alles begint en eindigt met de 3FM awards het is net het leven en de doodquote:Op donderdag 9 april 2015 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaar begint en eindigt met de 3FM awards.
Panda heeft hier een heel mooi gifje van.quote:
Ik dacht k.d. Lang.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:20 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kijk ff op van mn laptopscherm en ik dacht dat het Demi Moore was![]()
Nope. Mocht werken en dat kostte al meer dan genoeg moeite. Geen puf voor ook nog een grandioze awardshow.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alsof je dit niet in je agenda had gezet
Is hij dan 27 geweest?quote:
Dan kan je best kijken, niks grandioos aan dit.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope. Mocht werken en dat kostte al meer dan genoeg moeite. Geen puf voor ook nog een grandioze awardshow.
Hi minteplintquote:
jammer dat ze rooktquote:
Nou nou nou nou.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft iemand opperhoofd Wilbert al gezien, of staat die backstage de reten van de artiesten te likken?
Ik heb hem nog niet gezien. Zelfs niet toen ze stukjes backstage lieten zien vanmiddag.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft iemand opperhoofd Wilbert al gezien, of staat die backstage de reten van de artiesten te likken?
dat zal vast gewaardeerd worden door een man in haar directe omgevingquote:
Hij mag na afloop van zijn optreden hier op het Bevrijdingsfestival wel bij mij slapen hoorquote:Op donderdag 9 april 2015 21:24 schreef Cee het volgende:
Prima muziek (ja dat vind ik, bite me), maar wat een allejezus oncharismatische frontman is het toch.
Levend standbeeld, achter Dotan.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
Als je zo wanhopig bent mag je wel seks hebben met mij hoor ipv een kensington-dudequote:Op donderdag 9 april 2015 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij mag na afloop van zijn optreden hier op het Bevrijdingsfestival wel bij mij slapen hoor
Die vieze hippie?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij mag na afloop van zijn optreden hier op het Bevrijdingsfestival wel bij mij slapen hoor
Maar J dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je zo wanhopig bent mag je wel seks hebben met mij hoor ipv een kensington-dude
Die begrijpt dat wel want ze deelt in deze mijn mening over hun muziekquote:
Ze werden toch gefilmd?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:29 schreef Pandaplint het volgende:
Ze hadden allemaal een microfoontje op?
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:29 schreef Pandaplint het volgende:
Ze hadden allemaal een microfoontje op?
Ja maar je hoeft het niet altijd eens te zijn met het werk dat de persoon in kwestie doet.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die begrijpt dat wel want ze deelt in deze mijn mening over hun muziek
Goed om te horenquote:Op donderdag 9 april 2015 21:31 schreef Paul het volgende:
IK GA LOESOE HIER VAN DE 3FM AWAWRDS DE BESTE DAG UIT M'N LEVENTJEN!1!!
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:32 schreef Cee het volgende:
Alle onzin terzijde, tot nu toe wel eens met de meeste winnaars.
Dat is een vrouw. En heet Roos.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef ChatGirl het volgende:
Wie is die man in spijkeroverhemd en met tattoo's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Roosquote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef ChatGirl het volgende:
Wie is die man in spijkeroverhemd en met tattoo's?
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is een vrouw. En heet Roos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:36 schreef Cee het volgende:
Wilbert duidelijk mad op C&S, gedegradeerd tot bittergarnituur.
Deed Sander vorig jaar toch ook al?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:36 schreef Cee het volgende:
Ze zijn wel goede interviewers. Beter dan dat Giel daar weer moet staan of Kaak en zijn vriendje.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:36 schreef Cee het volgende:
Idd en draaien is een understatement.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:42 schreef Cee het volgende:
Pretenderen dat ze de enige zijn die die muziek draaien.
Dat ligt zondag op de stoffenmarkt.quote:
Mss wel omdat ze het zelf niet willen? Ze hebben een gezin enzo.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:49 schreef Bayswater het volgende:
RacoonNog nooit buiten de grenzen wat bereikt.
Zal ook nooit wat worden met hun teksten.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss wel omdat ze het zelf niet willen? Ze hebben een gezin enzo.
verwar je ze niet met Bløf?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:51 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zal ook nooit wat worden met hun teksten.
Nee ik gok dat het zo afgelopen is op tv.quote:
Mwoah.quote:
De Engelstalige Blof inderdaadquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik gok dat het zo afgelopen is op tv.
duidelijkquote:
En 3FM favoriet alleen maar de positieve tweets ookquote:Op donderdag 9 april 2015 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
De hashtag #3FMAwards![]()
.
Wat een geldverspilling is die show weer.
Opdracht van Wilbert aan de stagiairs anders krijgen ze geen 9.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En 3FM favoriet alleen maar de positieve tweets ook
En dan ook nog pruttel laten zien dat al weken te bekijken is op internet...quote:Op donderdag 9 april 2015 21:58 schreef Cee het volgende:
Meer zendtijd voor de ontvangst van de nominaties dan voor de awards zelf. Knap hoor.
Volgens mij is dit online gekomen toen ik op vakantie was, want ik heb dit nog nooit gezienquote:Op donderdag 9 april 2015 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan ook nog pruttel laten zien dat al weken te bekijken is op internet...
Niks.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die me kan vertellen wat ik heb gemist?
Nou hij mag bij mij ook wel home comenquote:Op donderdag 9 april 2015 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Dotan mag ondanks zijn slechte muziek na afloop van het Bevrijdingsfestival ook wel blijven slapen
Wie heeft wat gewonnen?quote:
Je bent hungry voor zijn love?quote:
Beste Artiest Pop: Racoonquote:
Ja ik fahahahahaalllllll voor zijn goddelijke looks.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent hungry voor zijn love?
Het hoeft niet met liefde hoor... zijn boom is voldoende.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent hungry voor zijn love?
Buiten de laatste 2 wel logische winnaars.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Beste Artiest Pop: Racoon
Beste Artiest Alternative: Mister And Mississippi
Beste Artiest Hiphop: Typhoon
Beste Nieuwkomer: Kovacs
Beste Zangeres: Ilse DeLange
Beste Artiest Rock: Kensington
Beste Zanger: Dotan
Beste Artiest Dance: Martin Garrix
Beste Single: Dotan - 'Home'
Beste Live Act: Jett Rebel
Beste Album: Kensington - Rivals
Die van C&S ook.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ekdoms laatste leuke bedrijfsuitje.
Die mogen het van mij wel zijnquote:Op donderdag 9 april 2015 22:06 schreef Vlindur het volgende:
Zolang het the common Linnaeus' niet zijn vind ik het prima.![]()
Mehquote:Op donderdag 9 april 2015 22:07 schreef GlennQuagmire het volgende:
Chef'Special is wel tof. In your arms is alleen een kutplaat
Ikneukjouinjereetawardduskrijgikeenawardvanjou-show.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:06 schreef DaMook het volgende:
Wat een bullshit lijstje is dit ook. Ons kent ons.
Award voor jou, award voor mij.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ikneukjouinjereetawardduskrijgikeenawardvanjou-show.
Ik vind het een mooi zwijmelnummer hoorquote:Op donderdag 9 april 2015 22:07 schreef GlennQuagmire het volgende:
Chef'Special is wel tof. In your arms is alleen een kutplaat
De vaste dag van het jaar waarop Roel mad isquote:Op donderdag 9 april 2015 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ikneukjouinjereetawardduskrijgikeenawardvanjou-show.
Nee, beste bandquote:Op donderdag 9 april 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch niet het beste Nederlandse liedje ooit.
Nee, dat was Het Regent Zonnestralen.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch niet het beste Nederlandse liedje ooit.
Maar wel:quote:Op donderdag 9 april 2015 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, dat was Het Regent Zonnestralen.
quote:Op donderdag 9 april 2015 18:24 schreef GlennQuagmire het volgende:
Kensington op 2![]()
Chef'Special op 3![]()
Dotan op 5
Oh dat valt nog meequote:Op donderdag 9 april 2015 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig als artiest een gek hoofddeksel hebben of een grote bril.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:11 schreef Vlindur het volgende:
Waarom heeft die Limbo een dooie beer op d'r hoofd? En dit nummer ken ik nou ook wel
Nee dat blijkt!quote:Op donderdag 9 april 2015 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het is vanavond niet uitgestorven hier
Je hebt de beste awardshow allertijden gemist.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het is vanavond niet uitgestorven hier
quote:Op donderdag 9 april 2015 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt de beste awardshow allertijden gemist.
Ik heb wat gehad met zus van drummer van Dotanquote:Op donderdag 9 april 2015 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
Bij de gitarist van Mister and Mississippi kocht ik vroeger nog cd's, toen we nog muziekwinkels hadden in deze stad.
quote:Op donderdag 9 april 2015 22:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee dat blijkt!
hebben ze serieus In Your Arms als beste NL liedje ooit gekozen?
quote:Op donderdag 9 april 2015 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is ook godverdomme wel een heel lekker/goed/leuk liedjequote:
Ah ok, dat valt me nog meequote:
Ik ga even kijken en schelden op het item. Het wordt echt genant.quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Deze awards heeft echt een KLB topic nodig. Zelfs het nieuws heeft hier tijd aan besteed dat Dotan en Kensington awards hebben gewonnen.
Nou inderdaad! Wel weer mooi op tijd naar huis?quote:Op vrijdag 10 april 2015 06:40 schreef wolfrolf het volgende:
Fax from utrecht
(Jaaaa was weer vroeg vanmorgen)
Was je toch wel bij de Awards? xD xDquote:Op vrijdag 10 april 2015 06:40 schreef wolfrolf het volgende:
Fax from utrecht
(Jaaaa was weer vroeg vanmorgen)
Verdommequote:Op vrijdag 10 april 2015 06:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was je toch wel bij de Awards? xD xD
Ik zit om een uur of 1 in de auto naar het weekend.quote:Op vrijdag 10 april 2015 06:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Wel weer mooi op tijd naar huis?
mogge Roelquote:Op vrijdag 10 april 2015 07:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Ook op Radio 1 geen ontkomen aan die onzinawards.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 07:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Voor veel mensen een belangrijke muziekprijs." "Breed gedragen, want niet elk jaar winnen dezelfde artiesten."
Wilbert![]()
Vroegerquote:Op vrijdag 10 april 2015 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja vroeger was dat ook wel zo.
Verdomme. Ilse DeLange die vijfde jaar op rij wint maar als voorbeeld noemen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 07:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Voor veel mensen een belangrijke muziekprijs." "Breed gedragen, want niet elk jaar winnen dezelfde artiesten."
Wilbert![]()
Toen had je alleen ilse en anouk die jaarlijks overal bezig waren. Maar zo een kensington staat al drie jaar op elk festivalaffichequote:
Dat vroeger noemen, vroeger had je de TMF awards in de kantine. DAT IS PAS VROEGER. VROEGER IS NIET 6 JAAR GELEDEN, HOE OUD BEN JIJ DAN? ZEKER OOK ZO'N 3FM PUBERTJE HIER? HE?quote:Op vrijdag 10 april 2015 07:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen had je alleen ilse en anouk die jaarlijks overal bezig waren. Maar zo een kensington staat al drie jaar op elk festivalaffiche
En dat is dan de grote winnaar, gouden tip en ze verkopen de ziggo zo even uit.... Ik snap het gewoon niet. Is niemand die band na drie jaar schnabbels en airplay zat?
Het was inderdaad erg stil in de bioscoopzaal.quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
432.000 hele kijkers voor DE AWARDS!11!! Godverdomme, wat een succes. Het hele land hield z'n adem in!!1!!111!
103 nummers?quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga niet naar die top 103 luisteren. Zo slecht.
Waarom 103, eigenlijk?
Toch wel OK nummer, ondanks Acda&DeMunnik en die andere droeftoetersquote:
Ik probeer een dagje Radio 2. Gelukkig duurt Sander de Heer maar tot 9:00 uurquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga niet naar die top 103 luisteren. Zo slecht.
Waarom 103, eigenlijk?
Wat is er mis met Sander?quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik probeer een dagje Radio 2. Gelukkig duurt Sander de Heer maar tot 9:00 uur.
Saai. Het is niet voor niets dat zijn niet vrijwillige verdringing uit de ochtend zo weinig opschudding veroorzaaktquote:
Hebben paar topnummers gemaakt.quote:
Hij viel ook echt uit de boot toen hij met Ruud de Wild en Jeroen Kijk in de Vegte samen radio maakte. Was veruit de minst grappige en gevatte van de drie.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Saai. Het is niet voor niets dat zijn niet vrijwillige verdringing uit de ochtend zo weinig opschudding veroorzaakt
Feest en Open verdienen ook zeker een plekje. En gaat The Lau dood? Volgens mij is ie aardig bezig met overlevenquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hebben paar topnummers gemaakt.
Jammer dat ze pas nu algemene waardering krijgen nu The Lau dood gaat.
Nou ja, hij is 'uitbehandeld'. Dan heb je volgens mij niet zo heel lang meer.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Feest en Open verdienen ook zeker een plekje. En gaat The Lau dood? Volgens mij is ie aardig bezig met overleven
Ja weet ik, maar volgens mij gaat ie al langer door dan m gegeven isquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nou ja, hij is 'uitbehandeld'. Dan heb je volgens mij niet zo heel lang meer.
Yup, volgens mij was de verwachting destijds nog maar paar maanden oid. Mooi dat 'm langer gegeven is.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar volgens mij gaat ie al langer door dan m gegeven is
De top 20quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:56 schreef Bronson het volgende:
http://go.3fm.nl/3fm-awards/chart
Godsamme.
Nee echt. Godsamme.
Zelfs daaronder vind ik het heeeeel matigquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:57 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
De top 20![]()
Daaronder wordt het wel beter
Man. Ik denk dat 90% van de lijst van de laatste paar jaar is.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:57 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
De top 20![]()
Wacht even. Staat Kensington nou 3 maal in de top 20? Dat is wel erg vaak.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:57 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
De top 20![]()
Ja, er is wel veel recent ja. Maar vooral onderin zitten er nog wel toffe dingen tussenquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Man. Ik denk dat 90% van de lijst van de laatste paar jaar is.
Elke notering van Kensington in een top 10.000 van beste NLse nummers ooit is al te hoogquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:58 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wacht even. Staat Kensington nou 3 maal in de top 20? Dat is wel erg vaak.
Ed, ben jij dat?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Elke notering van Kensington in een top 10.000 van beste NLse nummers ooit is al te hoog
Nee, ik ben dan vrij cynisch, maar dit soort uitspraken gaan me te ver.quote:
Welkom, Edgodquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee, ik ben dan vrij cynisch, maar dit soort uitspraken gaan me te ver.
Er zit een knop op je radio.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:26 schreef Bronson het volgende:
Ik zit de hele dag met zo'ndanwel
danwel
achter mn pc.
#teamRoelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |