Gaan pas weg als het opgebroken is.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:21 schreef DeJori het volgende:
Als de ME weg is gaan ze gewoon weer naar binnen
Allemaal toekomstige kamerleden van GroenLinks en SPquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:21 schreef Morm_NL het volgende:
Ach... als ze aftaaien zit hun studentenleventje er ook gelijk op.
Worden dan de parasieten van de maatschappij.
De AH ziet ze aankomenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:
die gasten moeten gewoon allemaal hun studiebeurs afgepakt worden, die door ons de belastingbetaler wordt betaald...
en lekker vakken gaan bullen bij ah godverdomme
tieves studenten
It's funny because it's true.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Allemaal toekomstige kamerleden van GroenLinks en SP
Whatsapp groep: over 4 uur komen we terugquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaan pas weg als het opgebroken is.
En wat de rechter en de politie doen is goed werk?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Rechter en politie doen hun werk.
''IK BEN MIJN VERTROUWEN IN DE MENSHEID VERLOREN. ECHT BELACHELIJK WAT HIER GEBEURT''.
quote:
Ik heb niks raars gezien vandaag.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En wat de rechter en de politie doen is goed werk?
Heb je daar nu nog wel eens nachtmerries over? Wil je het er met ons over hebben, Klaas?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
op de kleuterschool moesten we ook alles nazeggen wat de juffrouw zei
Ik wel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb niks raars gezien vandaag.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Allemaal toekomstige kamerleden van GroenLinks en SP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |