Uh die geur. Ook echt het prullenbakje in de badkamer met 3 vrouwelijke huisgenootjes...quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Soms denk je echt: wtf ruik ik ?! is je maandverband in staat van ontbinding of zo
Vrouwen die tampons niet doorspoelenquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Uh die geur. Ook echt het prullenbakje in de badkamer met 3 vrouwelijke huisgenootjes...![]()
![]()
OP heb je dus wel gelezenquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:14 schreef datismijnmening het volgende:
Zoveelste kijk-mij-werken topic van Roadtrip, OP derhalve niet gelezen.
Praat me d'r niet van. Ik ken hetquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Uh die geur. Ook echt het prullenbakje in de badkamer met 3 vrouwelijke huisgenootjes...![]()
![]()
Schoolsituatie op een zaterdag?quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
OP heb je dus wel gelezenHad evengoed een schoolsituatie kunnen zijn
[..]
Praat me d'r niet van. Ik ken het![]()
![]()
Busted. Je hebt de OP wel gelezen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schoolsituatie op een zaterdag?
Ik heb heel vlugjes even gekeken toen ik het topic opendequote:Op zaterdag 13 december 2014 16:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Busted. Je hebt de OP wel gelezen.
Dat argument is natuurlijk gewoon onzin: Ze krijgen dan ook maar voor drie dagen betaald.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:12 schreef luckass het volgende:
Vrouwen op de werkvloer.
En natuurlijk maar 3 dagen per week anders krijgen Mees en Sterre niet genoeg aandacht.
Maar dan wel janken dat ze zogenaamd minder betaald krijgen dan mannen en pleiten voor een moederuitkeringquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat argument is natuurlijk gewoon onzin: Ze krijgen dan ook maar voor drie dagen betaald.
Ik ken het. Ik las 'spastisch vrouwen' en toen had ik opeens de OP op mijn netvlies gebrand.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb heel vlugjes even gekeken toen ik het topic opende
Betekendquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:11 schreef NieuweNier het volgende:
Ugh wat heb ik daar een hekel aan.
Ik heb ook geen zin om te werken. Ik krijg er fucking nachtmerries van.
Maar doordat zwakke personen zich ziekmelden maken ze het voor de rest erger. Dat ons ziekteverzuim 40 procent is, betekend dat wij ongeveer twee keer zo hard moeten werken.
Het zijn ook altijd vrouwen. Van die wijven die keihard gaan huilen op de werkvloer en dan hopen dat je ze zielig vindt.
Spastische vrouwen die werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |