Doodsverwensing! Ban!!!quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:46 schreef NieuweNier het volgende:
Oprecht zou ik het geweldig vinden als ze dood zouden gaan.
Als je dat nou eens gewoon eens een week lang tegen elke teringlijer geroepen had dan was dit topic waarschijnlijk niet nodig geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:46 schreef NieuweNier het volgende:
wens je mij dood dan hoop ik dat je met je betalingsachterstanden in de gevangenis komt en daar door honderden negers verkracht wordt net zo lang totdat je aids hebt en een langzame, akelige, dood sterft.
Treurig bedrijf dan dat ze geeneens kwalitatief goed personeel kunnen vinden die wel dit werk aan kunnen en het nu dus maar moeten rooien met het bagger wat overgevoelig isquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef NieuweNier het volgende:
Ook echt dit artikel:
http://m.psychologytoday.(...)st-bullying-frontier
Bij mijn werk moeten er inderdaad ook echt dagelijks mensen huilen.
Ons ziekte verzuim is in de 40 procent![]()
Wel echt erg: 5 mensen hebben zelfmoord gepleegd
Kijk, dat biedt perspectief.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef NieuweNier het volgende:
Wel echt erg: 5 mensen hebben zelfmoord gepleegd
* knip, misschien te privé *quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:03 schreef Mierevloot het volgende:
Als mensen je van alles lelijks toewensen, dan mag je toch gewoon ophangen?
Lijkt me niet bij een beetje bedrijf kunnen.
Ja, heel geloofwaardig.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef NieuweNier het volgende:
Maar ook het tijd genazi. Wanneer we naar het toilet gaan moeten we dat doorgeven. We mogen 1 keer per dag buiten onze pauzes (minder dan verplicht volgens de arbo) naar het toilet. We moeten dan doorgeven of we moeten kakken (4 min) of pissen (2 min) en moeten onze telefoon van te voren inleveren zodat we daar niet gaan appen. Als je er langer over doet, bijvoorbeeld als je staat te kotsen, dan gaan ze via de deur naar je schreeuwen. Net zo lang tot je eruit komt.
Ik had ook ooit een begrafenis. Erna kreeg ik een berisping dat die begrafenis te lang duurde.![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:11 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Zegt de autist zonder baan![]()
Alhoewel ik wel een beetje jaloers ben nu
Mijn collega's zijn wel met een vuurwapen bedreigdquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha TS is telefoon hoertje voor een crimineel.
Hehehquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij vergeet te vermelden dat het baantje plaats vind in een derde wereldland
Tering wat een kutbedrijf waar je werkt. Als ik nummer 2 doe zit ik soms weleens 10 minuten op de wc. Ik doe lekker rustig aan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef NieuweNier het volgende:
Maar ook het tijd genazi. Wanneer we naar het toilet gaan moeten we dat doorgeven. We mogen 1 keer per dag buiten onze pauzes (minder dan verplicht volgens de arbo) naar het toilet. We moeten dan doorgeven of we moeten kakken (4 min) of pissen (2 min) en moeten onze telefoon van te voren inleveren zodat we daar niet gaan appen. Als je er langer over doet, bijvoorbeeld als je staat te kotsen, dan gaan ze via de deur naar je schreeuwen. Net zo lang tot je eruit komt.
Ik had ook ooit een begrafenis. Erna kreeg ik een berisping dat die begrafenis te lang duurde.![]()
Ik doe er idd ook rustig 15 minuten over. Dus ik probeer altijd voor of na het werk te poepen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Tering wat een kutbedrijf waar je werkt. Als ik nummer 2 doe zit ik soms weleens 10 minuten op de wc. Ik doe lekker rustig aan.
Gave filmquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het klinkt alsof jij over een jaar of 20 zo'n figuur wordt Nieuwenier, mits jij dit werk blijft doen.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je dat nou eens gewoon eens een week lang tegen elke teringlijer geroepen had dan was dit topic waarschijnlijk niet nodig geweest.
:-)
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Treurig bedrijf dan dat ze geeneens kwalitatief goed personeel kunnen vinden die wel dit werk aan kunnen en het nu dus maar moeten rooien met het bagger wat overgevoelig is
Is dit een troll?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef NieuweNier het volgende:
Roadtrip? Hoe kom je daar nu bij?quote:
Toffe film ja.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Roadtrip? Hoe kom je daar nu bij?
Ik snap die man gewoon, ik ben het heel d film met hem eens...quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toffe film ja.
Dat gevoel heb ik altijd als ik mijn hamburger bij de Mac zie.
Dat is ook het goeie van die film, Michael heeft gelijk. Vooral het einde is zo ironisch.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik snap die man gewoon, ik ben het heel d film met hem eens...
Serieus?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef NieuweNier het volgende:
misschien moet je een andere baan nemen mkay.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:46 schreef NieuweNier het volgende:
Ik werk bij de financiële afdeling van een bepaalde verzekering. Wanneer klanten niet betalen of frauderen bellen ze boos naar ons, om mij persoonlijk de schuld te geven van hun eigen tokkieheid.
Verschrikkelijke tering mensen zijn dit. Ze laten mijn bloed koken. Oprecht zou ik het geweldig vinden als ze dood zouden gaan. Dat zou karma zijn. Verdiende loon.
Er zijn altijd de oude oma's die je als minderwaardig zijn, de arrogante mensen die je vele akelige doden wensen of zeggen dat je zelfmoord moet plegen, en immigranten die geen Nederlands praten.
Ik kan niet 8 uur op een dag iemand in mijn oor hebben gillen. Of janken. Of me dood wensen. Het lukt mij dan gewoon niet elke keer te zeggen dat we ze waarderen als klant, dat we ze begrijpen etc. Nee: wens je mij dood dan hoop ik dat je met je betalingsachterstanden in de gevangenis komt en daar door honderden negers verkracht wordt net zo lang totdat je aids hebt en een langzame, akelige, dood sterft.
Waarom? Ik krijg mijn moneys toch wel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:18 schreef SuperFood het volgende:
[..]
mensen die niet werken moeten juist blij zijn met mensen die werken suffie.
daarom is ons stelsel ook evil. je zou ons moeten bedelen om je droge rijst te krijgenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:18 schreef roodborst het volgende:
[..]
Waarom? Ik krijg mijn moneys toch wel.
Wees jij nou maar gewoon blij dat je morgen weer eens uit kunt slapen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:21 schreef SuperFood het volgende:
[..]
daarom is ons stelsel ook evil. je zou ons moeten bedelen om je droge rijst te krijgen
Hoop dat je je rijbewijs nog niet terug hebtquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:46 schreef NieuweNier het volgende:
Ik werk bij de financiële afdeling van een bepaalde verzekering. Wanneer klanten niet betalen of frauderen bellen ze boos naar ons, om mij persoonlijk de schuld te geven van hun eigen tokkieheid.
Verschrikkelijke tering mensen zijn dit. Ze laten mijn bloed koken. Oprecht zou ik het geweldig vinden als ze dood zouden gaan. Dat zou karma zijn. Verdiende loon.
Er zijn altijd de oude oma's die je als minderwaardig zijn, de arrogante mensen die je vele akelige doden wensen of zeggen dat je zelfmoord moet plegen, en immigranten die geen Nederlands praten.
Ik kan niet 8 uur op een dag iemand in mijn oor hebben gillen. Of janken. Of me dood wensen. Het lukt mij dan gewoon niet elke keer te zeggen dat we ze waarderen als klant, dat we ze begrijpen etc. Nee: wens je mij dood dan hoop ik dat je met je betalingsachterstanden in de gevangenis komt en daar door honderden negers verkracht wordt net zo lang totdat je aids hebt en een langzame, akelige, dood sterft.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef NieuweNier het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |