Medelijden. Morele support.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kanker eywat verwacht je nou precies.
gewoon sorry zeggen.. kan gebeuren.. niemand doodquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:16 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Mwah er was geen schade. Maar ik durf die gozer echt niet onder ogen te komen...
Tering, heeft NieuweNier je kat vermoord of zo?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:17 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat jij niet de fietser in kwestie was en dat het ongeluk jou fataal was geworden. Jij bent een gevaar voor de wereld en kunt er beter geen onderdeel meer van zijn.
Ik heb inderdaad medelijden met de mensen die jij op de weg tegenkomt. Wanneer jij in je auto stapt, stijgt het aantal Micromorts van iedereen om jou heen met 100 Micromorts.quote:
Nee, maar hij blijft maar nieuwe topics openen op FOK!, en dat is eigenlijk net zo erg, zo niet erger.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Tering, heeft NieuweNier je kat vermoord of zo?
Ben je nieuw op FOK! of zo?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Tering, heeft NieuweNier je kat vermoord of zo?
Zijn de oeuvre-bans niet meer hip tegenwoordig?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, maar hij blijft maar nieuwe topics openen op FOK!, en dat is eigenlijk net zo erg, zo niet erger.
Ik kan misschien iets meer hebben voor ik uit mijn reet schiet.quote:
Behalve mij natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
Als het aan mij lag, jogy, als FOK! van mij was, dan had ik iedereen d'r uit getyfd, dan kon ik tenminste gewoon rustig modden.
Ik heb nog een tijdje als een soort van digitale methadon een FOK.txt op mijn bureaublad gehouden die ik 'modereerde' wanneer ik het zwaar had.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
Als het aan mij lag, jogy, als FOK! van mij was, dan had ik iedereen d'r uit getyfd, dan kon ik tenminste gewoon rustig modden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |