranaat naat het midden gooien.
Ha Etto, moet jij niet naar een sciencefestival?quote:
Ik moet werken. En u?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ha Etto, moet jij niet naar een sciencefestival?
Typische linkse gekkiequote:
Dan zou ik dat doen. Ik ben geen voorstander van dit protest dus ik hoef er niet heenquote:
Ga je niet naar je werk?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan zou ik dat doen. Ik ben geen voorstander van dit protest dus ik hoef er niet heen
Ik heb weekend.quote:
Eens in de twee weken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hebben studenten dat niet altijd?
Iemand had wel een bloedneus jaquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:34 schreef StephanL het volgende:
Arm meisje.
Ze stonden gewoon te porren
quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf.
[ afbeelding ]
Jupquote:
Wat ironisch, dat ik als SP-er jouw studiefinanciering betaal.quote:
Ik krijg al geen studiefinanciering meer, en de studiefinanciering die ik gedurende de rest van mijn opleiding heb gehad ga ik terugbetalen via mijn belastingen. Als het een lening was geweest had ik daar geen problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ironisch, dat ik als SP-er jouw studiefinanciering betaal.
En er nog verontwaardigd over zijn ook.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:38 schreef StephanL het volgende:
Ze slaan geen gehandicaptenquote van de dag
Oui, c'est si bon.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik krijg al geen studiefinanciering meer, en de studiefinanciering die ik gedurende de rest van mijn opleiding heb gehad ga ik terugbetalen via mijn belastingen. Als het een lening was geweest had ik daar geen problemen mee gehad.
Maar toch, bedankt voor je bijdrage aan mijn opleiding!
Jaquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En er nog verontwaardigd over zijn ook.
Heeft die rechter nou een overhemd van Frenk van der Linden gejat?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ruik ze vanaf hier.
[ afbeelding ]
Mani plsquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:52 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen we niet even van deze gelegenheid gebruik maken om een testritje te maken met JSF? Potentiële doelen genoeg.
Welke reacties bedoel je precies? En waarom zijn die reacties in jouw optiek "echt kansloos" dan?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:55 schreef Japie77 het volgende:
Wat een stelletje halve zolen hier. Die reacties zijn echt kansloos. Kan wel zien dat de intelligentie op FOK niet zo'n hoog niveau heeft. Helaas.
Speelkwartier voor de politiehonden kan ook nog.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:52 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen we niet even van deze gelegenheid gebruik maken om een testritje te maken met JSF? Potentiële doelen genoeg.
Hoe er in het algemeen word gepraat over studenten die een zwaar terechte strijd voeren tegen het grote geld van de UVA. Ze zijn kansloos omdat er totaal geen respect in door klinkt en ze geen idee hebben hoe de vork in de steel zit.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:56 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Welke reacties bedoel je precies? En waarom zijn die reacties in jouw optiek "echt kansloos" dan?
Die hele discussie kan mij geen reet schelen. Het gaat er mij om dat ze zeggen dat ze "de democratische waarden" beschermen, maar een rechterlijke uitspraak naast zich neerleggen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe er in het algemeen word gepraat over studenten die een zwaar terechte strijd voeren tegen het grote geld van de UVA. Ze zijn kansloos omdat er totaal geen respect in door klinkt en ze geen idee hebben hoe de vork in de steel zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |