Medelijden. Morele support.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kanker eywat verwacht je nou precies.
gewoon sorry zeggen.. kan gebeuren.. niemand doodquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:16 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Mwah er was geen schade. Maar ik durf die gozer echt niet onder ogen te komen...
Tering, heeft NieuweNier je kat vermoord of zo?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:17 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat jij niet de fietser in kwestie was en dat het ongeluk jou fataal was geworden. Jij bent een gevaar voor de wereld en kunt er beter geen onderdeel meer van zijn.
Ik heb inderdaad medelijden met de mensen die jij op de weg tegenkomt. Wanneer jij in je auto stapt, stijgt het aantal Micromorts van iedereen om jou heen met 100 Micromorts.quote:
Nee, maar hij blijft maar nieuwe topics openen op FOK!, en dat is eigenlijk net zo erg, zo niet erger.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Tering, heeft NieuweNier je kat vermoord of zo?
Ben je nieuw op FOK! of zo?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Tering, heeft NieuweNier je kat vermoord of zo?
Zijn de oeuvre-bans niet meer hip tegenwoordig?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, maar hij blijft maar nieuwe topics openen op FOK!, en dat is eigenlijk net zo erg, zo niet erger.
Ik kan misschien iets meer hebben voor ik uit mijn reet schiet.quote:
Behalve mij natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
Als het aan mij lag, jogy, als FOK! van mij was, dan had ik iedereen d'r uit getyfd, dan kon ik tenminste gewoon rustig modden.
Ik heb nog een tijdje als een soort van digitale methadon een FOK.txt op mijn bureaublad gehouden die ik 'modereerde' wanneer ik het zwaar had.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
Als het aan mij lag, jogy, als FOK! van mij was, dan had ik iedereen d'r uit getyfd, dan kon ik tenminste gewoon rustig modden.
Ah ja, je hebt inderdaad niet zoveel ervaring met deze TS.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef jogy het volgende:
Ik kan misschien iets meer hebben voor ik uit mijn reet schiet.
Jawel hoor, vind hem wel grappig.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, je hebt inderdaad niet zoveel ervaring met deze TS.
Echt zo grappig als hij onschuldige mensen doodrijdt omdat hij tijdens het rijden aan het Whatsappen is. Ik lach me kapot. Wat een grapjas.quote:
Als je toch weet dat ie onzin verkoopt hoef je het ook niet serieus te nemen lijkt me zo maar. Anders krijg je dit soort uitspattingen en dat is niet goed voor je bloeddruk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Echt zo grappig als hij onschuldige mensen doodrijdt omdat hij tijdens het rijden aan het Whatsappen is. Ik lach me kapot. Wat een grapjas.
Ik was niet aan het appenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Echt zo grappig als hij onschuldige mensen doodrijdt omdat hij tijdens het rijden aan het Whatsappen is. Ik lach me kapot. Wat een grapjas.
Was het maar onzinquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je toch weet dat ie onzin verkoopt hoef je het ook niet serieus te nemen lijkt me zo maar. Anders krijg je dit soort uitspattingen en dat is niet goed voor je bloeddruk.
Mwah het is Utrecht. Dat gebeurt iedereen wel eens.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:43 schreef JazzJackrabbit het volgende:
Je vond jezelf toch zo'n goeie bestuurder? En dan kijk je gewoon niet goed uit je doppen en zie je een fietser over het hoofd...
Daar ga je...
Ah ja, want omdat zijn verhaal mogelijk nep is, betekent dat ook meteen dat niemand er daadwerkelijk zo over denkt. Dit kan alleen als iemand aan het trollen is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je toch weet dat ie onzin verkoopt hoef je het ook niet serieus te nemen lijkt me zo maar. Anders krijg je dit soort uitspattingen en dat is niet goed voor je bloeddruk.
Ja, iedereen rijdt wel eens een fietser aan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:44 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Mwah het is Utrecht. Dat gebeurt iedereen wel eens.
Ook al is het waar niemand gelooft je meer omdat je totaal ongeloofwaardig over komt en zo herkenbaar post dat het niet uitmaakt hoeveel accounts je aan maakt om jezelf mee te profileren. Je bent verdoemd om over te komen als droevige online clown.quote:
Soms moet ik ervoor slalommen, dan mis ik ze bijna en dat is toch jammer...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:47 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Ja, iedereen rijdt wel eens een fietser aan.
Ik heb hem niet dood gereden ofzo. Alleen aangeraakt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:47 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Ja, iedereen rijdt wel eens een fietser aan.
Niet standaard thuiskomen met een kinderfietsje op je grillequote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:49 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik heb hem niet dood gereden ofzo. Alleen aangeraakt.
Al is dat ook niet goed
Meer een wake up call. Ik reed een beetje agressief en dan gebeurd zoiets.
De volgende keer gewoon voorzichtiger zijn in de bebouwde kom en je gaspedaal reserveren voor erbuiten.
Hoort niet te gebeuren... Of je nu sportief, aggressief of compleet relaxed rijd, tik je een fietser aan zit je altijd foutquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:49 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik reed een beetje agressief en dan gebeurd zoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |