Oh dat kan Roadtrip wel hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:41 schreef lDDQD het volgende:
Huis- en bedrijfsarts en daar eerst overdrijven
Callcenter van het meest sketchy financiële bedrijf ooit.quote:
Niet echt dankbaar werk nee.... wat is je studieachtergrond?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:47 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Callcenter van het meest sketchy financiële bedrijf ooit.
Ik kan vanwege herkenbaarheid niet veel details geven, maar ik moet eigenlijk gewoon klanten bedriegen. We slepen ze in een incasso traject in, en wanneer ze met bewijs komen dat ze betaald hebben (een rekeningafschrift ofzo) ontkennen we het ondanks dat we weten dat ze betaald hebben.
Dat doen we een paar keer, elke keer met incasso kosten
Oh ik hoor een paar honderd keer per dag dat ik dood moet. Of zelfmoord moet plegen. Of dood gemarteld moet worden. Of snaak verkracht moet worden. Of vastgebonden zit een stoel terwijl iedereen waar ik om geef hun keel wordt doorgesneden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:44 schreef Dimens het volgende:
Er zijn manieren om van alle emotionele en fysieke pijn af te komen. Vooral de manier waarop ook wij van je afkomen, werkt erg effectief. Denk er eens over na.
Ik ben nog bezig met mijn studiequote:Op vrijdag 10 april 2015 20:48 schreef mergbot het volgende:
[..]
Niet echt dankbaar werk nee.... wat is je studieachtergrond?
ga dan easyway (studentchauffeur) doen (even zoeken op fok)quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:51 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met mijn studie![]()
Had ik hem al afgerond, dan had ik nu een leuke fulltime baan
Dat betaald te weinigquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:52 schreef mergbot het volgende:
[..]
ga dan easyway (studentchauffeur) doen (even zoeken op fok)
Meer uren maken dan maar.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:53 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat betaald te weinig![]()
Ik wil eigenlijk minimaal 15 euro per uur gaan verdienen. Liever nog 20 ofzo.
Met minder kan ik mijn rekeningen gewoon echt niet betalen.
Maar thx voor de tip
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:54 schreef NieuweNier het volgende:
Iig ben ik een goed mens. Dat is zeldzaam in deze wereld.
Voordat ik dit werk had dacht ik ook dat ieder mens aardig was.quote:
lolquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:53 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat betaald te weinig![]()
Ik wil eigenlijk minimaal 15 euro per uur gaan verdienen. Liever nog 20 ofzo.
Met minder kan ik mijn rekeningen gewoon echt niet betalen.
Maar thx voor de tip
Dit is toch een grapje hoop ik?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:47 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Callcenter van het meest sketchy financiële bedrijf ooit.
Ik kan vanwege herkenbaarheid niet veel details geven, maar ik moet eigenlijk gewoon klanten bedriegen. We slepen ze in een incasso traject in, en wanneer ze met bewijs komen dat ze betaald hebben (een rekeningafschrift ofzo) ontkennen we het ondanks dat we weten dat ze betaald hebben.
Dat doen we een paar keer, elke keer met incasso kosten
Nee het is drama. We hebben ook meerdere nummers En echt andere bedrijfsnamen. We kunnen ze dan van het kastje naar de muur sturen, binnen hetzelfde bedrijfquote:
Ik kan het mij niet voorstellen. Waarom toch?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:05 schreef NieuweNier het volgende:
Helemaal drama wanneer je ze een ander nummer geeft en ze krijgen jouw weer aan de telefoon.
Boos dat ze dan worden
Krijgen ze weer die debiel aan de lijnquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan het mij niet voorstellen. Waarom toch?
Waarom doe je daar aan mee...? Dat is toch mensen schade berokkenen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:03 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee het is drama. We hebben ook meerdere nummers En echt andere bedrijfsnamen. We kunnen ze dan van het kastje naar de muur sturen, binnen hetzelfde bedrijf
Alsof het mij wat interesseert wat er met die tokkies gebeurd. Ze mogen allemaal dood.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waarom doe je daar aan mee...? Dat is toch mensen schade berokkenen?
Nee, dit kun je niet menen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:18 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Alsof het mij wat interesseert wat er met die tokkies gebeurd. Ze mogen allemaal dood.
Misschien bereikt het iets goed en gaat er eentje dood aan een hartaanval van zijn uitbarsting ofzo
dit klinkt zo ver van de werkelijkheid af dat ik denk dat je misschien aan een psychose oid kunt lijden?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:18 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Alsof het mij wat interesseert wat er met die tokkies gebeurd. Ze mogen allemaal dood.
Misschien bereikt het iets goed en gaat er eentje dood aan een hartaanval van zijn uitbarsting ofzo
Krijg ik daar wajang voor?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit klinkt zo ver van de werkelijkheid af dat ik denk dat je misschien aan een psychose oid kunt lijden?
nee, alleen als je daarnaast ook schizofreen blijkt te zijn en daardoor niet kunt werken.quote:
Je kan het proberen, of je zoekt een andere baan waarbij je de genoemde problemen niet hebt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:35 schreef NieuweNier het volgende:
Hoe meld ik me ziek om deze redenen? Gewoon mijn baas bellen en zeggen dat ik het niet meer aankan? Dat ik overspannen ben en dus ziek? Werkt dat?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:28 schreef Maanvis het volgende:
hè? KLB / Mensen die zich ziekmelden omdat ze gestrest zijn
oestrogeen is toch dat vrouwenhormoon? ooit een lieve vrouw gezien?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou nou, eventjes wat weggehaald. Het is vrijdag, wat meer bier drinken, daar krijg je meer oestrogeen door, misschien wordt het dan iets liever allemaal.
Veel mensen zijn idd onaardig, jij volgensmij ook.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Voordat ik dit werk had dacht ik ook dat ieder mens aardig was.
Nu realiseer ik dat alleen de mensen waarmee ik vrijwillig omga aardig zijn.
De meeste mensen willen je zo diep mogelijk kwetsen. Gewoon, voor de lol.
Dat is correct. Naarmate je wat langer op FOK! zit, zul je wel begrijpen waarom. Dan begrijp je waarom het beter is voor iedereen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:25 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Jij praat iemand die zich kut voelt aan dat hij beter zelfmoord kan gaan plegen.
Ze bestaan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oestrogeen is toch dat vrouwenhormoon? ooit een lieve vrouw gezien?
Ik zou niet weten waarom het lief moet blijven. Nogal raar dat je uitgerekend TS in bescherming neemt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou nou, eventjes wat weggehaald. Het is vrijdag, wat meer bier drinken, daar krijg je meer oestrogeen door, misschien wordt het dan iets liever allemaal.
Ik heb zijn topics gelezen, maar een permanente ban van FOK! is ook goed genoeg denk ik. Of dat hij uit zichzelf stopt kan ook. Zelfmoord hoeft niet.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is correct. Naarmate je wat langer op FOK! zit, zul je wel begrijpen waarom. Dan begrijp je waarom het beter is voor iedereen.
Ik welquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oestrogeen is toch dat vrouwenhormoon? ooit een lieve vrouw gezien?
Nou, ik had eigenlijk nog niet eens naar de ts gekeken en buiten dat, er zijn natuurlijk bepaalde dingen die, ongeacht de ts weg worden gehaald.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het lief moet blijven. Nogal raar dat je uitgerekend TS in bescherming neemt.
hè?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:46 schreef NieuweNier het volgende:
Ik werk bij de financiële afdeling van een bepaalde verzekering. Wanneer klanten niet betalen of frauderen bellen ze boos naar ons, om mij persoonlijk de schuld te geven van hun eigen tokkieheid.
Verschrikkelijke tering mensen zijn dit. Ze laten mijn bloed koken. Oprecht zou ik het geweldig vinden als ze dood zouden gaan. Dat zou karma zijn. Verdiende loon.
Het lukt mij dan gewoon niet elke keer te zeggen dat we ze waarderen als klant, dat we ze begrijpen etc.
Dan heb je alleen maar naar deze vrouw gekeken en niet verder een gesprek in gegaan of op enige andere manier toenadering gezochtquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:32 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik heb zijn topics gelezen, maar een permanente ban van FOK! is ook goed genoeg denk ik. Of dat hij uit zichzelf stopt kan ook. Zelfmoord hoeft niet.
[..]
Ik wel
Nee hoor. Ik heb wel lieve vrouwen gekend.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:33 schreef lasters het volgende:
[..]
Dan heb je alleen maar naar deze vrouw gekeken en niet verder een gesprek in gegaan of op enige andere manier toenadering gezocht
Een ban van FOK! helpt alleen de gebruikers op dit forum. Hier op FOK! vormt TS natuurlijk geen dreiging. Buiten FOK! is TS echter een gevaar voor iedereen. Is het geen afpersing middels zijn werk, dan zijn het wel de mensen op straat die TS dood kan rijden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:32 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik heb zijn topics gelezen, maar een permanente ban van FOK! is ook goed genoeg denk ik. Of dat hij uit zichzelf stopt kan ook. Zelfmoord hoeft niet.
Zou hij het ooit snappenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:37 schreef lasters het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 10 april 2015 21:36 schreef deadprez het volgende:
Stop met janken dikzak.
Ik begrijp dat het volgens de regels van FOK! niet mag, maar soms moet je gewoon een uitzondering maken. Dat is het beste voor iedereen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik had eigenlijk nog niet eens naar de ts gekeken en buiten dat, er zijn natuurlijk bepaalde dingen die, ongeacht de ts weg worden gehaald.
Maar ja, met het oog op het gebruikelijke gelul, is het waarschijnlijk weer zo'n vermoeiend trolltopic van ts, dat ook de nodige ergernissen met zich meebrengt.
Ik snap je punt, maar volgensmij is TS gewoon een troll, ik geloof namelijk niks van die topics.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een ban van FOK! helpt alleen de gebruikers op dit forum. Hier op FOK! vormt TS natuurlijk geen dreiging. Buiten FOK! is TS echter een gevaar voor iedereen. Is het geen afpersing middels zijn werk, dan zijn het wel de mensen op straat die TS dood kan rijden.
Het is niet zo dat ik een grapje maak:
KLB / Ik heb een fietser aangereden
KLB / 5 keer tegen de auto van mijn huisgenootje gereden
Ik vroeg om advies in wgr. Dat het zo escaleert omdat iedereen hier te kinderachtig is normaal over dingen te praten is niet mijn foutquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik had eigenlijk nog niet eens naar de ts gekeken en buiten dat, er zijn natuurlijk bepaalde dingen die, ongeacht de ts weg worden gehaald.
Maar ja, met het oog op het gebruikelijke gelul, is het waarschijnlijk weer zo'n vermoeiend trolltopic van ts, dat ook de nodige ergernissen met zich meebrengt.
Heb jou dat al eens vaker gezegd, als je aan de lopende band trollt en je wil eens een keer serieus zijn, dan heb je je glazen allang ingegooid. Je hebt niet voor niets destijds een nieuw account gemaakt, waar je, na loop van tijd, vrolijk weer hetzelfde mee ging doen. Dus ja, je doet het allemaal zelf.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:45 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik vroeg om advies in wgr. Dat het zo escaleert omdat iedereen hier te kinderachtig is normaal over dingen te praten is niet mijn fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |